Ik heb zo'n vermoeden dat Jaap er nog wel eens iets heel leuks aan over zou kunnen houden. Die gast heeft wel iets.....behalve kilo's vet.
Huub is een type van 12 ambachten, 13 ongelukken. Altijd een iets grotere en wijze muil dan "de baas". Het op die manier (verbaal en pikgericht) compenseren van zijn minderwaardigheidscomplexje brengt hem vast geen geluk.
Eric, typisch geval van "jammer maar helaas............"
Brian, gewone knul, doet net iets teveel moeite om z'n gedrag en beslissingen voor het publiek te rechtvaardigen/uit te leggen. Krijgt een gewoon een leuke normale job.
Amanda, het harmoniemodelletje....kan niet tegen ruzie en wil met iedereen vriendjes zijn. Dat zal wel zo blijven de rest van haar leven. Naast de twee hondjes een kindje en ze is wel blij denk ik.
Lieke, gaat snel de kooi uit, start goed maar verliest zichzelf in Huub en gooit principes die ze had overboord. Ze is zichzelf steeds minder. Jammer, ze wordt vanzelf wel een keer volwassen en krijgt ook gewoon wel ergens een normale leuke baan.
Nicolaas, een beetje "over the top". Heeft zijn beste jaren wel gehad en die schijnbaar ook goed benut (paar cent overgehouden van vorige toko). Vermoedelijk gaat hij nog wel wat proberen, met wisselend succes. Het lijkt mij een beetje een vos die wel zijn haren, maar niet zijn streken verliest. Stoppen met roken en drinken, beetje conditie opdoen en dan komt er misschien nog wel een zakelijk succesje.
Natasia, oeeffff, grote bek, klein hartje. Schatten van welopgevoede kids....heel bizonder om te zien. Gaat ingezet worden op iedere maandag van de maand rond de klok van 12 als vervangster van alle sirenes in Almere (en omstreken).
Maar........neem mij vooral niet serieus.....