Denkut.. hier val ik van in slaapquote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Eric weer aan het zeiken merk ik. Slaapt de rest nog ofzo, want hier ga jen iet even lekker voor zitten.
Ik weet het, had eerst andere titel maar was te lang moest wat weghalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Nostalgist het volgende:
beloofT
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt.. ga je het gelovenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=zc5cvN06cJUquote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Ruudjem het volgende:
heeft iemand een filmpje van huub en jaap dansen op " im coming out " gister in t kantoor NA de terror?
snie erg.... in de FB kunnen ze het wel aanpassen, als je dat zou willen...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het, had eerst andere titel maar was te lang moest wat weghalen.en ben deze vergeten.
![]()
Bij de marketingafdeling van de streams ?quote:
heb al gevraagd, ik heb ook nrtje overgeslagen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
snie erg.... in de FB kunnen ze het wel aanpassen, als je dat zou willen...![]()
en de dkg bewoners dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Bij de marketingafdeling van de streams ?![]()
nou dan kunnen we nog van alles gaan verwachtenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen.
Overigens heeft de DGK_Redaktie hier min of meer gezegd dat ze niet meer werken met exits na fysiek geweld maar dat ze nu werken met ingrijpen en dat dat de maatstaf is.
nog geen cap gezien.. rest is volgens mij helemaal waarquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen?
Overigens heeft de DGK_Redaktie hier min of meer gezegd dat ze niet meer werken met exits na fysiek geweld maar dat ze nu werken met ingrijpen en dat dat de maatstaf is.
nou dat is mooi danquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen.
Dan hadden ze mijns inziens gister moeten ingrijpen. Dat ze dat niet gedaan hebben zegt dan veel. Dus op naar de volgende keer, en het loopt een keer verkeerd af dat kan niet anders als je grenzen op blijft zoeken.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen?
nee over die spiegotiese man hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:
N heeft het over die psychotische man uit Vlaardingen die zijn moeder vilde
N het was een soort jaap met een depressie die zijn moeder scalpeerde en de huid over zijn hoofd trok![]()
In het 'zwaai hier Amanda uit' topic hebben ze al geschreven dat het geen exit is. Ze draaien een beetje door daar. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat iemand van de bewoners op een gegeven moment minimaal in het ziekenhuis gaat belanden. Maar misschien hopen ze daar wel juist op.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
Na een onrustige nacht is het een rustige ochtend. Veel fokkers hopen nog steeds op een Exit van Amanda.
Ik zou mijn 10.000euro terug eisen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nou dat is mooi dan
alles kan en mag dusnu ineens???
jammer dat nena en natanael weg zijn gestuurd dan
een dronken dellie die het vlees aan het snijden is en pissig wordt is voldoenden voor een rampquote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mijns inziens gister moeten ingrijpen. Dat ze dat niet gedaan hebben zegt dan veel. Dus op naar de volgende keer, en het loopt een keer verkeerd af dat kan niet anders als je grenzen op blijft zoeken.
En wat doen ze er tegen?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
10:01 - Para Brian
Gisternacht liepen de spanningen weer hoog op in de Villa. Amanda ging Huub te lijf met een schoen, Brian ging Jaap te lijf met Listerine en Jaap gooit alcohol in het gezicht van Amanda. Dat de spanning te snijden is met een mes, aan de ontbijttafel, is een understatement. Je hebt tegenwoordig eerder een kettingzaag nodig! Het onderlinge wantrouwen is groot. Brian verzoekt vriendelijk aan Palma om de bovenste plakjes worst te verwijderen, als Huub vertrokken is uit de woonkamer. “Hij gaf net zo lief de worst door aan Amanda, je weet nooit of hij erin heeft gespuugd.” De Antilliaan doet in ieder geval zijn nickname eer aan...
Goh waarheid als een koe een keer bij TIEN
Bron 10
Aiaiai, dat lot voorspelde ik Natasia in Wat gaan ze doen als ze eenmaal uit het huis zijn ?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:
N het was een soort jaap met een depressie die zijn moeder scalpeerde en de huid over zijn hoofd trok![]()
Nu komen mijn voorspellingen nooit uit, gelukkig (voor Jairo).quote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef Copycat het volgende:Natasia: De nieuwe, pronte borsten brengen helaas niet het gehoopte geluk. Wilgo is weg en de banen blijken niet voor het oprapen te liggen. Over twintig jaar wordt een verwarde Jairo dolend over straat aangetroffen. Hij draagt een jas, gemaakt van de afgestroopte huid (incl tieten) van zijn moeder.
Er werd inggerepen via de speaker.... als ik het goed gezien heb plantte Amanda d'r hak in Huub's schouder nadat ze net opgeroepen werden te stoppen door Stijn. Ook Huub kan niet echt stoppen. Maar slaan met een schoen zou toch een exit moeten zijn voor Amanda. Maar affijn Huub heeft niet eens gebeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mijns inziens gister moeten ingrijpen. Dat ze dat niet gedaan hebben zegt dan veel. Dus op naar de volgende keer, en het loopt een keer verkeerd af dat kan niet anders als je grenzen op blijft zoeken.
Ik zag het, heb het niet gevolgd afgelopen weekend, maar schijnt erg heftig te zijn geweest. Ik weet niet waar ze naar toe willen met dit programma. Maar ik denk dat ze op moord en doodslag hopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het 'zwaai hier Amanda uit' topic hebben ze al geschreven dat het geen exit is. Ze draaien een beetje door daar. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat iemand van de bewoners op een gegeven moment minimaal in het ziekenhuis gaat belanden. Maar misschien hopen ze daar wel juist op.
Hier kan ik me toch wel in vinden.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Exits volgen niet gelijk, daar gaat tijd overheen, zie de exit van Nathanael en Nena. Nathanael gebeurde ook 's nachts en pas de avond volgend op het incident werd de exit werkelijkheid. Bij Nena was iets sneller, maar dat was omdat de trap duidelijk was en overdag, 's morgens om half twaalf, maar ook toen was het pas avond, dat de exit er was. Ze moeten wel alles beoordelen en eventueel wat maken voor een eventuele exit van Amandelletje en Brian, want ook Brian hangt het boven zijn hoofd, hij gooide immers bewust Alcolade over Jaap, was geen opwelling, maar hij ging het bewust halen, om te gaan gooien. Daar lopen we hier allemaal wel wat makkelijk overheen, vond ik minstens net zo erg, daar Brian weet wat er in alcolade zit, sterker dan gewone alcoholische dranken ( ethanol ) en andere alcohol ( methanol wat blindheid kan veroorzaken) en menthol. Was dus een bewuste daad, wat voor mij als exit zou geleden ongeacht wie het zou doen.
in het begin kregen ze al een waarschuwing als er koffie of thee werd geknoeid over iemandquote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Exits volgen niet gelijk, daar gaat tijd overheen, zie de exit van Nathanael en Nena. Nathanael gebeurde ook 's nachts en pas de avond volgend op het incident werd de exit werkelijkheid. Bij Nena was iets sneller, maar dat was omdat de trap duidelijk was en overdag, 's morgens om half twaalf, maar ook toen was het pas avond, dat de exit er was. Ze moeten wel alles beoordelen en eventueel wat maken voor een eventuele exit van Amandelletje en Brian, want ook Brian hangt het boven zijn hoofd, hij gooide immers bewust Alcolade over Jaap, was geen opwelling, maar hij ging het bewust halen, om te gaan gooien. Daar lopen we hier allemaal wel wat makkelijk overheen, vond ik minstens net zo erg, daar Brian weet wat er in alcolade zit, sterker dan gewone alcoholische dranken ( ethanol ) en andere alcohol ( methanol wat blindheid kan veroorzaken) en menthol. Was dus een bewuste daad, wat voor mij als exit zou geleden ongeacht wie het zou doen.
De spanning is niet te snijden met een mes maar met een kettingzaag...WTF, laten ze Brain die stukjes schrijven ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
Gisternacht liepen de spanningen weer hoog op in de Villa. Amanda ging Huub te lijf met een schoen, Brian ging Jaap te lijf met Listerine en Jaap gooit alcohol in het gezicht van Amanda. Dat de spanning te snijden is met een mes, aan de ontbijttafel, is een understatement. Je hebt tegenwoordig eerder een kettingzaag nodig! Het onderlinge wantrouwen is groot. Brian verzoekt vriendelijk aan Palma om de bovenste plakjes worst te verwijderen, als Huub vertrokken is uit de woonkamer. “Hij gaf net zo lief de worst door aan Amanda, je weet nooit of hij erin heeft gespuugd.” De Antilliaan doet in ieder geval zijn nickname eer aan...
Bron 10
Jammer genoeg heeft de redaktie al gezegd dat er geen OW of exit volgt.. dus ook vanavond niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
En daarna het verkeer ging regelen.. Maar hij trok het meer aan als een jas.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik stem voor een nieuwe kookcursus voor Amanda!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een dronken dellie die het vlees aan het snijden is en pissig wordt is voldoenden voor een ramp
Jaap gooit alcohol een glas drinken in het gezicht van Eric.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
Bron 10
Ze zeggen wel meer!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Donnie29 het volgende:
En toch zeiden ze paar weken terug, dat fysiek geweld next time een exit oplevert, niet meer en niet minder.
Geen OW heb ik niet gelezen. Toen ze gisteren ergens met eenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft de redaktie al gezegd dat er geen OW of exit volgt.. dus ook vanavond niet!
Behalve als het iemand is die belangrijk (god mag weten waarom) voor het programma is natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Donnie29 het volgende:
En toch zeiden ze paar weken terug, dat fysiek geweld next time een exit oplevert, niet meer en niet minder.
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilonaquote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen OW heb ik niet gelezen. Toen ze gisteren ergens met eenop reageerden kon dat ook over een ander stuk in het gequote bericht gaan. In het Amanda uitzwaaitopioc schreven ze alleen dat het geen exit is. Dat is al een vrijbrief voor de anderen om ook te gaan slaan, maar als het zelfs niet eens een OW is.....
ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
Die van Natasia kwam toen midden in de nachtquote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nooit 's nachts. Dus ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
Gaat Eric een straatsgreep plegen?quote:Erics ‘nieuwe’ coup begint al aardige vormen aan te nemen. In gesprek met zijn kapster laat hij even los hoe hij over de hele situatie denkt. “Af en toe denk ik wel eens ‘wat doe ik hier?’”, zegt hij zachtjes. Wordt het de Leidenaar allemaal teveel? Het is toch lastig, thuis heb je dan weer geen privékapster die je hoofd masseert…
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
En hij was te zacht..quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef 2live het volgende:
ik geloof sowieso niet dat er nog iemand exit gaat voor fysiek geweld, nena is net iets te vroeg geweest met haar trapje.
ha, dat staat dan ook zo mooi in verhouding tot slag met een naaldschoenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
Dat dat niet gaat gebeuren hebben ze dus al gezegd.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.
quote:
dat gaat echt niet gebeuren, ik kan me herrinneren dat ik een dag hoopvol heb zitten wachten nadat ze thee over huub had gegooid; niets. Dat was al een teken aan de wand.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.
Helaaschquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dat niet gaat gebeuren hebben ze dus al gezegd.
Tenzij je op de markt staat.. en stembanden getransplanteerd konden wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is ook donor. Daar wil toch niemand iets van hebben?
zijn die silliconen dan niet herbruikbaar?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is ook donor. Daar wil toch niemand iets van hebben?
Hahahaha dus dat!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk net dat filmpje van die ruzie gisteren... dat gegil van Brian nadat Amanda alcohol in haar oog krijgtIk kom echt niet meer bij...
Hoeft meit perse... Amanda kreeg volgens mij pas 's avond d'r waarschuwing nav het koffie incident...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian kan zijn PARAplu paraat houden, dus.quote:
Kwist niet eens meer dat ze die gekregen hadquote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoeft meit perse... Amanda kreeg volgens mij pas 's avond d'r waarschuwing nav het koffie incident...
Je bedoelt dat Eric ook exit moet?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kwist niet eens meer dat ze die gekregen had
Ik ben nu dus ook niet meer zeker dat ze er geen krijgt.. Zou wel van de gekke zijn als er niets mee gedaan wordt..
Vond ik trouwens ook met het Huub/Eric incident
quote:
OW en exits komen niet altijd gelijk.... en de redactie heeft gisteren al aangegeven dat het geen exit wordt.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alcohol, hij heeft zelfs nog zijn excuses aan Martini gemaakt toen Amanda vond dat hij excuses moest maken...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap gooit alcohol een glas drinken in het gezicht van Eric.
Dat zei ik dus al een tijdje terug.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Prosac het volgende:
Huub, Amanda en Brian allemaal exit volgens de normale regels. Mja, die gelden allang niet meer.
En wat ik nergens kan terugvinden/lezen. Hoezo Eric en Huub ineens zo'n ruzie, dit is geen nep meer lijkt me.
Nee, geen nep meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Prosac het volgende:
Huub, Amanda en Brian allemaal exit volgens de normale regels. Mja, die gelden allang niet meer.
En wat ik nergens kan terugvinden/lezen. Hoezo Eric en Huub ineens zo'n ruzie, dit is geen nep meer lijkt me.
Alleen zit Eric nu GIGANTISCH te slijmen bij Natasia, dus die wil echt niet weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat heel het Eric gebeuren een beetje in scene is gezet omdat Eric aan Huub had aangegeven 1.5 week geleden of zo dat hij zo ongelukkig in het huis is..en opeens is Eric niet meer Huubs beste vriend maar zijn aartsrivaal...
Zo ging het bij Stephan ook..stephan wilde er uit en de redactie liet hem 2 weken wachten voor hij er uit mocht..ze moesten eerst de exit uitdenken.
Zo doen ze dat al heel lang. Die groep wordt niet voor niets enorm uitgekotst door bijna iedereen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef riri het volgende:
dat wat Brian en Amanda doen is precies dat wat kinderen met pesten op school doen...allemaal smerige dingen (overLieke) vertellen als ze er zelf niet bij is waar ze zich niet tegen kan verweren....het is laag wat die twee doen...zeer laag
Iedereen die het huis in komt wordt anders goed bewerkt door dat groepje.. Er is geen enkel persoon van personeel die voorstander is van Huub..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo doen ze dat al heel lang. Die groep wordt niet voor niets enorm uitgekotst door bijna iedereen.
Ze hopen echt op minimaal een ziekenhuisopname, dat kan haast niet anders. Levert heel veel publiciteit op natuurlijk. Want als Brian echt een keer compleet flipt en begint te meppen, zijn ze nooit op tijd om te voorkomen dat hij iemand het ziekenhuis in slaat. Dus ik denk dat ze stiekem hopen op zoiets of misschien wel nog erger.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef papagena het volgende:
Ik las ergens dat DGK de exitregel voor fysiekgeweld heeft ingetrokken. Terwijl juist die exitregel de meest primaire gedragsregel om een groep te beschermen. Kan dan niemand van dat programma ter verantwoording worden geroepen? Ik begrijp dat ze uit zijn op het uitlokken van maatschappelijke discussies, maar ten koste van wat of wie. Wat als die discussie (publiciteit) uitblijft omdat iedereen het programma toch al uitkotst, wie beschermt de deelnemers dan ondertussen?
Ik denk dat die situatie niet heel lang meer uit blijftquote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hopen echt op minimaal een ziekenhuisopname, dat kan haast niet anders. Levert heel veel publiciteit op natuurlijk. Want als Brian echt een keer compleet flipt en begint te meppen, zijn ze nooit op tijd om te voorkomen dat hij iemand het ziekenhuis in slaat. Dus ik denk dat ze stiekem hopen op zoiets of misschien wel nog erger.
Dat is inderdaad wel héél erg vreemd ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Iedereen die het huis in komt wordt anders goed bewerkt door dat groepje.. Er is geen enkel persoon van personeel die voorstander is van Huub..
Hmz... stel dat Eric weggestemt wordt, dan hou je 6 bewoners over (7 wanneer er een nieuwe bewoner in komt). De verhaal lijnen beginnen zich al constant te herhalen, dus met minder bewoners zal dat alleen nog maar erger gaan worden. Dus Eric wegstemmen zou niet echt positief, want met de overgang naar RTL wil je natuurlijk wel wat verhaal lijnen kunnen neerzetten voor het RTL publiek. Maar misschien dat ze het achter de schermen zo aan het regelen zijn dat Eric er binnenkort vrijwillig uitstapt, zogenaamd omdat hij de terror van Huub&Jaap niet meer aan kan...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo ging het bij Stephan ook..stephan wilde er uit en de redactie liet hem 2 weken wachten voor hij er uit mocht..ze moesten eerst de exit uitdenken.
True.. Tilly is dan ook de enige die zich niets aantrekt van wat andere van hem vinden..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel héél erg vreemd ja.
Behalve Tilly trouwens, want die is echt helemaal idolaat van Huub.
Arbeidersvolk met een grote bek, voelen zich meer thuis bij mensen met een wat kleinere hersencapaciteit...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Iedereen die het huis in komt wordt anders goed bewerkt door dat groepje.. Er is geen enkel persoon van personeel die voorstander is van Huub..
precies, natas heeft toch ook gezegd het weekend dat ze eric er echt niet uitstemt.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zit Eric nu GIGANTISCH te slijmen bij Natasia, dus die wil echt niet weg.
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef product het volgende:
[..]
Arbeidersvolk met een grote bek, voelen zich meer thuis bij mensen met een wat kleinere hersencapaciteit...
linkje?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk net dat filmpje van die ruzie gisteren... dat gegil van Brian nadat Amanda alcohol in haar oog krijgtIk kom echt niet meer bij...
Huub heeft gelijk over Eric, maar misschien dat Huub ook eens naar zichzelf moet kijken, want wat hij allemaal achter Lieke's rug doet is ook niet bepaald netjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef riri het volgende:
zoals Huub zegt,de manier waarop Erik dat doet,zo doe je dat niet naar vrienden toe...
zo zie je maar dat vele mensen achter pesters aanlopen,althans in het huis,de hele huishoudploeg en al die vrienden van Palma en dat hele wereldje wat er om heen draait...allemaal de ECHTE vuile spelers vind ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo doen ze dat al heel lang. Die groep wordt niet voor niets enorm uitgekotst door bijna iedereen.
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Filmpjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=v5jfLYB8NlA
http://www.youtube.com/watch?v=--pWd1pOatA
Ok, is dus echt niets tegen te beginnen, behalve op forums roepen dat je het te ver vindt gaan? En een redaktie die af en toe een beetje laconiek op het gepeupel reageert. Over minachting voor je publiek gesproken.....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hopen echt op minimaal een ziekenhuisopname, dat kan haast niet anders. Levert heel veel publiciteit op natuurlijk. Want als Brian echt een keer compleet flipt en begint te meppen, zijn ze nooit op tijd om te voorkomen dat hij iemand het ziekenhuis in slaat. Dus ik denk dat ze stiekem hopen op zoiets of misschien wel nog erger.
Je kunt toch per ongeluk over die gitaar heen struikelen er hem vernielen?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef getl0st het volgende:
Sterker nog.. terugkoment op het in het ziekenhuis slaan verhaal..
Ik denk dat dat gaat gebeuren als er iets met Brians gitaar gebeurt
hahahahahaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:13 schreef agter het volgende:
[..]
Je kunt toch per ongeluk over die gitaar heen struikelen er hem vernielen?
Lijkt me echt iets voor Jaap. En dan ook nog boos op Brian worden omdat ie dat ding zo onhandig neer gezet heeft...
Daarom: Eric vertrekt nu hij niet op de steun van Huub kan rekenen en er komt een nieuwe bewoner voor terug..tevens is er pas over een maand ofzo weer een ontslagronde. Eric heeft nooit 10.000 euro betaald (net als Nena en Natasia en misschien nog wel meer bewoners)..als de redactie je graag wil dan hoef je die inleg niet te betalen. Eric is erin gekomen door een klasgenoot...heeft hij zelf gezegd. Die klasgenoot liep stage bij DGK en is er nu weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz... stel dat Eric weggestemt wordt, dan hou je 6 bewoners over (7 wanneer er een nieuwe bewoner in komt). De verhaal lijnen beginnen zich al constant te herhalen, dus met minder bewoners zal dat alleen nog maar erger gaan worden. Dus Eric wegstemmen zou niet echt positief, want met de overgang naar RTL wil je natuurlijk wel wat verhaal lijnen kunnen neerzetten voor het RTL publiek. Maar misschien dat ze het achter de schermen zo aan het regelen zijn dat Eric er binnenkort vrijwillig uitstapt, zogenaamd omdat hij de terror van Huub&Jaap niet meer aan kan...
Telekids?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef 2live het volgende:
vlgs huub moeten huub en natas binnenkort nog ergens naar toe, en het is niet Jensen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
lieke mag geen pianoles. Amanda ; logisch als je niks levert mag je ook niks.
Bart heeft ook nooit betaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eric heeft nooit 10.000 euro betaald (net als Nena en Natasia en misschien nog wel meer bewoners)..als de redactie je graag wil dan hoef je die inleg niet te betalen.
Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die nooit kijken vanwege haar. Ik ken echt niemand die kijkt vanwege haar. Ze is spraakmakend maar op een negatieve manier. Mensen rennen sneller van haar weg dan een losgebroken Bokito in Blijdorp. Ook de zelfingenomenheid van Natasia... dat ze denkt dat ze iemand is of iets voorstelt. Ze is niks meer of minder dan een uitkeringstrekkend uitgezakt wijf uit een kutstad als Almere die beter had moeten nadenken over het krijgen van kinderen. Iemand bij wie het altijd om materialistische zaken gaat..heeft ze een mentale ontwikkeling in het huis gehad ? NEE? wat wil ze van Wilgo..een ring...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
Natasja denkt echt dat zij de goudenkooi draagt.
gisteren in het interview kwam hij wat dat aangaat goed over.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef riri het volgende:
Wat ik tof vind aan Huub zijn spel ,is dat hij de werkelijke beweegredenen- om aan het spel mee te doen, en hoe ze in elkaar ziiten, en dat weten te verdraaien met mooie woorden-van de andere bewoners weet bloot te leggen.
Huub draait er zelf niet om heen,die laat zich zien zoals hij is en gebruikt die zaken in het spel op een slimme manier.
tis alleen jammer dat hij er zo weinig mee opschiet.. de ruzies zijn leuk voor de kijkers.. maar er wordt niets meer mee gedaan..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef riri het volgende:
Wat ik tof vind aan Huub zijn spel ,is dat hij de werkelijke beweegredenen- om aan het spel mee te doen, en hoe ze in elkaar ziiten, en dat weten te verdraaien met mooie woorden-van de andere bewoners weet bloot te leggen.
Huub draait er zelf niet om heen,die laat zich zien zoals hij is en gebruikt die zaken in het spel op een slimme manier.
Nou...wie staan er voor gek als ze het huis uit komen?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
tis alleen jammer dat hij er zo weinig mee opschiet.. de ruzies zijn leuk voor de kijkers.. maar er wordt niets meer mee gedaan..
Wat heeft HIJ daaraan?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:21 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...wie staan er voor gek als ze het huis uit komen?
Precies....
De pesters kregen pas de overhand toen hun aantal 33% van de bewoners werd: Op 9 bewoners werd Nathanael de 3de (natuurlijke) pester... daarvoor hadden Brian en Natasia niet genoeg macht om er echt een pestprogramma van te maken....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:12 schreef riri het volgende:
[..]
zo zie je maar dat vele mensen achter pesters aanlopen,althans in het huis,de hele huishoudploeg en al die vrienden van Palma en dat hele wereldje wat er om heen draait...allemaal de ECHTE vuile spelers vind ik.
De kijker hebben dat heel goed door maar zelf zijn ze blind daarvoor en kloppen zichzelf ook nog eens op de borst.
Horende doof en ziende blind....
Wifebeater en Huub waren ook al op RNN7 (show gallery), zag ze daar tijdens het zappen in een soort "testimonial achtige" interviewtje over elkaar zeuren. Het is dus vrij duidelijk dat Tien/RTL met een groot media offensief bezig zijn...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef 2live het volgende:
vlgs huub moeten huub en natas binnenkort nog ergens naar toe, en het is niet Jensen.
Waar zou je nu nog wel een exit voor kunnen geven?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de filmpjes gezien, maar Brian is wat mij betreft nog meer exit dan Amanda. Hoe hij Huub van die tuinstoel afgooide is echt ongelooflijk. Maar ja, ook dat blijft ongestraft natuurlijk. Dat je er uitvliegt als je fysiek geweld gebruikt, bracht nog wat extra spanning met zich mee voor de kijker. Dat is vanaf nu dus helemaal weg.
Zijn de hondjes uitgelaten?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
Natasja vond het fijn dat ze morale steun had, omdat de rest van de bewoners mochten kijken naar L&C.
Btw, gaat weer lekker met de streams.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef Leandra het volgende:
Jaap en Huub zijn IMHO als kind allebei gepest en pesten nu terug... alleen altijd de verkeerde want ze hebben zo'n diepgewortelde angst voor natuurlijke pesters als Brian, Natasia en Amanda dat ze die niet echt durven aanpakken... een onschuldige bezoeker als Alex aanpakken is daarentegen geen enkel probleem
Idd, het is toch al duidelijk.. Ze kunnen doen wat ze willen...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de filmpjes gezien, maar Brian is wat mij betreft nog meer exit dan Amanda. Hoe hij Huub van die tuinstoel afgooide is echt ongelooflijk. Maar ja, ook dat blijft ongestraft natuurlijk. Dat je er uitvliegt als je fysiek geweld gebruikt, bracht nog wat extra spanning met zich mee voor de kijker. Dat is vanaf nu dus helemaal weg.
Ja iddquote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
In het filmpje van gister hoor je Huub en Jaap zeggen op het moment dat Brian het kantoor in loopt.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Zowel Huub en Jaap hebben al laten weten dat ze het van achter rustig aan moeten doen met het pesten van Wifebeater, dat heeft niets te maken met durven.
Die gaan vast nog wel komen voor Brian, Jaap en Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef CoT het volgende:
[..]
Ja idd
Huub had zn nek wel kunnen breken
Echt schandalig dat er zelfs geen OW komt
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Liess het volgende:
Kunnen die honden van Amanda niet weer een weekje komen *Evilgedachtes*
Fysiek geweld tegenover Wifebeater en Natasja wordt nog steeds met een exit beloondquote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef getl0st het volgende:
Waar zou je nu nog wel een exit voor kunnen geven?
Volgens mij echt alleen als je het ziekenhuis erbij betrekt
Die zou je dan bijna ook wat mepjes met de hak van Amanda's schoen gaan geven.quote:
Per ongeluk.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zou je dan bijna ook wat mepjes met de hak van Amanda's schoen gaan geven.
Shish kebab!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zou je dan bijna ook wat mepjes met de hak van Amanda's schoen gaan geven.
Dan moeten ze een andere manier zoeken die wel toegestaan is... het hoeft niet altijd fysiek geweld te zijn, er zijn andere manieren.... maar dat doen ze ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Zowel Huub en Jaap hebben al laten weten dat ze het van achter rustig aan moeten doen met het pesten van Wifebeater, dat heeft niets te maken met durven.
Brian OWquote:Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef SiRojK het volgende:
Brian voor het omgooien van die stoelen, amanda voor het slaan met die schoen (wat ik echt een exit vind. het was duidelijk slaan, geen duwwerk, gewoon bewust slaan met iets, exit), maar Jaap vind ik niet, het gooien met drankjes wordt al heel lang getolereerd.
Huub mag er ook 1tje, want stenen gooien kan best wel gevaarlijk zijn (tenzij hij express misgooide). En waarom moet Jaap een OW krijgen? Hij heeft toch alleen alcohol gegooid? En dat is sinds Natasja's actie ook legaal...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Die gaan vast nog wel komen voor Brian, Jaap en Amanda.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die gaan vast nog wel komen voor Brian, Jaap en Amanda.
Psies. Het was spannend om te zien of iemand zijn zelfbeheersing wist te bewaren, of alle controle zou verliezen... met een exit als gevolg.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Jaap geen OWquote:Op maandag 4 juni 2007 12:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian OW
Jaap OW
Huub OW (steentjes gooien)
Amanda Exit
Lijkt me dat hem dat prima gaat lukken...daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat heeft HIJ daaraan?
Hij moet ze dan wel eerst het huis uit krijgen..
Idd, als het op deze manier wordt gedaan is het het meest fair.. Allemaal waren ze er onderdeel van, MAAR Amanda heeft heel duidelijk fysiek geweld gebruikt, de rest was een beetje 'twijvelachtig'quote:Op maandag 4 juni 2007 12:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian OW
Jaap OW
Amanda Exit
En het niet doen.. oftewel uitlokken om het een ander te laten doen.. zoals ook bijna lukte.. Huub die op hem deed afrennen.. Dan had hij weer para schreeuwend aan de telefoon gehangen en had JDB weer langs kunnen komen voor meubelsquote:Op maandag 4 juni 2007 12:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Jaap geen OW
Brian Exit.... Meerdere keren Bewust! naar Jaap/Huub toegelopen om iets te doen.
Deze "buitenstaanders" kiezen er voor om onderdeel van het programma te woorden. Deze dates weten dat Eric een coke-verslaafde hoer is die met meer dan 300 kerels seks had, maar toch willen deze dates een relatie met hem beginnen, wetende dat ze 24 uur lang door camera's gevolgt worden in een tv programma waar de deelnemers elkaar moeten wegpesten...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef Leandra het volgende:
En of ze Brian nou wel of niet met rust moeten laten: het is nog steeds geen reden een buitenstaander zo schofterig aan te pakken.
Gooien met welke vloeistof ook.. is niets meer waard.. is bijna dagelijkse kostquote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian exit, wegens het gooien van alcolade is erger dan die stoel omkieperen, is bewust een aanval op Jaap, met voorbedachte raden.
Brian spoot Listirine richting Jaap nadat Jaap alcohol gegooid had richting Eric maar daarbij Amanda, Lieke en Natasia raakte.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian exit, wegens het gooien van alcolade is erger dan die stoel omkieperen, is bewust een aanval op Jaap, met voorbedachte raden.
Daarom.. er wordt gewoon niets aan gedaanquote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Liess het volgende:
Nja, we kunnen wel herhalen dat er Exits of OWs moeten komen, maar DGK Redactie is net zo vals als Brian zelf, of net zo blind.. dat kan ook nog.
Dat glas was in een opwelling, en op Eric gericht... Eric zei wat tegen m wat Jaap kwaad maakte.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian spoot Listirine richting Jaap nadat Jaap alcohol gegooid had richting Eric maar daarbij Amanda, Lieke en Natasia raakte.
Dus iedere buitenstaander is vanaf nu vogelvrij omdat ze weten waar ze binnengaan??quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Deze "buitenstaanders" kiezen er voor om onderdeel van het programma te woorden. Deze dates weten dat Eric een coke-verslaafde hoer is die met meer dan 300 kerels seks had, maar toch willen deze dates een relatie met hem beginnen, wetende dat ze 24 uur lang door camera's gevolgt worden in een tv programma waar de deelnemers elkaar moeten wegpesten...
Het is één groot complot.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Liess het volgende:
Nja, we kunnen wel herhalen dat er Exits of OWs moeten komen, maar DGK Redactie is net zo vals als Brian zelf, of net zo blind.. dat kan ook nog.
idd, je ziet duidelijk dat Brian uithaalde naar Jaap zijn hoofd, maar jaap die terugtrok of whatever, Brian miste iig.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef CoT het volgende:
Brain vloog ook Jaap aan vlak voor de streamlock, alleen al daarvoor moet die een OW krijgen
Aggresieve kut Antilliaan
Er wordt HEUS wel wat aan gedaan HOAR!... Ze krijgen allemaal een boze blik van achter en moeten netjes op een stoel naar ze luisteren...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daarom.. er wordt gewoon niets aan gedaan
Als er ooit nog een OW valt dan zitten we allemaal verbaast achter de schermpjes
Wat hij later bij Huub flikt met die tuinstoel is wat mij betreft erger.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Ja, Brian was gisteravond twee keer schuldig aan dat het uit de hand liep, dus zou die exit moeten.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat glas was in een opwelling, en op Eric gericht... Eric zei wat tegen m wat Jaap kwaad maakte.
Brian rende naar beneden, om vervolgens die zooi te pakken, om weer naar boven te rennen, en het in Jaap zn gezicht te spuiten (En Natasia's ogen)
Dat is toch een heel verschil.
/Mutequote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is één groot complot.
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?
Mijn opmerking was slechts ter correctie van de opmerking dat Brian alcohol gegooid had naar Jaap, ik gaf daarbij geen enkel waardeoordeelquote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat glas was in een opwelling, en op Eric gericht... Eric zei wat tegen m wat Jaap kwaad maakte.
Brian rende naar beneden, om vervolgens die zooi te pakken, om weer naar boven te rennen, en het in Jaap zn gezicht te spuiten (En Natasia's ogen)
Dat is toch een heel verschil.
Voor dingen gooien is nog nooit een OW gegeven, dus gaat Huub er nu ook niet een krijgen. De rest ben ik het mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian OW
Jaap OW
Amanda Exit
Ja is ook zo... En iedereen heeft schuld van de ruzies, maar dit keer (alweer) is duidelijk te zien dat Brian begon met Fysiek geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, Brian was gisteravond twee keer schuldig aan dat het uit de hand liep, dus zou die exit moeten.
Reken maar dat Nena haar inleg ondertussen al terug heeft....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef milk-shake het volgende:
tja als er niks aan wordt gedaan ..............ben ik er echt klaar mee(hoe vaak heb ik dit gezegt)...kijk toen naar nena .....als ik haar was maakte ik er werk van, zij is wel haar inleg kwijt, en nu mag alles???
Jah, ik zie helemaal nietsquote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef pullup het volgende:
Is er iemand die nog wel iets anders ziet dan het huis op stream 1 ?
Wat wel leuk zou zijn:quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef SiRojK het volgende:
Er wordt HEUS wel wat aan gedaan HOAR!... Ze krijgen allemaal een boze blik van achter en moeten netjes op een stoel naar ze luisteren...
Hhahahahhaha, net alsof de bewoners zelf 'achter' nog serieus nemen...![]()
In mijn ogen ook, maar zal natuurlijk niet gebeuren, want hij was zo sterk na al het onrecht dat hem (niet) was aangedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, Brian was gisteravond twee keer schuldig aan dat het uit de hand liep, dus zou die exit moeten.
JA doei!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat wel leuk zou zijn:
Vanavond moeten alle bewoners op de bank gaan zitten en krijgen ze een toespraak van "de grote baas" dat waarschuwingen toch niets meer uithalen bij deze bewoners, en dat er dus drastische maatregelen genomen gaan worden. Bewoners moeten nu op "niveau" gestraft gaan worden, waarop vervolgens Amanda, Brian en Huub de mededeling krijgen om een half uurtje in de hoek te gaan staan! Dat zal ze leren!!!!!
Idem hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef pullup het volgende:
Wie heeft JFK vermoord? #2quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is één groot complot.
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?
Ik heb ook enkel een ansichtkaart van het huis op stream 1.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef pullup het volgende:
Nee, het geluid is nog wel te volgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
Worden de bewoners stevig toegesproken op dit moment?
O, welke stream is dat?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, het geluid is nog wel te volgen.
Ik hoor nu amanda tegen haar model over fries en Huub hoor ik ook.
Zo voelen de bewoners het volgens mij ook hoor.. Ze doen ook gewoon alles, ze worden toch niet gestraftquote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat wel leuk zou zijn:
Vanavond moeten alle bewoners op de bank gaan zitten en krijgen ze een toespraak van "de grote baas" dat waarschuwingen toch niets meer uithalen bij deze bewoners, en dat er dus drastische maatregelen genomen gaan worden. Bewoners moeten nu op "niveau" gestraft gaan worden, waarop vervolgens Amanda, Brian en Huub de mededeling krijgen om een half uurtje in de hoek te gaan staan! Dat zal ze leren!!!!!
Tien is weer geweldig bezig.quote:
Je ziet het ook echt verschuiven ..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zo voelen de bewoners het volgens mij ook hoor.. Ze doen ook gewoon alles, ze worden toch niet gestraft
En dat vind in zo'n onzin. Een naaldhak in iemand planten is toch gewoon heel iets anders dan een steentje naar iemand gooien.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde Jaap en Huub er vannacht al over praten. Als er massaal vanalles gebeurt, dan krijgt niemand een waarschuwing of een exit (blijkbaar heeft de redactie ze dat duidelijk gemaakt). Dan is iedereen elkaar aan het opstoken en uitlokken en dan gaan ze niet één iemand de schuld geven.
Maar op deze manier moet het toch echt een keer fout gaan. Als je Brian zo tekeer ziet gaan, daar word ik helemaal eng van.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde Jaap en Huub er vannacht al over praten. Als er massaal vanalles gebeurt, dan krijgt niemand een waarschuwing of een exit (blijkbaar heeft de redactie ze dat duidelijk gemaakt). Dan is iedereen elkaar aan het opstoken en uitlokken en dan gaan ze niet één iemand de schuld geven.
En dat is oneerlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Storingquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Is er storing of is de maand gewoon voorbij?
Jaap begon er juist mee. Die gooide alcohol over Eric heen en raakte Amanda daarbij ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef basicsaint het volgende:
Jaap, Natasia en Lieke waren vannacht trouwens wel de enigen die hun hoofd koel hielden.
Met name Jaap. Diep respect voor die jongen.
quote:
Storing, want ik zou nog een weekje moeten hebben, ik heb niet meteen betaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Brian had zich toch redelijk onder controle. Het waren echt Huupie en Amanda die het kwijtraakten.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar op deze manier moet het toch echt een keer fout gaan. Als je Brian zo tekeer ziet gaan, daar word ik helemaal eng van.
Ik heb net via 10 betaald, ik had nog 1 maand gratis staan, maar alles gaat mis.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de kans erg groot is dat Huub een keer in het ziekenhuis belandt.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar op deze manier moet het toch echt een keer fout gaan. Als je Brian zo tekeer ziet gaan, daar word ik helemaal eng van.
Natasja heeft er niets van meegekregen die lag naast de jankert.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef basicsaint het volgende:
Jaap, Natasia en Lieke waren vannacht trouwens wel de enigen die hun hoofd koel hielden.
Met name Jaap. Diep respect voor die jongen.
Voor mij zit daar wel degelijk verschil in en dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vind in zo'n onzin. Een naaldhak in iemand planten is toch gewoon heel iets anders dan een steentje naar iemand gooien.
Brain had zich onder controle?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Brian had zich toch redelijk onder controle. Het waren echt Huupie en Amanda die het kwijtraakten.
en ook dat is krom, want de exits die er wel waren[ NL en nena] ,zijn ook terug te voeren op uitlokking.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Huh??? Heb je de beelden wel gezien?? Het was Brian die weer totaal over de rooie ging. Hij spoot listerine over Jaap heen, vloog Jaap daarna aan.... gooide Jaap van de tuinstoel af en gooide Huub echt keihard van de tuinstoel af.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Brian had zich toch redelijk onder controle. Het waren echt Huupie en Amanda die het kwijtraakten.
Je zou toch afkicken?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb net via 10 betaald, ik had nog 1 maand gratis staan, maar alles gaat mis.
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat wel leuk zou zijn:
Brian was inderdaad heel relaxed en zuiver.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Natasja was bij de tweede ruzie niet eens aanwezig, zo kan ik ook m`n hoofd koel houdenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef basicsaint het volgende:
Ja, ik heb de beelden gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Heb je de beelden wel gezien?? Het was Brian dioe weer totaal over de rooie ging. Hij spoot listerine over Jaap heen, vloog Jaap daarna aan.... gooide Jaap van de tuinstoel af en gooide Huub echt keihard van de tuinstoel af.
Ik heb vorige maand betaald, dus ik had nog 1 maand gratis tegoed, alleen doen de streams het niet.quote:
was dat Brian , ik dacht een hyenaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja, ik heb de beelden gezien.
Brian ging niet over de rooie. Op een bepaald moment stond hij Huub zelfs uit te lachen.
En heb je nu wel beeld, ik heb nog recht tot morgen op de streams.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb net via 10 betaald, ik had nog 1 maand gratis staan, maar alles gaat mis.
Naar welke streams kijk jij? Brian werd tot 2 maal toe helemaal para.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Brian ging niet over de rooie. Op een bepaald moment stond hij Huub zelfs uit te lachen.
Ging niet over de rooie? Okee, laat dan maarquote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Brian had zichzelf echt niet onder controle ... hoe hij naar beneden rende om het spul te pakken om in de ogen van Jaap te spuiten .. of nog erger ... hoe hij de stoelen omkiepte van Jaap en daarna Huub .. das echt niet normaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Minimaal twee keer ja. Zelfs toen Jaap alleen met zijn hand over Amanda's schouder ging. Brian flipte totaal. En na die druppels in haar ogen van Jaap werd hij ook echt totaal gestoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar welke streams kijk jij? Brian werd tot 2 maal toe helemaal para.
De redactie heeft vorige keer dat het uit de hand liep verteld dat het de schuld van allemaal was en dat het een samenloop van omstandigheden was (duwen trekken etc.).. Daarom konden ze moeilijk één iemand de schuld geven aangezien het niet duidelijk en bewust was geslagen, alleen meer dingetjes die gebeurden bij duwen en trekken... Een dergelijke uitleg gaf DGK_REDACTIE hier ook...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
mischien moet brain idd een bewijs van goed gedragquote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian was inderdaad heel relaxed en zuiver.![]()
'Serieus' is een groot woord hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Mika25 het volgende:
![]()
Er zijn hier echt FOKkers die een serieuze discussie proberen aan te gaan met een Wifebeater-fan?
![]()
Alleen stream 1 doet het, plus geluid nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef blomst het volgende:
[..]
En heb je nu wel beeld, ik heb nog recht tot morgen op de streams.
Brain was idd heel relaxed, en werd echt niet paraquote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Schijnbaarquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Mika25 het volgende:
![]()
Er zijn hier echt FOKkers die een serieuze discussie proberen aan te gaan met een Wifebeater-fan?
![]()
Natuurlijk. Hij flipte totaal, probeerde vervolgens Amanda bij huub weg te houden en stond Huub uit te lachen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Minimaal twee keer ja. Zelfs toen Jaap alleen met zijn hand over Amanda's schouder ging. Brian flipte totaal. En na die druppels in haar ogen van Jaap werd hij ook echt totaal gestoord.
Ik kan er ook niet bij hoor dat Amanda hier mee weg komt .. hetzelfde geldt voor Brian in mijn ogen. Eerst ging hij bewust listerine halen en ja wat nog meer om Jaap aan te doen en daarna met de tuinstoelen. Dat ging ook echt te ver.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De redactie heeft vorige keer dat het uit de hand liep verteld dat het de schuld van allemaal was en dat het een samenloop van omstandigheden was (duwen trekken etc.).. Daarom konden ze moeilijk één iemand de schuld geven aangezien het niet duidelijk en bewust was geslagen, alleen meer dingetjes die gebeurden bij duwen en trekken... Een dergelijke uitleg gaf DGK_REDACTIE hier ook...
Maar in dit geval is het weer totaal anders vind ik.. Brian die heel bewust het spul in Jaap zijn ogen spuit (terwijl Jaap gewoon drinken richting Eric gooide, niet bewust in zijn ogen)... Amanda die heel bewust met de HAK van haar schoen slaat... Het is niet normaal dat iemand met een schoen in de hand een ander raakt, dat zijn geen ongelukjes, dat is heel bewust.. Dat is gewoon een duidelijke exit.. Duwen en trekken kan ik nog enigsinds geloven, maar dit was gewoon TE duidelijk! Ze loopt er naartoe, ze slaat hem, ze loopt weer weg.. Klare zaak lijkt mij toch, maar nee hoor, lieve Amanda-redactie-geilt-op-haar-tieten mag blijven en krijgt zelfs geen OW...
Was vorige maand ook toen we moesten gaan betalen, ik denk dat het programma die dat allemaal moet regelen niet optimaal werkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:03 schreef lillkiss het volgende:
stream 1 alleen geluid en beeld van tuin.. verder zwart beeld. echt waardeloos dit
Dit is al je 3e ziekenhuis post vandaag...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans erg groot is dat Huub een keer in het ziekenhuis belandt.
Beide overduidelijk exit ja. Maar als ze dat doen, ligt Natasia er ook snel uit enz enz... Dan is het programma afgelopen. Of ze moeten echt snel aanhangers van Natasia zien te vinden en die voor Brian en Amanda in de plaats erin zetten.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij hoor dat Amanda hier mee weg komt .. hetzelfde geldt voor Brian in mijn ogen. Eerst ging hij bewust listerine halen en ja wat nog meer om Jaap aan te doen en daarna met de tuinstoelen. Dat ging ook echt te ver.
Amandaquote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef blomst het volgende:
Amanda zou een toets doe vandaag, maar ze heeft vandaag nog wel erg veel correctie nodig van Tilly.
Ik ben geen fan van Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Mika25 het volgende:
![]()
![]()
Klopt... en misschien komt er ook nog wel een vierde. Maar toch leuk dat je het bijhoudt.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit is al je 3e ziekenhuis post vandaag...
Ach ja.. straks zit Brian weer aan de telefoon te verkondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Maar verder is die jongen echt helemaal normaal hoor. Echt waar.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Huub.
Dat moge wel duidelijk zijn dacht ik.
Ik ben trouwens ook geen fan van Brian.
Maar enig tegengeluid tegen de kritiekloze naloperij van het dwergje uit Oldenzaal is wel op zijn plaats.
Het was iets anders, het staat in de vorige COS, heel gemeen spul .quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Prosac het volgende:
was het uberhaupt wel listerine? Dat zit toch in een grotere verpakking? Dit leek een beetje op de schoonmaakalcohol die mijn vriendin in haar makeup tas heeft zitten.
Goed dat die kinderziektes er een maand na dato nog in blijken te zitten. Ze kunnen daar echt helemaal niets, lijkt het.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
Was vorige maand ook toen we moesten gaan betalen, ik denk dat het programma die dat allemaal moet regelen niet optimaal werkt.
Tja, verschil moet er zijn hequote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef Lobasca het volgende:
Wat raar dat jullie wel 1 stream kunnen kijken, bij mij blijft alles zwart.
nou maak mij niet uit..................als ze maar iets doen..............wie er dan ook weg moet, komt er tenminste schot in de zaak. Desnoods stoppen met de hap..........(heb ik weer een levenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide overduidelijk exit ja. Maar als ze dat doen, ligt Natasia er ook snel uit enz enz... Dan is het programma afgelopen. Of ze moeten echt snel aanhangers van Natasia zien te vinden en die voor Brian en Amanda in de plaats erin zetten.
Ach, ze is al derde van Nederland op het gebied van visagie, dus dit heeft ze niet nodig in haar toekomstige carrièrequote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef blomst het volgende:
Amanda zou een toets doe vandaag, maar ze heeft vandaag nog wel erg veel correctie nodig van Tilly.
Te ver is te verquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide overduidelijk exit ja. Maar als ze dat doen, ligt Natasia er ook snel uit enz enz... Dan is het programma afgelopen. Of ze moeten echt snel aanhangers van Natasia zien te vinden en die voor Brian en Amanda in de plaats erin zetten.
Of gedachtes die niet uitgesproken mogen worden. Natasia weet altijd wel wat hij bedoel.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. straks zit Brian weer aan de telefoon te verkondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Maar verder is die jongen echt helemaal normaal hoor. Echt waar.
Misschien heb je de COSsen de laatste tijd niet veel gelezen, maar de Huub-fans zijn toch echt een minderheid nu hoor. En dan heb ik het voornamelijk over de mensen die posten in de topics, niet over de polls.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef basicsaint het volgende:
Maar enig tegengeluid tegen de kritiekloze naloperij van het dwergje uit Oldenzaal is wel op zijn plaats.
Lopen ze ook?quote:
en huub dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk vind dat wa Amanda gisteren deed met die hak van die schoen op Huub inslaan veel en veel groffer dan wat Nena deed met haar trap naar Brian.
Snap niet dat dat kind daarvoor geen reprimande krijgt.
Nene moest erom het huis verlaten....
Minder?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
HiDiHo hoe komt het dat bij jou minder streams te zien zijn?
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what everquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze proberen maar wat, dan streams, dan alles weer weg.quote:
Mini streams zijn ook weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze proberen maar wat, dan streams, dan alles weer weg.![]()
hmm, dat waar rat mee begin was toch echt te lelijk. hij was zelf immers totaal niet bij het voorval betrokken, achterlijk om dan als een idioot iemand anders aan te vliegen met listerine and deze vervolgens fysiek te lijf te gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what ever).. Dit van Amanda is gewoon slaan, bewust, zelfs bewust met de hak van haar schoen om hem goed pijn te doen.. Dat kan niet, dat mag niet, exit!
Yep.quote:
Die 'chemicalien' actie bedoelde ik niet eens. Hoe Brian Huub van die tuinstoel afgooide was toch wel overduidelijk fysiek geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what ever).. Dit van Amanda is gewoon slaan, bewust, zelfs bewust met de hak van haar schoen om hem goed pijn te doen.. Dat kan niet, dat mag niet, exit!
dat hebben rat, ratatasia, adel en pannekoek dan toch mooi voor elkaarquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef lillkiss het volgende:
volgens mij laat DGK niemand meer gaan omdat er geen gekken meer zijn die het huis in willen...
Maar dat staat niet op camera, dus dan mag het. Er waren ook al incidenten tussen "Brian en Stephan" en "Brian en Huub" die off-camera zijn gebeurd en absoluut niet door de beugel konden, maar geen cameras, dus geen bewijsquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
hmm, dat waar rat mee begin was toch echt te lelijk. hij was zelf immers totaal niet bij het voorval betrokken, achterlijk om dan als een idioot iemand anders aan te vliegen met listerine and deze vervolgens fysiek te lijf te gaan
het eerste deel staat er op, eigenlijk al genoeg om er een oordeel erover te kunnen vellenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dat staat niet op camera, dus dan mag het. Er waren ook al incidenten tussen "Brian en Stephan" en "Brian en Huub" die off-camera zijn gebeurd en absoluut niet door de beugel konden, maar geen cameras, dus geen bewijs
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Die 'chemicalien' actie bedoelde ik niet eens. Hoe Brian Huub van die tuinstoel afgooide was toch wel overduidelijk fysiek geweld.
Eenschquote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
het eerste deel staat er op, eigenlijk al genoeg om er een oordeel erover te kunnen vellen
Die bovenste staat in de verkeerde volgordequote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
[..]
[..]
Wat vreemd jij hebt andere beelden dan dat ik heb.
JIJ
[afbeelding]
Ik
[afbeelding]
op welke site kijk jij streams?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub vertelt nu aan Tilly dat hij echt heel zenuwachtig was voor zijn bezoek aan L&C. Hij vertelt ook dat hij wel vaker echt zenuwachtig is voor iets. Tilly zegt dat ze dat nooit had verwacht.
Heb je het gezien? Dat was echt héél wat anders. Huub zat op die tuinstoel en Brian trok die stoel recht omhoog en gooide Huub zo achterover er van af. Hij vloog echt wel een stuk door de lucht. Maar het mag allemaal blijkbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...
Stream 1 zie ik de villa van afstand, maar heb wel geluid.quote:
Het ging echt te ver en ik verwacht dat het nog (veel) verder zal gaan en ik ben blij dat DGK daar toch echt zelf debet aan is ...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...
Zaterdag geweest? 2de ring?? Volgens de Televaag stellen ze een deel van het publiek een tegemoetkoming in het vooruitzicht.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
Leuk zo'n groen beeld, ik wil me geld terug.
offtopic dat wil ik trouwens ook van toppers in concert wat een baggergeluid was dat.
Brian heeft al een tijd terug ook Huub van een stoel gegooid, daar is toen ook al niks aan gedaan. Dus hadden ze weer iets gevonden wat mocht, dit was het gevolg. Wijn gooien mocht, thee gooien mocht, koffie ook en alles daarna ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar voor Brian maakt dat echt niet uit, als ie een OW krijgt dan gaat ie gewoon keihard zeuren dat het incident van Eric net zo erg is, hij zal redeneren van "stoeltrekken = stoeltrekken".quote:Op maandag 4 juni 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb je het gezien? Dat was echt héél wat anders. Huub zat op die tuinstoel en Brian trok die stoel recht omhoog en gooide Huub zo achterover er van af. Hij vloog echt wel een stuk door de lucht. Maar het mag allemaal blijkbaar.
Wat tien hier bedoelt te zeggen, is dat ze het betalingssysteem niet helemaal onder controle kunnen krijgenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef lillkiss het volgende:
13:01 - ERROR
Waarschijnlijk heeft menigeen het al gemerkt, maar De Gouden Kooi kampt momenteel met wat technische mankementen. Hopelijk is het zo snel mogelijk weer verholpen. Onze excuses hiervoor
bron: tien site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |