als ze d'r maar niet in d'r ogen kijktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mooi dat Kraai zich niet meer laat intimideren door die Bokito.
Ik vind dat ze vooral beter is gaan bewegen ook. Veel sneller.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet echt te genieten van Misa en haar spel, ze heeft echt die volgende stap in fysiek en spel weten te zetten
Het komt door haar kapsel..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet echt te genieten van Misa en haar spel, ze heeft echt die volgende stap in fysiek en spel weten te zetten
die bokito looks heeft ze duidelijk van der vader terringggquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dat maakt haar op het oog ook ineens een volwassen meid maar haar spel is eveneen veel volwassener gewordenquote:
Lekker ingepland.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef AminBen het volgende:
Monfils zit nu gemixt te dubbelen na die partij met Nalbandian.Hij wordt met zijn Deense dame dan ook helemaal weggespeeld door Bryan&Raymond
Dat dropshot viel vóór haar neer, en was absoluut niet te halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yep, keerpunt in de match aan je voorbij laten gaan en dan is het snel bekeken meestal idd.
Maar goed, Kraai hoeft zich niet te schamen
Goed hè! Ik vind haar echt goed spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:51 schreef Piet_Veerman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |