Of gedachtes die niet uitgesproken mogen worden. Natasia weet altijd wel wat hij bedoel.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. straks zit Brian weer aan de telefoon te verkondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Maar verder is die jongen echt helemaal normaal hoor. Echt waar.
Misschien heb je de COSsen de laatste tijd niet veel gelezen, maar de Huub-fans zijn toch echt een minderheid nu hoor. En dan heb ik het voornamelijk over de mensen die posten in de topics, niet over de polls.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef basicsaint het volgende:
Maar enig tegengeluid tegen de kritiekloze naloperij van het dwergje uit Oldenzaal is wel op zijn plaats.
Lopen ze ook?quote:
en huub dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk vind dat wa Amanda gisteren deed met die hak van die schoen op Huub inslaan veel en veel groffer dan wat Nena deed met haar trap naar Brian.
Snap niet dat dat kind daarvoor geen reprimande krijgt.
Nene moest erom het huis verlaten....
Minder?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
HiDiHo hoe komt het dat bij jou minder streams te zien zijn?
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what everquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide overduidelijk exit ja. Maar als ze dat doen, ligt Natasia er ook snel uit enz enz... Dan is het programma afgelopen. Of ze moeten echt snel aanhangers van Natasia zien te vinden en die voor Brian en Amanda in de plaats erin zetten.
Ze proberen maar wat, dan streams, dan alles weer weg.quote:
Mini streams zijn ook weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze proberen maar wat, dan streams, dan alles weer weg.![]()
hmm, dat waar rat mee begin was toch echt te lelijk. hij was zelf immers totaal niet bij het voorval betrokken, achterlijk om dan als een idioot iemand anders aan te vliegen met listerine and deze vervolgens fysiek te lijf te gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what ever).. Dit van Amanda is gewoon slaan, bewust, zelfs bewust met de hak van haar schoen om hem goed pijn te doen.. Dat kan niet, dat mag niet, exit!
Yep.quote:
Die 'chemicalien' actie bedoelde ik niet eens. Hoe Brian Huub van die tuinstoel afgooide was toch wel overduidelijk fysiek geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what ever).. Dit van Amanda is gewoon slaan, bewust, zelfs bewust met de hak van haar schoen om hem goed pijn te doen.. Dat kan niet, dat mag niet, exit!
dat hebben rat, ratatasia, adel en pannekoek dan toch mooi voor elkaarquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef lillkiss het volgende:
volgens mij laat DGK niemand meer gaan omdat er geen gekken meer zijn die het huis in willen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |