Dat is het nadeel van een klein clubje met weinig coefficienten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:26 schreef sjimz het volgende:
Moet in de eerste ronde van de UEFA CUP tegen Bayer Leverkusen
Welk team ben je dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Met geluk WK gewonnen met penalties. Tegen Italie. Elke keer als mijn keeper een penalty hield dan miste een speler van mij ook. Die italianen waren slechte trafschopnemers. Alleem beneden 12 ofzo. Die van mij boven de 15. Maar goed de laatste penaly werd door Mike Zonneveld benut.
Nu nog he EK en dan heb ik alles gewonnen.
Speel met Ajax en ben nu bondscoach van Nederland. Marco van Basten ontslagen omdat ze niet gekwalificeerd waren voor het EK 2008quote:
Dat is alleen prepatch zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef Kootjuh het volgende:
Speel nu bij AZ en je kan Jeroen Drost van Heerenveen benaderen vaak als je bij de klassieke top 4 (Ajax PSV Feyenoord of AZ) zit dan kun je hem in de loop van het eerste seizoen zo gratis overnemen
Aan je skinquote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb een probleempje.
Als ik een wedstrijdje speel wil ik altijd de hoogtepunten zien.
Echter stottert dat een beetje.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
In windows heb ik nergens last van.
Enige wat ik me kan bedenken is dat hij processor power nodig heeft, gebruikt een match zoveel extra (mijn proc is standaard 100% belast)
Je kunt nog meedoen hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Kootjuh het volgende:
Kan ik nog meedoen met jullie challenge of is er inmiddels al een nieuwe challenge? Gr Remco
Is goed man dank je ga morgen wel ff kijken of de eisen reeel zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt nog meedoen hoor..
OFI Kreta is de challenge, zie pagina 2 of 3 voor welke eisen er worden gesteld
Koop hem origineelquote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef Kootjuh het volgende:
prepatch wat is dat dan? Kan helaas niet updaten
http://www.insidegamer.nl/pc/footballmanagerlive/impressies/14901quote:Op zondag 3 juni 2007 13:25 schreef nerox het volgende:
hmm jammer is er al enig nieuws over de nieuwe footballmanager?
Dat is een extra editie, die komt pas rond maart 2008.. en heet ook geen FM2008, maar FM Live, toch wel een verschilletjequote:Op maandag 11 juni 2007 01:12 schreef Kootjuh het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/pc/footballmanagerlive/impressies/14901
![]()
![]()
![]()
Dus er komt in maart een FM Live en daarvoor ofzo nog een FM 2008 denk je?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is een extra editie, die komt pas rond maart 2008.. en heet ook geen FM2008, maar FM Live, toch wel een verschilletje![]()
Denk je? Dat is gewoon zekerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef Kootjuh het volgende:
[..]
Dus er komt in maart een FM Live en daarvoor ofzo nog een FM 2008 denk je?![]()
Truequote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
FM Live is iets heel anders dan de normale FM. Meer hattrick-achtig.
Ja dat kanquote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef Rorata het volgende:
kan het ook wel eens gebeuren dat de bondscoach van een land je vraagt als onder 21 manager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |