Die van Natasia kwam toen midden in de nachtquote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nooit 's nachts. Dus ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
Gaat Eric een straatsgreep plegen?quote:Erics ‘nieuwe’ coup begint al aardige vormen aan te nemen. In gesprek met zijn kapster laat hij even los hoe hij over de hele situatie denkt. “Af en toe denk ik wel eens ‘wat doe ik hier?’”, zegt hij zachtjes. Wordt het de Leidenaar allemaal teveel? Het is toch lastig, thuis heb je dan weer geen privékapster die je hoofd masseert…
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
En hij was te zacht..quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef 2live het volgende:
ik geloof sowieso niet dat er nog iemand exit gaat voor fysiek geweld, nena is net iets te vroeg geweest met haar trapje.
ha, dat staat dan ook zo mooi in verhouding tot slag met een naaldschoenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
Dat dat niet gaat gebeuren hebben ze dus al gezegd.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.
quote:
dat gaat echt niet gebeuren, ik kan me herrinneren dat ik een dag hoopvol heb zitten wachten nadat ze thee over huub had gegooid; niets. Dat was al een teken aan de wand.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.
Helaaschquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dat niet gaat gebeuren hebben ze dus al gezegd.
Tenzij je op de markt staat.. en stembanden getransplanteerd konden wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is ook donor. Daar wil toch niemand iets van hebben?
zijn die silliconen dan niet herbruikbaar?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is ook donor. Daar wil toch niemand iets van hebben?
Hahahaha dus dat!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk net dat filmpje van die ruzie gisteren... dat gegil van Brian nadat Amanda alcohol in haar oog krijgtIk kom echt niet meer bij...
Hoeft meit perse... Amanda kreeg volgens mij pas 's avond d'r waarschuwing nav het koffie incident...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
Brian kan zijn PARAplu paraat houden, dus.quote:
Kwist niet eens meer dat ze die gekregen hadquote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoeft meit perse... Amanda kreeg volgens mij pas 's avond d'r waarschuwing nav het koffie incident...
Je bedoelt dat Eric ook exit moet?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kwist niet eens meer dat ze die gekregen had
Ik ben nu dus ook niet meer zeker dat ze er geen krijgt.. Zou wel van de gekke zijn als er niets mee gedaan wordt..
Vond ik trouwens ook met het Huub/Eric incident
quote:
OW en exits komen niet altijd gelijk.... en de redactie heeft gisteren al aangegeven dat het geen exit wordt.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alcohol, hij heeft zelfs nog zijn excuses aan Martini gemaakt toen Amanda vond dat hij excuses moest maken...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap gooit alcohol een glas drinken in het gezicht van Eric.
Dat zei ik dus al een tijdje terug.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Prosac het volgende:
Huub, Amanda en Brian allemaal exit volgens de normale regels. Mja, die gelden allang niet meer.
En wat ik nergens kan terugvinden/lezen. Hoezo Eric en Huub ineens zo'n ruzie, dit is geen nep meer lijkt me.
Nee, geen nep meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Prosac het volgende:
Huub, Amanda en Brian allemaal exit volgens de normale regels. Mja, die gelden allang niet meer.
En wat ik nergens kan terugvinden/lezen. Hoezo Eric en Huub ineens zo'n ruzie, dit is geen nep meer lijkt me.
Alleen zit Eric nu GIGANTISCH te slijmen bij Natasia, dus die wil echt niet weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat heel het Eric gebeuren een beetje in scene is gezet omdat Eric aan Huub had aangegeven 1.5 week geleden of zo dat hij zo ongelukkig in het huis is..en opeens is Eric niet meer Huubs beste vriend maar zijn aartsrivaal...
Zo ging het bij Stephan ook..stephan wilde er uit en de redactie liet hem 2 weken wachten voor hij er uit mocht..ze moesten eerst de exit uitdenken.
Zo doen ze dat al heel lang. Die groep wordt niet voor niets enorm uitgekotst door bijna iedereen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef riri het volgende:
dat wat Brian en Amanda doen is precies dat wat kinderen met pesten op school doen...allemaal smerige dingen (overLieke) vertellen als ze er zelf niet bij is waar ze zich niet tegen kan verweren....het is laag wat die twee doen...zeer laag
Iedereen die het huis in komt wordt anders goed bewerkt door dat groepje.. Er is geen enkel persoon van personeel die voorstander is van Huub..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo doen ze dat al heel lang. Die groep wordt niet voor niets enorm uitgekotst door bijna iedereen.
Ze hopen echt op minimaal een ziekenhuisopname, dat kan haast niet anders. Levert heel veel publiciteit op natuurlijk. Want als Brian echt een keer compleet flipt en begint te meppen, zijn ze nooit op tijd om te voorkomen dat hij iemand het ziekenhuis in slaat. Dus ik denk dat ze stiekem hopen op zoiets of misschien wel nog erger.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef papagena het volgende:
Ik las ergens dat DGK de exitregel voor fysiekgeweld heeft ingetrokken. Terwijl juist die exitregel de meest primaire gedragsregel om een groep te beschermen. Kan dan niemand van dat programma ter verantwoording worden geroepen? Ik begrijp dat ze uit zijn op het uitlokken van maatschappelijke discussies, maar ten koste van wat of wie. Wat als die discussie (publiciteit) uitblijft omdat iedereen het programma toch al uitkotst, wie beschermt de deelnemers dan ondertussen?
Ik denk dat die situatie niet heel lang meer uit blijftquote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hopen echt op minimaal een ziekenhuisopname, dat kan haast niet anders. Levert heel veel publiciteit op natuurlijk. Want als Brian echt een keer compleet flipt en begint te meppen, zijn ze nooit op tijd om te voorkomen dat hij iemand het ziekenhuis in slaat. Dus ik denk dat ze stiekem hopen op zoiets of misschien wel nog erger.
Dat is inderdaad wel héél erg vreemd ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Iedereen die het huis in komt wordt anders goed bewerkt door dat groepje.. Er is geen enkel persoon van personeel die voorstander is van Huub..
Hmz... stel dat Eric weggestemt wordt, dan hou je 6 bewoners over (7 wanneer er een nieuwe bewoner in komt). De verhaal lijnen beginnen zich al constant te herhalen, dus met minder bewoners zal dat alleen nog maar erger gaan worden. Dus Eric wegstemmen zou niet echt positief, want met de overgang naar RTL wil je natuurlijk wel wat verhaal lijnen kunnen neerzetten voor het RTL publiek. Maar misschien dat ze het achter de schermen zo aan het regelen zijn dat Eric er binnenkort vrijwillig uitstapt, zogenaamd omdat hij de terror van Huub&Jaap niet meer aan kan...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo ging het bij Stephan ook..stephan wilde er uit en de redactie liet hem 2 weken wachten voor hij er uit mocht..ze moesten eerst de exit uitdenken.
True.. Tilly is dan ook de enige die zich niets aantrekt van wat andere van hem vinden..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel héél erg vreemd ja.
Behalve Tilly trouwens, want die is echt helemaal idolaat van Huub.
Arbeidersvolk met een grote bek, voelen zich meer thuis bij mensen met een wat kleinere hersencapaciteit...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Iedereen die het huis in komt wordt anders goed bewerkt door dat groepje.. Er is geen enkel persoon van personeel die voorstander is van Huub..
precies, natas heeft toch ook gezegd het weekend dat ze eric er echt niet uitstemt.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zit Eric nu GIGANTISCH te slijmen bij Natasia, dus die wil echt niet weg.
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef product het volgende:
[..]
Arbeidersvolk met een grote bek, voelen zich meer thuis bij mensen met een wat kleinere hersencapaciteit...
linkje?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk net dat filmpje van die ruzie gisteren... dat gegil van Brian nadat Amanda alcohol in haar oog krijgtIk kom echt niet meer bij...
Huub heeft gelijk over Eric, maar misschien dat Huub ook eens naar zichzelf moet kijken, want wat hij allemaal achter Lieke's rug doet is ook niet bepaald netjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef riri het volgende:
zoals Huub zegt,de manier waarop Erik dat doet,zo doe je dat niet naar vrienden toe...
zo zie je maar dat vele mensen achter pesters aanlopen,althans in het huis,de hele huishoudploeg en al die vrienden van Palma en dat hele wereldje wat er om heen draait...allemaal de ECHTE vuile spelers vind ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo doen ze dat al heel lang. Die groep wordt niet voor niets enorm uitgekotst door bijna iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |