serieus micky je moet peace offeren en dat is een bevel(jij was het toch met luutjes?)quote:
Laten we DAT voorlopig maar ff niet doen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef K-Billy het volgende:
Timmmeh en Desconistan nog online?
Zin om samen met WeirdMicky en ik een land aan te vallen?
(Kan natuurlijk maar met zn 3en)
Dat heeft hij allang gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
serieus micky je moet peace offeren en dat is een bevel(jij was het toch met luutjes?)
Laten we dat dus vooral niet doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef K-Billy het volgende:
Timmmeh en Desconistan nog online?
Zin om samen met WeirdMicky en ik een land aan te vallen?
(Kan natuurlijk maar met zn 3en)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Laten we DAT voorlopig maar ff niet doen...![]()
Okay...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Laten we dat dus vooral niet doen.
Vanaf nu geen oorlog meer tot nader bericht,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Deze is compleet neutraal
En hij heeft 47 tech. Met zn 3en kunnen we hem wel in anarchy krijgen.
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef DiviFilius het volgende:
K-Billy, probeer dit forum eens af en toe bij te houden, dan snap je het wel
dit zou eigenlijk meer een slowchat topic moeten zijn..
47 tech is de moeite niet, minimaal iemand met 100 tech nodig, maar ik zit nu al in 3 oorlogen en voorlopig hebben we even geen oorlogen meer tot dat we geen problemen met FAN e.d. hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Deze is compleet neutraal
En hij heeft 47 tech. Met zn 3en kunnen we hem wel in anarchy krijgen.
gebruik view active topic werkt ideaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.
'View active topics' knop!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.
Oke,dat is goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb allang peace geofferd, maar die inactieve aap heeft niet geaccepteerd. Ik viel niet aan met luutje, luutje wilde ook wat tech raiden en viel dus aan, zonder dat ik het wist.
Verder allang geregeld met zo'n dude van FAN dat ik vrede zou aanbieden. Dat hij niet accepteert kan ik niets aan doen. Het loopt wel los.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
gebruik view active topic werkt ideaal.
lolquote:
Ik heb hem nu ook pas gevondenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef K-Billy het volgende:
Wat een gemak, die 'view active topics' knop!
Het beste advies in tijden!![]()
We zullen gul zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Madine het volgende:
Moet ik Islamoville aanvallen? Ik heb net drie man en een paard :-p
Verklaar m maar de oorlog. Nu!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Madine het volgende:
Moet ik Islamoville aanvallen? Ik heb net drie man en een paard :-p
Ga jij m aiden dan? Of zal ik dat doen? Als ik het doe, moet iemand anders ff die 40 k aid aan dat andere nieuwe landje geven (equinix)quote:
Jep.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef Madine het volgende:
Okay, uhmm.. gewoon declare war doen?
hoeveel soldaten heb je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef Madine het volgende:
Wat moet ik bij 'Select an action...' kiezen?![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef Madine het volgende:
Okay, uhmm.. gewoon declare war doen?
deploy een paar en als je 65 procent kans hebt op winnen doe je aggresief en bij minder dan 65 procent doe je standart attackquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef Madine het volgende:
145
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef EricG het volgende:
Zolang het moslims zijn boeit het me eerlijk gezegd geen zak dat ze dood gaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef K-Billy het volgende:
Islamoville wordt van de kaart geveegd!![]()
[..]
Waar valt te lezen hoeveel procent kans ik heb?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
deploy een paar en als je 65 procent kans hebt op winnen doe je aggresief en bij minder dan 65 procent doe je standart attack
Eerst defcon op 1 zetten Madine!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
deploy een paar en als je 65 procent kans hebt op winnen doe je aggresief en bij minder dan 65 procent doe je standart attack
Wil je wat soldaten en tanks?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Madine het volgende:
[..]
Waar valt te lezen hoeveel procent kans ik heb?
ligt eraan,maar morgen kan je weeer deployen en zal je finacieel worden gesteund.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Madine het volgende:
Hmmm.. ik heb 90 soldaten op oorlogspad gestuurd. Da's een beetje weinig of niet? Kan ik er morgen meer deployen?
Sorry, ik ben maar een n00b :p
Ik kan in principe morgen ook wel 35 / 40k aidenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:21 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ga jij m aiden dan? Of zal ik dat doen? Als ik het doe, moet iemand anders ff die 40 k aid aan dat andere nieuwe landje geven (equinix)
Ik heb ook weinig geld op t moment trouwens...![]()
Aid jij onze kleine doch onversaagde held MAdine maar morgen dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:35 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik kan in principe morgen ook wel 35 / 40k aiden
We moeten eens een voorbeeld stellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Timmehhh het volgende:
Om Islamoville aan te vallen is mss een beetje overdreven
Ik heb btw zo'n 40 messages op cybernations de deur uit gedaan aan Nederlanders met sterke staten, ik verwacht een hoop aanmeldingen
'Approved'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Double-Helix het volgende:
madine je moet aid accepteren,je hebt 50 soldaten en 27k gekregen van Sargon volgens mij.
Idem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:42 schreef Double-Helix het volgende:
mensen ik ga nu weg,morgen zie ik weer hoe dit verder is gegaan,en oh ja,madine held
Ok ik stuur morgen aid aan Madine om te helpen bij de oorlogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Aid jij onze kleine doch onversaagde held MAdine maar morgen dan!![]()
Dan doe ik die andere.
OMG raap me opquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:32 schreef K-Billy het volgende:
5 juni 2007 - Crisis in de FOK-alliance
Één van onze leden, de obscure Demolisher - heerser van het kleine rijk, Islamoville, had een lid van FAN aangevallen. Dit kwam het bestuur van alliance, de Raad van Vijf, ter ore, terwijl er al opstootjes waren omdat de heersers WeirdMicky en Luutje aan FAN gerelateerden hadden aangevallen. Federation of Armed Nations is een ontzettend grote alliance, die samen met GOLD de leiding heeft genomen over alle mensen van het gele team (wij horen bij het oranje team). Er ontstond een crisis en omdat Demolisher tegen alle redelijkheid in iemand van zo'n grote alliantie had aangevallen, moest hij vernietigd worden. Op het alliance forum waren de politici in rep en roer. Iedereen schreeuwde om wraak en oorlog en de meest bloeddorstige kanten kwamen naar boven in mensen die normaal zo koel en beraden leken te zijn. Islamoville moest en zou geslacht worden, omdat hij de hele alliance in gevaar had gebracht! Ook werden er andere namen genoemd van ontrouwe spelers die eveneens niet te vertrouwen zouden zijn (Raptorix, heerser van Liberije). Er werd een beloning uitgeloofd voor de landen die Islamoville zouden vernietigen, aangezien hij buiten de range van de grote landen lag. Morgen zal Islamoville publiekelijk geslacht worden en alleen dan zal FAN zijn dreigementen intrekken. Dan zal de vrede (zelfs verplicht afgekondigd voor alle landen nu :-P) weer terugkeren in de FOK-alliance!
Wat een dag!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:32 schreef K-Billy het volgende:
5 juni 2007 - Crisis in de FOK-alliance
Één van onze leden, de obscure Demolisher - heerser van het kleine rijk, Islamoville, had een lid van FAN aangevallen. Dit kwam het bestuur van alliance, de Raad van Vijf, ter ore, terwijl er al opstootjes waren omdat de heersers WeirdMicky en Luutje aan FAN gerelateerden hadden aangevallen. Federation of Armed Nations is een ontzettend grote alliance, die samen met GOLD de leiding heeft genomen over alle mensen van het gele team (wij horen bij het oranje team). Er ontstond een crisis en omdat Demolisher tegen alle redelijkheid in iemand van zo'n grote alliantie had aangevallen, moest hij vernietigd worden. Op het alliance forum waren de politici in rep en roer. Iedereen schreeuwde om wraak en oorlog en de meest bloeddorstige kanten kwamen naar boven in mensen die normaal zo koel en beraden leken te zijn. Islamoville moest en zou geslacht worden, omdat hij de hele alliance in gevaar had gebracht! Ook werden er andere namen genoemd van ontrouwe spelers die eveneens niet te vertrouwen zouden zijn (Raptorix, heerser van Liberije). Er werd een beloning uitgeloofd voor de landen die Islamoville zouden vernietigen, aangezien hij buiten de range van de grote landen lag. Morgen zal Islamoville publiekelijk geslacht worden en alleen dan zal FAN zijn dreigementen intrekken. Dan zal de vrede (zelfs verplicht afgekondigd voor alle landen nu :-P) weer terugkeren in de FOK-alliance!
Wat een dag!
oh ja dat is ook waarquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef Timmehhh het volgende:
@ helix bericht van die gast
no because you can only send me a max of 50 tech at one time. so we can do a 50 deal now and another 40 deal in ten days
ik wil wilquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:13 schreef Shawn het volgende:
Ik ben op zoek naar Aluminium.
Je krijgt Lumber en Uranium, + $50.000, +25 Infra, +25 Land en +2 Tech.
held!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef Madine het volgende:
Zo.. Islamoville heeft nog maar 5 soldaten en de anarchie is uitgebroken in zijn land.
ik heb zojuist mijn taxes gecollect en ben mijn bills vergeten te betalenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef Double-Helix het volgende:
en shwan heb je interesse in 50 tech voor 1 miljoen?
gedaan,heb je interesse in 50 tech shawn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
dealstuur mij maar een tradeoffer, dan doneer ik nu $5
okequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Shawn het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn taxes gecollect en ben mijn bills vergeten te betalendus mijn economie is een MESS nu
![]()
maar ik ga mijn trades nu in orde maken, en misschien wil ik je tech dan wel overnemen
ik heb $5 gedoneerd, je krijgt je geld zodra de CN admin de donatie verwerkt, wil je het dan bevestigen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
gedaan,heb je interesse in 50 tech shawn?![]()
voor 1 mijoen al yours![]()
ja is goed,dikke kus shawnquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Shawn het volgende:
[..]
ik heb $5 gedoneerd, je krijgt je geld zodra de CN admin de donatie verwerkt, wil je het dan bevestigen?
ja is goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Timmehhh het volgende:
Tamazgha, die gast gaat waarschijnlijk 1 miljoen naar jouw toesturen is dat oke?
me too ùaar ik zit nu vast aan me trades,heb snel een harbor nodigquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:42 schreef Frrreek het volgende:
Water & Sugar nodig hier. Een van beide resources is ook een mogelijkheid. Ik heb Marble & Pigs. PLEAAASE![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:00 schreef Double-Helix het volgende:
To: Doublehelix From: admin 6/6/2007 5:59:00 AM Subject: Gift For $5.00 Cyber Nations Donation
Your nation Tamazgha has been credited with $50,000 extra cash, 25 miles of extra land, 25 infrastructure levels, and 2 technology levels for providing at least a $5.00 donation to Cyber Nations. Tell your fellow team members and friends about this offer and thanks for your Cyber Nations donation.
dank je shawn
jawel toch,dan heb je de meeste geld als het op belasting innen aankomtquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef Document1 het volgende:
trouwens dat 28% taxes altijd het beste is is niet helemaal waar
quote:Currently, taxes affect population happiness as follows:
10%-16% gives +0 happiness
17%-20% gives -1 happiness
21%-23% gives -3 happiness
24%-25% gives -5 happiness
26%-28% gives -7 happiness
The only affect of happiness is to change how much money your citizens earn. (Currently, one point of happiness equates to $2.00 earned per citizen.) Many people don't want to charge a high tax rate because they don't want to anger their citizens. While this is noble, in terms of the game all it does is reduces your government's income, which in turn stunts your growth rate. It also means that it is pointless to raise your tax rate, collect your taxes, and then lower your rate again to make your people happy. In fact, it's rather dishonest to your citizens. Shame on you.
Okay, so given that the effect of happiness is to change your citizen's income, and given that your taxes are directly proportional to that income, figuring out your optimal tax rate becomes a simple min/max calculation. I know what you're thinking... You're thinking "Math!?! Not math! Noooooooo!" Don't worry, I've done all the hard work for you.
Here's what you have to do. First, set your tax rate to 16%. Now look at your "Avg. Gross Income Per Individual Per Day". Got it? Good. On to the handy chart.
If your nation's Avg. Gross Income Per Individual Per Day is:
0.00 - 10.00 leave your tax rate at 16%
10.01 - 32.66 set your tax rate to 20%
32.67 - 50.80 set your tax rate to 23%
50.81 + set your tax rate to 28%
And you're done! See, wasn't that easy! 118.png
For all you new nations that aren't at 28% taxes yet, don't forget to advance your tax rate as your Gross Income increases!
feli,quote:
mooi zoquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:47 schreef du_ke het volgende:
Ik heb afkickverschijnselen van het niet aanvallen.
Ja maar niet te lang hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Shawn het volgende:
[..]
mooi zohet is ook de bedoeling dat je afkickt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |