dat ga je niet menen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
Lezen menschenDe man heeft geen rijbewijs en geen auto ... Pa laat 'm aan de auto rommelen.
het budget verspelende en naar alle waarschijnlijkheid zo zichzelf uitsluitende van de aanschaf van een eigen behoorlijke auto in de nabije toekomst... dat effe terzijde
heb je je rijbewijs nou al? en hoe staat het met je minibike-project?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Gooi dr maar een slot op.. intreseert me niet meer, Dacht dat mensen het wel aan zouden vinden om wat met jullie te delen maar nee. Alles wat ik aan de auto doe doe ik omdat IK het leuk vind, en omdat IK er ook in rij....
Twas en het is ook niet de bedoeling dat het een sjonnie bak zou worden.. Ik wil er minstens 130 PK uitpersen.. en dat ga ik doen ook...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je je rijbewijs nou al? en hoe staat het met je minibike-project?
waarschijnlijk is de golf alweer verkochtquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Gooi dr maar een slot op..
[knip] bla bla [/knip]
eigenlijk jammer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Echt iedereen die een pauperbak gaat maken word weggepest hier
Ze vragen eromquote:
maar als we ze hier houden hebben we nog wat te lachenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef Fugie het volgende:
Je bewijst ze alleen maar een dienst door ze te vertellen wat ze beter niet kunnen doen
Je zou 'm toch gaan chippen EN powerboxen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil er minstens 130 PK uitpersen.. en dat ga ik doen ook...
lachen doe je maar in onzin ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
maar als we ze hier houden hebben we nog wat te lachen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef Youp het volgende:
[..]
[..]
waarschijnlijk is de golf alweer verkocht
nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef invine het volgende:
Wel al te koop staan?
Heb ik.. 60 euro heeft die Turbo timer me gekostquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef Delnooz het volgende:
Turquaz52, het is echt niet de bedoeling om je af te kraken ofzo. Maar het is toch niet een heel vreemde gedachte dat je 10% van 500 euro die je aan een auto kunt besteden, beter kunt besteden dan aan een turbo-timer?
Geld voor mijn rijbewijs is al bijeen.. en staat op de bank.. 500 euro is het max. wat ik er voor wil uitgeven aan de Golf....quote:Echt zonder vervelend te willen doen, 500 euro is al weer 20% van je rijbewijs ofzo (geen idee hoeveel dat nu kost). Voor 500 euro heb je straks een prima krot om de eerste paar maanden na je rijbewijs mee rond te rijden.
Ik vind dat een Turbo timer wel belangrijk is.. altijd 30 sec in de auto wachten, mijn oom had eens een 200SX en heeft een turbo verneukt dmv meteen de motor uitzetten zonder ff 30 sec. te wachten! Had hij maar een Turbotimerquote:Het is niet bedoeld om je af te kraken hoor, maar zo'n turbotimer is niet direct nuttig ofzo. Dat Neon is nog zoiets. JE zult het echt heel mooi vinden en dat is ook helemaal niet erg. MAar na de eerste 3 keer ga je echt niet meer als je in je auto zitten telkens naar dat neon zitten kijken, maar kijk je weer gewoon naar buiten. En nog 3 keer later vind je het te veel moeite om dat neon telkens aan te doen.
Heb je nog niet eens een rijbewijsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Geld voor mijn rijbewijs is al bijeen.. en staat op de bank.. 500 euro is het max. wat ik er voor wil uitgeven aan de Golf....
Je hebt een turbo-timer gekocht voor de standaard turbo die er nu op zit he? Nog niet voor een bijzondere turbo die er straks misschien gaat komen (en dat gaat nu weer 60e langer duren). Volkswagen gaat echt geen turbo op een tdi schroeven die zomaar kapot gaat als een gebruiker niet elke keer 30sec. wacht. Kom op! dan kunnen ze binnen no-time elke auto weer terughalen van ontevreden klanten. Als ze er bij VW achter kwamen dat die turbo telkens kapot ging door niet te wachten zou den ze zoiets wel inbouwen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik moet zeggen dat ik het wel een grappig speeltje vind, als vind ik het compleet nutteloos op dit momentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb ik.. 60 euro heeft die Turbo timer me gekost![]()
[..]
Geld voor mijn rijbewijs is al bijeen.. en staat op de bank.. 500 euro is het max. wat ik er voor wil uitgeven aan de Golf....
[..]
Ik vind dat een Turbo timer wel belangrijk is.. altijd 30 sec in de auto wachten, mijn oom had eens een 200SX en heeft een turbo verneukt dmv meteen de motor uitzetten zonder ff 30 sec. te wachten! Had hij maar een Turbotimer![]()
Turbo = Turboquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Delnooz het volgende:
[..]
Je hebt een turbo-timer gekocht voor de standaard turbo die er nu op zit he? Nog niet voor een bijzondere turbo die er straks misschien gaat komen (en dat gaat nu weer 60e langer duren). Volkswagen gaat echt geen turbo op een tdi schroeven die zomaar kapot gaat als een gebruiker niet elke keer 30sec. wacht. Kom op! dan kunnen ze binnen no-time elke auto weer terughalen van ontevreden klanten. Als ze er bij VW achter kwamen dat die turbo telkens kapot ging door niet te wachten zou den ze zoiets wel inbouwen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten. Ik moet zeggen dat ik het wel een grappig speeltje vind, als vind ik het compleet nutteloos op dit moment
Doe eens even normaal, wil je...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turbo = Turbo
Kapot = Kapot..
Ik wil niet dat ie kapot gaat dus koop een Turbo timer, problemen mee? DOe er dan wat aan![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, wil je...
Hij valt je niet aan... En heeft zeker een punt...
maar wat is de stand van zaken nu? heb je al meer dingen kunnen kopen? denk je dat al die dingen die je op je lijst had kunt aanschaffen voor 500 euro?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
VOelde me niet aangevallen.. maar geirriteerd...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turbo = Turbo
Kapot = Kapot..
Ik wil niet dat ie kapot gaat dus koop een Turbo timer, problemen mee? DOe er dan wat aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |