quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Filmpjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=v5jfLYB8NlA
http://www.youtube.com/watch?v=--pWd1pOatA
Ok, is dus echt niets tegen te beginnen, behalve op forums roepen dat je het te ver vindt gaan? En een redaktie die af en toe een beetje laconiek op het gepeupel reageert. Over minachting voor je publiek gesproken.....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hopen echt op minimaal een ziekenhuisopname, dat kan haast niet anders. Levert heel veel publiciteit op natuurlijk. Want als Brian echt een keer compleet flipt en begint te meppen, zijn ze nooit op tijd om te voorkomen dat hij iemand het ziekenhuis in slaat. Dus ik denk dat ze stiekem hopen op zoiets of misschien wel nog erger.
Je kunt toch per ongeluk over die gitaar heen struikelen er hem vernielen?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef getl0st het volgende:
Sterker nog.. terugkoment op het in het ziekenhuis slaan verhaal..
Ik denk dat dat gaat gebeuren als er iets met Brians gitaar gebeurt
hahahahahaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:13 schreef agter het volgende:
[..]
Je kunt toch per ongeluk over die gitaar heen struikelen er hem vernielen?
Lijkt me echt iets voor Jaap. En dan ook nog boos op Brian worden omdat ie dat ding zo onhandig neer gezet heeft...
Daarom: Eric vertrekt nu hij niet op de steun van Huub kan rekenen en er komt een nieuwe bewoner voor terug..tevens is er pas over een maand ofzo weer een ontslagronde. Eric heeft nooit 10.000 euro betaald (net als Nena en Natasia en misschien nog wel meer bewoners)..als de redactie je graag wil dan hoef je die inleg niet te betalen. Eric is erin gekomen door een klasgenoot...heeft hij zelf gezegd. Die klasgenoot liep stage bij DGK en is er nu weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz... stel dat Eric weggestemt wordt, dan hou je 6 bewoners over (7 wanneer er een nieuwe bewoner in komt). De verhaal lijnen beginnen zich al constant te herhalen, dus met minder bewoners zal dat alleen nog maar erger gaan worden. Dus Eric wegstemmen zou niet echt positief, want met de overgang naar RTL wil je natuurlijk wel wat verhaal lijnen kunnen neerzetten voor het RTL publiek. Maar misschien dat ze het achter de schermen zo aan het regelen zijn dat Eric er binnenkort vrijwillig uitstapt, zogenaamd omdat hij de terror van Huub&Jaap niet meer aan kan...
Telekids?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef 2live het volgende:
vlgs huub moeten huub en natas binnenkort nog ergens naar toe, en het is niet Jensen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
lieke mag geen pianoles. Amanda ; logisch als je niks levert mag je ook niks.
Bart heeft ook nooit betaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eric heeft nooit 10.000 euro betaald (net als Nena en Natasia en misschien nog wel meer bewoners)..als de redactie je graag wil dan hoef je die inleg niet te betalen.
Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die nooit kijken vanwege haar. Ik ken echt niemand die kijkt vanwege haar. Ze is spraakmakend maar op een negatieve manier. Mensen rennen sneller van haar weg dan een losgebroken Bokito in Blijdorp. Ook de zelfingenomenheid van Natasia... dat ze denkt dat ze iemand is of iets voorstelt. Ze is niks meer of minder dan een uitkeringstrekkend uitgezakt wijf uit een kutstad als Almere die beter had moeten nadenken over het krijgen van kinderen. Iemand bij wie het altijd om materialistische zaken gaat..heeft ze een mentale ontwikkeling in het huis gehad ? NEE? wat wil ze van Wilgo..een ring...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
Natasja denkt echt dat zij de goudenkooi draagt.
gisteren in het interview kwam hij wat dat aangaat goed over.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef riri het volgende:
Wat ik tof vind aan Huub zijn spel ,is dat hij de werkelijke beweegredenen- om aan het spel mee te doen, en hoe ze in elkaar ziiten, en dat weten te verdraaien met mooie woorden-van de andere bewoners weet bloot te leggen.
Huub draait er zelf niet om heen,die laat zich zien zoals hij is en gebruikt die zaken in het spel op een slimme manier.
tis alleen jammer dat hij er zo weinig mee opschiet.. de ruzies zijn leuk voor de kijkers.. maar er wordt niets meer mee gedaan..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef riri het volgende:
Wat ik tof vind aan Huub zijn spel ,is dat hij de werkelijke beweegredenen- om aan het spel mee te doen, en hoe ze in elkaar ziiten, en dat weten te verdraaien met mooie woorden-van de andere bewoners weet bloot te leggen.
Huub draait er zelf niet om heen,die laat zich zien zoals hij is en gebruikt die zaken in het spel op een slimme manier.
Nou...wie staan er voor gek als ze het huis uit komen?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
tis alleen jammer dat hij er zo weinig mee opschiet.. de ruzies zijn leuk voor de kijkers.. maar er wordt niets meer mee gedaan..
Wat heeft HIJ daaraan?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:21 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...wie staan er voor gek als ze het huis uit komen?
Precies....
De pesters kregen pas de overhand toen hun aantal 33% van de bewoners werd: Op 9 bewoners werd Nathanael de 3de (natuurlijke) pester... daarvoor hadden Brian en Natasia niet genoeg macht om er echt een pestprogramma van te maken....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:12 schreef riri het volgende:
[..]
zo zie je maar dat vele mensen achter pesters aanlopen,althans in het huis,de hele huishoudploeg en al die vrienden van Palma en dat hele wereldje wat er om heen draait...allemaal de ECHTE vuile spelers vind ik.
De kijker hebben dat heel goed door maar zelf zijn ze blind daarvoor en kloppen zichzelf ook nog eens op de borst.
Horende doof en ziende blind....
Wifebeater en Huub waren ook al op RNN7 (show gallery), zag ze daar tijdens het zappen in een soort "testimonial achtige" interviewtje over elkaar zeuren. Het is dus vrij duidelijk dat Tien/RTL met een groot media offensief bezig zijn...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef 2live het volgende:
vlgs huub moeten huub en natas binnenkort nog ergens naar toe, en het is niet Jensen.
Waar zou je nu nog wel een exit voor kunnen geven?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de filmpjes gezien, maar Brian is wat mij betreft nog meer exit dan Amanda. Hoe hij Huub van die tuinstoel afgooide is echt ongelooflijk. Maar ja, ook dat blijft ongestraft natuurlijk. Dat je er uitvliegt als je fysiek geweld gebruikt, bracht nog wat extra spanning met zich mee voor de kijker. Dat is vanaf nu dus helemaal weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |