quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Jammer, ik dacht echt dat Chiptuning en powerbox met elkaar overweg konden... (is mij zo verteld)...
En ik denk personlijk dat onze auto al gechipt is, hij trekt echt heel snel.. stoplichtsprintjes van 0 tot 100 in ongeveer 10 tellen..
waarschijnlijk de turbo gewoon versletenquote:En je hoort bij de 1500 toeren zo'n ge-ssss.... de Turbo die maakt zown lauw geluid he![]()
![]()
En daar doe je het voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef Het_Biertje het volgende:
met zo'm gepimpte tdi krijg je van de aandacht van al die lekkere LBO zwakstroom bitches
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus 82 + 90 = 172PK![]()
(Ruwe schatting he.. dus kan net zo goed meer zijn en net zo goed minder)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
150PK is genoeg.. de turbo + intercooler komen later wel een keer..
Tja. En dan niet met Asmooh geassocieerd willen worden..quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
120PK wil ik zeker weten halen, 150PK is zo ongeveer het max wat ik wil hebben...
Nissan??quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:27 schreef renkie het volgende:
Ik zie daar gegevens van een Nissan
Een Golf 3 tdi heeft wel degelijke een kat, al is deze niet noodzakelijk voor de apk keuring. Dit omdat bij een diesel alleen een roetmeting gedaan wordt en de kat geen invloed heeft op de roetuitstoot (het is dus GEEN roetfilter)
quote:katalysator nee
Geen secondes.. maar tellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:31 schreef Youp het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geniaal
beetje optimistisch tellen en je komt zo aan 10 seconden
(wat overigens gewoon traag is)
[..]
waarschijnlijk de turbo gewoon versleten
Complete uitlaat van Remusquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:33 schreef renkie het volgende:
Dat van autoweek klopt niet, er zit wel degelijk een kat onder.
En wat voor uitlaat is dat precies ? Want als zo'n ding te groot is gaat het alleen maar langzamer
(Spaghetti)spruistuk, voorpijp, katvervanger, middenpijp + demper, einddemper?quote:
ik zou er een minibike van makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:10 schreef vlad het volgende:
ik zou er gas inbouwen.
Grotere (lees zwaardere) velgen wordt hij alleen maar trager vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef Go0s het volgende:
Hahahagrappig topic..
Ben zelf ook een diesel aan het "tunen" (zover je het tunen kan noemen..) Heb toen bewust voor een 1600TD SB blok gekozen omdat deze;
1 - sterker zijn (geen gare krukas moer die er spontaan af loopt ofzo...)
2 - goedkoper zijn
3 - makelijker in te bouwen zijn
4 - makkelijker te "tunen" is
Snap niet waarom je de hele uitlaat gaat vervangen... zou eerst maar eens de hele motor een goede beurt geven; olie, filters, riemen etc etc.
En idd, je kunt ze op zich leuk en wat sneller maken, maar die ideeen die jij hebt zijn raar. Paar coole 17 of 18 inch wielen eronder, subtiel verlagen en je bent klaar. Geen blij neon troep of "booskijkers" (woord alleen al)
Verder veel plezier met je (vaders) Golf![]()
Riceboy is geen kloonquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:17 schreef Sjaeck het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog steeds twijfelt of Turquaz een clone (à la Riceboy) is of niet?
De serieuze scheurder laat zijn auto niet lager zetten, maar gaat eerder voor betere vering/dempers. In ons land ben je zwaar in het nadeel met een lagere auto met al die drempels en andere ongein.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:56 schreef Supra_Turbo het volgende:
Verlagen dmv veren (of veren afzagen) = voor de looks = Sjonnie
![]()
Verlagen dmv shocks en veren (of coilovers) = voor de performance = voor de serieuze scheurder![]()
Mijn auto staat maar 20 cm van de grond, en heb geen problemen met drempers, zelfs niet met die hoge "stoeptegeldrempels". Anders moet je eens leren rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De serieuze scheurder laat zijn auto niet lager zetten, maar gaat eerder voor betere vering/dempers. In ons land ben je zwaar in het nadeel met een lagere auto met al die drempels en andere ongein.
Met lager en betere veren en dempers heb je meestal toch een betere wegligging dan met stock hoogte. Ligt er natuurlijk ook aan hoe laag die standaard al ligtquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De serieuze scheurder laat zijn auto niet lager zetten, maar gaat eerder voor betere vering/dempers. In ons land ben je zwaar in het nadeel met een lagere auto met al die drempels en andere ongein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |