Ik probeer die portugees ook te verkopen inderdaad vanwege hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef AminBen het volgende:
Aardig klusje hoor, dat samenstellen van een selectie. Lopen er heel wat transfervrij de deur uit in zomer 2007. Die Portugees wil niet verlengen, probeer hem te verkopen
Nee, dat is een heel oude banner. Mischien iemand tijd om een nieuwe te knutselen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef nerox het volgende:
Is de challange nu opeens niet meer met OFI Kreta? maar met Torpedo Moskou?
Nee, dat is nog van een hele tijd terug, de OP is alleen nooit aangepast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef nerox het volgende:
Is de challange nu opeens niet meer met OFI Kreta? maar met Torpedo Moskou?
Deze competities moet ik dus selecteren?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben maar een game begonnen met OFI Kreta. Dit zijn mijn specs:
SI Data update 7.0.2
Large Database
Geselecteerde landen (allen speelbaar, muv Griekenland alleen de hoogste competitie):
Griekenland (Superliga + National B Division)
Turkije
Nederland
Italie
Servië
Engeland
Spanje
Frankrijk
Duitsland
Israel
Alleen de hoogste, Muv Griekenland.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef nerox het volgende:
[..]
Deze competities moet ik dus selecteren?
en dan elke divisie uit alle landen of alleen hoogste?
mvg
uwe nooberigheid
Je kan ook de save game zelf downloaden, wat dus het meest eerlijk is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef nerox het volgende:
[..]
Deze competities moet ik dus selecteren?
en dan elke divisie uit alle landen of alleen hoogste?
mvg
uwe nooberigheid
Ligt eraan ik speel graag snel dus selecteer weinig competities. Dus alleen Engeland, Spanje en Griekenland.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ook de save game zelf downloaden, wat dus het meest eerlijk is.
Dat is het probleem juist, die kan ik niet in dit topic vinden of het is een verouderde save gamequote:Je kan ook de save game zelf downloaden, wat dus het meest eerlijk is.
Bij mij staat ie wel op pagina 1.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef nerox het volgende:
Dankje, en het is inderdaad moeilijk te vinden als er wordt gezegt eerste pagina, en hij staat vervolgens op de 2e :$ maar iig bedankt.
Je kan het instellen hoeveel reacties je krijgt op één pagina, ik had hem dus ook op pagina 1 staanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef nerox het volgende:
Dankje, en het is inderdaad moeilijk te vinden als er wordt gezegt eerste pagina, en hij staat vervolgens op de 2e :$ maar iig bedankt.
Geniaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:
Aan het einde van het griekse seizoen heb je een all-star game tussen de Greeks en de Foreigners![]()
Ja echt vet is dat, krijgen meestal die grieken em dik op de doppen met 4-0 ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:
Aan het einde van het griekse seizoen heb je een all-star game tussen de Greeks en de Foreigners![]()
Allemaal buitenlanders?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja echt vet is dat, krijgen meestal die grieken em dik op de doppen met 4-0 ofzo![]()
mn hele panathinaikos elftal heeft dr een x in meegespeelt :p
Ik vind hem heel mooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
[afbeelding]
Link: http://i17.tinypic.com/6chqfkh.jpg
Comments?
Geen dankquote:
quote:
Tuurlijk, maar die kun jij niet meer aanpassen (langer dan 2 dagen geleden), dus je moet een modje lief aankijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet dit in de OP?
Daar ben ik heel goed inquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die kun jij niet meer aanpassen (langer dan 2 dagen geleden), dus je moet een modje lief aankijken
Ik speel ook Engels. Nederlandse vertaling zuigt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik speel altijd met de Engelse versie van FM (gewoon uit gewoonte sinds CM01/02), maar weet iemand precies wat de special move "Moves into channels" betekent?
Zoiets stelde ik me ook voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik speel ook Engels. Nederlandse vertaling zuigt.
Het idee dat ik daar altijd bij heb, is dat als er een ruimte opent tussen enkele spelers (zodat je een kanaaltje krijgt), zo'n speler daarin duikt.
Ja, bijvoorbeeld. Zulke spelers hebben een goed oog voor de ruimte. Het zou me niks verbazen als het ook nog eens spelers zijn met een goede Off the ball-rating.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Zoiets stelde ik me ook voor.
Bijvoorbeeld dat de linksback teveel naar de buitenkant staat zodat er een gat tussen de centrale verdediger en de linksback valt, en daar loopt ie dan in, ofzo.
De off the ball-rating van deze speler (FRED) valt opzich tegen, staat nu op 12..quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Zulke spelers hebben een goed oog voor de ruimte. Het zou me niks verbazen als het ook nog eens spelers zijn met een goede Off the ball-rating.
Nouja, dan is dat een specifieke kwaliteit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
De off the ball-rating van deze speler (FRED) valt opzich tegen, staat nu op 12..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |