De grotere orange alliances moeten ook voor zo'n regeling zorgen eigelijk,dat gedoe om geel is zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Luutgaert het volgende:
Ik ben ze aan het paaien. Het zal wel goedkomen. Of zit die ene contactgestoorde kerel van een paar pagina's terug ook in geel?![]()
wat is je level?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Timmehhh het volgende:
Ik kan echt geen fatsoenlijk raid target vinden, Volgens mij wordt het naarmate je levels omhoog gaat steeds moeilijker om goede raids te vinden. Iemand interesse om samen een wat sterker landen aan te vallen. Want de enigste landen die raidbaar zijn zonder alliances thats is, zijn tot het bot toe bewapend.
Nadat ik gisteren dit had gestuurdquote:ill do it, sure. but will i get both sets of 50 tech within the same few days?
Nou moet ik deze maar afblazen, al krijg ik hier wel 2 miljoenquote:Hey Moenet,
I saw your post on cybernations forum, that you were looking for tech. I have recently gotten a lot of tech in wars and have far to much of it, and want to get cash to invest in infrastructure and improvements.
This is however the first time i techdeal so i dunno how it goes. I think its a good Idea if I send you 50 tech today, you send me approx 2 miljon cash. Then i send 50 tech more tomorrow,
Plz pm me back, if necessary i could figure out what a middleman is.
Kind regards,
Timmehhh
Dus ik hoef mijn tech deal van 11 juni af te blazen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:40 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb nu ook een reactie terug op een tech deal offer van een andere gast
[..]
Nadat ik gisteren dit had gestuurd
Hey Moenet,
I saw your post on cybernations forum, that you were looking for tech. I have recently gotten a lot of tech in wars and have far to much of it, and want to get cash to invest in infrastructure and improvements.
This is however the first time i techdeal so i dunno how it goes. I think its a good Idea if I send you 50 tech today, you send me approx 2 miljon cash. Then i send 50 tech more tomorrow,
Plz pm me back, if necessary i could figure out what a middleman is.
Kind regards,
Timmehhh
Oeh, count me in!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Timmehhh het volgende:
Ik kan echt geen fatsoenlijk raid target vinden, Volgens mij wordt het naarmate je levels omhoog gaat steeds moeilijker om goede raids te vinden. Iemand interesse om samen een wat sterker landen aan te vallen. Want de enigste landen die raidbaar zijn zonder alliances thats is, zijn tot het bot toe bewapend.
kijk je kan niet 2 deals met dezelfde persoon tegelijk hebben,dus jij moet hem tech sturen,en hij stuurt het geld naar de middleman en die weer naar jouw,zo gaat het dus,en vertrouwn zou ik niet doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef Timmehhh het volgende:
Ja ik weet niet hoe veilig die gast is, kan hem gewoon 50 tech opsturen en hopen dat ik 2 miljoen van hem terugkrijg? Hoe werkt dat middleman principe btw?
ik vind het een goed idee maar hoe moeten we dat dan doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef Timmehhh het volgende:
Hmm tamazgha als ik hem nou effe doorverwijsd naar jouw? dan paas jij hem 50 en ik hem 50 Daarnaast paas ik nog een 100 aan Whizzkith. Is dat een goed idee?
Best.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Timmehhh het volgende:
Decencent wil jij middle man zijn? krijg je 100.000 fee
neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Timmehhh het volgende:
Het is dus niet mogelijk om iemand tech te versturen en daar ook het geld van te ontvangen?
cool dus wanneer kunnen we aan de bak?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Timmehhh het volgende:
2 miljoen zegt die, is prima btw op die manier hebben we ook genoeg aid slots over om met Whizkith te blijven dealen. Anders kan ik ook nog foreign ministeries er bij kopen ofzo.
hoeft niet meer,we hebben het al geregeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef descendent1 het volgende:
Maar dan ben ik twee aid slots kwijt toch?![]()
Okay, ik snapte er toch al weinig meer van...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hoeft niet meer,we hebben het al geregeld![]()
Jep, hou ik rekening mee, ik heb ze allemaal nog open en heb er maar 2 nodig voor die deal en 3 voor die van jouw. Als ik foreign ministeries erbij koopt loopt het allemaal goed want dan heb ik 5 slots.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Whizzkith het volgende:
Timmehh, hou je er wel rekening mee dat je niet oneindig veel aid-slots hebt en 3 nodig hebt voor de 100 tech voor 2 mil bij mij?
quote:Hey,
I found a middleman who also wanted to send 50 tech.
This is his country
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124328
However he didnt wanted to use too many aid slots so he wanted you to send me 2 miljon. Than i send to tamazgha 50 tech and 1 miljon
And then tamazgha sends you 100 tech.
Is this possible?
Kind regards,
Timmehhh
Nog wat gehoord van die gozer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens ook 3 sterke Nederlanders (nuclear potential) doorverwezen naar beide fora en de fok alliance
ja dat had ik ook gemeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef Whizzkith het volgende:
To: Appelvla From: Gan Ning 6/5/2007 3:09:54 PM Subject: Message from GOLD
Currently you have been already messaged by FAN and have been told to keep your members from attacking the Yellow sphere, this has not happened. Since that message your alliance has made at least 3 attacks on the yellow sphere. Your alliance will cease all attacks on the yellow sphere or GOLD and FAN will give your whole alliance a serious beatdown, this includes you and this is your final warning.
... Ik zei toch dat er peace moest worden gedeclared?
En pak raptorix ook eens aan die loopt ook enkel nations met alliances te raiden.quote:5/29/2007 8:07:48 AM
"A general dispute"
Islamoville
Ruler: Demolisher
Alliance: FOK
hththtt
Ruler: The Great Taylor
Alliance: Federation of Armed Nations Currently Fighting
Wie daar niet mee stopt zal ik persoonlijk aanvallen,kut op.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
WTF is dit?
]Hij valt gewoon fucking FAN aan :S
[..]
En pak raptorix ook eens aan die loopt ook enkel nations met alliances te raiden.
RAPTORIX KAPPEN MET RAIDEN VAN ALLIANCES, zelfde geldt voor ISLAMOVILLE
De FOK burgeroorlogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wie daar niet mee stopt zal ik persoonlijk aanvallen,kut op.
Dag dag FoK-Alliantiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
WTF is dit?
Hij valt gewoon fucking FAN aan :S
serieus micky je moet peace offeren en dat is een bevel(jij was het toch met luutjes?)quote:
Laten we DAT voorlopig maar ff niet doen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef K-Billy het volgende:
Timmmeh en Desconistan nog online?
Zin om samen met WeirdMicky en ik een land aan te vallen?
(Kan natuurlijk maar met zn 3en)
Dat heeft hij allang gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
serieus micky je moet peace offeren en dat is een bevel(jij was het toch met luutjes?)
Laten we dat dus vooral niet doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef K-Billy het volgende:
Timmmeh en Desconistan nog online?
Zin om samen met WeirdMicky en ik een land aan te vallen?
(Kan natuurlijk maar met zn 3en)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Laten we DAT voorlopig maar ff niet doen...![]()
Okay...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Laten we dat dus vooral niet doen.
Vanaf nu geen oorlog meer tot nader bericht,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Deze is compleet neutraal
En hij heeft 47 tech. Met zn 3en kunnen we hem wel in anarchy krijgen.
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef DiviFilius het volgende:
K-Billy, probeer dit forum eens af en toe bij te houden, dan snap je het wel
dit zou eigenlijk meer een slowchat topic moeten zijn..
47 tech is de moeite niet, minimaal iemand met 100 tech nodig, maar ik zit nu al in 3 oorlogen en voorlopig hebben we even geen oorlogen meer tot dat we geen problemen met FAN e.d. hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Deze is compleet neutraal
En hij heeft 47 tech. Met zn 3en kunnen we hem wel in anarchy krijgen.
gebruik view active topic werkt ideaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.
'View active topics' knop!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.
Oke,dat is goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb allang peace geofferd, maar die inactieve aap heeft niet geaccepteerd. Ik viel niet aan met luutje, luutje wilde ook wat tech raiden en viel dus aan, zonder dat ik het wist.
Verder allang geregeld met zo'n dude van FAN dat ik vrede zou aanbieden. Dat hij niet accepteert kan ik niets aan doen. Het loopt wel los.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
gebruik view active topic werkt ideaal.
lolquote:
Ik heb hem nu ook pas gevondenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef K-Billy het volgende:
Wat een gemak, die 'view active topics' knop!
Het beste advies in tijden!![]()
We zullen gul zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Madine het volgende:
Moet ik Islamoville aanvallen? Ik heb net drie man en een paard :-p
Verklaar m maar de oorlog. Nu!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Madine het volgende:
Moet ik Islamoville aanvallen? Ik heb net drie man en een paard :-p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |