of een van de andere oliemaatschappijenquote:
ik gok de Aldiquote:Op maandag 11 juni 2007 16:51 schreef lipje het volgende:
[..]
of een van de andere oliemaatschappijen
Gewoon, voor de lol.. zo ben ik teminste stoerquote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef fathank het volgende:
Wat de neuk doet een turbo timer? Iets meer uitleg als "je turbo timen" is gewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopeloos benzine verslaafd
misschien moet je eens gaan sparen voor iets leuks i.p.v. je geld uit te geven aan meuk waarvan jij de advertenties per definitie als meer waarheid aanneemt dan de mening van de Tupperware-types hier (die je overigens vierkant uitlachen nu)quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon, voor de lol.. zo ben ik teminste stoer![]()
Een Turbo Timer sluit je aan en programeer je (30 sec).
Nadat je de sleutel uit je contact hebt gehaald draait de motor rustig verder totdat de tijd is verstreken.
Hiermee voorkom je dat je oliedruk ineens afneemt tijdens het spinnen van je Turboke,,,
Mijn vader vergeet regelmatig om de motor ff te laten draaien.
Deze timer is besteld:
[afbeelding]
Niet iedereen heeft een even grote budget, wat ik hier max. voor wil uitgeven is 500 euro. en dit is niet de allerlaagste kwaliteit, tis alleen een foto van een -bijna- zelfde timer. het heeft me 60 euro gekost.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
misschien moet je eens gaan sparen voor iets leuks i.p.v. je geld uit te geven aan meuk waarvan jij de advertenties per definitie als meer waarheid aanneemt dan de mening van de Tupperware-types hier (die je overigens vierkant uitlachen nu)
Kommop man! Waarom ga je altijd voor de allerlaagste kwaliteit, de goedkoopste oplossingen en sla je bijna altijd goed advies in de wind?
Laat die Volkswagen staan, spaar (maar vooral LEER) door en koop later je "droom"bak. Dit gaat ja al je zakgeld kosten.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat ik hier max. voor wil uitgeven is 500 euro.
500 Euro - dat wat je nu al uit heb gegeven = te weinig om de motor op te voeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Zoals ik aangaf wil ik zeker zo'n 130/150PK uitpersen.. dat is genoeg voor mij.
100% weggekukeld geld, gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon, voor de lol.. zo ben ik teminste stoer![]()
Een Turbo Timer sluit je aan en programeer je (30 sec).
Nadat je de sleutel uit je contact hebt gehaald draait de motor rustig verder totdat de tijd is verstreken.
Hiermee voorkom je dat je oliedruk ineens afneemt tijdens het spinnen van je Turboke,,,
Mijn vader vergeet regelmatig om de motor ff te laten draaien.
Deze timer is besteld:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef Youp het volgende:
je kan ook gewoon voor 500 euro een rot golfje 2 gti kopen... die heeft had al bijna 150 pk
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Neluhz het volgende:
volgens mij hebben ze hier precies datgene wat jij allemaal nodig hebt voor je auto..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Neluhz het volgende:
volgens mij hebben ze hier precies datgene wat jij allemaal nodig hebt voor je auto..
http://www.tdisite.nl/portal.phpquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe ken jij die linkt toch zo goed??
maar goed, morgen of overmorgen de EGR klep afdichten, gelezen dat je daarmee meer koppel kunt winnen![]()
![]()
Daar heb ik et juist gelezequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.tdisite.nl/portal.php
check daar eensch
dat ga je niet menen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
Lezen menschenDe man heeft geen rijbewijs en geen auto ... Pa laat 'm aan de auto rommelen.
het budget verspelende en naar alle waarschijnlijkheid zo zichzelf uitsluitende van de aanschaf van een eigen behoorlijke auto in de nabije toekomst... dat effe terzijde
heb je je rijbewijs nou al? en hoe staat het met je minibike-project?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Gooi dr maar een slot op.. intreseert me niet meer, Dacht dat mensen het wel aan zouden vinden om wat met jullie te delen maar nee. Alles wat ik aan de auto doe doe ik omdat IK het leuk vind, en omdat IK er ook in rij....
Twas en het is ook niet de bedoeling dat het een sjonnie bak zou worden.. Ik wil er minstens 130 PK uitpersen.. en dat ga ik doen ook...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je je rijbewijs nou al? en hoe staat het met je minibike-project?
waarschijnlijk is de golf alweer verkochtquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Gooi dr maar een slot op..
[knip] bla bla [/knip]
eigenlijk jammer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Echt iedereen die een pauperbak gaat maken word weggepest hier
Ze vragen eromquote:
maar als we ze hier houden hebben we nog wat te lachenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef Fugie het volgende:
Je bewijst ze alleen maar een dienst door ze te vertellen wat ze beter niet kunnen doen
Je zou 'm toch gaan chippen EN powerboxen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil er minstens 130 PK uitpersen.. en dat ga ik doen ook...
lachen doe je maar in onzin ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
maar als we ze hier houden hebben we nog wat te lachen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef Youp het volgende:
[..]
[..]
waarschijnlijk is de golf alweer verkocht
nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef invine het volgende:
Wel al te koop staan?
Heb ik.. 60 euro heeft die Turbo timer me gekostquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef Delnooz het volgende:
Turquaz52, het is echt niet de bedoeling om je af te kraken ofzo. Maar het is toch niet een heel vreemde gedachte dat je 10% van 500 euro die je aan een auto kunt besteden, beter kunt besteden dan aan een turbo-timer?
Geld voor mijn rijbewijs is al bijeen.. en staat op de bank.. 500 euro is het max. wat ik er voor wil uitgeven aan de Golf....quote:Echt zonder vervelend te willen doen, 500 euro is al weer 20% van je rijbewijs ofzo (geen idee hoeveel dat nu kost). Voor 500 euro heb je straks een prima krot om de eerste paar maanden na je rijbewijs mee rond te rijden.
Ik vind dat een Turbo timer wel belangrijk is.. altijd 30 sec in de auto wachten, mijn oom had eens een 200SX en heeft een turbo verneukt dmv meteen de motor uitzetten zonder ff 30 sec. te wachten! Had hij maar een Turbotimerquote:Het is niet bedoeld om je af te kraken hoor, maar zo'n turbotimer is niet direct nuttig ofzo. Dat Neon is nog zoiets. JE zult het echt heel mooi vinden en dat is ook helemaal niet erg. MAar na de eerste 3 keer ga je echt niet meer als je in je auto zitten telkens naar dat neon zitten kijken, maar kijk je weer gewoon naar buiten. En nog 3 keer later vind je het te veel moeite om dat neon telkens aan te doen.
Heb je nog niet eens een rijbewijsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Geld voor mijn rijbewijs is al bijeen.. en staat op de bank.. 500 euro is het max. wat ik er voor wil uitgeven aan de Golf....
Je hebt een turbo-timer gekocht voor de standaard turbo die er nu op zit he? Nog niet voor een bijzondere turbo die er straks misschien gaat komen (en dat gaat nu weer 60e langer duren). Volkswagen gaat echt geen turbo op een tdi schroeven die zomaar kapot gaat als een gebruiker niet elke keer 30sec. wacht. Kom op! dan kunnen ze binnen no-time elke auto weer terughalen van ontevreden klanten. Als ze er bij VW achter kwamen dat die turbo telkens kapot ging door niet te wachten zou den ze zoiets wel inbouwen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik moet zeggen dat ik het wel een grappig speeltje vind, als vind ik het compleet nutteloos op dit momentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb ik.. 60 euro heeft die Turbo timer me gekost![]()
[..]
Geld voor mijn rijbewijs is al bijeen.. en staat op de bank.. 500 euro is het max. wat ik er voor wil uitgeven aan de Golf....
[..]
Ik vind dat een Turbo timer wel belangrijk is.. altijd 30 sec in de auto wachten, mijn oom had eens een 200SX en heeft een turbo verneukt dmv meteen de motor uitzetten zonder ff 30 sec. te wachten! Had hij maar een Turbotimer![]()
Turbo = Turboquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Delnooz het volgende:
[..]
Je hebt een turbo-timer gekocht voor de standaard turbo die er nu op zit he? Nog niet voor een bijzondere turbo die er straks misschien gaat komen (en dat gaat nu weer 60e langer duren). Volkswagen gaat echt geen turbo op een tdi schroeven die zomaar kapot gaat als een gebruiker niet elke keer 30sec. wacht. Kom op! dan kunnen ze binnen no-time elke auto weer terughalen van ontevreden klanten. Als ze er bij VW achter kwamen dat die turbo telkens kapot ging door niet te wachten zou den ze zoiets wel inbouwen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik moet zeggen dat ik het wel een grappig speeltje vind, als vind ik het compleet nutteloos op dit moment
Doe eens even normaal, wil je...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turbo = Turbo
Kapot = Kapot..
Ik wil niet dat ie kapot gaat dus koop een Turbo timer, problemen mee? DOe er dan wat aan![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, wil je...
Hij valt je niet aan... En heeft zeker een punt...
maar wat is de stand van zaken nu? heb je al meer dingen kunnen kopen? denk je dat al die dingen die je op je lijst had kunt aanschaffen voor 500 euro?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
VOelde me niet aangevallen.. maar geirriteerd...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turbo = Turbo
Kapot = Kapot..
Ik wil niet dat ie kapot gaat dus koop een Turbo timer, problemen mee? DOe er dan wat aan![]()
hij bedoelle dus jij beter geld is ken besteden aan anderes dan turbo timerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb ik.. 60 euro heeft die Turbo timer me gekost![]()
[..]
bijvoorbeeld een grotere turboquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:43 schreef Youp het volgende:
[..]
hij bedoelle dus jij beter geld is ken besteden aan anderes dan turbo timer
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef lipje het volgende:
[..]
bijvoorbeeld een grotere turbo
oh wacht, dan heb je die timer nodig
3 ton op de teller dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Grotere turbo turbo is op dit moment niet nodig.. dat kan later wel.. (lees: maanden)..
Turbo timer is besteld.. ga echt niet afwijzen omdat jullie geen geblazen auto's hebben![]()
Ons auto heeft over nog een paar km 0 km gelopen![]()
![]()
![]()
Ja, dat is de reden dat we het er niet mee eens zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Turbo timer is besteld.. ga echt niet afwijzen omdat jullie geen geblazen auto's hebben![]()
Nou... ik heb een geblazen auto... en ik heb geen turbo timer nodig hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb zelf een JTD en heb nooit een turbotimer nodig gehad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Grotere turbo turbo is op dit moment niet nodig.. dat kan later wel.. (lees: maanden)..
Ons auto heeft over nog een paar km 0 km gelopen![]()
![]()
![]()
Als je nou zegt 'problemen mee, dikke pech voor je' is het nog een enigzins logische reactie... maar 'doe er wat aan'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turbo = Turbo
Kapot = Kapot..
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:10 schreef flyguy het volgende:
Het tofste vind ik nog dat je er sportieve rode vloermatten in hebt gelegd
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef Delnooz het volgende:
[..]
Als je nou zegt 'problemen mee, dikke pech voor je' is het nog een enigzins logische reactie... maar 'doe er wat aan'![]()
Maar goed,
Turbo = Turbo![]()
Volkswagen turbo test programma = volkswagen turbo test programma![]()
![]()
![]()
Hoe sterk wil je het hebben. Een van de grootste autofabrikanten ter wereld besluit dat het niet nodig is! Voor een motor die gebruikt werd voor half leasend Nederland! Er is niks geen gezeik mee geweest! Kom op!@
Kijk, het is natuurlijk jammer dat je er zo achter komt dat eignelijk helemaal niemand die stopwatch van je gaaf vindt, of in ieder geval nuttig, wat je wel gehoopt had natuurlijk toen je het hier ging posten. Maar wees dan op zijn minst zo ruiterlijk om toe te geven dat dit niet de meest briljante aankoop was.
En mijn vraag blijft toch echt, hoe gaat dit project verder? Waarom verdiend dit topic nog de status 'project' ?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef osmo het volgende:
IntEresseert ... IntEressant ...
En terecht dat je trots bent op je turbotimer, nu kun je tot 4000 rpm gas geven en met een gerust hart het contact uitzetten!
Jeps, moet ie alleen nog een anti-cilinderkopscheurtimer of een thermischoverbelastingstimer kopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef osmo het volgende:
IntEresseert ... IntEressant ...
En terecht dat je trots bent op je turbotimer, nu kun je tot 4000 rpm gas geven en met een gerust hart het contact uitzetten!
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:43 schreef Neluhz het volgende:
Misschien een timer die er voor zorgt dat de neon rustig afkoelt?![]()
Anders branden je lampen zo snel door..![]()
Turbotimerquote:Op maandag 18 juni 2007 09:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb je al een keer wat gedaan behalve die neon () aangesloten?
Foto's enzo??
Gewoon een RVS buis van de motor tot achter, veels goedkoper.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
TurbotimerBen opzoek naar velgjes..
![]()
daarna de uitlaat er op proberen te bouwen, een lasje hier een lasje daar.... (komt van een VR6 af)
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:53 schreef osmo het volgende:
[..]
Gewoon een RVS buis van de motor tot achter, veels goedkoper.
Eerder als een bulldozer als ik een gokje mag doen, vooral met die open luchtfilterquote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben geen Sjonnie die puur om het geluid doet.. (want deze maakte (toen ie onder een VR6 lag) niet zo veel lawaai!)
+ tis een diesel.. hou zou dat wel niet klinken? Als een Machinegeweer?![]()
![]()
zoals ik eerder in dit topic al zei... als een vrachtwagenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben geen Sjonnie die puur om het geluid doet.. (want deze maakte (toen ie onder een VR6 lag) niet zo veel lawaai!)
+ tis een diesel.. hou zou dat wel niet klinken? Als een Machinegeweer?![]()
![]()
zo klonk onze patrol wel... maar zoals ik al zei dat was een dikke laagtoerige 6 cilinder turbo diesel... en in Senegal heb ik daar dus de uitlaat onderuit getrokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:53 schreef Neluhz het volgende:
Waarom een uitlaat van een vr6?ik kreeg em voor een prikkie van een vriend van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Jij koopt alles als het maar voor weinig is en stoer klinkt, valt me op.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik kreeg em voor een prikkie van een vriend van me![]()
En dan hopen dat het een beetje dezelfde diameter is...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik kreeg em voor een prikkie van een vriend van me![]()
Stylen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:23 schreef Sounddragon het volgende:
voordat je een station om hebt getoverd in iets optisch aanvaardbaars ben je wel een paar DUIZEND euro verder, en als je serieus wilt doen (en ook genomen wilt worden) begin dan niet in de startpost met woorden als 'neon' en 'open luchtfilter'![]()
Tis allemaal wel te doen hoor, maar realiseer je dat er wat meer geld in moet als wat je nu begroot hebt...als je het goed wilt doen tenminste... I
k rijd zelf in een ietwat () opgekalefaterde 13 in een dozijn burgertrutten auto (als ie standaard is
) maar daar gaat wel wat meer tijd en moeite in zitten als je denkt.. bij STYLEN, veroorzaakt de ene verandering namelijk vaak de andere.. en dat is bij TUNEN trouwens ook zo, alleen werkt daarbij de ene verandering niet zonder die andere, en dan kost het dus ineens serieus geld...
Nogmaals: het kán allemaal wel, maar het geld over een hele dikke balk donderen...![]()
Begin bij het begin: eerst FF velgjes en verlagen, en evt koplampies als je dat graag wilt, dan is de buitenkant FF een beetje naar je zin, als je niet veel budget hebt, is het niet slim om alles tegelijk te gaan doen, dan is op een bepaald moment de hele auto 'half af' en heb je er geen zin meer in omdat je voor lul rijdtresult;
auto en projekt..
Thnx.. maar ik trek me dr niks van aan hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:35 schreef mast3r het volgende:
Turquaz ik snap niet dat je blijft posten, word je niet gek van al die kansloze fokkertjes die de hele tijd bijdehante opmerkingen maken?
leuk project btw
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij koopt alles als het maar voor weinig is en stoer klinkt, valt me op.
De Duitsers hebben daar een leuk onderscheid in ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een uitlaat heb gekocht van een vriend die een beetje goedkoper is mag ik hem niet kopen?
Heb destijd een uitlaat op de sloop gevonden die onder een primera zat, lasje hier lasje daar en hij paste op onze BMW.. mag dat ook niet dan?![]()
De Turken hebben daar ook een leuk onderscheid in:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De Duitsers hebben daar een leuk onderscheid in ...
Billig <> Preiswertig.
Go figure
Die mag je uitleggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De Turken hebben daar ook een leuk onderscheid in:
Nerede Beles, oraya yerles <> Ucuzmal Kacirilmaz
Go figure![]()
Tot nu toe gedaan:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:43 schreef Neluhz het volgende:
Al updates?
Of zit ie al om een boom gevouwen?
ooit van wax/boenen gehoord>quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef tevebe het volgende:
Ik kan er overheen gelezen hebben, maar waarom een rode auto? Wij hebben vroeger een rode Passat gehad en die was roze toen wij hem verkochten.
Zwarte reflectoren en 'lichten'? Is dat niet een beetje onpraktischquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tot nu toe gedaan:
* De reflectoren en knipperlichten vervangen door zwarte exemplaren,
Schaduw noemen we dat en is gratis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef MikeyMan het volgende:
Zwart licht is juist extreem praktisch... Daar kun je heel erg rijk mee worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |