Ik ben geen fan van Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Mika25 het volgende:
![]()
Er zijn hier echt FOKkers die een serieuze discussie proberen aan te gaan met een Wifebeater-fan?
![]()
Klopt... en misschien komt er ook nog wel een vierde. Maar toch leuk dat je het bijhoudt.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit is al je 3e ziekenhuis post vandaag...
Ach ja.. straks zit Brian weer aan de telefoon te verkondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Maar verder is die jongen echt helemaal normaal hoor. Echt waar.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Huub.
Dat moge wel duidelijk zijn dacht ik.
Ik ben trouwens ook geen fan van Brian.
Maar enig tegengeluid tegen de kritiekloze naloperij van het dwergje uit Oldenzaal is wel op zijn plaats.
Het was iets anders, het staat in de vorige COS, heel gemeen spul .quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Prosac het volgende:
was het uberhaupt wel listerine? Dat zit toch in een grotere verpakking? Dit leek een beetje op de schoonmaakalcohol die mijn vriendin in haar makeup tas heeft zitten.
Goed dat die kinderziektes er een maand na dato nog in blijken te zitten. Ze kunnen daar echt helemaal niets, lijkt het.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
Was vorige maand ook toen we moesten gaan betalen, ik denk dat het programma die dat allemaal moet regelen niet optimaal werkt.
Tja, verschil moet er zijn hequote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef Lobasca het volgende:
Wat raar dat jullie wel 1 stream kunnen kijken, bij mij blijft alles zwart.
nou maak mij niet uit..................als ze maar iets doen..............wie er dan ook weg moet, komt er tenminste schot in de zaak. Desnoods stoppen met de hap..........(heb ik weer een levenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide overduidelijk exit ja. Maar als ze dat doen, ligt Natasia er ook snel uit enz enz... Dan is het programma afgelopen. Of ze moeten echt snel aanhangers van Natasia zien te vinden en die voor Brian en Amanda in de plaats erin zetten.
Ach, ze is al derde van Nederland op het gebied van visagie, dus dit heeft ze niet nodig in haar toekomstige carrièrequote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef blomst het volgende:
Amanda zou een toets doe vandaag, maar ze heeft vandaag nog wel erg veel correctie nodig van Tilly.
Te ver is te verquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide overduidelijk exit ja. Maar als ze dat doen, ligt Natasia er ook snel uit enz enz... Dan is het programma afgelopen. Of ze moeten echt snel aanhangers van Natasia zien te vinden en die voor Brian en Amanda in de plaats erin zetten.
Of gedachtes die niet uitgesproken mogen worden. Natasia weet altijd wel wat hij bedoel.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. straks zit Brian weer aan de telefoon te verkondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Maar verder is die jongen echt helemaal normaal hoor. Echt waar.
Misschien heb je de COSsen de laatste tijd niet veel gelezen, maar de Huub-fans zijn toch echt een minderheid nu hoor. En dan heb ik het voornamelijk over de mensen die posten in de topics, niet over de polls.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef basicsaint het volgende:
Maar enig tegengeluid tegen de kritiekloze naloperij van het dwergje uit Oldenzaal is wel op zijn plaats.
Lopen ze ook?quote:
en huub dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk vind dat wa Amanda gisteren deed met die hak van die schoen op Huub inslaan veel en veel groffer dan wat Nena deed met haar trap naar Brian.
Snap niet dat dat kind daarvoor geen reprimande krijgt.
Nene moest erom het huis verlaten....
Minder?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
HiDiHo hoe komt het dat bij jou minder streams te zien zijn?
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what everquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze proberen maar wat, dan streams, dan alles weer weg.quote:
Mini streams zijn ook weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze proberen maar wat, dan streams, dan alles weer weg.![]()
hmm, dat waar rat mee begin was toch echt te lelijk. hij was zelf immers totaal niet bij het voorval betrokken, achterlijk om dan als een idioot iemand anders aan te vliegen met listerine and deze vervolgens fysiek te lijf te gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what ever).. Dit van Amanda is gewoon slaan, bewust, zelfs bewust met de hak van haar schoen om hem goed pijn te doen.. Dat kan niet, dat mag niet, exit!
Yep.quote:
Die 'chemicalien' actie bedoelde ik niet eens. Hoe Brian Huub van die tuinstoel afgooide was toch wel overduidelijk fysiek geweld.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog inkomen, maar iig Amanda exit.. Dat is slaan, duidelijk fysiek geweld.. Dat van Brian daar is nog iets voor te zeggen (terugdoen voor zijn lieffie, het waren geen echt chemicalien, what ever).. Dit van Amanda is gewoon slaan, bewust, zelfs bewust met de hak van haar schoen om hem goed pijn te doen.. Dat kan niet, dat mag niet, exit!
dat hebben rat, ratatasia, adel en pannekoek dan toch mooi voor elkaarquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef lillkiss het volgende:
volgens mij laat DGK niemand meer gaan omdat er geen gekken meer zijn die het huis in willen...
Maar dat staat niet op camera, dus dan mag het. Er waren ook al incidenten tussen "Brian en Stephan" en "Brian en Huub" die off-camera zijn gebeurd en absoluut niet door de beugel konden, maar geen cameras, dus geen bewijsquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
hmm, dat waar rat mee begin was toch echt te lelijk. hij was zelf immers totaal niet bij het voorval betrokken, achterlijk om dan als een idioot iemand anders aan te vliegen met listerine and deze vervolgens fysiek te lijf te gaan
het eerste deel staat er op, eigenlijk al genoeg om er een oordeel erover te kunnen vellenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dat staat niet op camera, dus dan mag het. Er waren ook al incidenten tussen "Brian en Stephan" en "Brian en Huub" die off-camera zijn gebeurd en absoluut niet door de beugel konden, maar geen cameras, dus geen bewijs
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Die 'chemicalien' actie bedoelde ik niet eens. Hoe Brian Huub van die tuinstoel afgooide was toch wel overduidelijk fysiek geweld.
Eenschquote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
het eerste deel staat er op, eigenlijk al genoeg om er een oordeel erover te kunnen vellen
Die bovenste staat in de verkeerde volgordequote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
[..]
[..]
Wat vreemd jij hebt andere beelden dan dat ik heb.
JIJ
[afbeelding]
Ik
[afbeelding]
op welke site kijk jij streams?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub vertelt nu aan Tilly dat hij echt heel zenuwachtig was voor zijn bezoek aan L&C. Hij vertelt ook dat hij wel vaker echt zenuwachtig is voor iets. Tilly zegt dat ze dat nooit had verwacht.
Heb je het gezien? Dat was echt héél wat anders. Huub zat op die tuinstoel en Brian trok die stoel recht omhoog en gooide Huub zo achterover er van af. Hij vloog echt wel een stuk door de lucht. Maar het mag allemaal blijkbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...
Stream 1 zie ik de villa van afstand, maar heb wel geluid.quote:
Het ging echt te ver en ik verwacht dat het nog (veel) verder zal gaan en ik ben blij dat DGK daar toch echt zelf debet aan is ...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...
Zaterdag geweest? 2de ring?? Volgens de Televaag stellen ze een deel van het publiek een tegemoetkoming in het vooruitzicht.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
Leuk zo'n groen beeld, ik wil me geld terug.
offtopic dat wil ik trouwens ook van toppers in concert wat een baggergeluid was dat.
Brian heeft al een tijd terug ook Huub van een stoel gegooid, daar is toen ook al niks aan gedaan. Dus hadden ze weer iets gevonden wat mocht, dit was het gevolg. Wijn gooien mocht, thee gooien mocht, koffie ook en alles daarna ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar voor Brian maakt dat echt niet uit, als ie een OW krijgt dan gaat ie gewoon keihard zeuren dat het incident van Eric net zo erg is, hij zal redeneren van "stoeltrekken = stoeltrekken".quote:Op maandag 4 juni 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb je het gezien? Dat was echt héél wat anders. Huub zat op die tuinstoel en Brian trok die stoel recht omhoog en gooide Huub zo achterover er van af. Hij vloog echt wel een stuk door de lucht. Maar het mag allemaal blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |