Neuh,, Theodoridis had een buitengewone prestatie voor zn middelmatige stats,quote:
Kleizen doet het ook goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:43 schreef denthemen het volgende:
Probeer Takak te halen, die doet het bij mij erg goed
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgend seizoen speelt Christian Vieri op Kreta
Samen met andere toppertjes als oa. Lorenzo Rimkusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga nu aan mijn nieuwe OFI game beginnen.
Toch een vrije dag vandaag.
Ik krijg maar 350k, ondanks een begroting van 3-4 miljoen oid. Misschien ook maar meer vragen binnenkortquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef sjimz het volgende:
Heb voor het 2e seizoen een transferbudget van 1 miljoen euro gekregen, vraag je het bestuur om wat meer krijg je in totaal 5,3 miljoen euro om te besteden![]()
![]()
Dat lijkt me ook. De nieuwe 1e keeper dus?quote:
Ja, heb mijn vorige verkocht en als reserve keeper heb ik Stenild Nielsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. De nieuwe 1e keeper dus?
Okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, heb mijn vorige verkocht en als reserve keeper heb ik Stenild Nielsen.
Olympiakos wilde hem hebben en ik had dat bod geweigerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok
Ik hou het bij mijn Grieks international Sifakis denk ik. Tenzij er een goed bod komt.
Dat is het nadeel van een klein clubje met weinig coefficienten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:26 schreef sjimz het volgende:
Moet in de eerste ronde van de UEFA CUP tegen Bayer Leverkusen
Welk team ben je dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Met geluk WK gewonnen met penalties. Tegen Italie. Elke keer als mijn keeper een penalty hield dan miste een speler van mij ook. Die italianen waren slechte trafschopnemers. Alleem beneden 12 ofzo. Die van mij boven de 15. Maar goed de laatste penaly werd door Mike Zonneveld benut.
Nu nog he EK en dan heb ik alles gewonnen.
Speel met Ajax en ben nu bondscoach van Nederland. Marco van Basten ontslagen omdat ze niet gekwalificeerd waren voor het EK 2008quote:
Dat is alleen prepatch zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef Kootjuh het volgende:
Speel nu bij AZ en je kan Jeroen Drost van Heerenveen benaderen vaak als je bij de klassieke top 4 (Ajax PSV Feyenoord of AZ) zit dan kun je hem in de loop van het eerste seizoen zo gratis overnemen
Aan je skinquote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb een probleempje.
Als ik een wedstrijdje speel wil ik altijd de hoogtepunten zien.
Echter stottert dat een beetje.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
In windows heb ik nergens last van.
Enige wat ik me kan bedenken is dat hij processor power nodig heeft, gebruikt een match zoveel extra (mijn proc is standaard 100% belast)
Je kunt nog meedoen hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Kootjuh het volgende:
Kan ik nog meedoen met jullie challenge of is er inmiddels al een nieuwe challenge? Gr Remco
Is goed man dank je ga morgen wel ff kijken of de eisen reeel zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt nog meedoen hoor..
OFI Kreta is de challenge, zie pagina 2 of 3 voor welke eisen er worden gesteld
Koop hem origineelquote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef Kootjuh het volgende:
prepatch wat is dat dan? Kan helaas niet updaten
http://www.insidegamer.nl/pc/footballmanagerlive/impressies/14901quote:Op zondag 3 juni 2007 13:25 schreef nerox het volgende:
hmm jammer is er al enig nieuws over de nieuwe footballmanager?
Dat is een extra editie, die komt pas rond maart 2008.. en heet ook geen FM2008, maar FM Live, toch wel een verschilletjequote:Op maandag 11 juni 2007 01:12 schreef Kootjuh het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/pc/footballmanagerlive/impressies/14901
![]()
![]()
![]()
Dus er komt in maart een FM Live en daarvoor ofzo nog een FM 2008 denk je?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is een extra editie, die komt pas rond maart 2008.. en heet ook geen FM2008, maar FM Live, toch wel een verschilletje![]()
Denk je? Dat is gewoon zekerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef Kootjuh het volgende:
[..]
Dus er komt in maart een FM Live en daarvoor ofzo nog een FM 2008 denk je?![]()
Truequote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
FM Live is iets heel anders dan de normale FM. Meer hattrick-achtig.
Ja dat kanquote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef Rorata het volgende:
kan het ook wel eens gebeuren dat de bondscoach van een land je vraagt als onder 21 manager?
Ja, je kan alleen gevraagd wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef Rorata het volgende:
[..]
maar je kan niet zelf solliciteren toch? Echt alleen gevraagd worden?
Je kan ook een manager toevoegen en dan zelf het -21 team leiden, en dan ontslag nemen bij het boven 21 team. Ofzoiets las ik laatst op Manutd.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef Rorata het volgende:
Ow is me helaas nog nooit gebeurd. Jij? Zo ja welke club was je en wat voor reputatie (als je het nog weet :p )
Ow wacht, dat is met mijn Wigan Gamequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je speelt 6 wedstrijden in de pouleronde? wtf
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow wacht, dat is met mijn Wigan Gamein de CL
Daar ben ik ook ondertussen mee bezig
Ik weet het op dit moment niet uit mijn hoofd, maar ik ben wel dik laatste geworden met ook maar 1 puntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem ook al zo'n goede poule.
Maar hoe durf je mijn geliefde Malta zo neer te sabelen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch 9 goals heb ik nog niet eerder gezien in een interland.
Ik ben niet de bondscoach van Oranje hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar hoe durf je mijn geliefde Malta zo neer te sabelen?
Wannabequote:
LOLquote:
Even via de sites uit de OP zoeken naar kitsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
LOL
maar hoe krijg je die mooie shirts? Heb nog steeds die lelijke shirts. Geldt trouwens voor veel teams bij mij in het spel.
Thanxquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Even via de sites uit de OP zoeken naar kits
Gevind: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=6473quote:
Dat kan je niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:15 schreef Boe-man het volgende:
Hoe start je een game in zeg 2020?
Dan doe ik datquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:06 schreef MazeMouse het volgende:
Of als je veel geduld hebt zelf een game starten unemployed en dan op holiday gaan tot 2020
Heb je de 7.0.2-patch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:33 schreef Kootjuh het volgende:
aLs ik jullie savegame speel doet die niet zegt die toepassingsfout of zulke shit heb hem wel in de map met savegames gezet so wtf is wrong
Je moet in de target van je snelkoppeling wat veranderen. Staat een klein gidsje op de site van FTR iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef donroyco het volgende:
Hoe kun je de instellingen van het scherm wijzigen? Heb de originele skin toegepast, maar hij geeft 'm wazig weer in 1280x1024, origineel is 1024x768...
Bij de instellingen kan ik niks veranderen
Eerste competitiewedstrijd met OFI Kreta:
[afbeelding]
Nogmaals dank!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gevind: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=6473
Hmm als ik op de link klik dan kom ik op een andere site. En daar moet ik mij registreren wat niet mogelijk is. :Squote:Op donderdag 14 juni 2007 13:20 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Hier staat complete superpack inclusief 65 competities erbij.
Omdat hij dan nog steeds niet met voetbal wil stoppenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef Rahl het volgende:
Wanneer kan je een speler een technische staf-contract aanbieden? Ik heb een 35-jarige Raul die al zeker 5 jaar zich wil wagen aan een carriere als trainer/assistent manager na zn loopbaan maar ik kan em nog steeds geen staf-contract aanbieden. Of z'n staf-profiel bekijken.
Pff, de enige reden dat ik die kerel nog betaal is omdat ik hem in mn technische staf wilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij dan nog steeds niet met voetbal wil stoppen
Gewoon in het 2de zetten, dan stopt hij er eerder mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Pff, de enige reden dat ik die kerel nog betaal is omdat ik hem in mn technische staf wil
http://www.ftr.soccergamers.net/content/view/190/28/quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef donroyco het volgende:
Hoe kun je de instellingen van het scherm wijzigen? Heb de originele skin toegepast, maar hij geeft 'm wazig weer in 1280x1024, origineel is 1024x768...
Bij de instellingen kan ik niks veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |