quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef Youp het volgende:
je kan ook gewoon voor 500 euro een rot golfje 2 gti kopen... die heeft had al bijna 150 pk
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Neluhz het volgende:
volgens mij hebben ze hier precies datgene wat jij allemaal nodig hebt voor je auto..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Neluhz het volgende:
volgens mij hebben ze hier precies datgene wat jij allemaal nodig hebt voor je auto..
http://www.tdisite.nl/portal.phpquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe ken jij die linkt toch zo goed??
maar goed, morgen of overmorgen de EGR klep afdichten, gelezen dat je daarmee meer koppel kunt winnen![]()
![]()
Daar heb ik et juist gelezequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.tdisite.nl/portal.php
check daar eensch
dat ga je niet menen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
Lezen menschenDe man heeft geen rijbewijs en geen auto ... Pa laat 'm aan de auto rommelen.
het budget verspelende en naar alle waarschijnlijkheid zo zichzelf uitsluitende van de aanschaf van een eigen behoorlijke auto in de nabije toekomst... dat effe terzijde
heb je je rijbewijs nou al? en hoe staat het met je minibike-project?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Gooi dr maar een slot op.. intreseert me niet meer, Dacht dat mensen het wel aan zouden vinden om wat met jullie te delen maar nee. Alles wat ik aan de auto doe doe ik omdat IK het leuk vind, en omdat IK er ook in rij....
Twas en het is ook niet de bedoeling dat het een sjonnie bak zou worden.. Ik wil er minstens 130 PK uitpersen.. en dat ga ik doen ook...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je je rijbewijs nou al? en hoe staat het met je minibike-project?
waarschijnlijk is de golf alweer verkochtquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Gooi dr maar een slot op..
[knip] bla bla [/knip]
eigenlijk jammer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Echt iedereen die een pauperbak gaat maken word weggepest hier
Ze vragen eromquote:
maar als we ze hier houden hebben we nog wat te lachenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef Fugie het volgende:
Je bewijst ze alleen maar een dienst door ze te vertellen wat ze beter niet kunnen doen
Je zou 'm toch gaan chippen EN powerboxen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil er minstens 130 PK uitpersen.. en dat ga ik doen ook...
lachen doe je maar in onzin ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
maar als we ze hier houden hebben we nog wat te lachen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef Youp het volgende:
[..]
[..]
waarschijnlijk is de golf alweer verkocht
nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef invine het volgende:
Wel al te koop staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |