Leuk ide!e! iemand een vorkeur?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef AminBen het volgende:
Ok, ik ga voor een clubje in Portugal of Griekenland. Heb daar ook nog niet gemanaged![]()
Ik heb hem wel staan.....quote:
Lijkt mij een leuke challengequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef Storing het volgende:
OFI Kreta?
Geeft niks hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef Storing het volgende:
Sorry, geen veelposter dus wist niet dat dat de bedoeling was ;-)
Je hebt PMquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:47 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik heb hem wel staan.....
PM me ff je mailadres ofzow
Het staat sowieso op Fuck the Ref. En kopiëren kan ook wel ja. lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:34 schreef Stammies het volgende:
De link voor nederlandse taal in de OP werkt niet, heeft iemand daar een goede link van. Of kan ik ook de NL taal kopieeren van een computer waar de Nederlandse FM op staat?
Met punten lijkt me leuker, anders krijg je mensen die er heel lang over doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doen we die challenge gewoon met een ruime doelstelling als "Win zo snel mogelijk de CL" of echt weer met punten enzo net als de Cisco-Challenge?
Daarom is het toch ook 'wie als eerste'? En als het gelijk spel is wel naar doelsaldo oid kijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Met punten lijkt me leuker, anders krijg je mensen die er heel lang over doen.
Volgens mij is er weinig nieuws, op een eventuele dataupdate na hier en daar (van Man Utd bijv), maar dat is optioneel. Nieuwe patches zijn er weinig volgens mij.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:34 schreef nerox het volgende:
Ik heb footballmanager 2007 ook weer geinstalleerd en vraag me af of er nog intressante updates zijn die ik moet downloaden, en leuke weetjes of wat dan ook laat het weten.
ps: heb het de afgelopen 3 maanden niet gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |