Nalbandian blijft natuurlijk wel een vechter, die kan ook nog wel 3 uur door.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Nalbandian is eraan...slachtpartij kan beginnen..
Argentijnse steak op het menu van Monfils, wel eerst de vetrandjes afsnijden![]()
helemaal mee eens, maar hij heeft wel 1 ding: EEN DIKKE PENSquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef Tim86 het volgende:
snap niet dat er, buiten de argentijnofielen in het algemeen, mensen zijn die fan zijn van bandy..die kerel heeft helemaal NIKS..geen aantrekkelijk spel, geen uitstraling, geen atletisch vermogen..
Als tie Monfils maar verslaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef Tim86 het volgende:
snap niet dat er, buiten de argentijnofielen in het algemeen, mensen zijn die fan zijn van bandy..die kerel heeft helemaal NIKS..geen aantrekkelijk spel, geen uitstraling, geen atletisch vermogen..
voor het coachen vanaf de kant, een waarschuwing voor een waarschuwing trouwensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:31 schreef Klingon het volgende:
Waar kreeg Monfis een waarschuwing voor? Kreeg het maar half mee.
Thanks. Go Monfils dan maar, kunnen we weer wat extra mojito's drinken vanavondquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
voor het coachen vanaf de kant, een waarschuwing voor een waarschuwing trouwens
Hij staat redelijk goed te ballen nu ja, jammer dat 'ie meteen gebroken is deze set.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef Andiyan het volgende:
Komop Vola, hold!!!@#!$##$!@!!!
En Kristof met een comeback?![]()
In deze game opnieuwquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils geeft het idd gigantisch weg,
Als hij in vorm is, is het een super complete tennisser.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:01 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:15 schreef Andiyan het volgende:
Komop Filippo.. meteen weer een rebreak!!
Noem even de gamestanden, ik kan tijdelijk niet bij het scoreboard.quote:
5-4. Volandri mag het gaan uitserveren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef XL het volgende:
[..]
Noem even de gamestanden, ik kan tijdelijk niet bij het scoreboard.
Whehe... Die mag op de US Open weerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
Nu we het toch over Monfils hebben, waarom doet Donald Young niet mee?
Hij gaat nu breaken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:39 schreef BVO het volgende:
Monfils nu toch echt weer in de wedstrijd. Blijft alleen doodzonde van die 3e set, die zal hem de das omdoen ben ik bang.
Monfils doet het anders ook niet verkeerd met 24 aces tot nu toequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:48 schreef XL het volgende:
Het bevestigt mijn theorie van gister, dat servicekanonnen uitgeserveerd raken in vijf-setters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |