Aston Villa, Osasuna, Palermo, Atletico Madrid, Auxerrequote:Op zondag 3 juni 2007 21:42 schreef nerox het volgende:
Lol dat wist ik niet nouja dankje scheelt me weer 10 minuten.
Verder nog een idee wat voor Team ik zal kiezen? Graag een redelijk bekende middenmoter.
Osasuna met held Raul Garciaquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef nerox het volgende:
Palermo klinkt zeer intressantdenk dat ik me daar maar eens aan ga wagen.
Pareltjequote:
Max 5 Buiten-EU spelers zie ik net.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:36 schreef Storing het volgende:
Ik zal met OFI proberen zoveel mogelijk oostelijke mediterranen te halen. Daar moet vast een Europese prijs mee te pakken te zijn. Egyptische en Israelische talenten.. Yummie!
7.0.1 voor de database?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef sjimz het volgende:
Je hoeft alleen maar 7.0.2 te installeren dan.
Dan worden het dus 5 Egyptenaren/Israelis en een hoop Grieken. ZIt Turkije nu al bij de EU ;-)quote:
Oke mooi, dan doe ik ook mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
Je hebt aan patch 7.0.2 genoeg.
Is goed hoor. Als je maar niet meer selecteert dan de gegeven instellingen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:38 schreef stefmans het volgende:
Mijn PC is niet zo snel dus ik selecteer alleen Griekenland, Engeland en Spanje als jullie het er mee eens zijn![]()
Jammer van de concentratie/anticipatie... maarquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Hier kwam mijn scout mee aanzettenvoor slecht 130k
![]()
Ik hoop dat het nog iets omhoog gaat hij mag de komende 3 jaar toch in in Man UTD b voetballenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jammer van de concentratie/anticipatie... maar![]()
Je kan ze kopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Hey ik ben nu met Arsenal, maar ik kan geen talentjes uit de gebieden buiten Europa halen (geen werkvergunning). Daarom had ik een Belgische satellietclub genomen om "de wet te omzeilen", maar euh.. hoe kan ik mijn spelers daar nou stallen als ik ze nieteens kan kopen? Zo werkt het toch ook nooit? Ik wil ze gewoon met Lokeren kunnen kopen en dan na 3 jaar naar Arsenal
Once Caldas is ook wel aardig goed anders.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:43 schreef Winski05 het volgende:
Hierin verwacht ik toch echt wel te kunnen overleven. River Plate is lastig, maar de andere twee ploegen lijken me niet zo'n groot probleem.
Prince doet het bij mij goedquote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ze kopen.
Ze krijgen dan geen werkvergunning maar je kan ze dan wel naar je feeder club sturen in belgie om ze vervolgens na 3 jaar weer terug te halen naar Arsenal.
Mijn eerste 2 aankopen met OFI heb ik al binnen.
Stenild Nielsen (keeper) komt voor 14.000 en Prince Rajcomarkomt gratis.
Vind je die jonge keeper van OFI niet goed genoeg?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ze kopen.
Ze krijgen dan geen werkvergunning maar je kan ze dan wel naar je feeder club sturen in belgie om ze vervolgens na 3 jaar weer terug te halen naar Arsenal.
Mijn eerste 2 aankopen met OFI heb ik al binnen.
Stenild Nielsen (keeper) komt voor 14.000 en Prince Rajcomarkomt gratis.
Nah..heb ze gescout, en ze zijn niet zo denderend. Spelen een paar redelijke spelers, maar mijn team is veel sterker.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Once Caldas is ook wel aardig goed anders.
Jawel maar die heb ik voor 650.000 verkocht.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vind je die jonge keeper van OFI niet goed genoeg?
Het doel is op dit moment nog 'win zo snel mogelijk de Champions League'. Ga daar maar van uit. Pas bij een gelijk spel (dus twee of meer mensen die in hetzelfde seizoen de CL winnen) zullen we kijken naar andere dingen, bijvoorbeeld het aantal gepakte prijzen, evt het aantal gewonnen wedstrijden in dat seizoen oid. Maar dat zal dan pas besproken worden, denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef nerox het volgende:
Netjes Denthemen
Ik zou ook wel aan de challange willen deelnemen maar wat is precies het doel en hoelang gaan jullie ermee door?
Voor het eerst dat ik aan een challange zou meegaan doenmss ook verdere info om hoelang deze wordt vernieuwt zou handig zijn.
70kquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Storing het volgende:
Heb nog geen tijd gehad om te starten. Wat is je budget om mee te kopen aan het begin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |