Turquaz52 | zondag 3 juni 2007 @ 22:22 |
Ewa, Donderdag een bod gebracht op een schitterende Golf 3 Variant, en op zaterdag meteen opgehaald samen met mijn vader in Epe (tussen zwolle en Apeldoorn). Dit is hem, samen met onze Escortje: Zoals je kunt zien (kleine) schade rechts voor, maar dat wordt zsm hersteld (lak schade). Tot nu toe gedaan: * 3e remlicht geinstaleerd, * CD speler geinstaleerd * Neon geinstaleerd achter de grille * Sportieve rode vloermatten ingelegd, * Openlucht filter geinstaleerd, en de motorcomponenten + alle stootrubbers aan de bumpers gelakt To-do's: * Golf 4 koplampen, * Embleemloze grille * Die hele reep in de bumpers in het zwart met Zwarte knipperlichten + Xenon * Booskijkers (niet te) * Complete uitlaat van REMUS * Ramen blinderen * Lere bekleding * Centrale deurvergrendeling MET afstandsbediening (heeft ie niet ) * Grotere Turbo * Grotere Intercooler * Turbo-openlucht filter * Zwarte achterlichten * Neon onder de banken en onder de dashboard, * 4x 50watt speakers * 2x Subwoofers (Xplode) * 4x tweeters * Dikkere velgen * ChipTuning/Powerbox ** * Last but not least: een CARPUTER MET navigatie systeem etc... ** Ik weet niet of deze auto gechipt is, maar hij trekt echt heel snel op! 180kmp/u in no-time.. van 120 naar 140 in een paar tellen, Hoe kan ik het checken? en als ie niet gechipt is ga ik em late chippen Greetz, Turquaz52 | |
Youp | zondag 3 juni 2007 @ 22:37 |
waarom staat er V6 achter op die escort? | |
Turquaz52 | zondag 3 juni 2007 @ 22:40 |
quote:Geeft 120PK SPOILER | |
Sideshowbobbie | zondag 3 juni 2007 @ 22:54 |
Toch maar even een tvp. Wil wel eens zien wat je er van gaat bakken | |
RSX | zondag 3 juni 2007 @ 22:58 |
DI rood geverfd? | |
VjenneKloetn | zondag 3 juni 2007 @ 23:00 |
Dit word echt een pauperbak. is die ook al... | |
RSX | zondag 3 juni 2007 @ 23:02 |
Volgens autoweek heeft deze motor trouwens geen intercooler, alleen turbo. Geen idee of het klopt | |
Turquaz52 | zondag 3 juni 2007 @ 23:02 |
quote:valt dat zo goed op, t was voor de lol. Niet te overdreven en niet te lame.. | |
Kluupkluup | zondag 3 juni 2007 @ 23:03 |
quote: | |
Virus3000 | zondag 3 juni 2007 @ 23:06 |
niet mijn keuze.... maargoed, veel plezier ermee zeker | |
Thice | zondag 3 juni 2007 @ 23:12 |
zoveel geld erin stoppen is die bak dat wel waart | |
Turquaz52 | zondag 3 juni 2007 @ 23:24 |
quote:Is jouwn reactie het wel waarT? Dat is die bak zeker waard, als je eens gaat zien wat et eindresultaat gaat worden | |
Kluupkluup | zondag 3 juni 2007 @ 23:26 |
quote:jouwn | |
Turquaz52 | zondag 3 juni 2007 @ 23:34 |
quote:Sorry, heb zeker een leesteken gebruikt he? | |
Snawr | zondag 3 juni 2007 @ 23:35 |
wel grappig, ben benieuwd =p | |
nicket84 | zondag 3 juni 2007 @ 23:41 |
een station wagen uitbouwen...... een golf....... :s [edit] hahha en dan de T D I rood gemaakt.... [/edit] | |
Thice | zondag 3 juni 2007 @ 23:44 |
nou ok, ik ben benieuwd | |
MikeyMan | zondag 3 juni 2007 @ 23:46 |
Ow god... Asmooh the Second... Maareh... Heb je je rijbewijs uberhaupt? | |
Turquaz52 | maandag 4 juni 2007 @ 00:17 |
quote:Stay out ma Topic, als je et zo Sjonnie vind oid.... quote:Ik ben geen Asmoooh "The Sjonnie" the Second en wat is een rijbewijs? Wij waren met mijn vader de auto gaan ophalen, op de terug weg moest ik dus de Escort besturen en mijn vader de Golf En dat 141km lang Nog een paar maandjes, dan heb ik ' em.. | |
nicket84 | maandag 4 juni 2007 @ 00:21 |
quote:Jij hebt vast een hele wijze vader..... | |
j0rrit | maandag 4 juni 2007 @ 00:25 |
Open luchtfilter op een TDI burgerbak. | |
Fulcrum_X | maandag 4 juni 2007 @ 00:26 |
nicket84 | maandag 4 juni 2007 @ 00:52 |
quote:Nee ooit een sport uitlaat op een diesel gehoord.. hahahaha | |
Tommy_Kuklinski | maandag 4 juni 2007 @ 01:31 |
quote:inderdaad | |
S1nn3rz | maandag 4 juni 2007 @ 01:36 |
wtf is dit ? man, geef je geld aan een type 4 uit. dit is dweilen met de kraan open. ! | |
S1nn3rz | maandag 4 juni 2007 @ 01:39 |
en je hebt die DI rood gemaakt ? vertel me dat dit een grap is | |
mast3r | maandag 4 juni 2007 @ 08:08 |
kickass ben benieuwd. Stukken beter dan die afgrijselijke Seat kut Leon's | |
DoimeN | maandag 4 juni 2007 @ 08:23 |
Seat Leon eunt biatch. Stiekeme tvp, ik wil zien hoe zo'n auto verpauperd | |
joeltje | maandag 4 juni 2007 @ 09:25 |
quote:volgens mij is het een type III (3 dus).. Laat die jongen lekker klussen aan die wagen, als hij het nou leuk vindt, wat boeit jullie het dan? Hij moet er in gaan zitten toch? | |
SimtekF1 | maandag 4 juni 2007 @ 09:28 |
Waarom koop je niet een fatsoenlijke auto en ga je die pimpen? Dat je al in zo'n ding wil rijden, laat staan pimpen gek. | |
Draganta | maandag 4 juni 2007 @ 09:52 |
Een golf is inderdaad niet iets waar ik in gezien wil worden. Maar dat is mijn smaak. Toch nog succes ermee, ben benieuwd wat het gaat worden! Hij is uit 1996 he. Hoeveel heb je er voor betaald? | |
Het_Biertje | maandag 4 juni 2007 @ 09:56 |
Dit ga ik eens heel fijn volgen. Auto's pimpen vind ik sowieso weggesmeten geld, maar na het lezen van de asmooh topics ( ) zeer vermakelijk | |
Draganta | maandag 4 juni 2007 @ 10:06 |
quote:Bierdrinken is pas geld verspillen . Auto's pimpen is cool, maar niet te overdreven zoals die vliegtuig spoilers, 25 inch velgen, 2 cm afstand van de grond etc etc. Een beetje stylen is wel leuk. Vooral het doen ervan. | |
Het_Biertje | maandag 4 juni 2007 @ 10:07 |
quote:meningen verschillen | |
Het_Biertje | maandag 4 juni 2007 @ 10:09 |
en hoe je in godsnaam zoveel geld durft te steken in 5e hands auto's Ga eens lekker op vakantie man | |
Draganta | maandag 4 juni 2007 @ 10:33 |
quote:Sommige auto's zijn het wel waard, maar een golf naar mijn mening idd niet. Maar jah als hij dat leuk er vindt dan op vakantie (volgens mij wel ) dan doet hij dat toch lekker. | |
osmo | maandag 4 juni 2007 @ 10:48 |
LOL, dit is zelfs grappiger dan die minibike op gas | |
Herr.Flick | maandag 4 juni 2007 @ 10:50 |
gevalletje "vlag op een modderschuit" Hij leert het ook nooit! | |
Turquaz52 | maandag 4 juni 2007 @ 12:03 |
quote:Nooit! De auto ga ik dus niet versieren met die autostyle shit oid.. of tuperware bumpers!!! Zoals ik had opgesomt, wordt hij alleen maar strakker (sportiever/moderner) met een face lift en zwarte achterlichten + geblindeerde ramen.. | |
Turquaz52 | maandag 4 juni 2007 @ 12:04 |
quote:Vergelijk mij nou niet met Asmooh, of die ene Keesiek die niet eens onder de hood kijkt | |
MikeyMan | maandag 4 juni 2007 @ 12:13 |
Tsjah, het is aan jou om het tegendeel te bewijzen... | |
SimtekF1 | maandag 4 juni 2007 @ 12:38 |
quote:Waar vallen neon lichten en booskijkers bij jou onder dan? Motorische tuning? | |
Sideshowbobbie | maandag 4 juni 2007 @ 12:43 |
quote: TS krijgt spijt van zijn topic | |
renkie | maandag 4 juni 2007 @ 13:46 |
Dat openlichtfilter heeft totaal geen zin op een tdi.... Verder heeft een grotere turbo weinig zin als je de verstuivers niet aanpast.... En een andere intercooler heeft niet zo heel erg veel nut op dit moment Hoeveel pk wil je bereiken met dit ding ? Ik zou zeggen : ga eens kijken op www.tdiclub.nl , dan kun je eens goed rondkijken wat de mogelijkheden zijn om een 90pk tdi van dit bouwjaar te kunnen aanpassen | |
Turquaz52 | maandag 4 juni 2007 @ 14:16 |
quote:Booskijkers gaan er zowiesow op, omdat het een mooier look geeft, maar ik wil niet zo'n booskijkers dr op zodat je de koplampen amper ziet Neon is leuk als je het maar netjes houd | |
SimtekF1 | maandag 4 juni 2007 @ 14:26 |
quote:Dat vind jij. Maar je spreekt jezelf wel tegen, dit soort dingen op je auto pleuren valt dus echt wel onder het tupperware gebeuren. | |
Turquaz52 | maandag 4 juni 2007 @ 14:38 |
quote:Dat is niet waar, iedereen weet hier wel dat ik ook niet van die Tupperware bakken hou, Kijk maar naar de Stratenmakers Ferrari topic.. er zijn veel foto's gepost waaronder mijn posts...!! Dit vind ik personelijk mooi: Zo heb je teminste een idee wat mijn smaak is Geen bumpers oid.. meer motorisch maar wel een facelift | |
Supra_Turbo | maandag 4 juni 2007 @ 17:07 |
Geen booskijkers erop zetten! Ik denk dat de motorkap verlengen mooier is. Neon is not done! En een open uitlaat eronder lijkt me ook niet super op een diesel Autorijden zonder rijbewijs? En je pa heeft toestemming gegeven?! | |
mast3r | maandag 4 juni 2007 @ 17:34 |
quote:precies want een rijbewijs is immers het bewijs dat je goed kan rijden !! | |
Het_Biertje | maandag 4 juni 2007 @ 17:37 |
quote:Jij bent zo'n figuur met een petje op? Dat soort associaties krijg ik dan. Muziek op 10, blond meisje met opleiding lbo zwakstroom ernaast etc. | |
S1nn3rz | maandag 4 juni 2007 @ 17:38 |
quote:nee, een rijbewijs geeft aan dat je geen problemen krijgt met de verzekering indien je betrokken raakt bij een ongeval. zonder rijbewijs gaan rijden is vragen om problemen. | |
S1nn3rz | maandag 4 juni 2007 @ 17:39 |
quote:ik heb ook wel eens een petje op. | |
Het_Biertje | maandag 4 juni 2007 @ 17:41 |
quote:heb je een vw golf 3 met booskijkers en een rioolpijp eronder? | |
Supra_Turbo | maandag 4 juni 2007 @ 18:19 |
quote:Ben jij toevallig ook zo'n figuur die zonder rijbewijs achter het stuur stapt? Denk eens wat de consequenties zijn als je dan een ongelukt maakt man! | |
Supra_Turbo | maandag 4 juni 2007 @ 18:20 |
quote:Tegenwoordig rijden er steeds meer Sjonnies in Renault Megane Coupe's Of ben ik de enige die dat opvalt? | |
lipje | maandag 4 juni 2007 @ 18:42 |
quote:Stratenmakers topic past deze zo in, alleen die velgen al Veel te groot en veeel te lelijk, deze horen onder een grote Audi | |
Youp | maandag 4 juni 2007 @ 18:55 |
quote:"kijk mij ik heb BMW lampen" quote:toen we in Dakar aankwamen met de Patrol (zie het team-legiyo topic) had onze Patrol ook alleen nog maar een stuk pijp vanaf de turbo zonder dempers naar de zijkant van de auto ergens... dit klonk geweldig net als zo'n vrachtwagen met een open uitlaat echter dat was een 3.3 liter 6 cilinder en geen 0,niks liter 4 cilinder VW pruttelmotor en sowieso wil je niet dat je personenauto klinkt als een vrachtwagen... | |
Sideshowbobbie | maandag 4 juni 2007 @ 18:59 |
quote:idd ja, zouden ze zijn uitgekeken op de golf? | |
Herr.Flick | maandag 4 juni 2007 @ 19:13 |
quote:Een rijbewijs is een bewijs dat je zelfstandig mag leren rijden op de openbare weg... Rijden leer je door te doen, en niet met zo'n pipo langs je | |
Inorbit | maandag 4 juni 2007 @ 19:53 |
een golf 3 station pimpen, dat is veruit het stomste idee wat ik ooit gehoord heb. als het je om de looks gaat de variant is de meest fantasieloze verzie van de toch al zielig aan overgewicht lijdende golf III als het om performance gaat. Proest de meest onderstuurde rotbak op de planeet van meer vermogen voorzien, LEUK! | |
hermandeperman | maandag 4 juni 2007 @ 20:29 |
Dit topic moet ik gaan volgen | |
Het_Biertje | maandag 4 juni 2007 @ 21:03 |
quote:join the club zelfs als niet-PTA-er kan ik de 'juweeltjes' eruit halen | |
The_S | maandag 4 juni 2007 @ 21:48 |
dit kan haast niet wat worden, maar ga het toch maar even aanzien | |
Turquaz52 | maandag 4 juni 2007 @ 22:55 |
quote:En jij bent zo'n figuur die zo'n auto's "Lekker Strak Vet Cool" vindt?: | |
Turquaz52 | maandag 4 juni 2007 @ 23:03 |
Allemaal een stiekeme TVP hier zetten he? Eerst stoer praten dat het kansloos is terwijl jullie toch diep van binnen heel benieuwd en intresant vinden he? Alles op zn tijd.. Heb vandaag 2 Golf IV koplampen kunnen regelen voor 45 euro (nog steeds in ondehandeling) en een onderlip van een Golf 4 voor 15 euro.. | |
Het_Biertje | maandag 4 juni 2007 @ 23:04 |
quote:pak het dan tenminste professioneel aan zoals deze jonge doet: [project] Panda 1000 fire naar Porsche 3.2 Boxer T | |
Tommy_Kuklinski | maandag 4 juni 2007 @ 23:36 |
quote: | |
hermandeperman | dinsdag 5 juni 2007 @ 02:44 |
quote:Ik vraag me inderdaad af hoe je deze verschrikkelijk lelijke bak nog lelijker gaat maken ja | |
hamkaastosti | dinsdag 5 juni 2007 @ 08:53 |
you can't polish a turd TerugVindPret | |
FunnyName | dinsdag 5 juni 2007 @ 10:05 |
Hoe kan een Golf variant ooit schitterend zijn? De golf zelf is al geen esthetisch hoogtepunt, maar dan de oersaaie variant.. (het zal wel aan mij liggen, als jij er maar blij mee bent) | |
osmo | dinsdag 5 juni 2007 @ 11:02 |
Misschien een tipje: probeer LPG erin te gooien! Stel je voor hoe stoer het moet zijn om rond te rijden met de allereerste TDI op gas | |
renkie | dinsdag 5 juni 2007 @ 11:20 |
quote:De eerste zal het niet zijn, er worden nu al experiementen mee gehouden. | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 11:33 |
quote:Uhhh TDI kan op LPG draaien | |
Lennox | dinsdag 5 juni 2007 @ 11:57 |
Wat een project . | |
Barcaconia | dinsdag 5 juni 2007 @ 12:03 |
quote:Net als een minibike, toch? | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 12:11 |
quote:Een DIESEL kan als ie gemengd is met LPG rijden! | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 12:22 |
Eind resultaat zal er ongeveer zo uit zien, dus toch zonder booskijkers | |
Draganta | dinsdag 5 juni 2007 @ 12:35 |
Heb je gisteren die escort verkocht? | |
Sideshowbobbie | dinsdag 5 juni 2007 @ 13:00 |
quote:Nou nou, wat en verschil zeg | |
MikeyMan | dinsdag 5 juni 2007 @ 13:06 |
Ja, precies... Zet er dan heldere III-lampen in... Stuk makkelijker, lijkt me... | |
Sjaeck | dinsdag 5 juni 2007 @ 14:46 |
quote:Idd wel een project-topic waard ja Dit topic komt overigens wel als geroepen nu Asmooh weg is. | |
Little_Meanie | dinsdag 5 juni 2007 @ 15:25 |
tvp ik wil in de toekomst nog vaak kunnen lachen met deze kansloze stumper | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 15:45 |
quote:Nee, die hebben we nogsteeds... Iemand een bod? Gaat weg ,- incl velgen Zo niet? Heb tijd van de wereld... Polen zat | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 15:48 |
quote:Dat was ook de bedoeling, dacht je dat ik Tuperware bumpers en een Veelste overdreven spoilers of weet ik veel wat er op zou pleuren? Alleen een facelift en andere velgjes + zwarte achterlichten | |
Mr._T-Rex | dinsdag 5 juni 2007 @ 16:21 |
Asmoosh wannabee | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 16:40 |
quote:kk op met hem.. | |
Supra_Turbo | dinsdag 5 juni 2007 @ 16:58 |
Waarom ga je deze auto ver-Asmooh-en? Waarom niet een saaie stock-look en ondertussen een beul van een motor onder de kap? Aan meer power heb je meer dan aan zwarte achterlichten en Golf IV koplampen | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:06 |
quote:Power komt zowiesow... minimaal zo'n 150PK... Maar ik wil hem graag een Facelift geven omdat ik het heel lelijk vindt (ondoorzichtige koplampen). Embleemloze grille... of wat ik ook kan doen is een Golf 4 logo plaatsen | |
Barcaconia | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:13 |
Nou is 150pk niet zo'n power, maar toch. Hoe wilde je dat halen? Open luchtfilter + uitlaatsysteem is nou niet echt 150PK, misschien met een paar tribals + scheef petje dat je het net haalt? | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:26 |
quote: Chiptuning & Powerbox + Grotere Intercooler & Turbo zou zelfs meer dan 150 PK betekenen ruwe schatting he: (want je kunt dit nooit voorspellen) Openluchtfilter +/- 2 Pktjes Complete uitlaat +/- 10 (?) Turbo + Intercooler weet ik niet.. Powerbox = 30PK (Opgezocht) Chiptuning = 40PK ( Opgezocht van 90PK naar 130PK) dus ongeveer 2 + 10 + 30 + 40 = 82PK winst. Dus 82 + 90 = 172PK (Ruwe schatting he.. dus kan net zo goed meer zijn en net zo goed minder ) | |
j0rrit | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:38 |
quote:Ja, you wish. En met al die rotzooi is de auto economisch total-loss. Wat moet je ermee? En zonder traction control etc krijg je die 170pk toch maar nauwelijks op de weg. En wat voor banden liggen er voor onder, 195 of iets dergelijks? Onderstuur en powersteering gegarandeerd. En waarom ben je zo bezig met de auto van je ouders? Lekker praktische en representatieve daily driver krijg je dan, met al die rotzooi erop. | |
MikeyMan | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:39 |
quote:Slecht plan, zonder andere injectoren... | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:46 |
quote:150PK is genoeg.. de turbo + intercooler komen later wel een keer.. Uitlaat + Chip + Powerbox komen er zowiesow als het kan deze maand of volgende maand nog | |
Daantke | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:48 |
quote:_ 2 Autostyle gaat winst maken | |
MikeyMan | dinsdag 5 juni 2007 @ 17:50 |
quote:Euh... Het is je duidelijk dat chiptuning/powerbox zo'n beetje hetzelfde is? Ik zeg dus: andere uitlaat, andere injectoren, evt andere intercooler en turbo en daarná custom chippen bij JD... Zo heb je er het meeste aan... Doe je het andersom gaat alles elkaar alleen maar tegen zitten werken... | |
Supra_Turbo | dinsdag 5 juni 2007 @ 18:00 |
quote:Reken daar maar niet op! De vermogenswinst die je opgeeft voor deze spullen/ingrepen zijn veel te overdreven!! Het is OF powerboxen (daar 'fop' je de ECU mee) OF chippen (daar verander je de ECU mee, om het maar ff simpel te zeggen) En nog iets... vermogenswinsten kun je nooit bij elkaar optellen Het 1 is van het ander afhankelijk. Als je iets qua prestaties aan de auto wil gaan doen, zoek dan naar een sterkere motor. (en bak mss... ik ben niet zo thuis in de VW wereld) Dit blok is niet super om op te voeren. Alles is mogelijk, maar het is beter om met een sterkere basis te beginnen. Genoeg getypt. Ik ga nu eerst een een paar kilo CO de lucht in knallen met de MR2 | |
osmo | dinsdag 5 juni 2007 @ 18:01 |
quote:2 chips in serie schakelen = 2x zoveel vermogenswins bij een oude Golf III t, je weet toch Het grappige aan dit hele verhaal is dat voor dit topic vol is zijn vader al weer een ander wrak op de kop getikt heeft waar hij het hele sprookje weer mee gaat over doen | |
Sjaeck | dinsdag 5 juni 2007 @ 19:02 |
Haha een powerbox èn chiptunen. Ik neem aan dat je alleen auto's mag wassen bij die garage van je? [ Bericht 1% gewijzigd door Sjaeck op 05-06-2007 19:29:13 ] | |
Turquaz52 | dinsdag 5 juni 2007 @ 22:41 |
Mij was verteld dat het prima samen ging? Powerbox en Chiptuning?? | |
Youp | dinsdag 5 juni 2007 @ 23:14 |
quote:verstuivers en dat is helaas niet zo gemakkelijk en "goedkoop" als bij een benzine auto... | |
guapo | dinsdag 5 juni 2007 @ 23:22 |
Dit topic kán niet waar zijn | |
MikeyMan | dinsdag 5 juni 2007 @ 23:46 |
quote:Euh, die ja... Kost inderdaad een aardige duit... | |
PNG | dinsdag 5 juni 2007 @ 23:47 |
Zal wel hard gaan. Heeft die 2.2 VTEC ? | |
MikeyMan | dinsdag 5 juni 2007 @ 23:47 |
quote:Weet niet welke droplul je dat verteld heeft... Tuurlijk; het kan... Maar het werkt elkaar vreselijk tegen... En nogmaals; als je meerdere aanpassingen gaat doen aan motor en uitlaat is chippen het laatste wat je moet doen... | |
PNG | dinsdag 5 juni 2007 @ 23:49 |
Werkt elkaar helemaal niet tegen, maar de grap is dat die chip geheid niet op de setup geschreven is, kortom, dit wordt lachen. | |
MikeyMan | dinsdag 5 juni 2007 @ 23:50 |
Dat werkt elkaar wel tegen... Die powerbox gaat die chip zitten foppen... Dat wordt helemaal niks... | |
Party_P | woensdag 6 juni 2007 @ 00:36 |
Omg dit topic is niet waar, toch? geen rijbewijs Bomen zijn verliefd op je Een Golf Variant Ook nog eens tunen Hij wil er geen stratemakerferrari van maken, maar doet er wel booskijkers en neon onder, hoe wel stratemakerferrari En dan ook nog op zo'n domme manier denken dat je zoveel PK's eruit kan krijgen op zo'n simpele manier Verpats die golf ( ) en koop een fatsoenlijke auto | |
Turquaz52 | woensdag 6 juni 2007 @ 08:17 |
quote:Hoe kan ik er achterkomen of hij al gechipt is? | |
MikeyMan | woensdag 6 juni 2007 @ 09:31 |
Lastig... Dyno of vergelijken met een niet-gechipt exemplaar is het makkelijkst... | |
1299 | woensdag 6 juni 2007 @ 09:40 |
Koos Kansloos | |
Draganta | woensdag 6 juni 2007 @ 09:45 |
quote:No thnx ik heb al een betere Escort, een XR3i cabriolet . Wat heb jij eigelijk met station wagens een hatchback is toch veel mooier? Had in plaats van die auto een Toyota Corolla hatchback uit 1995/1996 gekocht, stukken beter EN mooier . Het is maar dat ik een cabriolet fetisj heb, anders wist ik toch wat voor een auto ik had . Wij hadden een 2.0 diesel versie ervan te koop pas geleden maar hij is helaas al naar Polen. | |
renkie | woensdag 6 juni 2007 @ 09:59 |
quote:Wat een enorme bullshit.... Openluchtfilter is useless bij een TDI, daar zijn ook tests mee gedraait en helpt je geen fuck Een compleet open uitlaat geeft je ook geen 10pk, alleen bij heel extreme tdi tuning heeft het nut omdat dan de turbo de uitlaatgassen beter weg kan krijgen en daardoor de ugt minder hoog wordt. De rest zal ik maar niets over zeggen : het klopt gewoon niet. Een chip + powerbox is trouwens ook onzin. Deze motor is de 1e generatie TDI, de motorcode zal '1z' zijn. Deze zijn op zich niet slecht maar een paar zwakke punten zijn : - Krukaspoulie (bout) die spontaan afbreekt - motorschade ! - daarom deze bout altijd mee vervangen bij een riemwisselen - Carterontluchting lekt soms, buisje vv kost 10 eur - De zuigers zijn minder sterk dan die van nieuwere TDI motoren - De turbo is gewoon klein en beperkt. - Meer info kun je wel vinden op tdiclub.nl Meer vermogen uit deze motor kan, maar het kost je wel wat meer moeite dan bij nieuwere TDI motoren - egr weg - kat leeg - andere verstuivers van een 110pk of nog iets groter (+- 200 eur) - chip op maat (400-600 eur) Dan zit je op 125/130pk en 270/300nm Wil je een stapje verder dan zul je aan een grotere turbo moeten, dan is heel makkelijk gezegt maar iedere turbo NA dit type heeft ander leidingwerk nodig en daar beginnen de euro's te rollen Een goede optie is om een aangepaste turbo te nemen die door een expert op maat wordt gemaakt en aangepast, deze past 1op1 op je auto en is veel sterker en groter van binnen. En dan kun je tot 150pk en hoger komen Maar : dan kom je weer bij het 1e punt : de zuigers van dit type zijn minder sterk dan van de overige TDIs, dus hoe lang het nog blijft rijden met dat vermogen is maar te bezien. Ik heb zelf een Passat met dit type motor, bij 350.000km getuned naar de 1e rij opties en inmiddels uit voorzorg een iets grotere turbo erop, maar niet aangepast. Deze zit op 130pk/300nm en dat rijdt prima. Dat rijdt nu rond op kmstand 425.000km en draait perfect Wil je serieus meer vermogen op een betrouwbare manier ga dan eens informeren bij de volgende clubs en/of bedrijven www.tdiclub.nl www.vanvught-tuning.nl www.jdengineering.nl Maar met de insteek die je nu hebt kom je niet heel ver ben ik bang, ik zou zeggen : denk er eens goed over na en beslis dan wat je wilt. | |
renkie | woensdag 6 juni 2007 @ 10:01 |
quote:Met een VAG diagnose apparaat of een laptop + vagcom een log maken Dan kijken welke inspuit en waardes van de turbo druk je ziet Standaard draait zo'n auto met +- 0.8-0.9 turbodruk | |
Herr.Flick | woensdag 6 juni 2007 @ 10:15 |
quote:FF aangepast | |
yup | woensdag 6 juni 2007 @ 10:42 |
Als je wilt tunen moet je een 110 pk hebben en geen 90 pk. Deze dingen zijn niet zo goed te tunen als de nieuwere TDi blokken, ja ervaringsdeskundige. | |
Turquaz52 | woensdag 6 juni 2007 @ 10:57 |
quote:Verwacht je van mij nu een dank= quote:Tja.. had graag gewild dat het een 110PK uitvoering was.. maar die zijn ook een stuk duurder.. Als je nagaat dat we deze echt spotgoedkoop hebben gevonden en gekocht quote:120PK wil ik zeker weten halen, 150PK is zo ongeveer het max wat ik wil hebben... En dat openluchtfilter had ik er opgezet omdat de oude filter heel vies was, en deze had ik nog liggen van onze Nissan Primera Jammer, ik dacht echt dat Chiptuning en powerbox met elkaar overweg konden... (is mij zo verteld)... En ik denk personlijk dat onze auto al gechipt is, hij trekt echt heel snel.. stoplichtsprintjes van 0 tot 100 in ongeveer 10 tellen.. En je hoort bij de 1500 toeren zo'n ge-ssss.... de Turbo die maakt zown lauw geluid he quote:Escort? Alleen de Escort RS Cosworth en de XR3i + de RS2000 zijn EN waarom station? Tja.. Stations zijn mooier dan sedans en hatchbacks vind ik... personlijk... Kijk maar naar de Passat, vind de sedan niks, maar de Variant Geef mij maar een Coupé, ben ik ook zoet mee | |
Herr.Flick | woensdag 6 juni 2007 @ 11:00 |
quote:Tja, wat wil je als je als buitenlander andere buitenlanders in de zeik probeert te zetten, was idd (zoals wel vaker) geen strakke aktie van je... | |
renkie | woensdag 6 juni 2007 @ 11:14 |
Als je een vlotte en goed rijdende auto wilt zonder enorme uitgaves zou ik gewoon de standaard dingen doen zoals ik ze ook had, kom je uit op een 125-130pk en dat is vlot zat op een golfje van 1100 kilo Dus kat/egr/verstuivers en een chip. Moet je met +- 600 eur klaar zijn en dat rijdt dan prima Die VVT die ik noemde kan dat prima doen voor je Wel kan ik je adviseren om een olie temperatuur meter in te bouwen. Niet alleen is dan duidelijk wanneer de motor echt op bedrijfstemperatuur is maar je kunt ook in de gaten houden hoe warm de boel wordt. Ik heb een extra oliekoeler erop gezet omdat ik regelmatig een paar uur 1670/170 op de autobahn rondrij en de olie werd naar mijn zin dan net te warm In een Golf3 valt zo'n olie temp metertje in te bouwen zonder enorme aanpassingen, ziet er dan net af fabriek uit. | |
Turquaz52 | woensdag 6 juni 2007 @ 11:26 |
quote:Wij hebben geen Katalysator?? | |
Googolplexian | woensdag 6 juni 2007 @ 11:27 |
Project: Serieuze reactie op dit topic ... mislukt | |
renkie | woensdag 6 juni 2007 @ 12:27 |
Ik zie daar gegevens van een Nissan Een Golf 3 tdi heeft wel degelijke een kat, al is deze niet noodzakelijk voor de apk keuring. Dit omdat bij een diesel alleen een roetmeting gedaan wordt en de kat geen invloed heeft op de roetuitstoot (het is dus GEEN roetfilter) | |
Lircky | woensdag 6 juni 2007 @ 15:16 |
Wat een HUMOR! Moet je vooral een powerbox doen, zal als ik jouw was je beter inlezen op het net! Powerbox is net zo Fake als Millie van Nillie (of weet ik veel hoe ze heten) Gewoon een stekker met een weerstand en purschuim! Vernaggelt je hele blok op den duur! Maar in jouw geval zou ik het er wel tussen zetten. Kun je zo'nj mooie toyota kopen (met die veer onder zijn motorkap :S). Veel plezier... | |
Little_Meanie | woensdag 6 juni 2007 @ 15:39 |
---> ONZ | |
Neluhz | woensdag 6 juni 2007 @ 16:08 |
quote:Powerbox werkt (mits goed berekend) wel degelijk.. | |
MikeyMan | woensdag 6 juni 2007 @ 16:10 |
quote:Ja, goed... Het doet iets ja... Dat zegt niet dat het goed is... | |
Youp | woensdag 6 juni 2007 @ 16:31 |
quote:geniaal beetje optimistisch tellen en je komt zo aan 10 seconden (wat overigens gewoon traag is) quote:waarschijnlijk de turbo gewoon versleten | |
Youp | woensdag 6 juni 2007 @ 16:35 |
ech een racemonster ja aantal cilinders 4, in lijn kleppen per cilinder 2 cilinderinhoud 1896 cm3 boring x slag 79,5 x 95,5 mm compressieverh. 19,5:1 max. vermogen 66 kW (90 pk) 4000tpm max. koppel 202 Nm 1900tpm brandstofsysteem directe inspuiting klepbediening ohc turbo ja 't zal wel snel aanvoelen omdat je niks gewend bent ofzo | |
Supra_Turbo | woensdag 6 juni 2007 @ 16:36 |
De 110pk TDI Golf IV van een maat van mij begon te roken als de ziekte. Binnen no-time de hele achterkant zwart. Powerbox is een beetje 'ik wil wel, maar ik kan niet' | |
Het_Biertje | woensdag 6 juni 2007 @ 16:37 |
met zo'm gepimpte tdi krijg je van de aandacht van al die lekkere LBO zwakstroom bitches | |
Sideshowbobbie | woensdag 6 juni 2007 @ 18:50 |
quote:En daar doe je het voor | |
Sjaeck | woensdag 6 juni 2007 @ 19:24 |
quote: quote: quote:Tja. En dan niet met Asmooh geassocieerd willen worden.. Je topics zijn in ieder geval altijd leerzaam voor je | |
Barcaconia | donderdag 7 juni 2007 @ 08:23 |
Ik was chagrijnig vanochtend, dus ik dacht, laat ik dit topic eens opzoeken en helemaal lezen. Nu ben ik weer vrolijk | |
Turquaz52 | donderdag 7 juni 2007 @ 08:46 |
quote:Nissan?? Opnieuw die link danmaar quote: | |
Turquaz52 | donderdag 7 juni 2007 @ 08:52 |
quote:Geen secondes.. maar tellen Uitlaat is geariveerd gisteren avond ff kijken waneer ik en de garage tijd hebben om hem dr onder te pleuren | |
renkie | donderdag 7 juni 2007 @ 09:33 |
Dat van autoweek klopt niet, er zit wel degelijk een kat onder. En wat voor uitlaat is dat precies ? Want als zo'n ding te groot is gaat het alleen maar langzamer | |
Turquaz52 | donderdag 7 juni 2007 @ 09:42 |
quote:Complete uitlaat van Remus | |
renkie | donderdag 7 juni 2007 @ 11:22 |
Ja leuk, welke maten ? | |
Googolplexian | donderdag 7 juni 2007 @ 11:27 |
quote:(Spaghetti)spruistuk, voorpijp, katvervanger, middenpijp + demper, einddemper? Duur grapje ... zelfs voor een meukmerk als Remus. En re-de-lijk zinloos Als ik zo de to-do-list bekijk ga je voor een dikke 3 pk erbij. | |
Party_P | donderdag 7 juni 2007 @ 11:32 |
Wauw 3pk en wat zal zoiets gekost hebben? Zeker wel een euro of 500 (kan er heel erg naast zitten). Chippie erin voor zelfde prijs levert al veel meer op. En dan nog: VW Golf | |
Sjaeck | donderdag 7 juni 2007 @ 12:17 |
Ben ik trouwens de enige die nog steeds twijfelt of Turquaz een clone (à la Riceboy) is of niet? [ Bericht 5% gewijzigd door Sjaeck op 07-06-2007 18:30:05 ] | |
vlad | donderdag 7 juni 2007 @ 20:10 |
ik zou er gas inbouwen. | |
lipje | donderdag 7 juni 2007 @ 20:35 |
quote:ik zou er een minibike van maken | |
Go0s | donderdag 7 juni 2007 @ 21:25 |
Hahaha grappig topic.. Ben zelf ook een diesel aan het "tunen" (zover je het tunen kan noemen..) Heb toen bewust voor een 1600TD SB blok gekozen omdat deze; 1 - sterker zijn (geen gare krukas moer die er spontaan af loopt ofzo...) 2 - goedkoper zijn 3 - makelijker in te bouwen zijn 4 - makkelijker te "tunen" is Snap niet waarom je de hele uitlaat gaat vervangen... zou eerst maar eens de hele motor een goede beurt geven; olie, filters, riemen etc etc. En idd, je kunt ze op zich leuk en wat sneller maken, maar die ideeen die jij hebt zijn raar. Paar coole 17 of 18 inch wielen eronder, subtiel verlagen en je bent klaar. Geen blij neon troep of "booskijkers" (woord alleen al ) Verder veel plezier met je (vaders) Golf | |
1299 | donderdag 7 juni 2007 @ 21:39 |
quote:Grotere (lees zwaardere) velgen wordt hij alleen maar trager van | |
Supra_Turbo | donderdag 7 juni 2007 @ 21:56 |
Verlagen dmv veren (of veren afzagen ) = voor de looks = Sjonnie Verlagen dmv shocks en veren (of coilovers) = voor de performance = voor de serieuze scheurder | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 7 juni 2007 @ 22:06 |
quote:Riceboy is geen kloon | |
Cyberdogg | donderdag 7 juni 2007 @ 23:33 |
Laat dat ding gewoon zo man en accepteer dat je kansloos rondrijdt. Alles wat je eraan doet maakt het alleen maar sneuer. | |
Herr.Flick | donderdag 7 juni 2007 @ 23:45 |
quote:De serieuze scheurder laat zijn auto niet lager zetten, maar gaat eerder voor betere vering/dempers. In ons land ben je zwaar in het nadeel met een lagere auto met al die drempels en andere ongein. | |
Draganta | vrijdag 8 juni 2007 @ 00:17 |
quote:Mijn auto staat maar 20 cm van de grond, en heb geen problemen met drempers, zelfs niet met die hoge "stoeptegeldrempels". Anders moet je eens leren rijden . | |
1299 | vrijdag 8 juni 2007 @ 00:29 |
quote:Met lager en betere veren en dempers heb je meestal toch een betere wegligging dan met stock hoogte. Ligt er natuurlijk ook aan hoe laag die standaard al ligt Ik merkte zelfs met optrekken (FWD) dat ik meer grip heb dan voorheen omdat de bodyroll minder is geworden. | |
Turquaz52 | vrijdag 8 juni 2007 @ 00:33 |
quote:Veren incl. schokdempers ga ik nog regelen.. Dus niet afzagen... (kom je APK niet door ) | |
Supra_Turbo | vrijdag 8 juni 2007 @ 16:28 |
quote:Een echte scheurder wil een lager zwaartepunt, dus een betere wegligging. Niet te laag, zoals veel Sjonnies, die schuin over een drempel moeten Ik wil ook nog eens een mooi setje Tein Coilovers onder de Supra gooien Op straat een beetje hoger en zachter zetten. Op het circuit (of leeg, nieuw industrieterrein ) lager en harder quote:Als je de vering achter wat harder zet, dan squad de auto minder, waardoor er meer gewicht op de voorwielen blijft drukken. Ideaal voor een FWD auto dus | |
Googolplexian | vrijdag 8 juni 2007 @ 17:24 |
knip | |
Turquaz52 | vrijdag 8 juni 2007 @ 17:28 |
quote:Waar sloeg die reactie van je op? quote:Te laag wil ik niet, als hij de wielkasten maar vult is alles ok Looks en handeling is mooi meegenomen dan | |
1299 | vrijdag 8 juni 2007 @ 17:30 |
Dat is idd de Riceboy insteek.. ik zou zeggen als het de wielkasten mooi vult is het meegenomen. | |
Googolplexian | vrijdag 8 juni 2007 @ 17:32 |
quote:Verkeerde topic ... Scott Speed zette een goed rondje neer. | |
Supra_Turbo | vrijdag 8 juni 2007 @ 17:52 |
quote: | |
Go0s | vrijdag 8 juni 2007 @ 19:00 |
quote:Met verlagen bedoel ik ook goed verlagen. Dus een compleet set van veren en dempers.. of een schroefset | |
Googolplexian | vrijdag 8 juni 2007 @ 19:38 |
quote:Fuck wielkastvulling 16" rijdt bij mij nu eenmaal beter dan 17" (vinnik) | |
KeessieK | vrijdag 8 juni 2007 @ 21:23 |
omg.. eerst mij lopen bashen in m'n topic en dan zelf een golf 3 (variant x2 kansloos) gaan "tunen" | |
Turquaz52 | vrijdag 8 juni 2007 @ 21:37 |
quote:Dat kan kloppen, maar die leegte tussen je wiel en je wielkast is zo lelijk vind ik | |
Turquaz52 | vrijdag 8 juni 2007 @ 21:40 |
quote:omg ik kijk teminste onder de kap v.d. auto, ben niet zo zielig als jou om honderden euro's aan bodykots te geven waardoor het lijkt alsof je 350PK hebt terwijl je nog slomer gaat dan stront in een trechter 75PK + een CAI en klaar is Kees(iek)! en die andere autostyle rommel | |
Supra_Turbo | vrijdag 8 juni 2007 @ 21:42 |
quote:Velgmaat hoeft niks met wielkastvulling te maken te hebben Als je (ongeveer) dezelfde wielomtrek heb dan vult het even veel | |
DonJames | vrijdag 8 juni 2007 @ 21:50 |
quote:Een (oud-)collega van me deed dat anders. Hij plaatste een bokje onder de dorpel op de gewenste hoogte, en stookte de veer heet met de acetyleenbrander. De veer wordt dan zacht (bijna smelten dus) en boog. Kost niets, prima verlaagde auto, en met de veer nog intakt ook geen APK-afkeur! geen aanrader trouwens, het is nogal moeilijk om allebei de kanten precies gelijk te krijgen, en de materiaalsterkte van de veer zal ook wel iets afgenomen zijn | |
1299 | vrijdag 8 juni 2007 @ 21:58 |
quote:Idd, verlagen daarintegen Mijn bakkie is nu ook 4cm omlaag met weitec dempers en veren. Maar dat ziet er ook wat beter uit. | |
Go0s | zaterdag 9 juni 2007 @ 01:45 |
quote:Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik heb net even zijn Ibiza project bekeken en dat ziet er zeker niet verkeerd uit! Ik ben geen fan van extra kunststof rondom auto's, maar hij heeft nog altijd meer aan z'n auto gedaan dan jij ooit aan die Golf/Eskrot zal doen (en aan de rest van je droomauto's ) Leer eerst maar eens respect voor andermans werk te hebben. Ik begin dat gemauw een beetje moe te worden. Veel plezier op je mini-bike | |
PNG | zaterdag 9 juni 2007 @ 04:19 |
Vind ik ook, ik geef niks om wieltje of bumpertje ofzo, andere hobby, en je moet andere mensen respecteren, en de ene maakt er niks van, en de ander doet dat in lijn, en met stijl en die Ibiza das zijn hobby, zijn droom, en die heeft dat absoluut strak gedaan. Absoluut. Zelfde kan ik me nog die ferrari bedenken, allemaal in plaatwerk, absoluut vakwerk. Of nu ethisch verantwoord is en/of je hobby, weet ik veel, is het vakwerk, ja, mooi gedaan. | |
Herr.Flick | zaterdag 9 juni 2007 @ 09:50 |
quote:Laat me dan eens een half uurtje in je auto rond rijden, dan zullen we eens kijken wat er na die tijd nog onder hangt.... Verlagen is in het algemeen (lees openbare weg) gewoon ruk, schuin drempeltjes over rijden ed met stapvoetse snelheid is nou niet echt sportief... Dan kun je beter kiezen voor een setje goede veren + dempers, daar heb je meer aan op de openbare weg dan aan zo'n verlaagd hok. | |
Sometimes | zaterdag 9 juni 2007 @ 10:14 |
quote:Duh. Het zwarte rubber van een band vult niet echt. De rolomtrek van het geheel is (als het goed is) wel hetzelfde, maar het gaat natuurlijk om de vulling door de velg. | |
Supra_Turbo | zaterdag 9 juni 2007 @ 11:16 |
quote:Calibra van een maat van me. Beide 15" velgen, alleen liggen er om de standaard velgen hogere banden Oordeel zelf zou ik zeggen | |
Googolplexian | zaterdag 9 juni 2007 @ 11:33 |
quote:Ik zie geen verschil In band dan. De serie (wanghoogte) van de band is een percentage van de breedte. Ga je breder dan gaat de serie (waarschijnlijk) met 5 of 10 omlaag om een gelijke wanghoogte te houden. 195/50 (97,5) > 215/45 (96,75). Ga je niet zien zo op de foto | |
Supra_Turbo | zaterdag 9 juni 2007 @ 11:38 |
Standaard is 205/55 15 Op die andere velgjes lagen 195/50 15 IRL een behoorlijk verschil. Nu zitten de standaard velgen er weer onder en de auto staat er hoger (bodemspeling) mee en de wielkasten zijn meer gevuld. Een stuk beter IMHO Alleen de auto trekt nu wel merkbaar langzamer op... | |
MikeyMan | zaterdag 9 juni 2007 @ 13:44 |
kweetnie, maar volgens mij kun je beter zagen dan warmstoken... | |
Daantke | zaterdag 9 juni 2007 @ 13:55 |
quote:Nee, dan jij, met je booskijkers en neon van mij mag je het, zolang je dan niet anderen gaat bashen die een auto veel mooier kunnen stylen en jij daar geen geld voor hebt. | |
Sjaeck | zaterdag 9 juni 2007 @ 15:08 |
quote:Jaloers? Nee hoor . Wat lul je nou man, al jouw "hoogstaande" aanpassingen (die grotendeels alleen in je hoofd zitten, wat wel voor eeuwig zo zal blijven) vallen veel duidelijker onder de noemer "autostyle rommel" dan het uiterlijk van je auto met veel moeite ombouwen naar een uiterlijk dat volledig je eigen smaak is. Hij heeft al meermaals uitgelegd dat zijn prioriteiten gewoon niet liggen bij sneller kunnen gaan, dat dat bij jouw projectjes niet zo is heeft daar niks mee te maken. Leer eerst eens respect voor andermans projecten op te brengen voor je zelf net doet alsof je een project hebt. [ Bericht 3% gewijzigd door Sjaeck op 10-06-2007 17:15:39 ] | |
osmo | zaterdag 9 juni 2007 @ 23:20 |
quote:Die auto is nu eenmaal lelijk, daar gaat een beetje minder ruimte in de wielkasten niets aan veranderen | |
Party_P | zaterdag 9 juni 2007 @ 23:33 |
quote:Sterker nog, het word dan alleen maar lelijker. Ach Fok! zit vol domme users met bijbehorende Golfjes | |
PNG | zondag 10 juni 2007 @ 01:54 |
quote:Standaard is 205/50/15 XE 195/50/15 is standaard op NE | |
Supra_Turbo | zondag 10 juni 2007 @ 07:05 |
quote:Achja... er ligt iig 205/55 15 op | |
Herr.Flick | zondag 10 juni 2007 @ 10:16 |
quote:Is ook een aardig verschil: Standaard: Breedte= 205mm, Hoogte = 55% (van 205mm) = 112.7mm Andere velgjes: Breedte= 195mm, Hoogte = 50% (van 195mm) = 97,5mm Het verschil is dus 112,7-97,5= 15,2mm bij elkaar dus ca 3cm | |
Supra_Turbo | zondag 10 juni 2007 @ 10:58 |
En dat voor op een zondag-ochtend Restecp | |
Herr.Flick | zondag 10 juni 2007 @ 11:00 |
quote:tja, dat krijg je als je voor kinderen kiest... | |
Turquaz52 | maandag 11 juni 2007 @ 09:15 |
quote:Geen geld voor hebt.. OKeeeejjjjj Dus omdat ik niet van die Tuperware Bodykit en 2 meter hoge spoilers oid. dr op wil pleuren heb ik geen geld? Dan ben ik toch arm? Als je het zo wilt | |
Googolplexian | maandag 11 juni 2007 @ 09:30 |
quote:Zoals ik me kan herinneren had je niet eens geld over voor een flesje LocTite. Al je topics zijn trouwens als van een stereotype pauper | |
Delnooz | maandag 11 juni 2007 @ 09:48 |
Turquaz52, maar heb je nu al iets gedaan behalve wat in je openingspost staat? | |
fathank | maandag 11 juni 2007 @ 09:50 |
quote:http://www.frisia.com | |
osmo | maandag 11 juni 2007 @ 09:55 |
quote:Een project begint meestal met je EIGEN wagen, en niet het koekblik van je vader plastificeren | |
Turquaz52 | maandag 11 juni 2007 @ 11:26 |
quote:Openlucht filter Schakelaar voor de neon (niet onder de auto!) Uitlaat binne gekregen (afspraak met garage nog maken) Sommige plaatsen in blanke lak gespoten (bumper lijsten en onder de motorkap) 3e remlicht geinstaleerd, Speakers en bassbox gekocht en gereed om in te bouwen (wachten op de versterker) Zoektocht naar getinte achterlichten + Golf 4 look-a-like koplampen | |
MikeyMan | maandag 11 juni 2007 @ 11:53 |
Ja, want die zijn lastig te vinden: http://www.hella.com/prod(...)f3Facelift/Golf3.jsp | |
Fugie | maandag 11 juni 2007 @ 13:22 |
voor ene zacht prijsje is het altijd lastig zoeken | |
Turquaz52 | maandag 11 juni 2007 @ 13:54 |
quote:Er staat niet eens een prijs bij | |
MikeyMan | maandag 11 juni 2007 @ 13:55 |
Doh... Google enzo | |
Turquaz52 | maandag 11 juni 2007 @ 14:04 |
quote:Niet aan gedacht Edit.. Turbo Timer besteld | |
Googolplexian | maandag 11 juni 2007 @ 14:30 |
quote: of ? | |
fathank | maandag 11 juni 2007 @ 14:31 |
Wat de neuk doet een turbo timer? Iets meer uitleg als "je turbo timen" is gewenst | |
S1nn3rz | maandag 11 juni 2007 @ 14:36 |
en vanwie is die auto nu eigenlijk? is het je eigen of ben je de auto van je pa aan het ombouwen die al geen lpg wilde omdat ie geen risico's wilde nemen? deze tdi tunen is vragen om problemen, vergeet niet dat alles vele malen harder gaat slijten. ik heb het destijds ook overwogen, de volkswagen dealer gaf mij destijds het advies om het direct bij de aankoop te doen (was nieuw) en niet bij 100.000km. | |
MikeyMan | maandag 11 juni 2007 @ 14:39 |
quote:Motor laten draaien na parkeren... | |
Little_Meanie | maandag 11 juni 2007 @ 16:39 |
quote:en dat is goed voor... | |
MikeyMan | maandag 11 juni 2007 @ 16:40 |
de turbo | |
Herr.Flick | maandag 11 juni 2007 @ 16:47 |
quote:shell | |
lipje | maandag 11 juni 2007 @ 16:51 |
quote:of een van de andere oliemaatschappijen | |
Youp | maandag 11 juni 2007 @ 18:03 |
quote:ik gok de Aldi | |
Turquaz52 | maandag 11 juni 2007 @ 20:11 |
quote:Gewoon, voor de lol.. zo ben ik teminste stoer Een Turbo Timer sluit je aan en programeer je (30 sec). Nadat je de sleutel uit je contact hebt gehaald draait de motor rustig verder totdat de tijd is verstreken. Hiermee voorkom je dat je oliedruk ineens afneemt tijdens het spinnen van je Turboke,,, Mijn vader vergeet regelmatig om de motor ff te laten draaien. Deze timer is besteld: | |
Youp | maandag 11 juni 2007 @ 21:11 |
stukje kwaliteit zo te zien SPOILER | |
osmo | maandag 11 juni 2007 @ 21:28 |
Hang dan zo'n eierwekker uit de halfords erin, want aangesloten zal het ding toch nooit worden | |
Googolplexian | dinsdag 12 juni 2007 @ 03:08 |
quote:misschien moet je eens gaan sparen voor iets leuks i.p.v. je geld uit te geven aan meuk waarvan jij de advertenties per definitie als meer waarheid aanneemt dan de mening van de Tupperware-types hier (die je overigens vierkant uitlachen nu) Kommop man! Waarom ga je altijd voor de allerlaagste kwaliteit, de goedkoopste oplossingen en sla je bijna altijd goed advies in de wind? Laat die Volkswagen staan, spaar (maar vooral LEER) door en koop later je "droom"bak. Dit gaat ja al je zakgeld kosten. | |
Turquaz52 | dinsdag 12 juni 2007 @ 10:02 |
quote:Niet iedereen heeft een even grote budget, wat ik hier max. voor wil uitgeven is 500 euro. en dit is niet de allerlaagste kwaliteit, tis alleen een foto van een -bijna- zelfde timer. het heeft me 60 euro gekost. Ik heb veel mooie varianten gezien, ik wil deze ook onder handen nemen.. ga echt 3 jaar wachten totdat ik ooit die droom auto heb Een project draait niet om de auto die je opknapt, of het budget die je ervoor hebt.. maar voor jezelf. Ik deel mijn project hier met jullie.. Willen jullie dat niet? Jammer dan. Dan vervolg ik het niet, maar ga er zeker nog mee door. Zoals ik aangaf wil ik zeker zo'n 130/150PK uitpersen.. dat is genoeg voor mij. Laat die Tupperware types me maar uitlachen, ik lag hun auto uit als ik em zie Auto's die lijken alsof ze 500PK hebben maar amper 65 of 75 hebben | |
MikeyMan | dinsdag 12 juni 2007 @ 10:34 |
Punt is dus dat je voor 500 euro (- alle meuk die je al gekocht hebt) nieteens meer geld hebt voor een fatsoenlijke custom-chip... Dus óf je moet je eisen bijstellen óf je moet je budget bijstellen.. | |
Supra_Turbo | dinsdag 12 juni 2007 @ 16:37 |
quote: quote:500 Euro - dat wat je nu al uit heb gegeven = te weinig om de motor op te voeren. | |
Herr.Flick | dinsdag 12 juni 2007 @ 16:39 |
quote:100% weggekukeld geld, gefeliciteerd!!! | |
KeessieK | dinsdag 12 juni 2007 @ 16:55 |
turbo timer op zo'n auto.. echt jonge, lach jij mij maar uit, maar denk dat ik harder zal lachen.. 500 euro en dan 150 pk willen halen.. | |
osmo | dinsdag 12 juni 2007 @ 17:29 |
Die projecten van hem worden hoe langer hoe kanslozer, ben eens benieuwd wanneer hij de kruiwagen van zijn opa gaat opvoeren | |
Youp | dinsdag 12 juni 2007 @ 18:24 |
je kan ook gewoon voor 500 euro een rot golfje 2 gti kopen... die heeft al bijna 150 pk | |
S1nn3rz | dinsdag 12 juni 2007 @ 18:59 |
zou het misschien een kloon kunnen zijn? | |
MikeyMan | dinsdag 12 juni 2007 @ 19:00 |
quote: | |
Neluhz | dinsdag 12 juni 2007 @ 20:14 |
volgens mij hebben ze hier precies datgene wat jij allemaal nodig hebt voor je auto.. | |
Sideshowbobbie | dinsdag 12 juni 2007 @ 22:07 |
quote: | |
Go0s | woensdag 13 juni 2007 @ 12:48 |
Hahaha Dit topic wordt met de dag leuker | |
Turquaz52 | woensdag 13 juni 2007 @ 18:25 |
quote:Hoe ken jij die linkt toch zo goed?? maar goed, morgen of overmorgen de EGR klep afdichten, gelezen dat je daarmee meer koppel kunt winnen | |
Googolplexian | woensdag 13 juni 2007 @ 18:45 |
quote:http://www.tdisite.nl/portal.php check daar eensch | |
Turquaz52 | woensdag 13 juni 2007 @ 20:01 |
quote:Daar heb ik et juist geleze Maar toch bedankt! | |
Inorbit | woensdag 13 juni 2007 @ 22:43 |
waarom koop je geen kaartje voor de trein, dat ding kan harder en maakt scherpere bochten als jouw golf ooit zal kunnen maken met snelheden boven de 50 | |
Delnooz | donderdag 14 juni 2007 @ 11:32 |
Het zal wel aan mij liggen. Je koopt een auto en je zegt dat je er 500e aan uit wil geven. Vervolgens ga je meer dan 10% van dat budget al stoppen in een stopwatch met een dure naam die je ook voor 3,95 bij de blokker kunt halen? Oftewel, als je je klaar bent met rijden tel je zelf even tot 10/20/30 en zet je dan de motor uit? Het is echt niet zo dat je auto ineens ontploft als je dit een keer vergeet te doen ofzo :S Inderdaad, je moet nog even in je auto blijven zitten, dat klopt. wat erg wat erg.... | |
Googolplexian | donderdag 14 juni 2007 @ 12:00 |
Lezen menschen De man heeft geen rijbewijs en geen auto ... Pa laat 'm aan de auto rommelen. het budget verspelende en naar alle waarschijnlijkheid zo zichzelf uitsluitende van de aanschaf van een eigen behoorlijke auto in de nabije toekomst... dat effe terzijde | |
Delnooz | donderdag 14 juni 2007 @ 12:09 |
cheheck! dat had ik ff gemist | |
S1nn3rz | donderdag 14 juni 2007 @ 12:12 |
quote:dat ga je niet menen! je moet als vader wel goed gek zijn om je zoon zo aan te laten rommelen. | |
Go0s | donderdag 14 juni 2007 @ 18:25 |
Beetje kansloze kookwekker idd. Je kunt je eigen ook aanwennen om de laatste paar minuten rustig te rijden voordat je stop om de turbo af te laten koelen...? Naja, het zal wel erg vet cool wreed kicke leip wicked staan als je met je hommies en matties gereden worden door je pappie | |
Turquaz52 | donderdag 14 juni 2007 @ 18:57 |
Gooi dr maar een slot op.. intreseert me niet meer, Dacht dat mensen het wel aan zouden vinden om wat met jullie te delen maar nee. Alles wat ik aan de auto doe doe ik omdat IK het leuk vind, en omdat IK er ook in rij.... Twas en het is ook niet de bedoeling dat het een sjonnie bak zou worden.. Ik wil er minstens 130 PK uitpersen.. en dat ga ik doen ook... | |
lipje | donderdag 14 juni 2007 @ 18:59 |
quote:heb je je rijbewijs nou al? en hoe staat het met je minibike-project? | |
Youp | donderdag 14 juni 2007 @ 19:59 |
quote: quote:waarschijnlijk is de golf alweer verkocht | |
VjenneKloetn | donderdag 14 juni 2007 @ 20:16 |
Echt iedereen die een pauperbak gaat maken word weggepest hier | |
Youp | donderdag 14 juni 2007 @ 20:23 |
quote:eigenlijk jammer... | |
Sideshowbobbie | donderdag 14 juni 2007 @ 20:36 |
quote:Ze vragen erom | |
Fugie | donderdag 14 juni 2007 @ 20:39 |
Je bewijst ze alleen maar een dienst door ze te vertellen wat ze beter niet kunnen doen | |
Youp | donderdag 14 juni 2007 @ 20:47 |
quote:maar als we ze hier houden hebben we nog wat te lachen | |
Supra_Turbo | donderdag 14 juni 2007 @ 21:04 |
quote:Je zou 'm toch gaan chippen EN powerboxen? | |
Fugie | donderdag 14 juni 2007 @ 21:17 |
quote:lachen doe je maar in onzin ofzo | |
Turquaz52 | donderdag 14 juni 2007 @ 21:41 |
quote:uhh.. nee? | |
invine | donderdag 14 juni 2007 @ 22:29 |
Wel al te koop staan? | |
Turquaz52 | donderdag 14 juni 2007 @ 22:31 |
quote:nee. | |
Delnooz | vrijdag 15 juni 2007 @ 11:14 |
Turquaz52, het is echt niet de bedoeling om je af te kraken ofzo. Maar het is toch niet een heel vreemde gedachte dat je 10% van 500 euro die je aan een auto kunt besteden, beter kunt besteden dan aan een turbo-timer? Echt zonder vervelend te willen doen, 500 euro is al weer 20% van je rijbewijs ofzo (geen idee hoeveel dat nu kost). Voor 500 euro heb je straks een prima krot om de eerste paar maanden na je rijbewijs mee rond te rijden. Het is niet bedoeld om je af te kraken hoor, maar zo'n turbotimer is niet direct nuttig ofzo. Dat Neon is nog zoiets. JE zult het echt heel mooi vinden en dat is ook helemaal niet erg. MAar na de eerste 3 keer ga je echt niet meer als je in je auto zitten telkens naar dat neon zitten kijken, maar kijk je weer gewoon naar buiten. En nog 3 keer later vind je het te veel moeite om dat neon telkens aan te doen. Dit zijn over het algemeen ook regelmatig goede tips, af en toe wat lomp verpakt...dat wel | |
Turquaz52 | vrijdag 15 juni 2007 @ 12:58 |
quote:Heb ik.. 60 euro heeft die Turbo timer me gekost quote:Geld voor mijn rijbewijs is al bijeen.. en staat op de bank.. 500 euro is het max. wat ik er voor wil uitgeven aan de Golf.... quote:Ik vind dat een Turbo timer wel belangrijk is.. altijd 30 sec in de auto wachten, mijn oom had eens een 200SX en heeft een turbo verneukt dmv meteen de motor uitzetten zonder ff 30 sec. te wachten! Had hij maar een Turbotimer | |
Oksel | vrijdag 15 juni 2007 @ 13:10 |
Dit is echt geweldig.. | |
Het_Biertje | vrijdag 15 juni 2007 @ 13:18 |
quote:Heb je nog niet eens een rijbewijs !!! ik geef dit topic alvast maar aan de KLPD door denk ik hier gaan doden vallen | |
Delnooz | vrijdag 15 juni 2007 @ 13:25 |
quote:Je hebt een turbo-timer gekocht voor de standaard turbo die er nu op zit he? Nog niet voor een bijzondere turbo die er straks misschien gaat komen (en dat gaat nu weer 60e langer duren). Volkswagen gaat echt geen turbo op een tdi schroeven die zomaar kapot gaat als een gebruiker niet elke keer 30sec. wacht. Kom op! dan kunnen ze binnen no-time elke auto weer terughalen van ontevreden klanten. Als ze er bij VW achter kwamen dat die turbo telkens kapot ging door niet te wachten zou den ze zoiets wel inbouwen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik moet zeggen dat ik het wel een grappig speeltje vind, als vind ik het compleet nutteloos op dit moment | |
Turquaz52 | vrijdag 15 juni 2007 @ 13:59 |
quote:Turbo = Turbo Kapot = Kapot.. Ik wil niet dat ie kapot gaat dus koop een Turbo timer, problemen mee? DOe er dan wat aan | |
MikeyMan | vrijdag 15 juni 2007 @ 15:35 |
quote:Doe eens even normaal, wil je... Hij valt je niet aan... En heeft zeker een punt... | |
Turquaz52 | vrijdag 15 juni 2007 @ 16:07 |
quote:VOelde me niet aangevallen.. maar geirriteerd... | |
S1nn3rz | vrijdag 15 juni 2007 @ 16:21 |
quote:maar wat is de stand van zaken nu? heb je al meer dingen kunnen kopen? denk je dat al die dingen die je op je lijst had kunt aanschaffen voor 500 euro? trouwens, wat is de km stand van de golf? | |
Herr.Flick | vrijdag 15 juni 2007 @ 16:37 |
quote: | |
Youp | vrijdag 15 juni 2007 @ 16:43 |
quote:hij bedoelle dus jij beter geld is ken besteden aan anderes dan turbo timer | |
lipje | vrijdag 15 juni 2007 @ 16:56 |
quote:bijvoorbeeld een grotere turbo oh wacht, dan heb je die timer nodig | |
Turquaz52 | vrijdag 15 juni 2007 @ 21:01 |
quote:Grotere turbo turbo is op dit moment niet nodig.. dat kan later wel.. (lees: maanden).. Turbo timer is besteld.. ga echt niet afwijzen omdat jullie geen geblazen auto's hebben Ons auto heeft over nog een paar km 0 km gelopen | |
Barcaconia | vrijdag 15 juni 2007 @ 21:43 |
quote:3 ton op de teller dus | |
MikeyMan | vrijdag 15 juni 2007 @ 21:54 |
quote:Ja, dat is de reden dat we het er niet mee eens zijn... | |
Supra_Turbo | vrijdag 15 juni 2007 @ 22:22 |
quote:Nou... ik heb een geblazen auto... en ik heb geen turbo timer nodig hoor. De laatste paar km gewoon wat rustiger rijden en ff uit laten draaien. Spulletjes vast pakken uit het dashboardkaste, frontje eraf en in het doosje doen en dan kan die ongeveer wel uit. Turbo timer is voor luie paupers | |
lipje | vrijdag 15 juni 2007 @ 22:39 |
quote:ik heb zelf een JTD en heb nooit een turbotimer nodig gehad. | |
Delnooz | vrijdag 15 juni 2007 @ 23:12 |
quote:Als je nou zegt 'problemen mee, dikke pech voor je' is het nog een enigzins logische reactie... maar 'doe er wat aan' Maar goed, Turbo = Turbo Volkswagen turbo test programma = volkswagen turbo test programma Hoe sterk wil je het hebben. Een van de grootste autofabrikanten ter wereld besluit dat het niet nodig is! Voor een motor die gebruikt werd voor half leasend Nederland! Er is niks geen gezeik mee geweest! Kom op!@ Kijk, het is natuurlijk jammer dat je er zo achter komt dat eignelijk helemaal niemand die stopwatch van je gaaf vindt, of in ieder geval nuttig, wat je wel gehoopt had natuurlijk toen je het hier ging posten. Maar wees dan op zijn minst zo ruiterlijk om toe te geven dat dit niet de meest briljante aankoop was. En mijn vraag blijft toch echt, hoe gaat dit project verder? Waarom verdiend dit topic nog de status 'project' ? | |
flyguy | zaterdag 16 juni 2007 @ 14:10 |
Het tofste vind ik nog dat je er sportieve rode vloermatten in hebt gelegd | |
don-diablo | zaterdag 16 juni 2007 @ 16:25 |
quote:lol | |
Turquaz52 | zaterdag 16 juni 2007 @ 18:29 |
quote:wat jullie jammer vinden intreseert me niet.. vooral als ik het juist intresant vindt.. Turbo timer vind ik een top uitvinding.. en ben er trots op dat ik em gekocht hebt | |
osmo | zaterdag 16 juni 2007 @ 21:24 |
IntEresseert ... IntEressant ... En terecht dat je trots bent op je turbotimer, nu kun je tot 4000 rpm gas geven en met een gerust hart het contact uitzetten! | |
Turquaz52 | zaterdag 16 juni 2007 @ 21:57 |
quote:Jaa.. daar dacht ik ook net aan he? | |
1299 | zaterdag 16 juni 2007 @ 22:09 |
Ik lust geen T? | |
Herr.Flick | zondag 17 juni 2007 @ 13:07 |
quote:Jeps, moet ie alleen nog een anti-cilinderkopscheurtimer of een thermischoverbelastingstimer kopen | |
Neluhz | zondag 17 juni 2007 @ 16:43 |
Misschien een timer die er voor zorgt dat de neon rustig afkoelt? Anders branden je lampen zo snel door.. | |
Turquaz52 | zondag 17 juni 2007 @ 23:54 |
quote:ha-ha-ha | |
FunnyName | maandag 18 juni 2007 @ 07:49 |
ik krijg zo langzamerhand echt medelijden met de TS ;-) [ Bericht 2% gewijzigd door FunnyName op 18-06-2007 07:50:02 (typo, tis nog vroeg) ] | |
SimtekF1 | maandag 18 juni 2007 @ 09:02 |
Heb je al een keer wat gedaan behalve die neon ( ) aangesloten? Foto's enzo?? | |
Turquaz52 | maandag 18 juni 2007 @ 09:31 |
quote:Turbotimer Ben opzoek naar velgjes.. daarna de uitlaat er op proberen te bouwen, een lasje hier een lasje daar.. .. (komt van een VR6 af) | |
osmo | maandag 18 juni 2007 @ 09:53 |
quote:Gewoon een RVS buis van de motor tot achter, veels goedkoper. | |
Turquaz52 | maandag 18 juni 2007 @ 19:06 |
quote:ben geen Sjonnie die puur om het geluid doet.. (want deze maakte (toen ie onder een VR6 lag) niet zo veel lawaai!) + tis een diesel.. hou zou dat wel niet klinken? Als een Machinegeweer? | |
-Muse- | maandag 18 juni 2007 @ 19:26 |
TVP Dit overtreft de Asmooh reeks, nog kanslozer! | |
Tommy_Kuklinski | maandag 18 juni 2007 @ 19:31 |
en heb je al 456 pk? | |
osmo | maandag 18 juni 2007 @ 19:37 |
quote:Eerder als een bulldozer als ik een gokje mag doen, vooral met die open luchtfilter | |
Youp | maandag 18 juni 2007 @ 19:46 |
quote:zoals ik eerder in dit topic al zei... als een vrachtwagen | |
lipje | maandag 18 juni 2007 @ 20:09 |
Vrachtwagen met opne pijpen? | |
Youp | maandag 18 juni 2007 @ 20:11 |
quote:zo klonk onze patrol wel... maar zoals ik al zei dat was een dikke laagtoerige 6 cilinder turbo diesel... en in Senegal heb ik daar dus de uitlaat onderuit getrokken | |
Neluhz | maandag 18 juni 2007 @ 20:53 |
SPOILER | |
Turquaz52 | maandag 18 juni 2007 @ 22:19 |
quote:ik kreeg em voor een prikkie van een vriend van me | |
Googolplexian | dinsdag 19 juni 2007 @ 01:24 |
quote:Jij koopt alles als het maar voor weinig is en stoer klinkt, valt me op. | |
Sounddragon | dinsdag 19 juni 2007 @ 07:23 |
voordat je een station om hebt getoverd in iets optisch aanvaardbaars ben je wel een paar DUIZEND euro verder, en als je serieus wilt doen (en ook genomen wilt worden) begin dan niet in de startpost met woorden als 'neon' en 'open luchtfilter' Tis allemaal wel te doen hoor, maar realiseer je dat er wat meer geld in moet als wat je nu begroot hebt...als je het goed wilt doen tenminste... I k rijd zelf in een ietwat ( ) opgekalefaterde 13 in een dozijn burgertrutten auto (als ie standaard is ) maar daar gaat wel wat meer tijd en moeite in zitten als je denkt.. bij STYLEN, veroorzaakt de ene verandering namelijk vaak de andere.. en dat is bij TUNEN trouwens ook zo, alleen werkt daarbij de ene verandering niet zonder die andere, en dan kost het dus ineens serieus geld... Nogmaals: het kán allemaal wel, maar het geld over een hele dikke balk donderen... Begin bij het begin: eerst FF velgjes en verlagen, en evt koplampies als je dat graag wilt, dan is de buitenkant FF een beetje naar je zin, als je niet veel budget hebt, is het niet slim om alles tegelijk te gaan doen, dan is op een bepaald moment de hele auto 'half af' en heb je er geen zin meer in omdat je voor lul rijdt result; auto en projekt.. | |
MikeyMan | dinsdag 19 juni 2007 @ 10:17 |
quote:En dan hopen dat het een beetje dezelfde diameter is... | |
mast3r | dinsdag 19 juni 2007 @ 10:35 |
Turquaz ik snap niet dat je blijft posten, word je niet gek van al die kansloze fokkertjes die de hele tijd bijdehante opmerkingen maken? leuk project btw | |
hamkaastosti | dinsdag 19 juni 2007 @ 10:37 |
blijf aub doorposten tot de 300 dan zie ik hem tenminste niet meer in m'n active topics wat een aanfluiting deze flauwekul. en turbotimer... hoe verzin je het | |
Turquaz52 | dinsdag 19 juni 2007 @ 12:04 |
quote:Stylen? Ik wil alleen een face lift (embleemloze grill), golf4 style koplampen, zwarte achterlichten + verlagen en velgjes... Dat was het qua styling... dus GEEN chrome deurlijsten of chrome sierdingen of neppe schrijven achter of levenloze bumpers En ik weet ook zeker dat mijn budget van 500 euro te weinig is.. ik werk nogsteeds, dat wil zeggen dat ik waneer ik maar wil mijn budget kan verhogen.. 150PK zal misschien niet zo 123 lukken maar 130 PK haal ik er zeker uit quote:Thnx.. maar ik trek me dr niks van aan hoor Ieder zijn eige smaak.. mijn voorkeur gaat eerder naar Station/Variant dan Sedan/Hatchback Zoals de Passat, de Variant is echt wel veel mooier dan de Sedan hoor.. maar dat vind ik | |
Turquaz52 | dinsdag 19 juni 2007 @ 12:05 |
quote:Dus omdat ik een uitlaat heb gekocht van een vriend die een beetje goedkoper is mag ik hem niet kopen? Heb destijd een uitlaat op de sloop gevonden die onder een primera zat, lasje hier lasje daar en hij paste op onze BMW.. mag dat ook niet dan? | |
Googolplexian | dinsdag 19 juni 2007 @ 12:16 |
quote:De Duitsers hebben daar een leuk onderscheid in ... Billig <> Preiswertig. Go figure | |
Turquaz52 | dinsdag 19 juni 2007 @ 14:20 |
quote:De Turken hebben daar ook een leuk onderscheid in: Nerede Beles, oraya yerles <> Ucuzmal Kacirilmaz Go figure | |
Googolplexian | dinsdag 19 juni 2007 @ 14:34 |
quote:Die mag je uitleggen Voor het geval je geen Duits kan een vertaling van de mijne: goedkoop <> goede koop | |
1299 | dinsdag 19 juni 2007 @ 14:35 |
Wat zoiets betekend als Werken voor geld <> Uitkering | |
Neluhz | dinsdag 3 juli 2007 @ 21:43 |
Al updates? Of zit ie al om een boom gevouwen? | |
Cyberdogg | dinsdag 3 juli 2007 @ 21:45 |
Lol dat dacht ik ook toen ik dit topic weer zag staan. | |
DoimeN | dinsdag 3 juli 2007 @ 22:12 |
Hoe krijg ik zo'n topic uit me MyAT | |
Turquaz52 | dinsdag 3 juli 2007 @ 22:37 |
quote:Tot nu toe gedaan: * EGR klep afgesloten, * De reflectoren en knipperlichten vervangen door zwarte exemplaren, * Golf 4 tekst: GOLF * Pierburg LuchtMassaMeter (zat een andere op) Foto's volgen nog... | |
tevebe | dinsdag 3 juli 2007 @ 22:48 |
Ik kan er overheen gelezen hebben, maar waarom een rode auto? Wij hebben vroeger een rode Passat gehad en die was roze toen wij hem verkochten. | |
Turquaz52 | dinsdag 3 juli 2007 @ 23:47 |
quote:ooit van wax/boenen gehoord> Rood is een kleur die heel veel aandacht eist, besteed je em niet? Dan wordt ie namate tijd roze/wit, verzorg je em goed?: Dan wordt ie knalrood als je em weer ooit verkoopt | |
Paladijn | woensdag 4 juli 2007 @ 00:10 |
quote:Zwarte reflectoren en 'lichten'? Is dat niet een beetje onpraktisch | |
MikeyMan | woensdag 4 juli 2007 @ 00:17 |
Zwart licht is juist extreem praktisch... Daar kun je heel erg rijk mee worden... | |
Googolplexian | woensdag 4 juli 2007 @ 08:17 |
quote:Schaduw noemen we dat en is gratis. | |
hamkaastosti | woensdag 4 juli 2007 @ 08:19 |
LaPo in de fik met dat onding |