Maar dat staat niet op camera, dus dan mag het. Er waren ook al incidenten tussen "Brian en Stephan" en "Brian en Huub" die off-camera zijn gebeurd en absoluut niet door de beugel konden, maar geen cameras, dus geen bewijsquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
hmm, dat waar rat mee begin was toch echt te lelijk. hij was zelf immers totaal niet bij het voorval betrokken, achterlijk om dan als een idioot iemand anders aan te vliegen met listerine and deze vervolgens fysiek te lijf te gaan
het eerste deel staat er op, eigenlijk al genoeg om er een oordeel erover te kunnen vellenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dat staat niet op camera, dus dan mag het. Er waren ook al incidenten tussen "Brian en Stephan" en "Brian en Huub" die off-camera zijn gebeurd en absoluut niet door de beugel konden, maar geen cameras, dus geen bewijs
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Die 'chemicalien' actie bedoelde ik niet eens. Hoe Brian Huub van die tuinstoel afgooide was toch wel overduidelijk fysiek geweld.
Eenschquote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
het eerste deel staat er op, eigenlijk al genoeg om er een oordeel erover te kunnen vellen
Die bovenste staat in de verkeerde volgordequote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
[..]
[..]
Wat vreemd jij hebt andere beelden dan dat ik heb.
JIJ
[afbeelding]
Ik
[afbeelding]
op welke site kijk jij streams?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub vertelt nu aan Tilly dat hij echt heel zenuwachtig was voor zijn bezoek aan L&C. Hij vertelt ook dat hij wel vaker echt zenuwachtig is voor iets. Tilly zegt dat ze dat nooit had verwacht.
Heb je het gezien? Dat was echt héél wat anders. Huub zat op die tuinstoel en Brian trok die stoel recht omhoog en gooide Huub zo achterover er van af. Hij vloog echt wel een stuk door de lucht. Maar het mag allemaal blijkbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...
Stream 1 zie ik de villa van afstand, maar heb wel geluid.quote:
Het ging echt te ver en ik verwacht dat het nog (veel) verder zal gaan en ik ben blij dat DGK daar toch echt zelf debet aan is ...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar dan gaat Brian meteen zeuren van "Eric mocht Huub ook van een stoel gooien zonder gevolgen"... dus daar gaan ze echt geen OW voor geven...
Zaterdag geweest? 2de ring?? Volgens de Televaag stellen ze een deel van het publiek een tegemoetkoming in het vooruitzicht.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
Leuk zo'n groen beeld, ik wil me geld terug.
offtopic dat wil ik trouwens ook van toppers in concert wat een baggergeluid was dat.
Brian heeft al een tijd terug ook Huub van een stoel gegooid, daar is toen ook al niks aan gedaan. Dus hadden ze weer iets gevonden wat mocht, dit was het gevolg. Wijn gooien mocht, thee gooien mocht, koffie ook en alles daarna ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar voor Brian maakt dat echt niet uit, als ie een OW krijgt dan gaat ie gewoon keihard zeuren dat het incident van Eric net zo erg is, hij zal redeneren van "stoeltrekken = stoeltrekken".quote:Op maandag 4 juni 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb je het gezien? Dat was echt héél wat anders. Huub zat op die tuinstoel en Brian trok die stoel recht omhoog en gooide Huub zo achterover er van af. Hij vloog echt wel een stuk door de lucht. Maar het mag allemaal blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |