Ik meld me aanquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Sterker nog, ik voel wel iets voor een grote FOK-gangbang op de CONFEDERONA alliance.. Die kunnen we makkelijk hebben.
weer geen trade lijersquote:Op maandag 4 juni 2007 13:01 schreef Diverse_Reality het volgende:
Inderdaad tijd voor wat actie... mijn economie stort ineen..
Hmm, hoe lang zal het nog duren voordat wij een enorme alliance op ons dak krijgen. Nog even en we staan bekend als 'rogue-alliance'.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Sterker nog, ik voel wel iets voor een grote FOK-gangbang op de CONFEDERONA alliance.. Die kunnen we makkelijk hebben.
Heb je een contract getekend waarin staat dat je er recht op hebt?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet zeuren, gast. De mogelijkheid bestaat, dus waarom zou ik niet om die aid vragen? Dat het nu al 2 weken duurt zegt meer over degenen die wel over de middelen beschikken, maar liever in zichzelf investeren dan aan de rest van de alliantie om zodoende de hele alliantie sterker te maken, nummer 1 en 2 uitgezonderd natuurlijk. Die hebben genoeg gedaan.
Dan ben ik maar een zeurder. Als de feiten maar duidelijk zijn.
Hoe kan je jouw eigen resource nou veranderen?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
verander mijn resources even, i.pv Coal heb ik nu Marble, Uranium heb ik nog steeds
Heb ik gezegd dat ik er recht op hebquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb je een contract getekend waarin staat dat je er recht op hebt?![]()
Ich frage euch: Wollt ihr den totalen Krieg? Wollt ihr ihn, wenn nötig, totaler und radikaler, als wir ihn uns heute überhaupt erst vorstellen können?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Hmm, hoe lang zal het nog duren voordat wij een enorme alliance op ons dak krijgen. Nog even en we staan bekend als 'rogue-alliance'.![]()
Zo nee, zit dan niet te zeiken over zelfverrijking als je wat gaat krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik er recht op heb
Zelfverijking is het alleen als je zelf wel wilt ontvangen maar niets wilt geven. Hoe kom je op het idee dat ik niets zou geven? Ik zou de eerste zijn die iemand tussen 30 en 50 een handje zou helpen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zo nee, zit dan niet te zeiken over zelfverrijking als je wat gaat krijgen.
Gaap. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die de schuld bij anderen leggen dat ze zelf zo slecht gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zelfverijking is het alleen als je zelf wel wilt ontvangen maar niets wilt geven. Hoe kom je op het idee dat ik niets zou geven? Ik zou de eerste zijn die iemand tussen 30 en 50 een handje zou helpen.
Voel je je soms aangesproken dat je zo in de verdediging schiet?
Mwoa....quote:Op maandag 4 juni 2007 14:02 schreef du_ke het volgende:
Het gaat goed.
Even je potentiele aid-bruggen aan het verbranden?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waar jij een hekel aan hebt zal mij aan mijn reet roesten.
nope. Draft is een negatief aantal soldaten.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef W8ezel het volgende:
Kun je iemand waarbij de soldaatjes in draft zitten ook aanvallen?
Mja, iemand mag wel even in Games een topic openen ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten eens flink gaan recruiteren, wat nuclear power states zoals die phoib maar ook aanmedlingen van Fok zelf. Mischien een newssubmit op forum, of een topic in het games forum?
Mijn inkomen stijgt ook gestaag. Deze week moet ik de ton per dag toch gaan passeren (al stijgen m'n dagelijkse kosten ook natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef Sargon het volgende:
zo de sfeer zit er weer goed in
mijn nation is echt booming. Hoewel het inkomen wat inkakt
Ik neem aan dat je 100k netto bedoeld?!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn inkomen stijgt ook gestaag. Deze week moet ik de ton per dag toch gaan passeren (al stijgen m'n dagelijkse kosten ook natuurlijk).
reroll je natiequote:Op maandag 4 juni 2007 15:51 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Hoe kan je jouw eigen resource nou veranderen?
hoe doe je datquote:Op maandag 4 juni 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
reroll je natie
ik had eerst coal en uranium
omdat ik gelezen heb dat infra duurder wordt naarmate je meer hebt, en marble 10% minder infrakostne brengt, hou ik het bij deze
Yes. Rerollen betekent gewoon je natie deleten en een nieuwe aanmaken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe doe je dat![]()
en raak je dan ook weer alles kwijt?
hmm dan kan ik beter een 2de land aan maken en daar alles naar toe hevelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Yes. Rerollen betekent gewoon je natie deleten en een nieuwe aanmaken.
Moet je ook maar net hopen dat je die grondstoffen nodig hebtquote:Op maandag 4 juni 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
reroll je natie
ik had eerst coal en uranium
omdat ik gelezen heb dat infra duurder wordt naarmate je meer hebt, en marble 10% minder infrakostne brengt, hou ik het bij deze
Dat is verboden; kan je een ip-ban voor krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm dan kan ik beter een 2de land aan maken en daar alles naar toe hevelen.
ja maar dat wordt gezien als cheating. (tenzij je alle tech/geld via een ander land stuurt).quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm dan kan ik beter een 2de land aan maken en daar alles naar toe hevelen.
60k per dagquote:
(mede) Dankzij die spices heeft mn volk hamburgers; ze zijn je eeuwig dankbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef MkII het volgende:
45-50k per dag bruto![]()
Mijn marble en spices leggen je geen windeieren, Descendent![]()
En ik heb nog lumber en water nodig om lekker op mijn stalen tuinstretcher van m'n bier en fastfood te kunnen genieten...
hoeveel infra heb je en hoeveel is je strenght?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Madine het volgende:
Wanneer mag ik eens wat lui gaan aanvallen. Het volk verveelt zich!
Ik zou dus niet aan oorlog denken hequote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef Madine het volgende:
Infrastructure: 16.25
Nation Strength: 63.546
Omg..
Wacht maar tot de fun begint,raiding timequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef Shawn het volgende:
38) [afbeelding] Halland: Reya [afbeelding] [afbeelding]
RIP Halland52 leden weer
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef Shawn het volgende:
38) [afbeelding] Halland: Reya [afbeelding] [afbeelding]
RIP Halland52 leden weer
oh okquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:02 schreef Whizzkith het volgende:
Nee dat ding heb ik al ondergespammedNieuw topic met aantrekkelijke TT en OP is nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |