Zoals wie?quote:Op maandag 4 juni 2007 04:23 schreef cindy10 het volgende:
en ik zit hier op verzoek,maar zie verder niemand???![]()
gaat toch niet om speciaal wie...??quote:
Nee schat, even ter verduidelijking. Ik ben niet gaan mopperen omdat BSOL iets zei, ik vond het al een tijdje storend. Maar mijn eigen regel is: ik kijk het nog even aan, misschien ben ik wel de enige die me eraan stoort.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
even ter duidelijkheid...heb niets tegen jou hoor day....
vond het alleen wat vreemd dat je begon te sputteren nadat 1 iemand een opmerking maakte over of topic geklets...
zo oftopic was het niet eens....en de opmerking over versieren of iets dergelijks schoot me al helemaal in het verkeerde keelgat...
Lijkt me vrij belangerijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:26 schreef Day het volgende:
[..]
Nee schat, even ter verduidelijking. Ik ben niet gaan mopperen omdat BSOL iets zei, ik vond het al een tijdje storend. Maar mijn eigen regel is: ik kijk het nog even aan, misschien ben ik wel de enige die me eraan stoort.
En we hebben en versier/knuffeltopic (wat speelde) en we hebben een SC-topic, dus ik verwees naar beide. Niet persoonlijk of naar bedoelt, misschien kwam dat dan vervelend over. Sorry daarvoor.
Maar we hebben gewoon regels. Sinds BB6 hebben we een COS en een SC-reeks. Juist om dit soort problemen te voorkomen. Zoals jullie zelf gemerkt hebben wordt er in de S-reeks nauwelijks gemod. We rekenen erop dat jullie zelf in de gaten houden hoe ver jullie (tegen elkaar) gaan en dat jullie de FOK!-regels in de gaten houden. In COS gaat het over DGK en natuurlijk mag een geintje of een off-topic post daar af en toe best. Maar het moet niet voorbij het doel van de reeks gaan en het mag zeker andere users die echt willen COSSEN niet storen.
Godverdomme.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:28 schreef Day het volgende:
Verhaal wat ik net copy/paste
Ja, de meeste liggen alquote:Op maandag 4 juni 2007 04:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gaat toch niet om speciaal wie...??
ik werd verzocht hier te gaan posten,maar gezellig is anders zonder mensen???![]()
quote:
Je bént wel rechtvaardig...quote:Op maandag 4 juni 2007 04:30 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik was weer door een slotje aan het posten. Dus dacht ik post 'm hier nog effe.
Thx schat
oke duidelijk,kan ik mee leven!quote:Op maandag 4 juni 2007 04:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nee schat, even ter verduidelijking. Ik ben niet gaan mopperen omdat BSOL iets zei, ik vond het al een tijdje storend. Maar mijn eigen regel is: ik kijk het nog even aan, misschien ben ik wel de enige die me eraan stoort.
En we hebben en versier/knuffeltopic (wat speelde) en we hebben een SC-topic, dus ik verwees naar beide. Niet persoonlijk of naar bedoelt, misschien kwam dat dan vervelend over. Sorry daarvoor.
Maar we hebben gewoon regels. Sinds BB6 hebben we een COS en een SC-reeks. Juist om dit soort problemen te voorkomen. Zoals jullie zelf gemerkt hebben wordt er in de S-reeks nauwelijks gemod. We rekenen erop dat jullie zelf in de gaten houden hoe ver jullie (tegen elkaar) gaan en dat jullie de FOK!-regels in de gaten houden. In COS gaat het over DGK en natuurlijk mag een geintje of een off-topic post daar af en toe best. Maar het moet niet voorbij het doel van de reeks gaan en het mag zeker andere users die echt willen COSSEN niet storen.
hahahaha ik voer muizen aan rattenslangen...mag dat ook?quote:Op maandag 4 juni 2007 04:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, de meeste liggen al.
Je voert ratten aan slangen? (site)
Ik had 'm nog niet gezien. Ik beantwoord 'm morgen ok? Ik maak nog een laatste rondje en dan ga ik mijn bed opzoeken.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bént wel rechtvaardig...
Ookal beantwoord je mijn PM's niet.
Eigenlijk nietquote:Op maandag 4 juni 2007 04:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahaha ik voer muizen aan rattenslangen...mag dat ook?![]()
Ik heb toch wel een zwak voor je.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet gezien. Ik beantwoord 'm morgen ok? Ik maak nog een laatste rondje en dan ga ik mijn bed opzoeken.
Dat is al beterquote:Op maandag 4 juni 2007 04:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ook niet als ik vertel dat ik niet levend voer?![]()
kan dat nl niet over mn tere hartje verkrijgen....heb het wel geprobeerd ooit....maar kon er niet tegen!quote:
????quote:Op maandag 4 juni 2007 04:48 schreef Ian_Nick het volgende:
The young get less bolder
The legends get older
But I stay the same
As long as you have less to say
Did you think that I wouldn't say this?
You know that I play this better than you.
Fuck you
Fuck you
And
Fuck you too
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |