Ze mist dan wel het vlassige haar van d'r zus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goed hè! Ik vind haar echt goed spelen.
En ik vind Serena eerder de tweelingbroer/zus van Drogba.![]()
Ah, op Vaidisova na staat er geen enkele speelster die jonger dan Misa is boven haar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah "voor haar 18 jaar goed gedaan" , in het vrouwentennis is dat helaas al zowat de leeftijd dat je op je top begint te komen ...
Dat wel, maar pakweg Kim Clijsters stond op die leeftijd al in de finale van Roland Garros. Ik bedoel maar, als de echte top erin zit moet het er dit jaar toch ergens wel al eens uit gaan komen hoor ...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, op Vaidisova na staat er geen enkele speelster die jonger dan Misa is boven haar.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat wel, maar pakweg Kim Clijsters stond op die leeftijd al in de finale van Roland Garros. Ik bedoel maar, als de echte top erin zit moet het er dit jaar toch ergens wel al eens uit gaan komen hoor ...
Ach, dat zijn ook excessen. Iemand als Petrova, Mauresmo of Schnyder stond op deze leeftijd llager. Zoals je kan wijzen op de Oost-Europese meisjes en Clijsters, zijn er ook genoeg laatbloeiers.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat wel, maar pakweg Kim Clijsters stond op die leeftijd al in de finale van Roland Garros. Ik bedoel maar, als de echte top erin zit moet het er dit jaar toch ergens wel al eens uit gaan komen hoor ...
Goh, de huidige top 5 van het vrouwentennis op haar leeftijd :quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Het kan toch ook gewoon via de geleidelijke weg. Vandaag (en deze gehele RG) was mijns inziens iig al een aardige stap voorwaarts.
Nee hoor, ze is net 18.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misa wordt dit jaar 19 hé , je moet eigenlijk al een jaar verder kijken ...
Ohja , je hebt gelijk, ik dacht dat ze eind vorig jaar verjaarde , maar dat was dus begin januari dit jaar.quote:
Ik ben niet in vorm vandaagquote:
Idd zeg, het begint een beetje zwak. Al begint Martin de Grote wel als eerste in de dubbels op baan 8 om 12.00.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Dat programma van morgen.Zowel op Chatrier, Lenglen als Court 1 lijken de eerste twee partijen me niet interessant en alleen de derde partij op Chatriet lijkt me wel goed. Pas de vierde partij op elk van die banen lijkt me een beetje leuk.
Nou, Juju kan nog een tijdje mee hoor ...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef SteveBallmer het volgende:
Joost, doe er een pleister op, de 'Belgische' dagen zijn over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |