Leuk ide!e! iemand een vorkeur?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef AminBen het volgende:
Ok, ik ga voor een clubje in Portugal of Griekenland. Heb daar ook nog niet gemanaged![]()
Ik heb hem wel staan.....quote:
Lijkt mij een leuke challengequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef Storing het volgende:
OFI Kreta?
Geeft niks hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef Storing het volgende:
Sorry, geen veelposter dus wist niet dat dat de bedoeling was ;-)
Je hebt PMquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:47 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik heb hem wel staan.....
PM me ff je mailadres ofzow
Het staat sowieso op Fuck the Ref. En kopiëren kan ook wel ja. lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:34 schreef Stammies het volgende:
De link voor nederlandse taal in de OP werkt niet, heeft iemand daar een goede link van. Of kan ik ook de NL taal kopieeren van een computer waar de Nederlandse FM op staat?
Met punten lijkt me leuker, anders krijg je mensen die er heel lang over doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doen we die challenge gewoon met een ruime doelstelling als "Win zo snel mogelijk de CL" of echt weer met punten enzo net als de Cisco-Challenge?
Daarom is het toch ook 'wie als eerste'? En als het gelijk spel is wel naar doelsaldo oid kijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Met punten lijkt me leuker, anders krijg je mensen die er heel lang over doen.
Volgens mij is er weinig nieuws, op een eventuele dataupdate na hier en daar (van Man Utd bijv), maar dat is optioneel. Nieuwe patches zijn er weinig volgens mij.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:34 schreef nerox het volgende:
Ik heb footballmanager 2007 ook weer geinstalleerd en vraag me af of er nog intressante updates zijn die ik moet downloaden, en leuke weetjes of wat dan ook laat het weten.
ps: heb het de afgelopen 3 maanden niet gespeeld.
Zal denk ik pas weer rond september/oktober uitkomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:25 schreef nerox het volgende:
hmm jammer is er al enig nieuws over de nieuwe footballmanager?
Dat wordt meestal rond augustus/september bekend gemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal denk ik pas weer rond september/oktober uitkomen.
Ben benieuwd wat de toevoegingen/veranderingen zullen zijn.
Dat kan je ook als je gewoon zelf bondscoach bent hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef Sloggi het volgende:
Kent iemand een goede savegame editor voor FM07? Ik wil namelijk handmatig alle spelers van het Nederlands Elftal eruit flikkeren zodat ik zelf spelers kan selecteren...
Hoe dan? Die 'grijze' spelers kunnen bij mij niet worden verwijderd hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan je ook als je gewoon zelf bondscoach bent hoor.
Moet je fake.inc verwijderen en een nieuw spel starten.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe dan? Die 'grijze' spelers kunnen bij mij niet worden verwijderd hoor.
Upload je game maar, dan ga ik hem ook spelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben maar een game begonnen met OFI Kreta. Dit zijn mijn specs:
SI Data update 7.0.2
Large Database
Geselecteerde landen (allen speelbaar, muv Griekenland alleen de hoogste competitie):
Griekenland (Superliga + National B Division)
Turkije
Nederland
Italie
Servië
Engeland
Spanje
Frankrijk
Duitsland
Israel
Nog een voorkeur voor een uploadsite?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Upload je game maar, dan ga ik hem ook spelen.
Een snellequote:Op zondag 3 juni 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een uploadsite?
En dat zijn?quote:
Tjaquote:Op zondag 3 juni 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je fake.inc verwijderen en een nieuw spel starten.
Heb het even niet gevolgd.. geen zin e.d... vertel sjimzquote:
We gaan met OFI kreta spelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb het even niet gevolgd.. geen zin e.d... vertel sjimz
Oke.. zal een poging wagen en dit topic in de gaten houdenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
We gaan met OFI kreta spelen.
Maar doelstellingen,puntentelling en regels zijn nog niet bekend
Tsja dunno. Wat mij betreft houden we het ruim in het begin (bijvoorbeeld 'win zo snel mogelijk de Champions League' oid) en kunnen we pas bij gelijk spel kijken naar het aantal gewonnen bekers ed. Dat scheelt een boel organisatiequote:Op zondag 3 juni 2007 15:26 schreef sjimz het volgende:
Hoe gaan we de puntentelling doen enzo/ wat zijn de doelstellingen en de regels?
Aston Villa, Osasuna, Palermo, Atletico Madrid, Auxerrequote:Op zondag 3 juni 2007 21:42 schreef nerox het volgende:
Lol dat wist ik niet nouja dankje scheelt me weer 10 minuten.
Verder nog een idee wat voor Team ik zal kiezen? Graag een redelijk bekende middenmoter.
Osasuna met held Raul Garciaquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef nerox het volgende:
Palermo klinkt zeer intressantdenk dat ik me daar maar eens aan ga wagen.
Pareltjequote:
Max 5 Buiten-EU spelers zie ik net.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:36 schreef Storing het volgende:
Ik zal met OFI proberen zoveel mogelijk oostelijke mediterranen te halen. Daar moet vast een Europese prijs mee te pakken te zijn. Egyptische en Israelische talenten.. Yummie!
7.0.1 voor de database?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef sjimz het volgende:
Je hoeft alleen maar 7.0.2 te installeren dan.
Dan worden het dus 5 Egyptenaren/Israelis en een hoop Grieken. ZIt Turkije nu al bij de EU ;-)quote:
Oke mooi, dan doe ik ook mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
Je hebt aan patch 7.0.2 genoeg.
Is goed hoor. Als je maar niet meer selecteert dan de gegeven instellingen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:38 schreef stefmans het volgende:
Mijn PC is niet zo snel dus ik selecteer alleen Griekenland, Engeland en Spanje als jullie het er mee eens zijn![]()
Jammer van de concentratie/anticipatie... maarquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Hier kwam mijn scout mee aanzettenvoor slecht 130k
![]()
Ik hoop dat het nog iets omhoog gaat hij mag de komende 3 jaar toch in in Man UTD b voetballenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jammer van de concentratie/anticipatie... maar![]()
Je kan ze kopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Hey ik ben nu met Arsenal, maar ik kan geen talentjes uit de gebieden buiten Europa halen (geen werkvergunning). Daarom had ik een Belgische satellietclub genomen om "de wet te omzeilen", maar euh.. hoe kan ik mijn spelers daar nou stallen als ik ze nieteens kan kopen? Zo werkt het toch ook nooit? Ik wil ze gewoon met Lokeren kunnen kopen en dan na 3 jaar naar Arsenal
Once Caldas is ook wel aardig goed anders.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:43 schreef Winski05 het volgende:
Hierin verwacht ik toch echt wel te kunnen overleven. River Plate is lastig, maar de andere twee ploegen lijken me niet zo'n groot probleem.
Prince doet het bij mij goedquote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ze kopen.
Ze krijgen dan geen werkvergunning maar je kan ze dan wel naar je feeder club sturen in belgie om ze vervolgens na 3 jaar weer terug te halen naar Arsenal.
Mijn eerste 2 aankopen met OFI heb ik al binnen.
Stenild Nielsen (keeper) komt voor 14.000 en Prince Rajcomarkomt gratis.
Vind je die jonge keeper van OFI niet goed genoeg?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ze kopen.
Ze krijgen dan geen werkvergunning maar je kan ze dan wel naar je feeder club sturen in belgie om ze vervolgens na 3 jaar weer terug te halen naar Arsenal.
Mijn eerste 2 aankopen met OFI heb ik al binnen.
Stenild Nielsen (keeper) komt voor 14.000 en Prince Rajcomarkomt gratis.
Nah..heb ze gescout, en ze zijn niet zo denderend. Spelen een paar redelijke spelers, maar mijn team is veel sterker.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Once Caldas is ook wel aardig goed anders.
Jawel maar die heb ik voor 650.000 verkocht.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vind je die jonge keeper van OFI niet goed genoeg?
Het doel is op dit moment nog 'win zo snel mogelijk de Champions League'. Ga daar maar van uit. Pas bij een gelijk spel (dus twee of meer mensen die in hetzelfde seizoen de CL winnen) zullen we kijken naar andere dingen, bijvoorbeeld het aantal gepakte prijzen, evt het aantal gewonnen wedstrijden in dat seizoen oid. Maar dat zal dan pas besproken worden, denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef nerox het volgende:
Netjes Denthemen
Ik zou ook wel aan de challange willen deelnemen maar wat is precies het doel en hoelang gaan jullie ermee door?
Voor het eerst dat ik aan een challange zou meegaan doenmss ook verdere info om hoelang deze wordt vernieuwt zou handig zijn.
70kquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Storing het volgende:
Heb nog geen tijd gehad om te starten. Wat is je budget om mee te kopen aan het begin?
KPD is een ander subforum hoor!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:08 schreef dvdk het volgende:
ik heb dit al een tijd niet meer gespeeld want ik vind het een ontzettend homo-spel
OFI heeft inderdaad een paar leuke talenten rondlopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:00 schreef VlaDje het volgende:
Hmm ziek thuis, laat ik ook maar weer een x gaan FMen...
OFI is trouwens een goede ploeg, toen ik met Panathinaikos speelde kwamen veel talenten uit Kreta enze wisten van het eerste seizoen (9e ofzo) naar het 2e seizoen gewoon een selectie neer te zetten die mee draaide in de top, zeg maar:
Panathanaikos, Xanti, AEK, Olympiakos...
Na 3 seizoenen was Olympiakos afgehaakt, die kwamen niet verder dan steeds hooguit een 5e of 6e plek
Altijd beter kijken. Deze man is een hele fijne speler bij mij, zeker voor dit niveau.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kreeg ik net ook door toen ik d8 met een B-team op te treden![]()
je zou ook gewoon normaal kunnen antwoorden op m'n vraag, zo raar is die toch niet? ik speelde vroeger ook best veel fbm07/06/05quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef nerox het volgende:
Dvdk dit heb je op de vorige pagina ook al gepost. Kan je niet gewoon deaud gaan?
ik had ook een keer iedereen op 'manmark' gezet, hielp ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef JantjeW het volgende:
Ontzettend homo-spel is anders ook niet echt een normale reactie.
Misschien gingen ze niet mee verdedigen omdat er geen tall player of man was om te marken?
jij newb, in fbm 06 en eerdere versies, als je je striker de keeper liet marken scoorde hij meer dan 40 doelpunten per seizoen, wordt ook wel gezien als cheaten......dus mensen die dat doen zijn gewoon frickin lamers.....net als die truuk in fbm06 dat je gratis spelers kon kopen....nog lamerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:21 schreef JantjeW het volgende:
Ja, dat zeg ik dus, als het niet nodig is, wil je iedereen laten marken. Denk dat een muur iets nuttiger is als een mannetje bij de keeper neer te zetten.
Omdat het homo gevoelens bij je oproept?quote:nu snap je mischien ook waarom ik het spel 'gay' noem
dan niet he, als jij het zo goed weet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:42 schreef JantjeW het volgende:
Nee, snap het nog steeds niet, misschien ben jij wel gay, maar weet je het zelf nog niet, wie zal het zeggen. Zolang je geen normale post hier hebt gemaakt hoef je ook geen normale reacties te verwachten. In FM06 kon je ook niet gratis spelers halen (gratis kopen? que?).
Pak anders even op en praat over FMquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
je moeder weet nu ook goed hoe ze m'n lul moet zuigen.
dat probeer ik ook, ik stelde een serieuze vraag en iedereen begint weer zielig te doen tegen me.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Pak anders even op en praat over FM
Ik speel het zelf nog enkel omdat ik met school bezig ben, er staat nog wel een mooie game open met ManUtd, maar het is straks toch Vakantie
Gekke homofoobquote:ik heb dit al een tijd niet meer gespeeld want ik vind het een ontzettend homo-spel
Op dit moment kan ik geen antwoord geven op je vraag, wil je nu even normaal doen, en iedereen die dat op dit moment ook doet: DOE OOK EVEN NORMAAL !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
dat probeer ik ook, ik stelde een serieuze vraag en iedereen begint weer zielig te doen tegen me.
Schat, luister naar me. Als je een spel een homospel noemt, om er daarna een vraag over te stellen, neem ik je niet serieus. Bovendien ís er serieus op geantwoord, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
dat probeer ik ook, ik stelde een serieuze vraag en iedereen begint weer zielig te doen tegen me.
Die dvdk heeft in elk topic van FM waar hij in heeft gepost niet normaal gedaan.quote:
Tóch is hij welkom in deze reeks, zolang hij normaal kan doen. Doet ie dat niet, dan is dat zo weggehaald, genote en wellicht krijgt ie er ook nog een ban, of twee, of drie voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die dvdk heeft in elk topic van FM waar hij in heeft gepost niet normaal gedaan.
Hij komt alleen maar om te trollen en te zieken, en ik denk dat veel vaste FM bezoekers het met mij eens zijn.
Ooh werkt dat zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Dus, mag je iemand niet, negeer hem dan vooral. Is iemand vervelend, niet op reageren, doe gewoon een topicreport ([afbeelding]) de deur uit en een moderator zal er zo snel mogelijk naar kijken en er wat aan doen.
Hoe kan je nou niet overtuigend 1e staanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heel overtuigend is het nog niet, maar na 6 wedstrijden heb ik iig niet verloren. Sta 1e (of 2e op verliespunten).
Dat mag ook hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ooh werkt dat zoNouja, scheelt me weer een post in feedback voortaan.
Krappe overwinningen en mazzeltjes. Een beetje á la PSV.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet overtuigend 1e staan
Bij mij naar Recreativo volgens mij. Maar goed, dat is geen rampquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Lebohang Mokoena is in mijn game al naar Panathinaikos gegaan.
Hij staat bij het favo personeel, dus je wordt een held als het je luktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:29 schreef denthemen het volgende:
In de winterstop maar eens even Machlas halen
Je kan de savegame van de eerste pagina in dit topic halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef nerox het volgende:
Ik zal vanavond rond 10 uur ook beginnen met de Challange. Het zal mijn eerste zijn dus ik heb er zin in.
Wat ik me wel afvraag welke competities moet ik laden? En welke extra landen?
Wat sjimz zegt, of - als die savegame je te groot is - een selectie van de landen die op de eerste pagina genoemd staan, selecteren. Niet meer, minder is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef nerox het volgende:
Ik zal vanavond rond 10 uur ook beginnen met de Challange. Het zal mijn eerste zijn dus ik heb er zin in.
Wat ik me wel afvraag welke competities moet ik laden? En welke extra landen?
Ik probeer die portugees ook te verkopen inderdaad vanwege hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef AminBen het volgende:
Aardig klusje hoor, dat samenstellen van een selectie. Lopen er heel wat transfervrij de deur uit in zomer 2007. Die Portugees wil niet verlengen, probeer hem te verkopen
Nee, dat is een heel oude banner. Mischien iemand tijd om een nieuwe te knutselen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef nerox het volgende:
Is de challange nu opeens niet meer met OFI Kreta? maar met Torpedo Moskou?
Nee, dat is nog van een hele tijd terug, de OP is alleen nooit aangepast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef nerox het volgende:
Is de challange nu opeens niet meer met OFI Kreta? maar met Torpedo Moskou?
Deze competities moet ik dus selecteren?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben maar een game begonnen met OFI Kreta. Dit zijn mijn specs:
SI Data update 7.0.2
Large Database
Geselecteerde landen (allen speelbaar, muv Griekenland alleen de hoogste competitie):
Griekenland (Superliga + National B Division)
Turkije
Nederland
Italie
Servië
Engeland
Spanje
Frankrijk
Duitsland
Israel
Alleen de hoogste, Muv Griekenland.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef nerox het volgende:
[..]
Deze competities moet ik dus selecteren?
en dan elke divisie uit alle landen of alleen hoogste?
mvg
uwe nooberigheid
Je kan ook de save game zelf downloaden, wat dus het meest eerlijk is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef nerox het volgende:
[..]
Deze competities moet ik dus selecteren?
en dan elke divisie uit alle landen of alleen hoogste?
mvg
uwe nooberigheid
Ligt eraan ik speel graag snel dus selecteer weinig competities. Dus alleen Engeland, Spanje en Griekenland.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ook de save game zelf downloaden, wat dus het meest eerlijk is.
Dat is het probleem juist, die kan ik niet in dit topic vinden of het is een verouderde save gamequote:Je kan ook de save game zelf downloaden, wat dus het meest eerlijk is.
Bij mij staat ie wel op pagina 1.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef nerox het volgende:
Dankje, en het is inderdaad moeilijk te vinden als er wordt gezegt eerste pagina, en hij staat vervolgens op de 2e :$ maar iig bedankt.
Je kan het instellen hoeveel reacties je krijgt op één pagina, ik had hem dus ook op pagina 1 staanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef nerox het volgende:
Dankje, en het is inderdaad moeilijk te vinden als er wordt gezegt eerste pagina, en hij staat vervolgens op de 2e :$ maar iig bedankt.
Geniaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:
Aan het einde van het griekse seizoen heb je een all-star game tussen de Greeks en de Foreigners![]()
Ja echt vet is dat, krijgen meestal die grieken em dik op de doppen met 4-0 ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:
Aan het einde van het griekse seizoen heb je een all-star game tussen de Greeks en de Foreigners![]()
Allemaal buitenlanders?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja echt vet is dat, krijgen meestal die grieken em dik op de doppen met 4-0 ofzo![]()
mn hele panathinaikos elftal heeft dr een x in meegespeelt :p
Ik vind hem heel mooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
[afbeelding]
Link: http://i17.tinypic.com/6chqfkh.jpg
Comments?
Geen dankquote:
quote:
Tuurlijk, maar die kun jij niet meer aanpassen (langer dan 2 dagen geleden), dus je moet een modje lief aankijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet dit in de OP?
Daar ben ik heel goed inquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die kun jij niet meer aanpassen (langer dan 2 dagen geleden), dus je moet een modje lief aankijken
Ik speel ook Engels. Nederlandse vertaling zuigt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik speel altijd met de Engelse versie van FM (gewoon uit gewoonte sinds CM01/02), maar weet iemand precies wat de special move "Moves into channels" betekent?
Zoiets stelde ik me ook voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik speel ook Engels. Nederlandse vertaling zuigt.
Het idee dat ik daar altijd bij heb, is dat als er een ruimte opent tussen enkele spelers (zodat je een kanaaltje krijgt), zo'n speler daarin duikt.
Ja, bijvoorbeeld. Zulke spelers hebben een goed oog voor de ruimte. Het zou me niks verbazen als het ook nog eens spelers zijn met een goede Off the ball-rating.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Zoiets stelde ik me ook voor.
Bijvoorbeeld dat de linksback teveel naar de buitenkant staat zodat er een gat tussen de centrale verdediger en de linksback valt, en daar loopt ie dan in, ofzo.
De off the ball-rating van deze speler (FRED) valt opzich tegen, staat nu op 12..quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Zulke spelers hebben een goed oog voor de ruimte. Het zou me niks verbazen als het ook nog eens spelers zijn met een goede Off the ball-rating.
Nouja, dan is dat een specifieke kwaliteit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
De off the ball-rating van deze speler (FRED) valt opzich tegen, staat nu op 12..
Neuh,, Theodoridis had een buitengewone prestatie voor zn middelmatige stats,quote:
Kleizen doet het ook goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:43 schreef denthemen het volgende:
Probeer Takak te halen, die doet het bij mij erg goed
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgend seizoen speelt Christian Vieri op Kreta
Samen met andere toppertjes als oa. Lorenzo Rimkusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga nu aan mijn nieuwe OFI game beginnen.
Toch een vrije dag vandaag.
Ik krijg maar 350k, ondanks een begroting van 3-4 miljoen oid. Misschien ook maar meer vragen binnenkortquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef sjimz het volgende:
Heb voor het 2e seizoen een transferbudget van 1 miljoen euro gekregen, vraag je het bestuur om wat meer krijg je in totaal 5,3 miljoen euro om te besteden![]()
![]()
Dat lijkt me ook. De nieuwe 1e keeper dus?quote:
Ja, heb mijn vorige verkocht en als reserve keeper heb ik Stenild Nielsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. De nieuwe 1e keeper dus?
Okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, heb mijn vorige verkocht en als reserve keeper heb ik Stenild Nielsen.
Olympiakos wilde hem hebben en ik had dat bod geweigerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok
Ik hou het bij mijn Grieks international Sifakis denk ik. Tenzij er een goed bod komt.
Dat is het nadeel van een klein clubje met weinig coefficienten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:26 schreef sjimz het volgende:
Moet in de eerste ronde van de UEFA CUP tegen Bayer Leverkusen
Welk team ben je dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Met geluk WK gewonnen met penalties. Tegen Italie. Elke keer als mijn keeper een penalty hield dan miste een speler van mij ook. Die italianen waren slechte trafschopnemers. Alleem beneden 12 ofzo. Die van mij boven de 15. Maar goed de laatste penaly werd door Mike Zonneveld benut.
Nu nog he EK en dan heb ik alles gewonnen.
Speel met Ajax en ben nu bondscoach van Nederland. Marco van Basten ontslagen omdat ze niet gekwalificeerd waren voor het EK 2008quote:
Dat is alleen prepatch zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef Kootjuh het volgende:
Speel nu bij AZ en je kan Jeroen Drost van Heerenveen benaderen vaak als je bij de klassieke top 4 (Ajax PSV Feyenoord of AZ) zit dan kun je hem in de loop van het eerste seizoen zo gratis overnemen
Aan je skinquote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb een probleempje.
Als ik een wedstrijdje speel wil ik altijd de hoogtepunten zien.
Echter stottert dat een beetje.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
In windows heb ik nergens last van.
Enige wat ik me kan bedenken is dat hij processor power nodig heeft, gebruikt een match zoveel extra (mijn proc is standaard 100% belast)
Je kunt nog meedoen hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Kootjuh het volgende:
Kan ik nog meedoen met jullie challenge of is er inmiddels al een nieuwe challenge? Gr Remco
Is goed man dank je ga morgen wel ff kijken of de eisen reeel zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt nog meedoen hoor..
OFI Kreta is de challenge, zie pagina 2 of 3 voor welke eisen er worden gesteld
Koop hem origineelquote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef Kootjuh het volgende:
prepatch wat is dat dan? Kan helaas niet updaten
http://www.insidegamer.nl/pc/footballmanagerlive/impressies/14901quote:Op zondag 3 juni 2007 13:25 schreef nerox het volgende:
hmm jammer is er al enig nieuws over de nieuwe footballmanager?
Dat is een extra editie, die komt pas rond maart 2008.. en heet ook geen FM2008, maar FM Live, toch wel een verschilletjequote:Op maandag 11 juni 2007 01:12 schreef Kootjuh het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/pc/footballmanagerlive/impressies/14901
![]()
![]()
![]()
Dus er komt in maart een FM Live en daarvoor ofzo nog een FM 2008 denk je?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is een extra editie, die komt pas rond maart 2008.. en heet ook geen FM2008, maar FM Live, toch wel een verschilletje![]()
Denk je? Dat is gewoon zekerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef Kootjuh het volgende:
[..]
Dus er komt in maart een FM Live en daarvoor ofzo nog een FM 2008 denk je?![]()
Truequote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
FM Live is iets heel anders dan de normale FM. Meer hattrick-achtig.
Ja dat kanquote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef Rorata het volgende:
kan het ook wel eens gebeuren dat de bondscoach van een land je vraagt als onder 21 manager?
Ja, je kan alleen gevraagd wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef Rorata het volgende:
[..]
maar je kan niet zelf solliciteren toch? Echt alleen gevraagd worden?
Je kan ook een manager toevoegen en dan zelf het -21 team leiden, en dan ontslag nemen bij het boven 21 team. Ofzoiets las ik laatst op Manutd.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef Rorata het volgende:
Ow is me helaas nog nooit gebeurd. Jij? Zo ja welke club was je en wat voor reputatie (als je het nog weet :p )
Ow wacht, dat is met mijn Wigan Gamequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je speelt 6 wedstrijden in de pouleronde? wtf
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow wacht, dat is met mijn Wigan Gamein de CL
Daar ben ik ook ondertussen mee bezig
Ik weet het op dit moment niet uit mijn hoofd, maar ik ben wel dik laatste geworden met ook maar 1 puntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem ook al zo'n goede poule.
Maar hoe durf je mijn geliefde Malta zo neer te sabelen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch 9 goals heb ik nog niet eerder gezien in een interland.
Ik ben niet de bondscoach van Oranje hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar hoe durf je mijn geliefde Malta zo neer te sabelen?
Wannabequote:
LOLquote:
Even via de sites uit de OP zoeken naar kitsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
LOL
maar hoe krijg je die mooie shirts? Heb nog steeds die lelijke shirts. Geldt trouwens voor veel teams bij mij in het spel.
Thanxquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Even via de sites uit de OP zoeken naar kits
Gevind: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=6473quote:
Dat kan je niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:15 schreef Boe-man het volgende:
Hoe start je een game in zeg 2020?
Dan doe ik datquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:06 schreef MazeMouse het volgende:
Of als je veel geduld hebt zelf een game starten unemployed en dan op holiday gaan tot 2020
Heb je de 7.0.2-patch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:33 schreef Kootjuh het volgende:
aLs ik jullie savegame speel doet die niet zegt die toepassingsfout of zulke shit heb hem wel in de map met savegames gezet so wtf is wrong
Je moet in de target van je snelkoppeling wat veranderen. Staat een klein gidsje op de site van FTR iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef donroyco het volgende:
Hoe kun je de instellingen van het scherm wijzigen? Heb de originele skin toegepast, maar hij geeft 'm wazig weer in 1280x1024, origineel is 1024x768...
Bij de instellingen kan ik niks veranderen
Eerste competitiewedstrijd met OFI Kreta:
[afbeelding]
Nogmaals dank!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gevind: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=6473
Hmm als ik op de link klik dan kom ik op een andere site. En daar moet ik mij registreren wat niet mogelijk is. :Squote:Op donderdag 14 juni 2007 13:20 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Hier staat complete superpack inclusief 65 competities erbij.
Omdat hij dan nog steeds niet met voetbal wil stoppenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef Rahl het volgende:
Wanneer kan je een speler een technische staf-contract aanbieden? Ik heb een 35-jarige Raul die al zeker 5 jaar zich wil wagen aan een carriere als trainer/assistent manager na zn loopbaan maar ik kan em nog steeds geen staf-contract aanbieden. Of z'n staf-profiel bekijken.
Pff, de enige reden dat ik die kerel nog betaal is omdat ik hem in mn technische staf wilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij dan nog steeds niet met voetbal wil stoppen
Gewoon in het 2de zetten, dan stopt hij er eerder mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Pff, de enige reden dat ik die kerel nog betaal is omdat ik hem in mn technische staf wil
http://www.ftr.soccergamers.net/content/view/190/28/quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef donroyco het volgende:
Hoe kun je de instellingen van het scherm wijzigen? Heb de originele skin toegepast, maar hij geeft 'm wazig weer in 1280x1024, origineel is 1024x768...
Bij de instellingen kan ik niks veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |