Denkut.. hier val ik van in slaapquote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Eric weer aan het zeiken merk ik. Slaapt de rest nog ofzo, want hier ga jen iet even lekker voor zitten.
Ik weet het, had eerst andere titel maar was te lang moest wat weghalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Nostalgist het volgende:
beloofT
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt.. ga je het gelovenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=zc5cvN06cJUquote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Ruudjem het volgende:
heeft iemand een filmpje van huub en jaap dansen op " im coming out " gister in t kantoor NA de terror?
snie erg.... in de FB kunnen ze het wel aanpassen, als je dat zou willen...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het, had eerst andere titel maar was te lang moest wat weghalen.en ben deze vergeten.
![]()
Bij de marketingafdeling van de streams ?quote:
heb al gevraagd, ik heb ook nrtje overgeslagen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
snie erg.... in de FB kunnen ze het wel aanpassen, als je dat zou willen...![]()
en de dkg bewoners dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Bij de marketingafdeling van de streams ?![]()
nou dan kunnen we nog van alles gaan verwachtenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen.
Overigens heeft de DGK_Redaktie hier min of meer gezegd dat ze niet meer werken met exits na fysiek geweld maar dat ze nu werken met ingrijpen en dat dat de maatstaf is.
nog geen cap gezien.. rest is volgens mij helemaal waarquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen?
Overigens heeft de DGK_Redaktie hier min of meer gezegd dat ze niet meer werken met exits na fysiek geweld maar dat ze nu werken met ingrijpen en dat dat de maatstaf is.
nou dat is mooi danquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen.
Dan hadden ze mijns inziens gister moeten ingrijpen. Dat ze dat niet gedaan hebben zegt dan veel. Dus op naar de volgende keer, en het loopt een keer verkeerd af dat kan niet anders als je grenzen op blijft zoeken.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Heeft iemand al een cap van de wond van Huub door Amanda's schoen?
nee over die spiegotiese man hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:
N heeft het over die psychotische man uit Vlaardingen die zijn moeder vilde
N het was een soort jaap met een depressie die zijn moeder scalpeerde en de huid over zijn hoofd trok![]()
In het 'zwaai hier Amanda uit' topic hebben ze al geschreven dat het geen exit is. Ze draaien een beetje door daar. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat iemand van de bewoners op een gegeven moment minimaal in het ziekenhuis gaat belanden. Maar misschien hopen ze daar wel juist op.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
Na een onrustige nacht is het een rustige ochtend. Veel fokkers hopen nog steeds op een Exit van Amanda.
Ik zou mijn 10.000euro terug eisen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nou dat is mooi dan
alles kan en mag dusnu ineens???
jammer dat nena en natanael weg zijn gestuurd dan
een dronken dellie die het vlees aan het snijden is en pissig wordt is voldoenden voor een rampquote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mijns inziens gister moeten ingrijpen. Dat ze dat niet gedaan hebben zegt dan veel. Dus op naar de volgende keer, en het loopt een keer verkeerd af dat kan niet anders als je grenzen op blijft zoeken.
En wat doen ze er tegen?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
10:01 - Para Brian
Gisternacht liepen de spanningen weer hoog op in de Villa. Amanda ging Huub te lijf met een schoen, Brian ging Jaap te lijf met Listerine en Jaap gooit alcohol in het gezicht van Amanda. Dat de spanning te snijden is met een mes, aan de ontbijttafel, is een understatement. Je hebt tegenwoordig eerder een kettingzaag nodig! Het onderlinge wantrouwen is groot. Brian verzoekt vriendelijk aan Palma om de bovenste plakjes worst te verwijderen, als Huub vertrokken is uit de woonkamer. “Hij gaf net zo lief de worst door aan Amanda, je weet nooit of hij erin heeft gespuugd.” De Antilliaan doet in ieder geval zijn nickname eer aan...
Goh waarheid als een koe een keer bij TIEN
Bron 10
Aiaiai, dat lot voorspelde ik Natasia in Wat gaan ze doen als ze eenmaal uit het huis zijn ?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:
N het was een soort jaap met een depressie die zijn moeder scalpeerde en de huid over zijn hoofd trok![]()
Nu komen mijn voorspellingen nooit uit, gelukkig (voor Jairo).quote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef Copycat het volgende:Natasia: De nieuwe, pronte borsten brengen helaas niet het gehoopte geluk. Wilgo is weg en de banen blijken niet voor het oprapen te liggen. Over twintig jaar wordt een verwarde Jairo dolend over straat aangetroffen. Hij draagt een jas, gemaakt van de afgestroopte huid (incl tieten) van zijn moeder.
Er werd inggerepen via de speaker.... als ik het goed gezien heb plantte Amanda d'r hak in Huub's schouder nadat ze net opgeroepen werden te stoppen door Stijn. Ook Huub kan niet echt stoppen. Maar slaan met een schoen zou toch een exit moeten zijn voor Amanda. Maar affijn Huub heeft niet eens gebeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mijns inziens gister moeten ingrijpen. Dat ze dat niet gedaan hebben zegt dan veel. Dus op naar de volgende keer, en het loopt een keer verkeerd af dat kan niet anders als je grenzen op blijft zoeken.
Ik zag het, heb het niet gevolgd afgelopen weekend, maar schijnt erg heftig te zijn geweest. Ik weet niet waar ze naar toe willen met dit programma. Maar ik denk dat ze op moord en doodslag hopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het 'zwaai hier Amanda uit' topic hebben ze al geschreven dat het geen exit is. Ze draaien een beetje door daar. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat iemand van de bewoners op een gegeven moment minimaal in het ziekenhuis gaat belanden. Maar misschien hopen ze daar wel juist op.
Hier kan ik me toch wel in vinden.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Exits volgen niet gelijk, daar gaat tijd overheen, zie de exit van Nathanael en Nena. Nathanael gebeurde ook 's nachts en pas de avond volgend op het incident werd de exit werkelijkheid. Bij Nena was iets sneller, maar dat was omdat de trap duidelijk was en overdag, 's morgens om half twaalf, maar ook toen was het pas avond, dat de exit er was. Ze moeten wel alles beoordelen en eventueel wat maken voor een eventuele exit van Amandelletje en Brian, want ook Brian hangt het boven zijn hoofd, hij gooide immers bewust Alcolade over Jaap, was geen opwelling, maar hij ging het bewust halen, om te gaan gooien. Daar lopen we hier allemaal wel wat makkelijk overheen, vond ik minstens net zo erg, daar Brian weet wat er in alcolade zit, sterker dan gewone alcoholische dranken ( ethanol ) en andere alcohol ( methanol wat blindheid kan veroorzaken) en menthol. Was dus een bewuste daad, wat voor mij als exit zou geleden ongeacht wie het zou doen.
in het begin kregen ze al een waarschuwing als er koffie of thee werd geknoeid over iemandquote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Exits volgen niet gelijk, daar gaat tijd overheen, zie de exit van Nathanael en Nena. Nathanael gebeurde ook 's nachts en pas de avond volgend op het incident werd de exit werkelijkheid. Bij Nena was iets sneller, maar dat was omdat de trap duidelijk was en overdag, 's morgens om half twaalf, maar ook toen was het pas avond, dat de exit er was. Ze moeten wel alles beoordelen en eventueel wat maken voor een eventuele exit van Amandelletje en Brian, want ook Brian hangt het boven zijn hoofd, hij gooide immers bewust Alcolade over Jaap, was geen opwelling, maar hij ging het bewust halen, om te gaan gooien. Daar lopen we hier allemaal wel wat makkelijk overheen, vond ik minstens net zo erg, daar Brian weet wat er in alcolade zit, sterker dan gewone alcoholische dranken ( ethanol ) en andere alcohol ( methanol wat blindheid kan veroorzaken) en menthol. Was dus een bewuste daad, wat voor mij als exit zou geleden ongeacht wie het zou doen.
De spanning is niet te snijden met een mes maar met een kettingzaag...WTF, laten ze Brain die stukjes schrijven ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
Gisternacht liepen de spanningen weer hoog op in de Villa. Amanda ging Huub te lijf met een schoen, Brian ging Jaap te lijf met Listerine en Jaap gooit alcohol in het gezicht van Amanda. Dat de spanning te snijden is met een mes, aan de ontbijttafel, is een understatement. Je hebt tegenwoordig eerder een kettingzaag nodig! Het onderlinge wantrouwen is groot. Brian verzoekt vriendelijk aan Palma om de bovenste plakjes worst te verwijderen, als Huub vertrokken is uit de woonkamer. “Hij gaf net zo lief de worst door aan Amanda, je weet nooit of hij erin heeft gespuugd.” De Antilliaan doet in ieder geval zijn nickname eer aan...
Bron 10
Jammer genoeg heeft de redaktie al gezegd dat er geen OW of exit volgt.. dus ook vanavond niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
En daarna het verkeer ging regelen.. Maar hij trok het meer aan als een jas.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik stem voor een nieuwe kookcursus voor Amanda!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een dronken dellie die het vlees aan het snijden is en pissig wordt is voldoenden voor een ramp
Jaap gooit alcohol een glas drinken in het gezicht van Eric.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
Bron 10
Ze zeggen wel meer!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Donnie29 het volgende:
En toch zeiden ze paar weken terug, dat fysiek geweld next time een exit oplevert, niet meer en niet minder.
Geen OW heb ik niet gelezen. Toen ze gisteren ergens met eenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft de redaktie al gezegd dat er geen OW of exit volgt.. dus ook vanavond niet!
Behalve als het iemand is die belangrijk (god mag weten waarom) voor het programma is natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Donnie29 het volgende:
En toch zeiden ze paar weken terug, dat fysiek geweld next time een exit oplevert, niet meer en niet minder.
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilonaquote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen OW heb ik niet gelezen. Toen ze gisteren ergens met eenop reageerden kon dat ook over een ander stuk in het gequote bericht gaan. In het Amanda uitzwaaitopioc schreven ze alleen dat het geen exit is. Dat is al een vrijbrief voor de anderen om ook te gaan slaan, maar als het zelfs niet eens een OW is.....
ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |