KPD is een ander subforum hoor!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:08 schreef dvdk het volgende:
ik heb dit al een tijd niet meer gespeeld want ik vind het een ontzettend homo-spel
OFI heeft inderdaad een paar leuke talenten rondlopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:00 schreef VlaDje het volgende:
Hmm ziek thuis, laat ik ook maar weer een x gaan FMen...
OFI is trouwens een goede ploeg, toen ik met Panathinaikos speelde kwamen veel talenten uit Kreta enze wisten van het eerste seizoen (9e ofzo) naar het 2e seizoen gewoon een selectie neer te zetten die mee draaide in de top, zeg maar:
Panathanaikos, Xanti, AEK, Olympiakos...
Na 3 seizoenen was Olympiakos afgehaakt, die kwamen niet verder dan steeds hooguit een 5e of 6e plek
Altijd beter kijken. Deze man is een hele fijne speler bij mij, zeker voor dit niveau.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kreeg ik net ook door toen ik d8 met een B-team op te treden![]()
je zou ook gewoon normaal kunnen antwoorden op m'n vraag, zo raar is die toch niet? ik speelde vroeger ook best veel fbm07/06/05quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef nerox het volgende:
Dvdk dit heb je op de vorige pagina ook al gepost. Kan je niet gewoon deaud gaan?
ik had ook een keer iedereen op 'manmark' gezet, hielp ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef JantjeW het volgende:
Ontzettend homo-spel is anders ook niet echt een normale reactie.
Misschien gingen ze niet mee verdedigen omdat er geen tall player of man was om te marken?
jij newb, in fbm 06 en eerdere versies, als je je striker de keeper liet marken scoorde hij meer dan 40 doelpunten per seizoen, wordt ook wel gezien als cheaten......dus mensen die dat doen zijn gewoon frickin lamers.....net als die truuk in fbm06 dat je gratis spelers kon kopen....nog lamerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:21 schreef JantjeW het volgende:
Ja, dat zeg ik dus, als het niet nodig is, wil je iedereen laten marken. Denk dat een muur iets nuttiger is als een mannetje bij de keeper neer te zetten.
Omdat het homo gevoelens bij je oproept?quote:nu snap je mischien ook waarom ik het spel 'gay' noem
dan niet he, als jij het zo goed weet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:42 schreef JantjeW het volgende:
Nee, snap het nog steeds niet, misschien ben jij wel gay, maar weet je het zelf nog niet, wie zal het zeggen. Zolang je geen normale post hier hebt gemaakt hoef je ook geen normale reacties te verwachten. In FM06 kon je ook niet gratis spelers halen (gratis kopen? que?).
Pak anders even op en praat over FMquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
je moeder weet nu ook goed hoe ze m'n lul moet zuigen.
dat probeer ik ook, ik stelde een serieuze vraag en iedereen begint weer zielig te doen tegen me.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Pak anders even op en praat over FM
Ik speel het zelf nog enkel omdat ik met school bezig ben, er staat nog wel een mooie game open met ManUtd, maar het is straks toch Vakantie
Gekke homofoobquote:ik heb dit al een tijd niet meer gespeeld want ik vind het een ontzettend homo-spel
Op dit moment kan ik geen antwoord geven op je vraag, wil je nu even normaal doen, en iedereen die dat op dit moment ook doet: DOE OOK EVEN NORMAAL !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
dat probeer ik ook, ik stelde een serieuze vraag en iedereen begint weer zielig te doen tegen me.
Schat, luister naar me. Als je een spel een homospel noemt, om er daarna een vraag over te stellen, neem ik je niet serieus. Bovendien ís er serieus op geantwoord, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
dat probeer ik ook, ik stelde een serieuze vraag en iedereen begint weer zielig te doen tegen me.
Die dvdk heeft in elk topic van FM waar hij in heeft gepost niet normaal gedaan.quote:
Tóch is hij welkom in deze reeks, zolang hij normaal kan doen. Doet ie dat niet, dan is dat zo weggehaald, genote en wellicht krijgt ie er ook nog een ban, of twee, of drie voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die dvdk heeft in elk topic van FM waar hij in heeft gepost niet normaal gedaan.
Hij komt alleen maar om te trollen en te zieken, en ik denk dat veel vaste FM bezoekers het met mij eens zijn.
) de deur uit en een moderator zal er zo snel mogelijk naar kijken en er wat aan doen.
Ooh werkt dat zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Dus, mag je iemand niet, negeer hem dan vooral. Is iemand vervelend, niet op reageren, doe gewoon een topicreport ([afbeelding]) de deur uit en een moderator zal er zo snel mogelijk naar kijken en er wat aan doen.
Hoe kan je nou niet overtuigend 1e staanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heel overtuigend is het nog niet, maar na 6 wedstrijden heb ik iig niet verloren. Sta 1e (of 2e op verliespunten).
Dat mag ook hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ooh werkt dat zoNouja, scheelt me weer een post in feedback voortaan.
Krappe overwinningen en mazzeltjes. Een beetje á la PSV.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet overtuigend 1e staan
Bij mij naar Recreativo volgens mij. Maar goed, dat is geen rampquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
Lebohang Mokoena is in mijn game al naar Panathinaikos gegaan.
Hij staat bij het favo personeel, dus je wordt een held als het je luktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:29 schreef denthemen het volgende:
In de winterstop maar eens even Machlas halen
Je kan de savegame van de eerste pagina in dit topic halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef nerox het volgende:
Ik zal vanavond rond 10 uur ook beginnen met de Challange. Het zal mijn eerste zijn dus ik heb er zin in.
Wat ik me wel afvraag welke competities moet ik laden? En welke extra landen?
Wat sjimz zegt, of - als die savegame je te groot is - een selectie van de landen die op de eerste pagina genoemd staan, selecteren. Niet meer, minder is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef nerox het volgende:
Ik zal vanavond rond 10 uur ook beginnen met de Challange. Het zal mijn eerste zijn dus ik heb er zin in.
Wat ik me wel afvraag welke competities moet ik laden? En welke extra landen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |