abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50086016
Na een onrustige nacht is het een rustige ochtend. Veel fokkers hopen nog steeds op een Exit van Amanda.

Amanda en Lieke hadden een kleine woordenwisseling. Amanda weigert weer eens te luisteren en de bitchen vliegen in het rond. Erik zegt heel demonstratief goedenmorgen Brian, terwijl Huub ook aan tafel zit.
Erik heeft nog steeds zijn zielige gezicht op en is ervan overtuigd dat Huub hem heeft geslagen.

Lieke moet even op het matje komen bij Tilly omdat ze de spullen van Amanda heeft verstopt en er chemicaliën inzitten. Lieke vertelde Tilly dat ze Amanda een lesje wilde leren omdat ze slordig is met haar spullen. Tilly snapt het en vraagt Lieke voorzichtiger te doen, voortaan.

Erik krijgt hoofdmassage bij de kapster en het klaaguurtje is weer bezig. Het slijmuurtje tussen Erik en Natasia is om te kotsen het ziet er allemaal zo nep uit.

Erik belooft de kapster terror op de trouwerij van Jaap, want Jaap terroriseert zijn bezoek dus hij krijgt hem terug. Er gaat niet getrouwd worden aldus Erik.

Amanda zou vandaag theorie examen hebben voor de nagels, maar heeft niet geleerd. Hoe gaat dat aflopen. Voorzover mijn OP.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC # 115] 2 Fuck Up Or Not 2 Fuck Up.

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 51% gewijzigd door petraa op 04-06-2007 11:42:46 ]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 4 juni 2007 @ 11:27:18 #2
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50086034
deze was eerder.. maar moet volgens mij 14 zijn
I've got more game than Monopoly.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:27:22 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50086037
Eric weer aan het zeiken merk ik. Slaapt de rest nog ofzo, want hier ga je niet even lekker voor zitten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50086062
beloofT
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_50086063
heeft iemand een filmpje van huub en jaap dansen op " im coming out " gister in t kantoor NA de terror?
pi_50086070
natas voelt haar zooo mooi.........nou
  maandag 4 juni 2007 @ 11:28:57 #7
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50086079
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Eric weer aan het zeiken merk ik. Slaapt de rest nog ofzo, want hier ga jen iet even lekker voor zitten.
Denkut.. hier val ik van in slaap
pi_50086100
tis net een geplukte kip zo die erica
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50086116
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Nostalgist het volgende:
beloofT
Ik weet het, had eerst andere titel maar was te lang moest wat weghalen. en ben deze vergeten.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:30:56 #10
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50086118
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef milk-shake het volgende:
natas voelt haar zooo mooi.........nou
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt.. ga je het geloven
pi_50086122
mijn hemel waar zit de rest...
  maandag 4 juni 2007 @ 11:31:24 #12
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50086128
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Ruudjem het volgende:
heeft iemand een filmpje van huub en jaap dansen op " im coming out " gister in t kantoor NA de terror?
http://www.youtube.com/watch?v=zc5cvN06cJU

Deze?

Edit: Las de titel.. maar is hem niet klein stukje in het begin
pi_50086132
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:30 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik weet het, had eerst andere titel maar was te lang moest wat weghalen. en ben deze vergeten.
snie erg.... in de FB kunnen ze het wel aanpassen, als je dat zou willen...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_50086145
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:31 schreef ericahysterica het volgende:
mijn hemel waar zit de rest...
Bij de marketingafdeling van de streams ?
pi_50086149
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:31 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

snie erg.... in de FB kunnen ze het wel aanpassen, als je dat zou willen...
heb al gevraagd, ik heb ook nrtje overgeslagen.
pi_50086213
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:32 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Bij de marketingafdeling van de streams ?
en de dkg bewoners dan?
  maandag 4 juni 2007 @ 11:36:20 #17
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50086241
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen?
Overigens heeft de DGK_Redaktie hier min of meer gezegd dat ze niet meer werken met exits na fysiek geweld maar dat ze nu werken met ingrijpen en dat dat de maatstaf is.
Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen.
Overigens heeft de DGK_Redaktie hier min of meer gezegd dat ze niet meer werken met exits na fysiek geweld maar dat ze nu werken met ingrijpen en dat dat de maatstaf is.
nou dan kunnen we nog van alles gaan verwachten
  maandag 4 juni 2007 @ 11:37:13 #19
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50086259
quote:
Goedemorgen een ieder.
nog geen cap gezien.. rest is volgens mij helemaal waar
  maandag 4 juni 2007 @ 11:37:35 #20
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50086274
quote:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen.
nou dat is mooi dan
alles kan en mag dusnu ineens???
jammer dat nena en natanael weg zijn gestuurd dan
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_50086331
N heeft het over die psychotische man uit Vlaardingen die zijn moeder vilde

N het was een soort jaap met een depressie die zijn moeder scalpeerde en de huid over zijn hoofd trok
  maandag 4 juni 2007 @ 11:39:57 #22
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_50086342
Eric belooft terror. Waarschijnlijk zet hij zichzelf weer voor lul of hij doet iets dat echt niet door de beugel kan, either way, aan het einde van de avond ligt iedereen in een deuk en valt Eric huilend in de armen van Natasia in slaap...zoiets.
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_50086347
quote:
Goedemorgen een ieder.
Dan hadden ze mijns inziens gister moeten ingrijpen. Dat ze dat niet gedaan hebben zegt dan veel. Dus op naar de volgende keer, en het loopt een keer verkeerd af dat kan niet anders als je grenzen op blijft zoeken.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:40:59 #24
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50086369
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:

N het was een soort jaap met een depressie die zijn moeder scalpeerde en de huid over zijn hoofd trok
nee over die spiegotiese man hoor
pi_50086376
10:01 - Para Brian

Gisternacht liepen de spanningen weer hoog op in de Villa. Amanda ging Huub te lijf met een schoen, Brian ging Jaap te lijf met Listerine en Jaap gooit alcohol in het gezicht van Amanda. Dat de spanning te snijden is met een mes, aan de ontbijttafel, is een understatement. Je hebt tegenwoordig eerder een kettingzaag nodig! Het onderlinge wantrouwen is groot. Brian verzoekt vriendelijk aan Palma om de bovenste plakjes worst te verwijderen, als Huub vertrokken is uit de woonkamer. “Hij gaf net zo lief de worst door aan Amanda, je weet nooit of hij erin heeft gespuugd.” De Antilliaan doet in ieder geval zijn nickname eer aan...

Goh waarheid als een koe een keer bij TIEN

Bron 10
pi_50086389
Exits volgen niet gelijk, daar gaat tijd overheen, zie de exit van Nathanael en Nena. Nathanael gebeurde ook 's nachts en pas de avond volgend op het incident werd de exit werkelijkheid. Bij Nena was iets sneller, maar dat was omdat de trap duidelijk was en overdag, 's morgens om half twaalf, maar ook toen was het pas avond, dat de exit er was. Ze moeten wel alles beoordelen en eventueel wat maken voor een eventuele exit van Amandelletje en Brian, want ook Brian hangt het boven zijn hoofd, hij gooide immers bewust Alcolade over Jaap, was geen opwelling, maar hij ging het bewust halen, om te gaan gooien. Daar lopen we hier allemaal wel wat makkelijk overheen, vond ik minstens net zo erg, daar Brian weet wat er in alcolade zit, sterker dan gewone alcoholische dranken ( ethanol ) en andere alcohol ( methanol wat blindheid kan veroorzaken) en menthol. Was dus een bewuste daad, wat voor mij als exit zou geleden ongeacht wie het zou doen.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:41:45 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50086394
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
Na een onrustige nacht is het een rustige ochtend. Veel fokkers hopen nog steeds op een Exit van Amanda.
In het 'zwaai hier Amanda uit' topic hebben ze al geschreven dat het geen exit is. Ze draaien een beetje door daar. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat iemand van de bewoners op een gegeven moment minimaal in het ziekenhuis gaat belanden. Maar misschien hopen ze daar wel juist op.
pi_50086405
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

nou dat is mooi dan
alles kan en mag dusnu ineens???
jammer dat nena en natanael weg zijn gestuurd dan
Ik zou mijn 10.000euro terug eisen.
Goedemorgen :W
pi_50086410
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Dan hadden ze mijns inziens gister moeten ingrijpen. Dat ze dat niet gedaan hebben zegt dan veel. Dus op naar de volgende keer, en het loopt een keer verkeerd af dat kan niet anders als je grenzen op blijft zoeken.
een dronken dellie die het vlees aan het snijden is en pissig wordt is voldoenden voor een ramp
  maandag 4 juni 2007 @ 11:42:38 #30
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50086415
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:

Gisternacht liepen de spanningen weer hoog op in de Villa. Amanda ging Huub te lijf met een schoen, Brian ging Jaap te lijf met Listerine en Jaap gooit alcohol in het gezicht van Amanda. Dat de spanning te snijden is met een mes, aan de ontbijttafel, is een understatement. Je hebt tegenwoordig eerder een kettingzaag nodig! Het onderlinge wantrouwen is groot. Brian verzoekt vriendelijk aan Palma om de bovenste plakjes worst te verwijderen, als Huub vertrokken is uit de woonkamer. “Hij gaf net zo lief de worst door aan Amanda, je weet nooit of hij erin heeft gespuugd.” De Antilliaan doet in ieder geval zijn nickname eer aan...

Bron 10
En wat doen ze er tegen?
  maandag 4 juni 2007 @ 11:43:17 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50086440
quote:

Aiaiai, dat lot voorspelde ik Natasia in Wat gaan ze doen als ze eenmaal uit het huis zijn ?
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef Copycat het volgende:
  • Natasia: De nieuwe, pronte borsten brengen helaas niet het gehoopte geluk. Wilgo is weg en de banen blijken niet voor het oprapen te liggen. Over twintig jaar wordt een verwarde Jairo dolend over straat aangetroffen. Hij draagt een jas, gemaakt van de afgestroopte huid (incl tieten) van zijn moeder.
  • Nu komen mijn voorspellingen nooit uit, gelukkig (voor Jairo).
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      maandag 4 juni 2007 @ 11:43:39 #32
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_50086447
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Er werd inggerepen via de speaker.... als ik het goed gezien heb plantte Amanda d'r hak in Huub's schouder nadat ze net opgeroepen werden te stoppen door Stijn. Ook Huub kan niet echt stoppen. Maar slaan met een schoen zou toch een exit moeten zijn voor Amanda. Maar affijn Huub heeft niet eens gebeld.
    Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

In het 'zwaai hier Amanda uit' topic hebben ze al geschreven dat het geen exit is. Ze draaien een beetje door daar. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat iemand van de bewoners op een gegeven moment minimaal in het ziekenhuis gaat belanden. Maar misschien hopen ze daar wel juist op.
    Ik zag het, heb het niet gevolgd afgelopen weekend, maar schijnt erg heftig te zijn geweest. Ik weet niet waar ze naar toe willen met dit programma. Maar ik denk dat ze op moord en doodslag hopen.
    pi_50086461
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
    Exits volgen niet gelijk, daar gaat tijd overheen, zie de exit van Nathanael en Nena. Nathanael gebeurde ook 's nachts en pas de avond volgend op het incident werd de exit werkelijkheid. Bij Nena was iets sneller, maar dat was omdat de trap duidelijk was en overdag, 's morgens om half twaalf, maar ook toen was het pas avond, dat de exit er was. Ze moeten wel alles beoordelen en eventueel wat maken voor een eventuele exit van Amandelletje en Brian, want ook Brian hangt het boven zijn hoofd, hij gooide immers bewust Alcolade over Jaap, was geen opwelling, maar hij ging het bewust halen, om te gaan gooien. Daar lopen we hier allemaal wel wat makkelijk overheen, vond ik minstens net zo erg, daar Brian weet wat er in alcolade zit, sterker dan gewone alcoholische dranken ( ethanol ) en andere alcohol ( methanol wat blindheid kan veroorzaken) en menthol. Was dus een bewuste daad, wat voor mij als exit zou geleden ongeacht wie het zou doen.
    Hier kan ik me toch wel in vinden.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:44:36 #35
    127899 AnTjUh
    kèk ùit he....!!
    pi_50086475
    quote:
    in het begin kregen ze al een waarschuwing als er koffie of thee werd geknoeid over iemand
    nu kan je slaan schoppen alles is geoorloofd
    streamlock
    kleerkasten in huis
    en alles is weer normaal
      maandag 4 juni 2007 @ 11:45:04 #36
    167022 RSie
    Nomen Nescio
    pi_50086488
    Na gisteravond snap ik er geen flikker meer van.

de actie van Brain richting Jaap, de ingrijpende bewaking, Amanda met d'r schoen, Brain met de ligstoelen, de tik van Huub naar Erica, het spugen van Huub naar Amanda (dat verdiende ook wel een OW). en noem maar op.

maar ja,.. als ze al die mensen eruit zouden trekken zou er echt bijna niemand meer inzitten.

Nasty - Lipbijten en slaan
    Huub - slaan, spugen etc.
    Brain - Slaan, spugen etc.
    Erica - Slaan
    Amoebe - Slaan, duwen etc.
    Jaap - Gooien, vernielen van persoonlijk eigendom
    Lieke - euhm,... tsja, heeft Lieke eigenlijk al regels overtreden of is zij nu de winnares?
      maandag 4 juni 2007 @ 11:45:09 #37
    173661 product
    pi_50086490
    quote:

Bron 10
    De spanning is niet te snijden met een mes maar met een kettingzaag...WTF, laten ze Brain die stukjes schrijven ofzo?

Gisteravond trouwens die intro van DGK op tv gezien van Jaap, lekker droog, sarcastisch en grappig. Mogen ze wat mij betreft voor iedere uitzending doen...
    Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:45:47 #38
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086508
    quote:
    Jammer genoeg heeft de redaktie al gezegd dat er geen OW of exit volgt.. dus ook vanavond niet!
    pi_50086516
    heb net even het filmpje nagekeken waarbij jaap amanda een beetje pest, zij hem begint te slaan en brian daarop als een dolle stier op jaap af komt rennen en hem met ligstoel en al opzij omgooit. Jaap en huub moeten hier een beetje om lachen. Daarna zegt Huub iets tegen brian en brian rent naar Huubs ligstoel en gooit die ook om, dit keer over de kop zodat huub ws met zijn hoofd op de grond terecht komt.
    Brian reageert weer op een manier die alle grenzen te buiten gaan, niet normaal agressief.
    Eens en te meer bevestigt deze acties voor mij weer mijn afkeer voor Brian. Die man is gevaarlijk en moet heel snel een interne spoedcursus (hoe om te gaan met agressieve en destructieve gedachten) gaan volgen bij een gesloten inrichting.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:46:11 #40
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50086520
    Dat jongste meisje, die schoonmaakster, heeft al drie kinderen???
    pi_50086525
    Eric beloofd terror
    pi_50086529
    En toch zeiden ze paar weken terug, dat fysiek geweld next time een exit oplevert, niet meer en niet minder.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:46:52 #43
    126718 Twarres
    maakt(e) kutmuziek
    pi_50086544
    quote:

En daarna het verkeer ging regelen.. Maar hij trok het meer aan als een jas.
    Das leben ist ein skippybal
    Das ist nou einmal zo...
    pi_50086550
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

een dronken dellie die het vlees aan het snijden is en pissig wordt is voldoenden voor een ramp
    Ik stem voor een nieuwe kookcursus voor Amanda!
    Make my day!
    pi_50086555
    quote:

Bron 10
    Jaap gooit alcohol een glas drinken in het gezicht van Eric.
    pi_50086563
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Donnie29 het volgende:
    En toch zeiden ze paar weken terug, dat fysiek geweld next time een exit oplevert, niet meer en niet minder.
    Ze zeggen wel meer!
      maandag 4 juni 2007 @ 11:48:02 #47
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50086569
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:45 schreef getl0st het volgende:

[..]

Jammer genoeg heeft de redaktie al gezegd dat er geen OW of exit volgt.. dus ook vanavond niet!
    Geen OW heb ik niet gelezen. Toen ze gisteren ergens met een op reageerden kon dat ook over een ander stuk in het gequote bericht gaan. In het Amanda uitzwaaitopioc schreven ze alleen dat het geen exit is. Dat is al een vrijbrief voor de anderen om ook te gaan slaan, maar als het zelfs niet eens een OW is.....
      maandag 4 juni 2007 @ 11:49:00 #48
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50086592
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Donnie29 het volgende:
    Behalve als het iemand is die belangrijk (god mag weten waarom) voor het programma is natuurlijk.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:49:55 #49
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086618
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geen OW heb ik niet gelezen. Toen ze gisteren ergens met een op reageerden kon dat ook over een ander stuk in het gequote bericht gaan. In het Amanda uitzwaaitopioc schreven ze alleen dat het geen exit is. Dat is al een vrijbrief voor de anderen om ook te gaan slaan, maar als het zelfs niet eens een OW is.....
    OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
      maandag 4 juni 2007 @ 11:51:22 #50
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50086659
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:

[..]

OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
    ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:52:08 #51
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086685
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar nooit 's nachts. Dus ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
    Die van Natasia kwam toen midden in de nacht .. ze lag namelijk al op bed en kreeg hem toen (Als ik het goed herinner) van Eric onder haar neus geschoven
      maandag 4 juni 2007 @ 11:52:11 #52
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50086689
    quote:
    Erics ‘nieuwe’ coup begint al aardige vormen aan te nemen. In gesprek met zijn kapster laat hij even los hoe hij over de hele situatie denkt. “Af en toe denk ik wel eens ‘wat doe ik hier?’”, zegt hij zachtjes. Wordt het de Leidenaar allemaal teveel? Het is toch lastig, thuis heb je dan weer geen privékapster die je hoofd masseert…
    Gaat Eric een straatsgreep plegen?
    pi_50086690
    ik geloof sowieso niet dat er nog iemand exit gaat voor fysiek geweld, nena is net iets te vroeg geweest met haar trapje.
    ieder oordeel heeft zijn nadeel
    pi_50086704
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
    Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:52:47 #55
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086710
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef 2live het volgende:
    ik geloof sowieso niet dat er nog iemand exit gaat voor fysiek geweld, nena is net iets te vroeg geweest met haar trapje.
    En hij was te zacht..
      maandag 4 juni 2007 @ 11:52:49 #56
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50086712
    Natasia is ook donor. Daar wil toch niemand iets van hebben?
    pi_50086719
    quote:

[..]

ha, dat staat dan ook zo mooi in verhouding tot slag met een naaldschoen carmaba waar is die suffe redactie mee bezig
      maandag 4 juni 2007 @ 11:53:18 #58
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50086721
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Dat dat niet gaat gebeuren hebben ze dus al gezegd.
    pi_50086750
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gaat Eric een straatsgreep plegen?
    met een "rain of terror"
    pi_50086752
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

dat gaat echt niet gebeuren, ik kan me herrinneren dat ik een dag hoopvol heb zitten wachten nadat ze thee over huub had gegooid; niets. Dat was al een teken aan de wand.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:54:32 #61
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_50086756
    Ik kijk net dat filmpje van die ruzie gisteren... dat gegil van Brian nadat Amanda alcohol in haar oog krijgt Ik kom echt niet meer bij...
    pi_50086767
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat dat niet gaat gebeuren hebben ze dus al gezegd.
    Helaasch
      maandag 4 juni 2007 @ 11:55:08 #63
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086773
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
    Tenzij je op de markt staat.. en stembanden getransplanteerd konden worden
    pi_50086789
    Amanda tegen haar model: Heb je een relatie?
    Nog geen tel later dat ze zelf wel een relatie heeft.
    pi_50086792
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
    zijn die silliconen dan niet herbruikbaar?
      maandag 4 juni 2007 @ 11:55:54 #66
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086796
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Kinga het volgende:
    Ik kijk net dat filmpje van die ruzie gisteren... dat gegil van Brian nadat Amanda alcohol in haar oog krijgt Ik kom echt niet meer bij...
    Hahahaha dus dat!
    Die gozer loopt achter Amanda en.. en loopt maar te schreeuwen. Zo fuckin vaag
      maandag 4 juni 2007 @ 11:56:10 #67
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_50086803
    quote:

[..]

Hoeft meit perse... Amanda kreeg volgens mij pas 's avond d'r waarschuwing nav het koffie incident...
      maandag 4 juni 2007 @ 11:56:13 #68
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50086805
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Nostalgist het volgende:

met een "rain of terror"
    Brian kan zijn PARAplu paraat houden, dus.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:57:36 #69
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086847
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef akveor het volgende:

[..]

Hoeft meit perse... Amanda kreeg volgens mij pas 's avond d'r waarschuwing nav het koffie incident...
    Kwist niet eens meer dat ze die gekregen had
    Ik ben nu dus ook niet meer zeker dat ze er geen krijgt.. Zou wel van de gekke zijn als er niets mee gedaan wordt..
    Vond ik trouwens ook met het Huub/Eric incident
      maandag 4 juni 2007 @ 11:58:50 #70
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_50086880
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef getl0st het volgende:

[..]

Kwist niet eens meer dat ze die gekregen had
    Ik ben nu dus ook niet meer zeker dat ze er geen krijgt.. Zou wel van de gekke zijn als er niets mee gedaan wordt..
    Vond ik trouwens ook met het Huub/Eric incident
    Je bedoelt dat Eric ook exit moet?
      maandag 4 juni 2007 @ 11:59:16 #71
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086890
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Eric ook exit moet?

Tis dat het een beetje onduidelijk is.. maar anders was het Huub die weg had gemoeten
      maandag 4 juni 2007 @ 12:00:29 #72
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50086925
    Natasia zegt dat er vast een nieuwe negerin komt als zij over 3 maanden weg gaat. Natasia wordt alleen over drie maanden niet meer vervangen, volgens de regels. Maar ja, met die regels weet je het nooit. Je mag tegenwoordig ook al gewoon duidelijk in beeld slaan blijkbaar
      maandag 4 juni 2007 @ 12:00:47 #73
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086933
    Sireneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    whieeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
      maandag 4 juni 2007 @ 12:01:02 #74
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_50086938
    Huub, Amanda en Brian allemaal exit volgens de normale regels. Mja, die gelden allang niet meer.

En wat ik nergens kan terugvinden/lezen. Hoezo Eric en Huub ineens zo'n ruzie, dit is geen nep meer lijkt me.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:01:47 #75
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_50086961
    quote:
    [..]
    OW en exits komen niet altijd gelijk.... en de redactie heeft gisteren al aangegeven dat het geen exit wordt.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      maandag 4 juni 2007 @ 12:01:57 #76
    173661 product
    pi_50086965
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Jaap gooit alcohol een glas drinken in het gezicht van Eric.
    Alcohol, hij heeft zelfs nog zijn excuses aan Martini gemaakt toen Amanda vond dat hij excuses moest maken...
    pi_50086969
    Ik denk dat heel het Eric gebeuren een beetje in scene is gezet omdat Eric aan Huub had aangegeven 1.5 week geleden of zo dat hij zo ongelukkig in het huis is..en opeens is Eric niet meer Huubs beste vriend maar zijn aartsrivaal...

Zo ging het bij Stephan ook..stephan wilde er uit en de redactie liet hem 2 weken wachten voor hij er uit mocht..ze moesten eerst de exit uitdenken.
    DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
      maandag 4 juni 2007 @ 12:02:25 #78
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50086988
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Prosac het volgende:
    Huub, Amanda en Brian allemaal exit volgens de normale regels. Mja, die gelden allang niet meer.

En wat ik nergens kan terugvinden/lezen. Hoezo Eric en Huub ineens zo'n ruzie, dit is geen nep meer lijkt me.
    Dat zei ik dus al een tijdje terug.
    De manier waarop er ruzie gemaakt wordt kan niet gespeeld worden
      maandag 4 juni 2007 @ 12:02:48 #79
    176330 papagena
    tomorrow never happens
    pi_50087000
    Ik las ergens dat DGK de exitregel voor fysiekgeweld heeft ingetrokken. Terwijl juist die exitregel de meest primaire gedragsregel om een groep te beschermen. Kan dan niemand van dat programma ter verantwoording worden geroepen? Ik begrijp dat ze uit zijn op het uitlokken van maatschappelijke discussies, maar ten koste van wat of wie. Wat als die discussie (publiciteit) uitblijft omdat iedereen het programma toch al uitkotst, wie beschermt de deelnemers dan ondertussen?
    pi_50087003
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Prosac het volgende:

Nee, geen nep meer.
    Huub heeft aan Eric aangegeven dat hij Eric laat vallen, omdat hij hem niet vertrouwt.
    pi_50087009
    dat wat Brian en Amanda doen is precies dat wat kinderen met pesten op school doen...allemaal smerige dingen (overLieke) vertellen als ze er zelf niet bij is waar ze zich niet tegen kan verweren....het is laag wat die twee doen...zeer laag
    alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
      maandag 4 juni 2007 @ 12:03:27 #82
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_50087029
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Nostalgist het volgende:
    [..]
    met een "rain of terror"
    LOL

Heerlijk, dat erbarmelijke kennis van het Engels daar bij die redactie hè
    Wullie bin KOEL © Soneal
      maandag 4 juni 2007 @ 12:03:36 #83
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50087039
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef LoveProfusion het volgende:
    Ik denk dat heel het Eric gebeuren een beetje in scene is gezet omdat Eric aan Huub had aangegeven 1.5 week geleden of zo dat hij zo ongelukkig in het huis is..en opeens is Eric niet meer Huubs beste vriend maar zijn aartsrivaal...

Zo ging het bij Stephan ook..stephan wilde er uit en de redactie liet hem 2 weken wachten voor hij er uit mocht..ze moesten eerst de exit uitdenken.
    Alleen zit Eric nu GIGANTISCH te slijmen bij Natasia, dus die wil echt niet weg.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:04:16 #84
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50087069
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef riri het volgende:
    dat wat Brian en Amanda doen is precies dat wat kinderen met pesten op school doen...allemaal smerige dingen (overLieke) vertellen als ze er zelf niet bij is waar ze zich niet tegen kan verweren....het is laag wat die twee doen...zeer laag
    Zo doen ze dat al heel lang. Die groep wordt niet voor niets enorm uitgekotst door bijna iedereen.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:05:02 #85
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087098
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zo doen ze dat al heel lang. Die groep wordt niet voor niets enorm uitgekotst door bijna iedereen.
    Iedereen die het huis in komt wordt anders goed bewerkt door dat groepje.. Er is geen enkel persoon van personeel die voorstander is van Huub..
      maandag 4 juni 2007 @ 12:05:47 #86
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50087127
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef papagena het volgende:
    Ik las ergens dat DGK de exitregel voor fysiekgeweld heeft ingetrokken. Terwijl juist die exitregel de meest primaire gedragsregel om een groep te beschermen. Kan dan niemand van dat programma ter verantwoording worden geroepen? Ik begrijp dat ze uit zijn op het uitlokken van maatschappelijke discussies, maar ten koste van wat of wie. Wat als die discussie (publiciteit) uitblijft omdat iedereen het programma toch al uitkotst, wie beschermt de deelnemers dan ondertussen?
    Ze hopen echt op minimaal een ziekenhuisopname, dat kan haast niet anders. Levert heel veel publiciteit op natuurlijk. Want als Brian echt een keer compleet flipt en begint te meppen, zijn ze nooit op tijd om te voorkomen dat hij iemand het ziekenhuis in slaat. Dus ik denk dat ze stiekem hopen op zoiets of misschien wel nog erger.
    pi_50087132
    Erik heeft Huub al tig malen lopen backstabben bij anderen (ook als smerig bedoeld zonder Huub daarover in t e lichten)....zoals Huub zegt,de manier waarop Erik dat doet,zo doe je dat niet naar vrienden toe...dat is waarom hij hem keihard laat vallen
      maandag 4 juni 2007 @ 12:06:35 #88
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087153
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze hopen echt op minimaal een ziekenhuisopname, dat kan haast niet anders. Levert heel veel publiciteit op natuurlijk. Want als Brian echt een keer compleet flipt en begint te meppen, zijn ze nooit op tijd om te voorkomen dat hij iemand het ziekenhuis in slaat. Dus ik denk dat ze stiekem hopen op zoiets of misschien wel nog erger.
    Ik denk dat die situatie niet heel lang meer uit blijft
      maandag 4 juni 2007 @ 12:06:42 #89
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50087159
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef getl0st het volgende:

[..]

Iedereen die het huis in komt wordt anders goed bewerkt door dat groepje.. Er is geen enkel persoon van personeel die voorstander is van Huub..
    Dat is inderdaad wel héél erg vreemd ja.
    Behalve Tilly trouwens, want die is echt helemaal idolaat van Huub.
    pi_50087161
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef LoveProfusion het volgende:
    Hmz... stel dat Eric weggestemt wordt, dan hou je 6 bewoners over (7 wanneer er een nieuwe bewoner in komt). De verhaal lijnen beginnen zich al constant te herhalen, dus met minder bewoners zal dat alleen nog maar erger gaan worden. Dus Eric wegstemmen zou niet echt positief, want met de overgang naar RTL wil je natuurlijk wel wat verhaal lijnen kunnen neerzetten voor het RTL publiek. Maar misschien dat ze het achter de schermen zo aan het regelen zijn dat Eric er binnenkort vrijwillig uitstapt, zogenaamd omdat hij de terror van Huub&Jaap niet meer aan kan...
      maandag 4 juni 2007 @ 12:08:34 #91
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087220
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel héél erg vreemd ja.
    Behalve Tilly trouwens, want die is echt helemaal idolaat van Huub.
    True.. Tilly is dan ook de enige die zich niets aantrekt van wat andere van hem vinden..
      maandag 4 juni 2007 @ 12:10:02 #92
    173661 product
    pi_50087258
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef getl0st het volgende:

[..]

Arbeidersvolk met een grote bek, voelen zich meer thuis bij mensen met een wat kleinere hersencapaciteit...
      maandag 4 juni 2007 @ 12:10:05 #93
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087260
    Sterker nog.. terugkoment op het in het ziekenhuis slaan verhaal..
    Ik denk dat dat gaat gebeuren als er iets met Brians gitaar gebeurt
    pi_50087279
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alleen zit Eric nu GIGANTISCH te slijmen bij Natasia, dus die wil echt niet weg.
    precies, natas heeft toch ook gezegd het weekend dat ze eric er echt niet uitstemt.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:10:48 #95
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087280
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef product het volgende:

[..]

Arbeidersvolk met een grote bek, voelen zich meer thuis bij mensen met een wat kleinere hersencapaciteit...
    pi_50087282
    Ik vind het trouwens wel lachen, wat ze allemaal zitten te verzinnen om Jaap zijn bruiloft te verstieren, ze gaan hier voorbij aan het feit dat Jaap dit veel beter zelf kan. Van Jaap mag het de grootste puinhoop worden die er maar gemaakt kan worden.
    pi_50087284
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Kinga het volgende:
    linkje?

pi_50087288
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef riri het volgende:
    zoals Huub zegt,de manier waarop Erik dat doet,zo doe je dat niet naar vrienden toe...
    Huub heeft gelijk over Eric, maar misschien dat Huub ook eens naar zichzelf moet kijken, want wat hij allemaal achter Lieke's rug doet is ook niet bepaald netjes.
    pi_50087314
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

linkje?

Vorige COS...
    pi_50087325
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

zo zie je maar dat vele mensen achter pesters aanlopen,althans in het huis,de hele huishoudploeg en al die vrienden van Palma en dat hele wereldje wat er om heen draait...allemaal de ECHTE vuile spelers vind ik.
    De kijker hebben dat heel goed door maar zelf zijn ze blind daarvoor en kloppen zichzelf ook nog eens op de borst.
    Horende doof en ziende blind....
    pi_50087331
    Huub weer in beeld
      maandag 4 juni 2007 @ 12:12:25 #102
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087333
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

linkje?

quote:
      maandag 4 juni 2007 @ 12:12:52 #103
    176330 papagena
    tomorrow never happens
    pi_50087350
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ok, is dus echt niets tegen te beginnen, behalve op forums roepen dat je het te ver vindt gaan? En een redaktie die af en toe een beetje laconiek op het gepeupel reageert. Over minachting voor je publiek gesproken.....
    pi_50087363
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef getl0st het volgende:
    Sterker nog.. terugkoment op het in het ziekenhuis slaan verhaal..
    Ik denk dat dat gaat gebeuren als er iets met Brians gitaar gebeurt
    Je kunt toch per ongeluk over die gitaar heen struikelen er hem vernielen?
    Lijkt me echt iets voor Jaap. En dan ook nog boos op Brian worden omdat ie dat ding zo onhandig neer gezet heeft...
    Make my day!
      maandag 4 juni 2007 @ 12:13:51 #105
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087373
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:13 schreef agter het volgende:

[..]

Je kunt toch per ongeluk over die gitaar heen struikelen er hem vernielen?
    Lijkt me echt iets voor Jaap. En dan ook nog boos op Brian worden omdat ie dat ding zo onhandig neer gezet heeft...
    hahahahaha
    pi_50087389
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Hmz... stel dat Eric weggestemt wordt, dan hou je 6 bewoners over (7 wanneer er een nieuwe bewoner in komt). De verhaal lijnen beginnen zich al constant te herhalen, dus met minder bewoners zal dat alleen nog maar erger gaan worden. Dus Eric wegstemmen zou niet echt positief, want met de overgang naar RTL wil je natuurlijk wel wat verhaal lijnen kunnen neerzetten voor het RTL publiek. Maar misschien dat ze het achter de schermen zo aan het regelen zijn dat Eric er binnenkort vrijwillig uitstapt, zogenaamd omdat hij de terror van Huub&Jaap niet meer aan kan...
    Daarom: Eric vertrekt nu hij niet op de steun van Huub kan rekenen en er komt een nieuwe bewoner voor terug..tevens is er pas over een maand ofzo weer een ontslagronde. Eric heeft nooit 10.000 euro betaald (net als Nena en Natasia en misschien nog wel meer bewoners)..als de redactie je graag wil dan hoef je die inleg niet te betalen. Eric is erin gekomen door een klasgenoot...heeft hij zelf gezegd. Die klasgenoot liep stage bij DGK en is er nu weg.
    pi_50087395
    Natasja denkt echt dat zij de goudenkooi draagt.
    pi_50087414
    vlgs huub moeten huub en natas binnenkort nog ergens naar toe, en het is niet Jensen.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:16:11 #109
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087445
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef 2live het volgende:
    vlgs huub moeten huub en natas binnenkort nog ergens naar toe, en het is niet Jensen.
    Telekids?
    pi_50087453
    lieke mag geen pianoles. Amanda ; logisch als je niks levert mag je ook niks.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:16:53 #111
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087469
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
    lieke mag geen pianoles. Amanda ; logisch als je niks levert mag je ook niks.
    pi_50087474
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Eric heeft nooit 10.000 euro betaald (net als Nena en Natasia en misschien nog wel meer bewoners)..als de redactie je graag wil dan hoef je die inleg niet te betalen.
    Bart heeft ook nooit betaald
    pi_50087487
    Wat ik tof vind aan Huub zijn spel ,is dat hij de werkelijke beweegredenen- om aan het spel mee te doen, en hoe ze in elkaar ziiten, en dat weten te verdraaien met mooie woorden-van de andere bewoners weet bloot te leggen.

Huub draait er zelf niet om heen,die laat zich zien zoals hij is en gebruikt die zaken in het spel op een slimme manier.
    pi_50087506
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
    Natasja denkt echt dat zij de goudenkooi draagt.
    Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die nooit kijken vanwege haar. Ik ken echt niemand die kijkt vanwege haar. Ze is spraakmakend maar op een negatieve manier. Mensen rennen sneller van haar weg dan een losgebroken Bokito in Blijdorp. Ook de zelfingenomenheid van Natasia... dat ze denkt dat ze iemand is of iets voorstelt. Ze is niks meer of minder dan een uitkeringstrekkend uitgezakt wijf uit een kutstad als Almere die beter had moeten nadenken over het krijgen van kinderen. Iemand bij wie het altijd om materialistische zaken gaat..heeft ze een mentale ontwikkeling in het huis gehad ? NEE? wat wil ze van Wilgo..een ring...
    pi_50087523
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef riri het volgende:
    Wat ik tof vind aan Huub zijn spel ,is dat hij de werkelijke beweegredenen- om aan het spel mee te doen, en hoe ze in elkaar ziiten, en dat weten te verdraaien met mooie woorden-van de andere bewoners weet bloot te leggen.

Huub draait er zelf niet om heen,die laat zich zien zoals hij is en gebruikt die zaken in het spel op een slimme manier.
    gisteren in het interview kwam hij wat dat aangaat goed over.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:18:44 #116
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087531
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef riri het volgende:

tis alleen jammer dat hij er zo weinig mee opschiet.. de ruzies zijn leuk voor de kijkers.. maar er wordt niets meer mee gedaan..
    pi_50087571
    Wat is |natasja weer druk vandaag, hoop dat ze na controle van haar tieten weer in zak en as zit.
    Ze is ook nog trots op haar radslagen.
    pi_50087593
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef getl0st het volgende:

[..]

tis alleen jammer dat hij er zo weinig mee opschiet.. de ruzies zijn leuk voor de kijkers.. maar er wordt niets meer mee gedaan..
    Nou...wie staan er voor gek als ze het huis uit komen?
    Precies....
      maandag 4 juni 2007 @ 12:23:19 #119
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087619
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:21 schreef riri het volgende:

[..]

Nou...wie staan er voor gek als ze het huis uit komen?
    Precies....
    Wat heeft HIJ daaraan?
    Hij moet ze dan wel eerst het huis uit krijgen..
    pi_50087685
    Volgens mij zijn alle vogels in de buurt van DGK al kaal, die Natasia krijgt (onterecht) veer na veer in haar reet gestoken... Volgens mij heeft zij straks ook een kringspiercorrectie nodig
      maandag 4 juni 2007 @ 12:25:53 #121
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_50087686
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:12 schreef riri het volgende:
    [..]
    zo zie je maar dat vele mensen achter pesters aanlopen,althans in het huis,de hele huishoudploeg en al die vrienden van Palma en dat hele wereldje wat er om heen draait...allemaal de ECHTE vuile spelers vind ik.
    De kijker hebben dat heel goed door maar zelf zijn ze blind daarvoor en kloppen zichzelf ook nog eens op de borst.
    Horende doof en ziende blind....
    De pesters kregen pas de overhand toen hun aantal 33% van de bewoners werd: Op 9 bewoners werd Nathanael de 3de (natuurlijke) pester... daarvoor hadden Brian en Natasia niet genoeg macht om er echt een pestprogramma van te maken....

Dit werd in eerste instantie ook niet geaccepteerd door de kijker, want de compete terror tegen een toen nog onschuldige Huub wekte nogal wat onrechtsgevoelens op (vandaar de kaartenactie destijds)
    Toen Huub ging terugpakken en Nathanael op die manier uitdaagde genoeg geweld te gebruiken was het ook dankzij het publiek dat Huub uiteindelijk terug mocht komen.

Jaap en Huub zijn IMHO als kind allebei gepest en pesten nu terug... alleen altijd de verkeerde want ze hebben zo'n diepgewortelde angst voor natuurlijke pesters als Brian, Natasia en Amanda dat ze die niet echt durven aanpakken... een onschuldige bezoeker als Alex aanpakken is daarentegen geen enkel probleem
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_50087693
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef 2live het volgende:
    Wifebeater en Huub waren ook al op RNN7 (show gallery), zag ze daar tijdens het zappen in een soort "testimonial achtige" interviewtje over elkaar zeuren. Het is dus vrij duidelijk dat Tien/RTL met een groot media offensief bezig zijn...
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 12:26:19 #123
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50087696
    Natasja vond het fijn dat ze morale steun had, omdat de rest van de bewoners mochten kijken naar L&C.
    Btw, gaat weer lekker met de streams.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
      maandag 4 juni 2007 @ 12:26:29 #124
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50087702
    Ik heb de filmpjes gezien, maar Brian is wat mij betreft nog meer exit dan Amanda. Hoe hij Huub van die tuinstoel afgooide is echt ongelooflijk. Maar ja, ook dat blijft ongestraft natuurlijk. Dat je er uitvliegt als je fysiek geweld gebruikt, bracht nog wat extra spanning met zich mee voor de kijker. Dat is vanaf nu dus helemaal weg.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:28:25 #125
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087764
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
    Ik heb de filmpjes gezien, maar Brian is wat mij betreft nog meer exit dan Amanda. Hoe hij Huub van die tuinstoel afgooide is echt ongelooflijk. Maar ja, ook dat blijft ongestraft natuurlijk. Dat je er uitvliegt als je fysiek geweld gebruikt, bracht nog wat extra spanning met zich mee voor de kijker. Dat is vanaf nu dus helemaal weg.
    Waar zou je nu nog wel een exit voor kunnen geven?
    Volgens mij echt alleen als je het ziekenhuis erbij betrekt
      maandag 4 juni 2007 @ 12:28:45 #126
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087771
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
    Natasja vond het fijn dat ze morale steun had, omdat de rest van de bewoners mochten kijken naar L&C.
    Btw, gaat weer lekker met de streams.
    Zijn de hondjes uitgelaten?
    pi_50087786
    Alles weer op zwart.
    pi_50087787
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef Leandra het volgende:
    Jaap en Huub zijn IMHO als kind allebei gepest en pesten nu terug... alleen altijd de verkeerde want ze hebben zo'n diepgewortelde angst voor natuurlijke pesters als Brian, Natasia en Amanda dat ze die niet echt durven aanpakken... een onschuldige bezoeker als Alex aanpakken is daarentegen geen enkel probleem

Zowel Huub en Jaap hebben al laten weten dat ze het van achter rustig aan moeten doen met het pesten van Wifebeater, dat heeft niets te maken met durven.
    pi_50087796
    quote:
    Idd, het is toch al duidelijk.. Ze kunnen doen wat ze willen...
      maandag 4 juni 2007 @ 12:29:46 #130
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50087808
    Kunnen die honden van Amanda niet weer een weekje komen *Evilgedachtes*
    Liess.nl helemaal up 2 deet!
    pi_50087813
    quote:
    Ja idd
    Huub had zn nek wel kunnen breken
    Echt schandalig dat er zelfs geen OW komt, heb voor 1 week betaald, daar blijft het ws ook bij
      maandag 4 juni 2007 @ 12:30:59 #132
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087843
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Zowel Huub en Jaap hebben al laten weten dat ze het van achter rustig aan moeten doen met het pesten van Wifebeater, dat heeft niets te maken met durven.
    In het filmpje van gister hoor je Huub en Jaap zeggen op het moment dat Brian het kantoor in loopt.
    Als Brian hierheen mag komen dan mogen wij ook weer die kant op..
    Oftewel.. Brian werd weer beschermd en HJ moesten in kantoor bivakeren
    pi_50087846
      maandag 4 juni 2007 @ 12:31:51 #134
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50087860
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef CoT het volgende:

[..]

Ja idd
    Huub had zn nek wel kunnen breken
    Echt schandalig dat er zelfs geen OW komt
    Die gaan vast nog wel komen voor Brian, Jaap en Amanda.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:32:08 #135
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087866
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Liess het volgende:
    Kunnen die honden van Amanda niet weer een weekje komen *Evilgedachtes*
    strak plan
      maandag 4 juni 2007 @ 12:32:34 #136
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087874
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:31 schreef blomst het volgende:
    [afbeelding]
    Same here
    pi_50087882
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef getl0st het volgende:
    Waar zou je nu nog wel een exit voor kunnen geven?
    Volgens mij echt alleen als je het ziekenhuis erbij betrekt
    Fysiek geweld tegenover Wifebeater en Natasja wordt nog steeds met een exit beloond
      maandag 4 juni 2007 @ 12:32:55 #138
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50087883
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:32 schreef getl0st het volgende:

[..]

strak plan
    Die zou je dan bijna ook wat mepjes met de hak van Amanda's schoen gaan geven.
    pi_50087909
    Brian voor het omgooien van die stoelen, amanda voor het slaan met die schoen (wat ik echt een exit vind. het was duidelijk slaan, geen duwwerk, gewoon bewust slaan met iets, exit), maar Jaap vind ik niet, het gooien met drankjes wordt al heel lang getolereerd.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:33:46 #140
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50087910
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Per ongeluk.

Of Jaap kan STRUIKELEN over de schoen van Amanda..................................

maandag 4 juni 2007 @ 12:33:54 #141
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087916
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Shish kebab!
      maandag 4 juni 2007 @ 12:33:54 #142
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_50087918
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Mika25 het volgende:
    [..]

Dan moeten ze een andere manier zoeken die wel toegestaan is... het hoeft niet altijd fysiek geweld te zijn, er zijn andere manieren.... maar dat doen ze ook niet.
    En of ze Brian nou wel of niet met rust moeten laten: het is nog steeds geen reden een buitenstaander zo schofterig aan te pakken.
    Wullie bin KOEL © Soneal
      maandag 4 juni 2007 @ 12:34:51 #143
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50087935
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef SiRojK het volgende:
    Brian voor het omgooien van die stoelen, amanda voor het slaan met die schoen (wat ik echt een exit vind. het was duidelijk slaan, geen duwwerk, gewoon bewust slaan met iets, exit), maar Jaap vind ik niet, het gooien met drankjes wordt al heel lang getolereerd.
    Brian OW
    Jaap OW
    Huub OW (steentjes gooien)
    Amanda Exit
    pi_50087936
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
    Huub mag er ook 1tje, want stenen gooien kan best wel gevaarlijk zijn (tenzij hij express misgooide). En waarom moet Jaap een OW krijgen? Hij heeft toch alleen alcohol gegooid? En dat is sinds Natasja's actie ook legaal...
    pi_50087942
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:35:18 #146
    143426 Tissik
    Of wie dan ook...
    pi_50087950
    quote:
    Psies. Het was spannend om te zien of iemand zijn zelfbeheersing wist te bewaren, of alle controle zou verliezen... met een exit als gevolg.

Maar ik heb niet zoveel zin om te kijken naar een stel mensen die elkaar uit hebzucht in elkaar beuken. Het spelelement is hiermee volkomen weg, dit is de survival of the sickest.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:35:46 #147
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50087964
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:34 schreef getl0st het volgende:

[..]

Brian OW
    Jaap OW
    Amanda Exit
    Jaap geen OW

Brian Exit.... Meerdere keren Bewust! naar Jaap/Huub toegelopen om iets te doen.
    pi_50087984
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef getl0st het volgende:

[..]

Wat heeft HIJ daaraan?
    Hij moet ze dan wel eerst het huis uit krijgen..
    Lijkt me dat hem dat prima gaat lukken...daar maak ik me geen zorgen om.
    Mooiste vind ik dat die hypocriete figuren ervan langskrijgen....
    pi_50087990
    quote:

[..]

Brian OW
    Jaap OW
    Amanda Exit
    Idd, als het op deze manier wordt gedaan is het het meest fair.. Allemaal waren ze er onderdeel van, MAAR Amanda heeft heel duidelijk fysiek geweld gebruikt, de rest was een beetje 'twijvelachtig'
      maandag 4 juni 2007 @ 12:36:59 #150
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50088001
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:35 schreef Liess het volgende:

[..]

Jaap geen OW

Brian Exit.... Meerdere keren Bewust! naar Jaap/Huub toegelopen om iets te doen.
    En het niet doen.. oftewel uitlokken om het een ander te laten doen.. zoals ook bijna lukte.. Huub die op hem deed afrennen.. Dan had hij weer para schreeuwend aan de telefoon gehangen en had JDB weer langs kunnen komen voor meubels
    pi_50088004
    Brian exit, wegens het gooien van alcolade is erger dan die stoel omkieperen, is bewust een aanval op Jaap, met voorbedachte raden.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:37:44 #152
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_50088029
    Bedankt DGK voor het ontbreken van de streams.... kan ik eindelijk weer eens douchen...
    Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef Leandra het volgende:
    En of ze Brian nou wel of niet met rust moeten laten: het is nog steeds geen reden een buitenstaander zo schofterig aan te pakken.
    Deze "buitenstaanders" kiezen er voor om onderdeel van het programma te woorden. Deze dates weten dat Eric een coke-verslaafde hoer is die met meer dan 300 kerels seks had, maar toch willen deze dates een relatie met hem beginnen, wetende dat ze 24 uur lang door camera's gevolgt worden in een tv programma waar de deelnemers elkaar moeten wegpesten...
      maandag 4 juni 2007 @ 12:38:10 #154
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50088047
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef CHAOS_ het volgende:
    Brian exit, wegens het gooien van alcolade is erger dan die stoel omkieperen, is bewust een aanval op Jaap, met voorbedachte raden.
    Gooien met welke vloeistof ook.. is niets meer waard.. is bijna dagelijkse kost
      maandag 4 juni 2007 @ 12:38:16 #155
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_50088052
    quote:
    Brian spoot Listirine richting Jaap nadat Jaap alcohol gegooid had richting Eric maar daarbij Amanda, Lieke en Natasia raakte.
    Wullie bin KOEL © Soneal
      maandag 4 juni 2007 @ 12:38:32 #156
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088056
    Nja, we kunnen wel herhalen dat er Exits of OWs moeten komen, maar DGK Redactie is net zo vals als Brian zelf, of net zo blind.. dat kan ook nog.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:39:20 #157
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50088089
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Liess het volgende:
    Nja, we kunnen wel herhalen dat er Exits of OWs moeten komen, maar DGK Redactie is net zo vals als Brian zelf, of net zo blind.. dat kan ook nog.
    Daarom.. er wordt gewoon niets aan gedaan
    Als er ooit nog een OW valt dan zitten we allemaal verbaast achter de schermpjes
    pi_50088097
    Brain vloog ook Jaap aan vlak voor de streamlock, alleen al daarvoor moet die een OW krijgen
    Aggresieve kut Antilliaan
      maandag 4 juni 2007 @ 12:39:50 #159
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088105
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Brian spoot Listirine richting Jaap nadat Jaap alcohol gegooid had richting Eric maar daarbij Amanda, Lieke en Natasia raakte.
    Dat glas was in een opwelling, en op Eric gericht... Eric zei wat tegen m wat Jaap kwaad maakte.

Brian rende naar beneden, om vervolgens die zooi te pakken, om weer naar boven te rennen, en het in Jaap zn gezicht te spuiten (En Natasia's ogen)

Dat is toch een heel verschil.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:40:07 #160
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_50088113
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Mika25 het volgende:
    [..]
    Deze "buitenstaanders" kiezen er voor om onderdeel van het programma te woorden. Deze dates weten dat Eric een coke-verslaafde hoer is die met meer dan 300 kerels seks had, maar toch willen deze dates een relatie met hem beginnen, wetende dat ze 24 uur lang door camera's gevolgt worden in een tv programma waar de deelnemers elkaar moeten wegpesten...
    Dus iedere buitenstaander is vanaf nu vogelvrij omdat ze weten waar ze binnengaan??
    Dat iemand een date met Eric wil hebben en niet over zijn achtergrond valt is natuurlijk geen reden om die persoon het leven zuur te maken... zelfs niet voor 24 uur.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_50088131
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Liess het volgende:
    Het is één groot complot.
    Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?
    Fuck Henk en Ingrid
      maandag 4 juni 2007 @ 12:40:42 #162
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088132
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef CoT het volgende:
    Brain vloog ook Jaap aan vlak voor de streamlock, alleen al daarvoor moet die een OW krijgen
    Aggresieve kut Antilliaan
    idd, je ziet duidelijk dat Brian uithaalde naar Jaap zijn hoofd, maar jaap die terugtrok of whatever, Brian miste iig.
    pi_50088144
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef getl0st het volgende:

[..]

Daarom.. er wordt gewoon niets aan gedaan
    Als er ooit nog een OW valt dan zitten we allemaal verbaast achter de schermpjes
    Er wordt HEUS wel wat aan gedaan HOAR!... Ze krijgen allemaal een boze blik van achter en moeten netjes op een stoel naar ze luisteren...

Hhahahahhaha, net alsof de bewoners zelf 'achter' nog serieus nemen...
      maandag 4 juni 2007 @ 12:41:11 #164
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088146
    quote:
    Wat hij later bij Huub flikt met die tuinstoel is wat mij betreft erger.
    pi_50088149
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef Liess het volgende:

[..]

Dat glas was in een opwelling, en op Eric gericht... Eric zei wat tegen m wat Jaap kwaad maakte.

Brian rende naar beneden, om vervolgens die zooi te pakken, om weer naar boven te rennen, en het in Jaap zn gezicht te spuiten (En Natasia's ogen)

Ja, Brian was gisteravond twee keer schuldig aan dat het uit de hand liep, dus zou die exit moeten.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:41:21 #166
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088151
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef basicsaint het volgende:

[..]

/Mute
    pi_50088164
    tja als er niks aan wordt gedaan ..............ben ik er echt klaar mee(hoe vaak heb ik dit gezegt )...kijk toen naar nena .....als ik haar was maakte ik er werk van, zij is wel haar inleg kwijt, en nu mag alles???
      maandag 4 juni 2007 @ 12:41:59 #168
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_50088174
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef Liess het volgende:
    [..]

Mijn opmerking was slechts ter correctie van de opmerking dat Brian alcohol gegooid had naar Jaap, ik gaf daarbij geen enkel waardeoordeel

Wat mij betreft kan zeker de helft van de bewoners vervangen worden na afgelopen weekend.
    Maar als ze ze er allemaal uitgooien heb ik daar ook geen moeite mee.
    Wullie bin KOEL © Soneal
      maandag 4 juni 2007 @ 12:41:59 #169
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088175
    quote:

[..]

Brian OW
    Jaap OW
    Amanda Exit
    Voor dingen gooien is nog nooit een OW gegeven, dus gaat Huub er nu ook niet een krijgen. De rest ben ik het mee eens.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:42:23 #170
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088184
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja, Brian was gisteravond twee keer schuldig aan dat het uit de hand liep, dus zou die exit moeten.
    Ja is ook zo... En iedereen heeft schuld van de ruzies, maar dit keer (alweer) is duidelijk te zien dat Brian begon met Fysiek geweld.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:42:30 #171
    131703 pullup
    smartie
    pi_50088188
    Is er iemand die nog wel iets anders ziet dan het huis op stream 1 ?
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
    pi_50088189
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef milk-shake het volgende:
    tja als er niks aan wordt gedaan ..............ben ik er echt klaar mee(hoe vaak heb ik dit gezegt )...kijk toen naar nena .....als ik haar was maakte ik er werk van, zij is wel haar inleg kwijt, en nu mag alles???
    Reken maar dat Nena haar inleg ondertussen al terug heeft....
      maandag 4 juni 2007 @ 12:42:35 #173
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_50088191
    He, streams zwart...
    pi_50088207
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef pullup het volgende:
    Jah, ik zie helemaal niets
    pi_50088225
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef SiRojK het volgende:
    Er wordt HEUS wel wat aan gedaan HOAR!... Ze krijgen allemaal een boze blik van achter en moeten netjes op een stoel naar ze luisteren...

Hhahahahhaha, net alsof de bewoners zelf 'achter' nog serieus nemen...
    Wat wel leuk zou zijn:

Vanavond moeten alle bewoners op de bank gaan zitten en krijgen ze een toespraak van "de grote baas" dat waarschuwingen toch niets meer uithalen bij deze bewoners, en dat er dus drastische maatregelen genomen gaan worden. Bewoners moeten nu op "niveau" gestraft gaan worden, waarop vervolgens Amanda, Brian en Huub de mededeling krijgen om een half uurtje in de hoek te gaan staan! Dat zal ze leren!!!!!
      maandag 4 juni 2007 @ 12:44:57 #176
    168775 Ashrak
    NON-Actief
    pi_50088241
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef blomst het volgende:

[..]

In mijn ogen ook, maar zal natuurlijk niet gebeuren, want hij was zo sterk na al het onrecht dat hem (niet) was aangedaan.

En wat te denken van Amanda. Gewoon even met een hak gaan slaan.
    Eerder wilde ze ook al met een mes gaan slapen ... die pakt echt wat het dichtste bij ligt.
    "We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
      maandag 4 juni 2007 @ 12:44:57 #177
    168775 Ashrak
    NON-Actief
    pi_50088242
    -knip-

dubbel, sorry
    "We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
      maandag 4 juni 2007 @ 12:45:01 #178
    175062 Lobasca
    exorcist
    pi_50088243
    Worden de bewoners stevig toegesproken op dit moment?
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_50088246
    Waarom zie ik 1 stream, en zie ik een huis in de verte
    Hier betaal ik toch niet voor , of is er weer een streamlock
      maandag 4 juni 2007 @ 12:45:35 #180
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_50088252
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Wat wel leuk zou zijn:

Vanavond moeten alle bewoners op de bank gaan zitten en krijgen ze een toespraak van "de grote baas" dat waarschuwingen toch niets meer uithalen bij deze bewoners, en dat er dus drastische maatregelen genomen gaan worden. Bewoners moeten nu op "niveau" gestraft gaan worden, waarop vervolgens Amanda, Brian en Huub de mededeling krijgen om een half uurtje in de hoek te gaan staan! Dat zal ze leren!!!!!
    JA doei!
    Hebben wij weer een streamlock
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 12:46:22 #181
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088261
    quote:
    Idem hier.
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 12:46:24 #182
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088262
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Wie heeft JFK vermoord? #2
      maandag 4 juni 2007 @ 12:46:45 #183
    143426 Tissik
    Of wie dan ook...
    pi_50088270
    quote:
    Ik heb ook enkel een ansichtkaart van het huis op stream 1.
    pi_50088273
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
    Worden de bewoners stevig toegesproken op dit moment?
    Nee, het geluid is nog wel te volgen.
    Ik hoor nu amanda tegen haar model over fries en Huub hoor ik ook.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:47:45 #185
    175062 Lobasca
    exorcist
    pi_50088298
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:46 schreef blomst het volgende:

[..]

Nee, het geluid is nog wel te volgen.
    Ik hoor nu amanda tegen haar model over fries en Huub hoor ik ook.
    O, welke stream is dat?
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_50088309
    quote:

[..]

Wat wel leuk zou zijn:

Zo voelen de bewoners het volgens mij ook hoor.. Ze doen ook gewoon alles, ze worden toch niet gestraft
    pi_50088319
    Ik weet wel goede straffen, bij bijten zoals Natasja deed tanden trekken, Bij slaan de hand eraf , hij poging tot verkrachting penis eraf. enz.
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 12:48:59 #188
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088337
    Zo te horen lukt het nog niet echt, dat nagelgedoe van Dellie.

Nu ook geluid weg
    ― Mark Twain
    pi_50088340
    ik sta op zwart...
    pi_50088341
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef Lobasca het volgende:

[..]

O, welke stream is dat?
    Op 1 maar helaas valt die nu ook uit.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:49:28 #191
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088358
    Ik hoorde Jaap en Huub er vannacht al over praten. Als er massaal vanalles gebeurt, dan krijgt niemand een waarschuwing of een exit (blijkbaar heeft de redactie ze dat duidelijk gemaakt). Dan is iedereen elkaar aan het opstoken en uitlokken en dan gaan ze niet één iemand de schuld geven.
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 12:50:26 #192
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088392
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef blomst het volgende:

[..]

Op 1 maar helaas valt die nu ook uit.
    Tien is weer geweldig bezig.
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 12:50:44 #193
    168775 Ashrak
    NON-Actief
    pi_50088403
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:48 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Zo voelen de bewoners het volgens mij ook hoor.. Ze doen ook gewoon alles, ze worden toch niet gestraft
    Je ziet het ook echt verschuiven ..

Brian die bewust "spul" pakt om bij Jaap in zijn ogen te spuiten.
    Amanda die eerst met een mes wilde gaan slapen en nu met de hak van d'r schoen heeft geslagen. Daarvoor heeft ze al meerdere keren gedreigd met het "klunzig" zijn in de keuken (messen zwaaien, pannen etc).

In mijn ogen is DGK een weg ingeslagen die eigenlijk maar op een manier kan eindigen als ze niet op tijd gaan ingrijpen.
    pi_50088415
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
    Ik hoorde Jaap en Huub er vannacht al over praten. Als er massaal vanalles gebeurt, dan krijgt niemand een waarschuwing of een exit (blijkbaar heeft de redactie ze dat duidelijk gemaakt). Dan is iedereen elkaar aan het opstoken en uitlokken en dan gaan ze niet één iemand de schuld geven.
    En dat vind in zo'n onzin. Een naaldhak in iemand planten is toch gewoon heel iets anders dan een steentje naar iemand gooien.
    pi_50088431
    Jaap, Natasia en Lieke waren vannacht trouwens wel de enigen die hun hoofd koel hielden.

Met name Jaap. Diep respect voor die jongen.
    Fuck Henk en Ingrid
      maandag 4 juni 2007 @ 12:51:48 #196
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088441
    Is er storing of is de maand gewoon voorbij?
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 12:51:53 #197
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088448
    quote:
    Maar op deze manier moet het toch echt een keer fout gaan. Als je Brian zo tekeer ziet gaan, daar word ik helemaal eng van.
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 12:52:04 #198
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088454
    quote:
    En dat is oneerlijk.

Dan komt er straks weer ruzie, iedereen doet mee, en Brian schopt Huub tegen de grond.. Dan zal der dus niks gebeuren want de rest maakte ook ruzie.
    Ze weten dat het nu 9 van de 10 keer groep tegen groep is.
    pi_50088467
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
    Storing
      maandag 4 juni 2007 @ 12:52:30 #200
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088474
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef basicsaint het volgende:
    Jaap, Natasia en Lieke waren vannacht trouwens wel de enigen die hun hoofd koel hielden.

Jaap begon er juist mee. Die gooide alcohol over Eric heen en raakte Amanda daarbij ook.
    Volgens mij mag dat nog steeds niet, dus de eerste OW gaat naar Jaap.
    pi_50088478
    wat is er met de streams?
      maandag 4 juni 2007 @ 12:52:46 #202
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_50088480
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tien is weer geweldig bezig.
    Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
    Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
      maandag 4 juni 2007 @ 12:53:03 #203
    131703 pullup
    smartie
    pi_50088491
    quote:
    Storing, want ik zou nog een weekje moeten hebben, ik heb niet meteen betaald
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
    pi_50088492
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Maar op deze manier moet het toch echt een keer fout gaan. Als je Brian zo tekeer ziet gaan, daar word ik helemaal eng van.
    Brian had zich toch redelijk onder controle. Het waren echt Huupie en Amanda die het kwijtraakten.
    Fuck Henk en Ingrid
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 12:53:04 #205
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088495
    quote:
    Ik heb net via 10 betaald, ik had nog 1 maand gratis staan, maar alles gaat mis.
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 12:53:14 #206
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088503
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans erg groot is dat Huub een keer in het ziekenhuis belandt.
    pi_50088508
    Dat je hiervoor betaald slaat natuurlijk nergens op
    Kan ik ook mn geld terug krijgen?
    pi_50088521
    quote:

Natasja heeft er niets van meegekregen die lag naast de jankert.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:54:12 #209
    168775 Ashrak
    NON-Actief
    pi_50088531
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef mootie het volgende:

[..]

En dat vind in zo'n onzin. Een naaldhak in iemand planten is toch gewoon heel iets anders dan een steentje naar iemand gooien.
    Voor mij zit daar wel degelijk verschil in en dat snap ik dus niet.
    Ook het feit dat Brian de ligstoelen omkiepte van Jaap en Huub vond ik te ver gaan.

Om deze reden heb ik besloten om niet te gaan betalen voor de streams.
    Ik ga niet Tien spekken om zo met mensen en het programma om te gaan.
    pi_50088542
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Brian had zich toch redelijk onder controle. Het waren echt Huupie en Amanda die het kwijtraakten.
    Brain had zich onder controle?
    Heb je de streams wel gezien vannacht?
    pi_50088546
    quote:
    en ook dat is krom, want de exits die er wel waren[ NL en nena] ,zijn ook terug te voeren op uitlokking.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:54:30 #212
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088550
    quote:

[..]

Huh??? Heb je de beelden wel gezien?? Het was Brian die weer totaal over de rooie ging. Hij spoot listerine over Jaap heen, vloog Jaap daarna aan.... gooide Jaap van de tuinstoel af en gooide Huub echt keihard van de tuinstoel af.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:54:32 #213
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088552
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb net via 10 betaald, ik had nog 1 maand gratis staan, maar alles gaat mis.
    Je zou toch afkicken?
    pi_50088575
    quote:

[..]

Wat wel leuk zou zijn:

pi_50088584
    quote:

[..]

Brian was inderdaad heel relaxed en zuiver.
    pi_50088594
    quote:
    Natasja was bij de tweede ruzie niet eens aanwezig, zo kan ik ook m`n hoofd koel houden
    pi_50088604
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Huh??? Heb je de beelden wel gezien?? Het was Brian dioe weer totaal over de rooie ging. Hij spoot listerine over Jaap heen, vloog Jaap daarna aan.... gooide Jaap van de tuinstoel af en gooide Huub echt keihard van de tuinstoel af.
    Ja, ik heb de beelden gezien.
    Brian ging niet over de rooie. Op een bepaald moment stond hij Huub zelfs uit te lachen.
    Fuck Henk en Ingrid
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 12:56:27 #218
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088638
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef Liess het volgende:

[..]

Je zou toch afkicken?
    Ik heb vorige maand betaald, dus ik had nog 1 maand gratis tegoed, alleen doen de streams het niet.
    ― Mark Twain
    pi_50088644
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Brian ging niet over de rooie. Op een bepaald moment stond hij Huub zelfs uit te lachen.
    was dat Brian , ik dacht een hyena
      maandag 4 juni 2007 @ 12:56:39 #220
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088647
    Heerlijk die Brian fans op negeer...
    pi_50088652
    stream 1 doet het weer... zijn de miljonairs op hn vigners getikt?
      maandag 4 juni 2007 @ 12:56:56 #222
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088659
    Ik ben er na vannacht trouwens pas van overtuigd dat Huub en Jaap echt wel elkaar steunen.
    pi_50088663
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

En heb je nu wel beeld, ik heb nog recht tot morgen op de streams.
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 12:57:18 #224
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088674
    quote:

[..]

Naar welke streams kijk jij? Brian werd tot 2 maal toe helemaal para.
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 12:57:54 #225
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088684
    quote:

[..]

Ging niet over de rooie? Okee, laat dan maar
      maandag 4 juni 2007 @ 12:58:00 #226
    168775 Ashrak
    NON-Actief
    pi_50088688
    quote:

[..]

Brian had zichzelf echt niet onder controle ... hoe hij naar beneden rende om het spul te pakken om in de ogen van Jaap te spuiten .. of nog erger ... hoe hij de stoelen omkiepte van Jaap en daarna Huub .. das echt niet normaal.

Dat Huub zo fel reageert kan ik begrijpen ... eerst omgekiept worden en dan een hak in je schouder ... tel uit je winst... ik zou ook niet rustig blijven hoor.

Ik vind alleen niet dat dit redenen moeten zijn om helemaal niet een OW te geven of een exit.
    Te ver is te ver ... wie het ook is.
      maandag 4 juni 2007 @ 12:59:21 #227
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088725
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Naar welke streams kijk jij? Brian werd tot 2 maal toe helemaal para.
    Minimaal twee keer ja. Zelfs toen Jaap alleen met zijn hand over Amanda's schouder ging. Brian flipte totaal. En na die druppels in haar ogen van Jaap werd hij ook echt totaal gestoord.
    pi_50088736

Er zijn hier echt FOKkers die een serieuze discussie proberen aan te gaan met een Wifebeater-fan?

maandag 4 juni 2007 @ 12:59:54 #229
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088740
    Amanda: "Als ik daarbij Huub 10 minuten onder water kan houden doe ik het"
    pi_50088749
    quote:
    De redactie heeft vorige keer dat het uit de hand liep verteld dat het de schuld van allemaal was en dat het een samenloop van omstandigheden was (duwen trekken etc.).. Daarom konden ze moeilijk één iemand de schuld geven aangezien het niet duidelijk en bewust was geslagen, alleen meer dingetjes die gebeurden bij duwen en trekken... Een dergelijke uitleg gaf DGK_REDACTIE hier ook...

Maar in dit geval is het weer totaal anders vind ik.. Brian die heel bewust het spul in Jaap zijn ogen spuit (terwijl Jaap gewoon drinken richting Eric gooide, niet bewust in zijn ogen)... Amanda die heel bewust met de HAK van haar schoen slaat... Het is niet normaal dat iemand met een schoen in de hand een ander raakt, dat zijn geen ongelukjes, dat is heel bewust.. Dat is gewoon een duidelijke exit.. Duwen en trekken kan ik nog enigsinds geloven, maar dit was gewoon TE duidelijk! Ze loopt er naartoe, ze slaat hem, ze loopt weer weg.. Klare zaak lijkt mij toch, maar nee hoor, lieve Amanda-redactie-geilt-op-haar-tieten mag blijven en krijgt zelfs geen OW...
    pi_50088754
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Brian was inderdaad heel relaxed en zuiver.
    mischien moet brain idd een bewijs van goed gedrag
      maandag 4 juni 2007 @ 13:00:22 #232
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088757
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Mika25 het volgende:

Er zijn hier echt FOKkers die een serieuze discussie proberen aan te gaan met een Wifebeater-fan?

'Serieus' is een groot woord hoor.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:00:46 #233
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088766
    edit....
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 13:00:51 #234
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088767
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef blomst het volgende:

[..]

En heb je nu wel beeld, ik heb nog recht tot morgen op de streams.
    Alleen stream 1 doet het, plus geluid nu.
    Dellie zegt dat ze wel een boete wil om Huub met zender en al het zwembad in te duwen, en ze wil hem ook wel een tijdje onder houden.
    Hoezo agressief?
    ― Mark Twain
    pi_50088772
    quote:

[..]

Brain was idd heel relaxed, en werd echt niet para

http://www.youtube.com/watch?v=v5jfLYB8NlA
    pi_50088774
    Leuk zo'n groen beeld, ik wil me geld terug.

offtopic dat wil ik trouwens ook van toppers in concert wat een baggergeluid was dat.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:01:11 #237
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_50088776
    quote:

Schijnbaar
    pi_50088777
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:12 schreef getl0st het volgende:

[..]

[..]
    tanks

heftig zeg......
    pi_50088779
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Minimaal twee keer ja. Zelfs toen Jaap alleen met zijn hand over Amanda's schouder ging. Brian flipte totaal. En na die druppels in haar ogen van Jaap werd hij ook echt totaal gestoord.
    Natuurlijk. Hij flipte totaal, probeerde vervolgens Amanda bij huub weg te houden en stond Huub uit te lachen.

Typisch acties van iemand die helemaal de weg kwijt is.
    Sorry, maar ik dacht toch echt van niet!
    Fuck Henk en Ingrid
    pi_50088795
    wat is er met de streams?
    pi_50088809
    stream 1 alleen geluid en beeld van tuin.. verder zwart beeld. echt waardeloos dit
      maandag 4 juni 2007 @ 13:03:42 #242
    168775 Ashrak
    NON-Actief
    pi_50088821
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef SiRojK het volgende:

[..]

De redactie heeft vorige keer dat het uit de hand liep verteld dat het de schuld van allemaal was en dat het een samenloop van omstandigheden was (duwen trekken etc.).. Daarom konden ze moeilijk één iemand de schuld geven aangezien het niet duidelijk en bewust was geslagen, alleen meer dingetjes die gebeurden bij duwen en trekken... Een dergelijke uitleg gaf DGK_REDACTIE hier ook...

Maar in dit geval is het weer totaal anders vind ik.. Brian die heel bewust het spul in Jaap zijn ogen spuit (terwijl Jaap gewoon drinken richting Eric gooide, niet bewust in zijn ogen)... Amanda die heel bewust met de HAK van haar schoen slaat... Het is niet normaal dat iemand met een schoen in de hand een ander raakt, dat zijn geen ongelukjes, dat is heel bewust.. Dat is gewoon een duidelijke exit.. Duwen en trekken kan ik nog enigsinds geloven, maar dit was gewoon TE duidelijk! Ze loopt er naartoe, ze slaat hem, ze loopt weer weg.. Klare zaak lijkt mij toch, maar nee hoor, lieve Amanda-redactie-geilt-op-haar-tieten mag blijven en krijgt zelfs geen OW...
    Ik kan er ook niet bij hoor dat Amanda hier mee weg komt .. hetzelfde geldt voor Brian in mijn ogen. Eerst ging hij bewust listerine halen en ja wat nog meer om Jaap aan te doen en daarna met de tuinstoelen. Dat ging ook echt te ver.
    pi_50088836
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:03 schreef lillkiss het volgende:
    stream 1 alleen geluid en beeld van tuin.. verder zwart beeld. echt waardeloos dit
    Was vorige maand ook toen we moesten gaan betalen, ik denk dat het programma die dat allemaal moet regelen niet optimaal werkt.
    pi_50088838
    Amanda zou een toets doe vandaag, maar ze heeft vandaag nog wel erg veel correctie nodig van Tilly.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:04:40 #245
    175062 Lobasca
    exorcist
    pi_50088843
    Wat raar dat jullie wel 1 stream kunnen kijken, bij mij blijft alles zwart.
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_50088845
    nou leuk dit weer..........................heb ik ff een uurtje om te kijken .....
      maandag 4 juni 2007 @ 13:05:10 #247
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_50088853
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans erg groot is dat Huub een keer in het ziekenhuis belandt.
    Dit is al je 3e ziekenhuis post vandaag...
      maandag 4 juni 2007 @ 13:05:22 #248
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088861
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:03 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet bij hoor dat Amanda hier mee weg komt .. hetzelfde geldt voor Brian in mijn ogen. Eerst ging hij bewust listerine halen en ja wat nog meer om Jaap aan te doen en daarna met de tuinstoelen. Dat ging ook echt te ver.
    Beide overduidelijk exit ja. Maar als ze dat doen, ligt Natasia er ook snel uit enz enz... Dan is het programma afgelopen. Of ze moeten echt snel aanhangers van Natasia zien te vinden en die voor Brian en Amanda in de plaats erin zetten.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:05:29 #249
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_50088870
    was het uberhaupt wel listerine? Dat zit toch in een grotere verpakking? Dit leek een beetje op de schoonmaakalcohol die mijn vriendin in haar makeup tas heeft zitten.
    pi_50088871
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef blomst het volgende:
    Amanda zou een toets doe vandaag, maar ze heeft vandaag nog wel erg veel correctie nodig van Tilly.
    Amanda huh wat?
    pi_50088885
    quote:

Ik ben geen fan van Huub.
    Dat moge wel duidelijk zijn dacht ik.

Ik ben trouwens ook geen fan van Brian.
    Maar enig tegengeluid tegen de kritiekloze naloperij van het dwergje uit Oldenzaal is wel op zijn plaats.
    Fuck Henk en Ingrid
      maandag 4 juni 2007 @ 13:05:56 #252
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088887
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Kinga het volgende:

[..]

Dit is al je 3e ziekenhuis post vandaag...
    Klopt... en misschien komt er ook nog wel een vierde. Maar toch leuk dat je het bijhoudt.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:06:53 #253
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50088926
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Huub.
    Dat moge wel duidelijk zijn dacht ik.

Ik ben trouwens ook geen fan van Brian.
    Maar enig tegengeluid tegen de kritiekloze naloperij van het dwergje uit Oldenzaal is wel op zijn plaats.
    Ach ja.. straks zit Brian weer aan de telefoon te verkondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Maar verder is die jongen echt helemaal normaal hoor. Echt waar.
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 13:07:09 #254
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50088932
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Prosac het volgende:
    was het uberhaupt wel listerine? Dat zit toch in een grotere verpakking? Dit leek een beetje op de schoonmaakalcohol die mijn vriendin in haar makeup tas heeft zitten.
    Het was iets anders, het staat in de vorige COS, heel gemeen spul .
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 13:07:44 #255
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50088955
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
    Was vorige maand ook toen we moesten gaan betalen, ik denk dat het programma die dat allemaal moet regelen niet optimaal werkt.
    Goed dat die kinderziektes er een maand na dato nog in blijken te zitten. Ze kunnen daar echt helemaal niets, lijkt het.
    pi_50088959
    ik ben ook niet echt een huubfan meer hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal into the brian ben
      maandag 4 juni 2007 @ 13:07:51 #257
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_50088964
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef Lobasca het volgende:
    Wat raar dat jullie wel 1 stream kunnen kijken, bij mij blijft alles zwart.
    Tja, verschil moet er zijn he
    pi_50088965
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Beide overduidelijk exit ja. Maar als ze dat doen, ligt Natasia er ook snel uit enz enz... Dan is het programma afgelopen. Of ze moeten echt snel aanhangers van Natasia zien te vinden en die voor Brian en Amanda in de plaats erin zetten.
    nou maak mij niet uit..................als ze maar iets doen..............wie er dan ook weg moet, komt er tenminste schot in de zaak. Desnoods stoppen met de hap..........(heb ik weer een leven )
      maandag 4 juni 2007 @ 13:09:02 #259
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50088990
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef blomst het volgende:
    Ach, ze is al derde van Nederland op het gebied van visagie, dus dit heeft ze niet nodig in haar toekomstige carrière .
      maandag 4 juni 2007 @ 13:09:02 #260
    168775 Ashrak
    NON-Actief
    pi_50088991
    quote:

[..]

Te ver is te ver
    Ze hebben Huub er destijds ook uitgezet, terwijl ze wisten dat dat uiteindelijk ten koste zal gaan van Sylvia en consorten ... misschien vonden ze dat minder erg, maar het gaat gewoon te ver.

Als ze dit blijven toestaan blijft het fysiek geweld zich verschuiven totdat er echt iets gebeurt en de beveiliging gewoon te laat is.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:09:06 #261
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_50088994
    Huub krijgt hier genoeg kritiek te verduren. Dat gezever altijd van de Brian fanboys/girls. Meteen de slachtofferrol aannemen.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:09:25 #262
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_50089005
    streams!!!!
      maandag 4 juni 2007 @ 13:09:45 #263
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_50089023
    hehe
      maandag 4 juni 2007 @ 13:10:13 #264
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_50089034
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach ja.. straks zit Brian weer aan de telefoon te verkondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Maar verder is die jongen echt helemaal normaal hoor. Echt waar.
    Of gedachtes die niet uitgesproken mogen worden. Natasia weet altijd wel wat hij bedoel.
    pi_50089035
    Ik persoonlijk vind dat wat Amanda gisteren deed met die hak van die schoen op Huub inslaan veel en veel groffer dan wat Nena deed met haar trap naar Brian.
    Snap niet dat dat kind daarvoor geen reprimande krijgt.
    Nena moest erom het huis verlaten....

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 04-06-2007 13:17:09 ]
    pi_50089037

Op tien weer twee streams
    pi_50089057
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
    hehe
    HiDiHo hoe komt het dat bij jou minder streams te zien zijn?
    pi_50089062
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef basicsaint het volgende:
    Misschien heb je de COSsen de laatste tijd niet veel gelezen, maar de Huub-fans zijn toch echt een minderheid nu hoor. En dan heb ik het voornamelijk over de mensen die posten in de topics, niet over de polls.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:11:41 #269
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_50089064
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef blomst het volgende:
    [afbeelding]
    Op tien weer twee streams
    Lopen ze ook?
    Of staan ze stil ?
    pi_50089071
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef riri het volgende:
    Ik persoonlijk vind dat wa Amanda gisteren deed met die hak van die schoen op Huub inslaan veel en veel groffer dan wat Nena deed met haar trap naar Brian.
    Snap niet dat dat kind daarvoor geen reprimande krijgt.
    Nene moest erom het huis verlaten....
    en huub dan?
    pi_50089121
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Lopen ze ook?
    Of staan ze stil ?
    Nu weer zwart, dus alweer weg geklikt.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:13:32 #272
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_50089122
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:11 schreef blomst het volgende:

[..]

HiDiHo hoe komt het dat bij jou minder streams te zien zijn?
    Minder?
    pi_50089129
    quote:

[..]

Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what ever ).. Dit van Amanda is gewoon slaan, bewust, zelfs bewust met de hak van haar schoen om hem goed pijn te doen.. Dat kan niet, dat mag niet, exit!
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 13:14:01 #274
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50089143
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Lopen ze ook?
    Of staan ze stil ?
    Ze proberen maar wat, dan streams, dan alles weer weg.
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 13:15:22 #275
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_50089184
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze proberen maar wat, dan streams, dan alles weer weg.
    Mini streams zijn ook weg.
    pi_50089198
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what ever ).. Dit van Amanda is gewoon slaan, bewust, zelfs bewust met de hak van haar schoen om hem goed pijn te doen.. Dat kan niet, dat mag niet, exit!
    hmm, dat waar rat mee begin was toch echt te lelijk. hij was zelf immers totaal niet bij het voorval betrokken, achterlijk om dan als een idioot iemand anders aan te vliegen met listerine and deze vervolgens fysiek te lijf te gaan
    pi_50089206
    volgens mij laat DGK niemand meer gaan omdat er geen gekken meer zijn die het huis in willen...
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 13:16:14 #278
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50089213
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Mini streams zijn ook weg.
    Yep.
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 13:17:33 #279
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50089257
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Die 'chemicalien' actie bedoelde ik niet eens. Hoe Brian Huub van die tuinstoel afgooide was toch wel overduidelijk fysiek geweld.
    pi_50089262
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef lillkiss het volgende:
    volgens mij laat DGK niemand meer gaan omdat er geen gekken meer zijn die het huis in willen...
    dat hebben rat, ratatasia, adel en pannekoek dan toch mooi voor elkaar
    "als hij wint, wint niemand het"
    pi_50089273
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Minder?
    quote:
    Wat vreemd jij hebt andere beelden dan dat ik heb.

JIJ

Ik
    pi_50089276
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
    hmm, dat waar rat mee begin was toch echt te lelijk. hij was zelf immers totaal niet bij het voorval betrokken, achterlijk om dan als een idioot iemand anders aan te vliegen met listerine and deze vervolgens fysiek te lijf te gaan
    Maar dat staat niet op camera, dus dan mag het. Er waren ook al incidenten tussen "Brian en Stephan" en "Brian en Huub" die off-camera zijn gebeurd en absoluut niet door de beugel konden, maar geen cameras, dus geen bewijs
      maandag 4 juni 2007 @ 13:18:48 #283
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50089308
    Huub vertelt nu aan Tilly dat hij echt heel zenuwachtig was voor zijn bezoek aan L&C. Hij vertelt ook dat hij wel vaker echt zenuwachtig is voor iets. Tilly zegt dat ze dat nooit had verwacht.
    pi_50089316
    13:01 - ERROR

Waarschijnlijk heeft menigeen het al gemerkt, maar De Gouden Kooi kampt momenteel met wat technische mankementen. Hopelijk is het zo snel mogelijk weer verholpen. Onze excuses hiervoor

bron: tien site
    pi_50089337
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Maar dat staat niet op camera, dus dan mag het. Er waren ook al incidenten tussen "Brian en Stephan" en "Brian en Huub" die off-camera zijn gebeurd en absoluut niet door de beugel konden, maar geen cameras, dus geen bewijs
    het eerste deel staat er op, eigenlijk al genoeg om er een oordeel erover te kunnen vellen
    pi_50089342
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
    Die 'chemicalien' actie bedoelde ik niet eens. Hoe Brian Huub van die tuinstoel afgooide was toch wel overduidelijk fysiek geweld.
    Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...
    pi_50089387
    ik heb alleen een stream op het huis (stream 1) thats it
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 13:22:02 #288
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50089394
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef tipsch het volgende:

[..]

het eerste deel staat er op, eigenlijk al genoeg om er een oordeel erover te kunnen vellen
    Eensch
    ― Mark Twain
      maandag 4 juni 2007 @ 13:22:11 #289
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_50089398
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef blomst het volgende:

[..]

[..]

Wat vreemd jij hebt andere beelden dan dat ik heb.

JIJ
    [afbeelding]

Ik
    [afbeelding]
    Die bovenste staat in de verkeerde volgorde
    In Nederland lezen we van links naar rechts
    pi_50089403
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
    Huub vertelt nu aan Tilly dat hij echt heel zenuwachtig was voor zijn bezoek aan L&C. Hij vertelt ook dat hij wel vaker echt zenuwachtig is voor iets. Tilly zegt dat ze dat nooit had verwacht.
    op welke site kijk jij streams?
      maandag 4 juni 2007 @ 13:22:53 #291
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50089416
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...
    Heb je het gezien? Dat was echt héél wat anders. Huub zat op die tuinstoel en Brian trok die stoel recht omhoog en gooide Huub zo achterover er van af. Hij vloog echt wel een stuk door de lucht. Maar het mag allemaal blijkbaar.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:23:22 #292
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50089436
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:22 schreef lorence1 het volgende:

[..]

op welke site kijk jij streams?
    Stream 1 zie ik de villa van afstand, maar heb wel geluid.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:23:30 #293
    168775 Ashrak
    NON-Actief
    pi_50089440
    quote:

[..]

Het ging echt te ver en ik verwacht dat het nog (veel) verder zal gaan en ik ben blij dat DGK daar toch echt zelf debet aan is ...
      maandag 4 juni 2007 @ 13:24:25 #294
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_50089465
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
    Leuk zo'n groen beeld, ik wil me geld terug.

offtopic dat wil ik trouwens ook van toppers in concert wat een baggergeluid was dat.
    Zaterdag geweest? 2de ring?? Volgens de Televaag stellen ze een deel van het publiek een tegemoetkoming in het vooruitzicht.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_50089472
    quote:

[..]

Brian heeft al een tijd terug ook Huub van een stoel gegooid, daar is toen ook al niks aan gedaan. Dus hadden ze weer iets gevonden wat mocht, dit was het gevolg. Wijn gooien mocht, thee gooien mocht, koffie ook en alles daarna ook.
    Zo zijn er veel meer voorbeelden; spugen, 'aaien', eten gooien etc.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:25:55 #296
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_50089506
    Wie heeft er eigenlijk allemaal opnieuw betaald?
      maandag 4 juni 2007 @ 13:26:04 #297
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50089510
    Beeld op stream 1
      maandag 4 juni 2007 @ 13:26:55 #298
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50089532
    In het kantoor klinkt 'Dangerous' van Michael Jackson. Jaap en Lieke zitten achter de pc.
      † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 13:26:55 #299
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_50089534
    Dellie heeft het over een bloedbad, streams direct naar Lieke en Jaap.
    ― Mark Twain
    pi_50089541
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
    Heb je het gezien? Dat was echt héél wat anders. Huub zat op die tuinstoel en Brian trok die stoel recht omhoog en gooide Huub zo achterover er van af. Hij vloog echt wel een stuk door de lucht. Maar het mag allemaal blijkbaar.
    Maar voor Brian maakt dat echt niet uit, als ie een OW krijgt dan gaat ie gewoon keihard zeuren dat het incident van Eric net zo erg is, hij zal redeneren van "stoeltrekken = stoeltrekken".
    pi_50089544
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef lillkiss het volgende:
    13:01 - ERROR

Waarschijnlijk heeft menigeen het al gemerkt, maar De Gouden Kooi kampt momenteel met wat technische mankementen. Hopelijk is het zo snel mogelijk weer verholpen. Onze excuses hiervoor

bron: tien site
    Wat tien hier bedoelt te zeggen, is dat ze het betalingssysteem niet helemaal onder controle kunnen krijgen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')