Leuk ide!e! iemand een vorkeur?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef AminBen het volgende:
Ok, ik ga voor een clubje in Portugal of Griekenland. Heb daar ook nog niet gemanaged![]()
Ik heb hem wel staan.....quote:
Lijkt mij een leuke challengequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef Storing het volgende:
OFI Kreta?
Geeft niks hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef Storing het volgende:
Sorry, geen veelposter dus wist niet dat dat de bedoeling was ;-)
Je hebt PMquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:47 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik heb hem wel staan.....
PM me ff je mailadres ofzow
Het staat sowieso op Fuck the Ref. En kopiëren kan ook wel ja. lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:34 schreef Stammies het volgende:
De link voor nederlandse taal in de OP werkt niet, heeft iemand daar een goede link van. Of kan ik ook de NL taal kopieeren van een computer waar de Nederlandse FM op staat?
Met punten lijkt me leuker, anders krijg je mensen die er heel lang over doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doen we die challenge gewoon met een ruime doelstelling als "Win zo snel mogelijk de CL" of echt weer met punten enzo net als de Cisco-Challenge?
Daarom is het toch ook 'wie als eerste'? En als het gelijk spel is wel naar doelsaldo oid kijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Met punten lijkt me leuker, anders krijg je mensen die er heel lang over doen.
Volgens mij is er weinig nieuws, op een eventuele dataupdate na hier en daar (van Man Utd bijv), maar dat is optioneel. Nieuwe patches zijn er weinig volgens mij.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:34 schreef nerox het volgende:
Ik heb footballmanager 2007 ook weer geinstalleerd en vraag me af of er nog intressante updates zijn die ik moet downloaden, en leuke weetjes of wat dan ook laat het weten.
ps: heb het de afgelopen 3 maanden niet gespeeld.
Zal denk ik pas weer rond september/oktober uitkomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:25 schreef nerox het volgende:
hmm jammer is er al enig nieuws over de nieuwe footballmanager?
Dat wordt meestal rond augustus/september bekend gemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal denk ik pas weer rond september/oktober uitkomen.
Ben benieuwd wat de toevoegingen/veranderingen zullen zijn.
Dat kan je ook als je gewoon zelf bondscoach bent hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef Sloggi het volgende:
Kent iemand een goede savegame editor voor FM07? Ik wil namelijk handmatig alle spelers van het Nederlands Elftal eruit flikkeren zodat ik zelf spelers kan selecteren...
Hoe dan? Die 'grijze' spelers kunnen bij mij niet worden verwijderd hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan je ook als je gewoon zelf bondscoach bent hoor.
Moet je fake.inc verwijderen en een nieuw spel starten.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe dan? Die 'grijze' spelers kunnen bij mij niet worden verwijderd hoor.
Upload je game maar, dan ga ik hem ook spelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben maar een game begonnen met OFI Kreta. Dit zijn mijn specs:
SI Data update 7.0.2
Large Database
Geselecteerde landen (allen speelbaar, muv Griekenland alleen de hoogste competitie):
Griekenland (Superliga + National B Division)
Turkije
Nederland
Italie
Servië
Engeland
Spanje
Frankrijk
Duitsland
Israel
Nog een voorkeur voor een uploadsite?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Upload je game maar, dan ga ik hem ook spelen.
Een snellequote:Op zondag 3 juni 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een uploadsite?
En dat zijn?quote:
Tjaquote:Op zondag 3 juni 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je fake.inc verwijderen en een nieuw spel starten.
Heb het even niet gevolgd.. geen zin e.d... vertel sjimzquote:
We gaan met OFI kreta spelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb het even niet gevolgd.. geen zin e.d... vertel sjimz
Oke.. zal een poging wagen en dit topic in de gaten houdenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
We gaan met OFI kreta spelen.
Maar doelstellingen,puntentelling en regels zijn nog niet bekend
Tsja dunno. Wat mij betreft houden we het ruim in het begin (bijvoorbeeld 'win zo snel mogelijk de Champions League' oid) en kunnen we pas bij gelijk spel kijken naar het aantal gewonnen bekers ed. Dat scheelt een boel organisatiequote:Op zondag 3 juni 2007 15:26 schreef sjimz het volgende:
Hoe gaan we de puntentelling doen enzo/ wat zijn de doelstellingen en de regels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |