abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47482461
Link naar vorige topic
Wie heeft JFK vermoord?
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
pi_47482563
wat zijn de opties?
pi_47483262
bush
pi_47483390
Sigarette smoking man.

PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_47483690
James Files

dinsdag 20 maart 2007 @ 19:46:53 #6
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_47484015
Oke ik geef het toe.
Ik was het
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:55:26 #7
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_47487097
vervolg...cool
pi_47487162
misschien weten aan het einde van dit topic dan toch eindelijk wie het gedaan heeft. Het zal tijd worden.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:02:32 #9
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_47487433
hehehe me dunkt na zoveel jaar.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:47:36 #10
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47489433
tvp
pi_47508732
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat zijn de opties?
Oswald alleen,
Oswald met meer schutters,
Oswald had er niks mee te maken,
James Files,Charles Nicolletti en John Rosellie,
de bestuurder van de limo,
badge man,
iemand in het riool,
Jackie,
black dog man.

En nog meer mensen, teveel om op te noemen...
pi_47513059

De middelste van de ''Three Tramps'' Charles Harrelson(vader van acteur Woody Harrelson) is dood...

http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Harrelson
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:00:36 #13
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47513744
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef AY het volgende:

[..]

Oswald alleen,
Oswald met meer schutters,
Oswald had er niks mee te maken,
James Files,Charles Nicolletti en John Rosellie,
de bestuurder van de limo,
badge man,
iemand in het riool,
Jackie,
black dog man.

En nog meer mensen, teveel om op te noemen...
clay shaw, david ferrie en guy bannister
pi_47514453
Geruchten zeggen ook, Lyndon B. Johnson, J. Edgar Hoover, Fidel Castro, CIA.
pi_47516484
Al Quaida heeft hem vermoord.
pi_47516858
Even een stukje Bill Hicks:
quote:
Kennedy, I love talking about the Kennedy assassination because to me it's a great example of, er, a totalitarian government's ability to, you know, manage information and thus keep us in the dark any way they... Oh sorry wrong meeting... Ah shit. That's the meeting we're having tomorrow at the docks. [winks] I love talking about Kennedy. I was just down in Dallas, Texas. You know you can go down there and, er, to Dealey Plaza where Kennedy was assassinated. And you can actually go to the sixth floor of the Schoolbook Depository. It's a museum called... 'The Assassination Museum'. I think they named that after the assassination. I can't be too sure of the chronology here but... Anyway they have the window set up to look exactly like it did on that day. And it's really accurate, you know, cos Oswald's not in it. "Yeah, yeh so wow that's cool." Painstaking accuracy, you know. It's true, it's called the 'Sniper's Nest'. It's glassed in, it's got he boxes sitting there. You can't actually get to the window as such but the reason they did that of course, they didn't want thousands of American tourists getting there each year going [Mimes looking out of window] "No fucking way! I can't even see the road. Shit they're lying to us. Fuck! Where are they? There's no fucking way. Not unless Oswald was hanging by his toes, upside down from the ledge. Either that or some pigeons grabbed onto him, flew him over the motorcade... Surely someone would have seen that. You know there was rumours of anti-Castro pigeons seen drinking in bars... Someone overhead them saying 'coup, coup' Coo. Unbelievable. And you know what's wild, people's, er, attitudes in the States about it. Talking about Kennedy, people come up to me: "Bill, quit talking about Kennedy, man. Let it go. It's a long time ago - just forget about it." And I'm like alright, then don't bring up Jesus to me. As long as we're talking shelf life here. "Bill, you know Jesus died for you." Yeah, well it was a long time ago. Forget about it! How about this. Get Pilate to release the fucking files. Quit washing your hands Pilate - release the goddam files. Who else was on that grassy Golgotha that day? "Bill, it was just, you know, hur, taking over of democracy by a totalitarian government, let it go."
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:55:56 #17
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47518675
het is in ieder geval een zaak die zo smerig is, met veiligheidsdiensten betrokken. verkeerde autopsies, verdwenen geweren , magic bullets , plotselinge dood van getuigen/betrokkenen, een waarheids commisie die faalt, patsy's

ik zie hier zoveel paralellen met 9/11

ik ben er in ieder geval van overtuigd dat het geen one mans actie was van een gefrusteerde communist waar ze oswald voor hebben doen doorgaan.

de jury in het proces tegen clay shaw was er in ieder geval ook van overtuigd dat het een complot was, hebben ze later toegegeven tegen mark lane.

helaas konden ze toendertijd de link van shaw met de cia niet hardmaken en is hij vrijgesproken.

richard helms , toenmalig baas bij de cia heeft in 1979 verklaard dat shaw wel degelijk voor de cia werkte.

shaw stierf in 1974 onder verdachte omstandigheden.

vrees dat de complete waarheid nooit boven water komt
pi_47519832
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:55 schreef huupia het volgende:
magic bullets
De Magic Bullshit Theory
pi_47520462
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:25 schreef AY het volgende:

[..]

De Magic Bullshit Theory
De pogingen om de Single Bullit Theorie te weerspreken hangen eerder van elkaar van de manipulatie, onwaarheden en ccompleet onlogische aannames....

Het is allang bewezen dat beweringen van de anti-SBT-fanaten dat Kennedy en Connally precies recht achter elkaar, met beide gezichten en lichamen récht naar voren en op gelijke hoogte, niet klopen ...

Als je namelijk die zitverhouding neemt .. zoals bv Garrison deed en perfect is weergegeven in de Oliver Stone film JFK; is de baan van de kogel idd onmogelijk, want die zou dan flink moeten heen-en-weer bewegen ...

Maar zodra je de positie's van Kennedy en Connlaly goed bekijkt, er rekening mee houd dat kennedy hoger zat dan Connaly, kennedy met zijn arm op de zijkant van de auto en naar buiten geleund en Connally meer naar binnen gedraait....
in dat geval kom de weg die de kogel gegaan moet zijn als een duidelijk rechte lijn naar voren ...
als dat door twee of meer kogels had moeten komen, is het een wonder dat die zo precies met elkaar kloppen

De zapruder film bewijst dit prima en laat zien dat Connally het uitschreeuwt precies nadat kennedy naar zijn keel grijpt (ondanks dat kennedy zelf tijdens het frame van het schot net achter het Simmons-bord schuil gaat).

de verschillende verwondingen via één kogel geschoten van de 6e etage van de TBS en resulterend in een kogel met weinig zichtbare schade, is onderzocht voor de Discovery documentaire: Unsolved History: JFK — Beyond the Magic Bullet

onder vrijwel gelijke omstandigheden, zelfde afstand, gelijke wapen en munitie was het resultaat dat enkel de laatste verwionding van Connally, het doorboren van zijn dijbeen, niet lukte, waarschijnlijk doordat de kogel een tweede rib trof... tevens was de kogel ietwat zwaarder beschadigd, ook waarschijnlijk door de extra rib ...

de conclusie van Unsolved History: JFK - Beyond the Magic Bullet was, dat alhoewel het zeker geen 'bewijs' kon leveren voor de SBT;
Het zeker niet zo was dat de theorie kan worden afgedaan als 'onmogelijk' of 'ongeloofwaardig', integendeel, ze bewezen dat de theorie idd uitoverbaar was ...

Natuurlijk is het sterk van toeval afhankelijk en moet de situatie er net voor zijn ... het is zéker niet iets dat je vooraf 'plant'....
pi_47520927
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef KroJo het volgende:

De zapruder film bewijst dit prima en laat zien dat Connally het uitschreeuwt precies nadat kennedy naar zijn keel grijpt (ondanks dat kennedy zelf tijdens het frame van het schot net achter het Simmons-bord schuil gaat).
Als ik de Zapruder film zie, dan zie ik Connally pas schreeuwen vanaf frame 235. Niet bij 224.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:04:36 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47521220
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef KroJo het volgende:

[..]

De pogingen om de Single Bullit Theorie te weerspreken hangen eerder van elkaar van de manipulatie, onwaarheden en ccompleet onlogische aannames....

Het is allang bewezen dat beweringen van de anti-SBT-fanaten dat Kennedy en Connally precies recht achter elkaar, met beide gezichten en lichamen récht naar voren en op gelijke hoogte, niet klopen ...

Als je namelijk die zitverhouding neemt .. zoals bv Garrison deed en perfect is weergegeven in de Oliver Stone film JFK; is de baan van de kogel idd onmogelijk, want die zou dan flink moeten heen-en-weer bewegen ...

Maar zodra je de positie's van Kennedy en Connlaly goed bekijkt, er rekening mee houd dat kennedy hoger zat dan Connaly, kennedy met zijn arm op de zijkant van de auto en naar buiten geleund en Connally meer naar binnen gedraait....
in dat geval kom de weg die de kogel gegaan moet zijn als een duidelijk rechte lijn naar voren ...
als dat door twee of meer kogels had moeten komen, is het een wonder dat die zo precies met elkaar kloppen

de verschillende verwondingen via één kogel geschoten van de 6e etage van de TBS en resulterend in een kogel met weinig zichtbare schade, is onderzocht voor de Discovery documentaire: Unsolved History: JFK — Beyond the Magic Bullet

onder vrijwel gelijke omstandigheden, zelfde afstand, gelijke wapen en munitie was het resultaat dat enkel de laatste verwionding van Connally, het doorboren van zijn dijbeen, niet lukte, waarschijnlijk doordat de kogel een tweede rib trof... tevens was de kogel ietwat zwaarder beschadigd, ook waarschijnlijk door de extra rib ...

de conclusie van Unsolved History: JFK - Beyond the Magic Bullet was, dat alhoewel het zeker geen 'bewijs' kon leveren voor de SBT;
Het zeker niet zo was dat de theorie kan worden afgedaan als 'onmogelijk' of 'ongeloofwaardig', integendeel, ze bewezen dat de theorie idd uitoverbaar was ...

Natuurlijk is het sterk van toeval afhankelijk en moet de situatie er net voor zijn ... het is zéker niet iets dat je vooraf 'plant'....
Als je de JFK2 docu hebt bekeken weet je dat er zoveel meer kogels zijn afgevuurd...Op z'n minst zijn er 12 kogels afgevuurd.

Ik vind het zo heerlijk frappant hoe godsgruwelijk jy de waarheidsbevindingen van de onverstelbare leugenaars voor waar aanneemt. Of het nu 911 of JFK is ?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47521237
stop maar met raden.. ik was het..
There are times that you have to stand your ground and fight..!!
pi_47521437
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:56 schreef AY het volgende:

[..]

Als ik de Zapruder film zie, dan zie ik Connally pas schreeuwen vanaf frame 235. Niet bij 224.
hij werd rond 223-224 geraakt, en in de long ...er is niet één standaard reactie op een kogel die door je lichaam heengaat,
wel is duidelijk te zien dat zijn hand, die de hoed blijft vasthouden in een reflex, precies dan omhoog schiet

de flap van de jas die duidelijk naar buiten schiet.

frame 223-224

dit zijn de frames 225-230: te zien is dat Connaly zijn hoed naar boven schiet, en hij lijkt wel degelijk heftig te draaien naar links

Uit Connall'sy getuigenis:
quote:
We heard a shot. I turned to my left and the President had slumped.

He had said nothing. Almost simultaneously, as I turned I was hit . . .

[ Bericht 7% gewijzigd door KroJo op 21-03-2007 19:18:39 ]
pi_47521502
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je de JFK2 docu hebt bekeken weet je dat er zoveel meer kogels zijn afgevuurd...Op z'n minst zijn er 12 kogels afgevuurd.
ah, twaalf kogels ... en jij gaat nu evetjes uitleggen welke kogels dat allemaal waren en hoe men in godnsaam dat kan verhullen ...

oh, waren het driemaal precies 4 gelijktijdige kogels die precies in een richting geschoten werden dat het uitzag alsof de kogels één baan hadden ...

nee je hebt gelijk, dat is véél geloofwaardiger dat die domme 'Single Bullet Theorie'
pi_47521620
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef KroJo het volgende:

[..]

hij werd rond 223-224 geraakt, en in de long ...er is niet één standaard reactie op een kogel die door je lichaam heengaat,
wel is duidelijk te zien dat zijn hand, die de hoed blijft vasthouden in een reflex, precies dan omhoog schiet

dit zijn de frames 225-230:
[afbeelding]

ook de flap van de jas die op frame 225 duidelijk naar buiten schiet is zichtbaar al zijn daarvan ook weer betere beelden.
Ja dat van z'n jas is op frame 222 ook te zien, niet alleen John Connally maar ook Nellie Connally en de dokter van Connally in Dallas, geloven niet dat hij door de zelfde kogel geraakt is. En terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')