hij bedoelle dus jij beter geld is ken besteden aan anderes dan turbo timerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb ik.. 60 euro heeft die Turbo timer me gekost![]()
[..]
bijvoorbeeld een grotere turboquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:43 schreef Youp het volgende:
[..]
hij bedoelle dus jij beter geld is ken besteden aan anderes dan turbo timer
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef lipje het volgende:
[..]
bijvoorbeeld een grotere turbo
oh wacht, dan heb je die timer nodig
3 ton op de teller dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Grotere turbo turbo is op dit moment niet nodig.. dat kan later wel.. (lees: maanden)..
Turbo timer is besteld.. ga echt niet afwijzen omdat jullie geen geblazen auto's hebben![]()
Ons auto heeft over nog een paar km 0 km gelopen![]()
![]()
![]()
Ja, dat is de reden dat we het er niet mee eens zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Turbo timer is besteld.. ga echt niet afwijzen omdat jullie geen geblazen auto's hebben![]()
Nou... ik heb een geblazen auto... en ik heb geen turbo timer nodig hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb zelf een JTD en heb nooit een turbotimer nodig gehad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Grotere turbo turbo is op dit moment niet nodig.. dat kan later wel.. (lees: maanden)..
Ons auto heeft over nog een paar km 0 km gelopen![]()
![]()
![]()
Als je nou zegt 'problemen mee, dikke pech voor je' is het nog een enigzins logische reactie... maar 'doe er wat aan'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turbo = Turbo
Kapot = Kapot..
Ik wil niet dat ie kapot gaat dus koop een Turbo timer, problemen mee? DOe er dan wat aan![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:10 schreef flyguy het volgende:
Het tofste vind ik nog dat je er sportieve rode vloermatten in hebt gelegd
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef Delnooz het volgende:
[..]
Als je nou zegt 'problemen mee, dikke pech voor je' is het nog een enigzins logische reactie... maar 'doe er wat aan'![]()
Maar goed,
Turbo = Turbo![]()
Volkswagen turbo test programma = volkswagen turbo test programma![]()
![]()
![]()
Hoe sterk wil je het hebben. Een van de grootste autofabrikanten ter wereld besluit dat het niet nodig is! Voor een motor die gebruikt werd voor half leasend Nederland! Er is niks geen gezeik mee geweest! Kom op!@
Kijk, het is natuurlijk jammer dat je er zo achter komt dat eignelijk helemaal niemand die stopwatch van je gaaf vindt, of in ieder geval nuttig, wat je wel gehoopt had natuurlijk toen je het hier ging posten. Maar wees dan op zijn minst zo ruiterlijk om toe te geven dat dit niet de meest briljante aankoop was.
En mijn vraag blijft toch echt, hoe gaat dit project verder? Waarom verdiend dit topic nog de status 'project' ?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef osmo het volgende:
IntEresseert ... IntEressant ...
En terecht dat je trots bent op je turbotimer, nu kun je tot 4000 rpm gas geven en met een gerust hart het contact uitzetten!
Jeps, moet ie alleen nog een anti-cilinderkopscheurtimer of een thermischoverbelastingstimer kopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef osmo het volgende:
IntEresseert ... IntEressant ...
En terecht dat je trots bent op je turbotimer, nu kun je tot 4000 rpm gas geven en met een gerust hart het contact uitzetten!
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:43 schreef Neluhz het volgende:
Misschien een timer die er voor zorgt dat de neon rustig afkoelt?![]()
Anders branden je lampen zo snel door..![]()
Turbotimerquote:Op maandag 18 juni 2007 09:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb je al een keer wat gedaan behalve die neon () aangesloten?
Foto's enzo??
Gewoon een RVS buis van de motor tot achter, veels goedkoper.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
TurbotimerBen opzoek naar velgjes..
![]()
daarna de uitlaat er op proberen te bouwen, een lasje hier een lasje daar.... (komt van een VR6 af)
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:53 schreef osmo het volgende:
[..]
Gewoon een RVS buis van de motor tot achter, veels goedkoper.
Eerder als een bulldozer als ik een gokje mag doen, vooral met die open luchtfilterquote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben geen Sjonnie die puur om het geluid doet.. (want deze maakte (toen ie onder een VR6 lag) niet zo veel lawaai!)
+ tis een diesel.. hou zou dat wel niet klinken? Als een Machinegeweer?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |