Welk kreng schakelt welk kreng uit?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Jancovich dat kreng nu uitgeschakeld?
Oh trouwens, ik had nog een SdJ picture gepost, al 3 topics terug, weet niet of je het gezien hebt, ik post m nog wel een keer, vond hem best leuk namelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Even een offtopicvraagje. Ik kan alleen ar berichten plaatsen met snel reageren. Als ik op een specifieke post probeer te replyen, loopt de pagina vast. Hij moet dan alle almileys laden en dat lukt op de een of andere manier niet. Weet iemand misschien hoe dat komt en wat je eraan kunt doen?
Ik met Monfils nog veel minder, wat een eigengereid mannetjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef BVO het volgende:
Hup Monfils. Met Nalbandian heb ik niet veel.
Valt wel mee toch? Leuker dan die inwisselbare spelersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik met Monfils nog veel minder, wat een eigengereid mannetje![]()
Voorlopig niet, Davydenko is net begonnen en daarna moet nog een dameswedstrijd. Zal dus wel na 19:00 uur worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef 9christensen het volgende:
Al bekend hoelaat Krajicek ongeveer moet?
Zoals het er nu uitziet denk ik een uur of half 8...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef 9christensen het volgende:
Al bekend hoelaat Krajicek ongeveer moet?
Ik vind hem onsympathiek overkomen, heel erg intimiderend. Terwijl op NL 1 werd gezegd dat hij met veel plezier speelt en waarom hij zo geliefd is in Frankrijk bladiebla...wat ik zie is meer een soort rare agressie, zeker die ene wedstrijd op de Australian Open dit jaar...toen was hij het publiek ook aan het bespelen, dat is heel vervelend voor de tegenstander.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Leuker dan die inwisselbare spelers.
Cañas was alleen verkouden hoor! En toen schreef de dokter wat verkeerds voor.quote:
ze hebben allebei geen bal achter de servicelijn gekregen die hele tie-breakquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:25 schreef DeeBee het volgende:
Geniaal hoe Nalbandian die tiebreak zo even pakte.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:34 schreef sanni het volgende:
Ze treffen het wel weer daar in Parijs. Mooi weer de hele tijd.Nu nog de lekkere tennisbabes
Nalbandian blijft natuurlijk wel een vechter, die kan ook nog wel 3 uur door.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Nalbandian is eraan...slachtpartij kan beginnen..
Argentijnse steak op het menu van Monfils, wel eerst de vetrandjes afsnijden![]()
helemaal mee eens, maar hij heeft wel 1 ding: EEN DIKKE PENSquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef Tim86 het volgende:
snap niet dat er, buiten de argentijnofielen in het algemeen, mensen zijn die fan zijn van bandy..die kerel heeft helemaal NIKS..geen aantrekkelijk spel, geen uitstraling, geen atletisch vermogen..
Als tie Monfils maar verslaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef Tim86 het volgende:
snap niet dat er, buiten de argentijnofielen in het algemeen, mensen zijn die fan zijn van bandy..die kerel heeft helemaal NIKS..geen aantrekkelijk spel, geen uitstraling, geen atletisch vermogen..
voor het coachen vanaf de kant, een waarschuwing voor een waarschuwing trouwensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:31 schreef Klingon het volgende:
Waar kreeg Monfis een waarschuwing voor? Kreeg het maar half mee.
Thanks. Go Monfils dan maar, kunnen we weer wat extra mojito's drinken vanavondquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
voor het coachen vanaf de kant, een waarschuwing voor een waarschuwing trouwens
Hij staat redelijk goed te ballen nu ja, jammer dat 'ie meteen gebroken is deze set.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef Andiyan het volgende:
Komop Vola, hold!!!@#!$##$!@!!!
En Kristof met een comeback?![]()
In deze game opnieuwquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils geeft het idd gigantisch weg,
Als hij in vorm is, is het een super complete tennisser.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:15 schreef Andiyan het volgende:
Komop Filippo.. meteen weer een rebreak!!
Noem even de gamestanden, ik kan tijdelijk niet bij het scoreboard.quote:
5-4. Volandri mag het gaan uitserveren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef XL het volgende:
[..]
Noem even de gamestanden, ik kan tijdelijk niet bij het scoreboard.
Whehe... Die mag op de US Open weerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
Nu we het toch over Monfils hebben, waarom doet Donald Young niet mee?
Hij gaat nu breaken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:39 schreef BVO het volgende:
Monfils nu toch echt weer in de wedstrijd. Blijft alleen doodzonde van die 3e set, die zal hem de das omdoen ben ik bang.
Monfils doet het anders ook niet verkeerd met 24 aces tot nu toequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:48 schreef XL het volgende:
Het bevestigt mijn theorie van gister, dat servicekanonnen uitgeserveerd raken in vijf-setters
Monfils leunt minder op zijn service dan Karlovic (gister) en Ljubicic (vandaag).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Monfils doet het anders ook niet verkeerd met 24 aces tot nu toe, al moet de vijfde set nog komen voor die theorie..
Monfils heeft wel altijd een choke-marge nodig. Misschien besloot hij vandaag halverwege de tiebreak eens te choken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat 'ie nou weer een set weggeven?
Al begonnen hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
kraai zal zo wel beginnen
Maar hij wint welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef suus21 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar hij heeft wel 1 ding: EEN DIKKE PENS
Joh, we zijn net begonnen. Zo'n wedstrijd moet eerst een beetje openbrekenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou, dat gaat niet lang duren voor kraai
Ligt het aan mij of ziet ze er lesbischer dan ooit uit met dat kapsel ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom op nou Kraai, please!
Ik vergeef je je korte haar okay?
Win nou gewoon.![]()
Daarom is het zo duf dat bij vrouwen het maar 2 sets kan zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, we zijn net begonnen. Zo'n wedstrijd moet eerst een beetje openbreken.
idd, wat een potquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ziet ze er lesbischer dan ooit uit met dat kapsel ?![]()
![]()
Het is verschrikkelijk Joost, dat mag je gerust weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt het aan mij of ziet ze er lesbischer dan ooit uit met dat kapsel ?![]()
![]()
Nog duffer is dat ze hetzelfde prijzengeld krijgen voor minder tennisurenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Daarom is het zo duf dat bij vrouwen het maar 2 sets kan zijn.
jij offert je op?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef SteveBallmer het volgende:
Die Marcella verdiendt ook een beurt zeg, wat een trut.
Zet 'm op Eurosport..Van Lottum doet daar het commentaar en bovendien liggen ze een paar tienden voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef SteveBallmer het volgende:
Die Marcella verdiendt ook een beurt zeg, wat een trut.
Je zou je tv aan kunnen zetten, maar het is op Ned. 2.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:20 schreef evert het volgende:
ned 1 2 of 3?
zit op kantoor, moet met die kutschotel schakelen....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou je tv aan kunnen zetten, maar het is op Ned. 2.
Ze speelt groots!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef Damzkieee het volgende:
Pfoe ze staat ze toch aardig te raken hoor
Richard doet niet mee aan het vrouwentoernooi, Venus wel, deed dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
waarom saat er geen M voor haar naam ?
Omdat er maar 1 Kraai is. Er is ook nog een Venus Williamsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
He Mirri is terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:34 schreef Mirri het volgende:
Zonde van die game met die 2 dubbele fouten
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Krajicek moet proberen baltempo lager te houden want serena is dik in voordeel als het er hard aan toegaat.
Serena heeft 't verre van makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bang dat dit gewoon weer een simpele 6-3 6-2 voor Williams gaat worden
als ze d'r maar niet in d'r ogen kijktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mooi dat Kraai zich niet meer laat intimideren door die Bokito.
Ik vind dat ze vooral beter is gaan bewegen ook. Veel sneller.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet echt te genieten van Misa en haar spel, ze heeft echt die volgende stap in fysiek en spel weten te zetten
Het komt door haar kapsel..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet echt te genieten van Misa en haar spel, ze heeft echt die volgende stap in fysiek en spel weten te zetten
die bokito looks heeft ze duidelijk van der vader terringggquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat maakt haar op het oog ook ineens een volwassen meid maar haar spel is eveneen veel volwassener gewordenquote:
Lekker ingepland.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef AminBen het volgende:
Monfils zit nu gemixt te dubbelen na die partij met Nalbandian.Hij wordt met zijn Deense dame dan ook helemaal weggespeeld door Bryan&Raymond
Dat dropshot viel vóór haar neer, en was absoluut niet te halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yep, keerpunt in de match aan je voorbij laten gaan en dan is het snel bekeken meestal idd.
Maar goed, Kraai hoeft zich niet te schamen
Goed hè! Ik vind haar echt goed spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ze mist dan wel het vlassige haar van d'r zus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goed hè! Ik vind haar echt goed spelen.
En ik vind Serena eerder de tweelingbroer/zus van Drogba.![]()
Ah, op Vaidisova na staat er geen enkele speelster die jonger dan Misa is boven haar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah "voor haar 18 jaar goed gedaan" , in het vrouwentennis is dat helaas al zowat de leeftijd dat je op je top begint te komen ...
Dat wel, maar pakweg Kim Clijsters stond op die leeftijd al in de finale van Roland Garros. Ik bedoel maar, als de echte top erin zit moet het er dit jaar toch ergens wel al eens uit gaan komen hoor ...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, op Vaidisova na staat er geen enkele speelster die jonger dan Misa is boven haar.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat wel, maar pakweg Kim Clijsters stond op die leeftijd al in de finale van Roland Garros. Ik bedoel maar, als de echte top erin zit moet het er dit jaar toch ergens wel al eens uit gaan komen hoor ...
Ach, dat zijn ook excessen. Iemand als Petrova, Mauresmo of Schnyder stond op deze leeftijd llager. Zoals je kan wijzen op de Oost-Europese meisjes en Clijsters, zijn er ook genoeg laatbloeiers.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat wel, maar pakweg Kim Clijsters stond op die leeftijd al in de finale van Roland Garros. Ik bedoel maar, als de echte top erin zit moet het er dit jaar toch ergens wel al eens uit gaan komen hoor ...
Goh, de huidige top 5 van het vrouwentennis op haar leeftijd :quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Het kan toch ook gewoon via de geleidelijke weg. Vandaag (en deze gehele RG) was mijns inziens iig al een aardige stap voorwaarts.
Nee hoor, ze is net 18.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misa wordt dit jaar 19 hé , je moet eigenlijk al een jaar verder kijken ...
Ohja , je hebt gelijk, ik dacht dat ze eind vorig jaar verjaarde , maar dat was dus begin januari dit jaar.quote:
Ik ben niet in vorm vandaagquote:
Idd zeg, het begint een beetje zwak. Al begint Martin de Grote wel als eerste in de dubbels op baan 8 om 12.00.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Dat programma van morgen.Zowel op Chatrier, Lenglen als Court 1 lijken de eerste twee partijen me niet interessant en alleen de derde partij op Chatriet lijkt me wel goed. Pas de vierde partij op elk van die banen lijkt me een beetje leuk.
Nou, Juju kan nog een tijdje mee hoor ...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef SteveBallmer het volgende:
Joost, doe er een pleister op, de 'Belgische' dagen zijn over.
de 14 jarige Tamaryn Hendler die bij Boltieri traint schijnt een groot talent te zijn. En je hebt nog de 17 jarige Yanina Wikckmayer natuurlijk, maar dat wordt ook maar hoogstens een subtopper.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt er nog wat nieuw talent aan in Belgie Joost?
Klinkt heel Belgisch.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tamaryn Hendler
Yanina Wikckmayer
Nou, Henin moet eerst nog even een veelvoud van de hoeveelheid aan Grand Slams die Nederland ooit zal winnen bijeen tennissen voor ze stoptquote:
Op z'n minst evenveel dan "krajicek" Nederlands klinkt zeker ?quote:
Jullie hebben Henin (wat een enorme trut) nog. Verder he-le-maal niks.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nou, Henin moet eerst nog even een veelvoud van de hoeveelheid aan Grand Slams die Nederland ooit zal winnen bijeen tennissen voor ze stopt![]()
Ach, beter één Henin op de Court dan tien voetballers op een veld toch ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jullie hebben Henin (wat een enorme trut) nog. Verder he-le-maal niks.
Nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, beter één Henin op de Court dan tien voetballers op een veld toch ?
Geen probleem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef Mindlight het volgende:
SteveBallmer, zo moeilijk is het toch niet om toe te geven dat het Belgische tennis er op dit moment beter voorstaat dan het Nederlandse? Zowel bij de mannen als bij de vrouwen...
Wij zitten in een dal, en hopelijk is dat over een aantal jaren weer over, maar voorlopig is het niet anders.
Robin Haase (hopelijk)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Komt er eigenlijk qua Nederlanders nog iets aan bij de mannen/vrouwen ? (want op dat vlak is Krajicek natuurlijk ook n beetje een 'toevalstreffer')
Niks toevalligs aan Krajicek heur.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Komt er eigenlijk qua Nederlanders nog iets aan bij de mannen/vrouwen ? (want op dat vlak is Krajicek natuurlijk ook n beetje een 'toevalstreffer')
Met toevallig bedoel ik dat die uit een tennisfamilie komt en nog grotendeels in Tsjechië opgeleid is ook. Daar zit niet ergens een tennisschool of een scouting op zoek naar talent achter.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Niks toevalligs aan Krajicek heur.
Ligt het aan mij of ken ik jou van ergens buiten fok ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Geen probleem.
Alleen tegenover Joost niet.
Ja, ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt het aan mij of ken ik jou van ergens buiten fok ?
Daar je dan wel weet dat ik te lui ben om mijn vermoedens te checken : maak je dan maar even bekendquote:
Ga weg engerd, ik heb je 2 keer in levende lijve gezien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Daar je dan wel weet dat ik te lui ben om mijn vermoedens te checken : maak je dan maar even bekend
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:57 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ga weg engerd, ik heb je 2 keer in levende lijve gezien.
wijventennis telt niet mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de 14 jarige Tamaryn Hendler die bij Boltieri traint schijnt een groot talent te zijn. En je hebt nog de 17 jarige Yanina Wikckmayer natuurlijk, maar dat wordt ook maar hoogstens een subtopper.
Zo is dat.quote:
Wat is er nu leuk aan twee mannen die een bal steeds over de goal heen slaan.quote:
Ik heb laatst een grafiek gezien waarbij de opkomst van Krajicek op de wereldranglijst in combinatie met haar leeftijd wordt vergeleken met de toppers van nu... volgens mij deed alleen Sharapova het relatief beter op haar leeftijd en qua ranking... zo slecht doet ze het dus helemaal niet en nu ze fysiek beter is geworden gaat dat zeker vruchten afwerpen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef Heero87 het volgende:
Joost heeft wel gelijk, Krajiceck wordt imo geen absolute top. Echte toppers staan al veel vroeger veel verder. Ze kan wie weet wel top vijftien, top tien halen, maar een nummer 1 als Sharapova of Henin wordt ze volgens mij nooit.
Bij de mannen lopen er 4 talenten rond:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je moet niet zozeer naar de opkomst in de wereldranking kijken, daar kan je ook hoog komen door gewoon veel te spelen en te winnen van de nummers 50 tot 100.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb laatst een grafiek gezien waarbij de opkomst van Krajicek op de wereldranglijst in combinatie met haar leeftijd wordt vergeleken met de toppers van nu... volgens mij deed alleen Sharapova het relatief beter op haar leeftijd en qua ranking... zo slecht doet ze het dus helemaal niet en nu ze fysiek beter is geworden gaat dat zeker vruchten afwerpen...
Misschien wel maar nu ik Kleine Kraai deze week aan het werk heb gezien denk ik dat ze echt klaar is voor die definitieve stap, het is geen meisje meer... fysiek en mentaal is ze veel sterker gewordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Je moet niet zozeer naar de opkomst in de wereldranking kijken, daar kan je ook hoog komen door gewoon veel te spelen en te winnen van de nummers 50 tot 100.
Je moet naar de grote toernooien kijken, en zie hoever spelers daarkomen. De Henins, Clijsters, Sharapovas van deze wereld stonden tussen hun 16e en 18e al in Grand Slam finales hé. Sharapova won zelfs op haar 16e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |