volgende keer zelf openenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef revolutionx het volgende:
een zwarte?
duidelijk nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:11 schreef martijnnum1 het volgende:
http://www.contextclothing.com/brands/nudie/reg_ralf_thread.php#
dry of niet?
Ik heb mijn RR ook kapot gelopen aan de achterkant maar dat boeit me vrij weinig. Het geeft aan dat ik de broek veel heb gedragen en het past wel bij de rest van de broek aangezien het een Indigo thread washing is met gaten vlekken erin etc. Ziet er zeker gaaf uit alleen nu is het kruis helemaal kapotquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef fr0x het volgende:
heb me regular ralf nu ff uit laten waaien beetje robijn refresh op gespoten ruikt weer lekker enz zal binnekort wel foto maken
baal alleen dat ik steeds op me pijpen loop gvd
Doe maar even foto'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef roelvdlende het volgende:
Iemand interesse in een ongedragen Regular Ralf Coated 32-32??
Ik heb hem bij nudie jeans gekregen, maar het is niet echt mijn model vandaar dat ik hem verkoop!
Zeer mooie en unieke wassing...!!![]()
Interesse of foto's zien? stuur me dan even een PM met je mail!
in emmen naast de scapino zit een kleermaker voor 15 eu maakt ze het. ook gebuert met mn replay en die is nogsteesd goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef don-diablo het volgende:
Mijn RR indigo heeft nu echt een groot gat bij het kruisdamn... En ik heb geen idee hoe het te fixen. Ik zal nog wel een fotootje maken.
Goeie schoenen erbijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef Erotica_ het volgende:
Fucking onduidelijke foto'sPech gehad
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slim Jim bij de weg
Nee, anders was het wel een dry geweest. Lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:18 schreef martijnnum1 het volgende:
[..]
heeft het wel zin om deze broek niet te wassen dat hij dan veranderd na een halfjaar ofzo?
niks dit is een usedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
wat had je in je kontzak?
mooi broekie,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef Erotica_ het volgende:
Fucking onduidelijke foto'sPech gehad
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slim Jim bij de weg
quote:
Zoiets heb ik ook, maar dan meer destroyed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef QCC het volgende:
[afbeelding]
vandaag gekocht: RR in ongeveer deze kleur
Nee me vriendinquote:Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef jovink het volgende:
die rehcts is je kameraad?
wat lieehoef dat jullie matchen
en daar gaat t om verdammmooooquote:Op zondag 3 juni 2007 12:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ikweet, maarja boeie dit vind ik ook wel leuk uitzien zoals ik hem nu heb
dat is dus gewoon dikke bs jovink, een sj hoeft helemaal niet strak te zitten.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:56 schreef jovink het volgende:
[..]
geil ja maar officeel hoort jou slim jimt ook zo te zitten
anders hadden ze zon ding wel baggy bjorn genoemd. Je bepaalt zelf hoe je hem draagt maar het idee is dat ie strak is.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:44 schreef revolutionx het volgende:
[..]
dat is dus gewoon dikke bs jovink, een sj hoeft helemaal niet strak te zitten.
iemand tips over het reinigen van dry broek? ik was gister naar free your mind festival alleen ik wist niet dat het zon stofbende was daar. was een zandbak en heel erg veel zand/stof op men dry. graag alleen mensen reageren die ervaring hebben en dus geen reacties van ik denk dit, ik denk dat of een vriend zei dat het zo moest.
bvd!
waar baseer je dat op?quote:zoals jij redeneert kun je gewoon 1 broek maken voor de hele wereld.
die is er zeker wel... baggy bjorn dry selvagequote:
Allstars en Vans slip ons.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:04 schreef Malle_beer het volgende:
TVP
Ik zit eraan te denken een Thin Finn te kopen, ik heb nu een RR, SJ en een EV dry.
Iemand trouwens nog een idee wat voor'n schoenen goed staan onder slimfit broeken?
ditquote:Op zondag 3 juni 2007 16:04 schreef Malle_beer het volgende:
TVP
Ik zit eraan te denken een Thin Finn te kopen, ik heb nu een RR, SJ en een EV dry.
Iemand trouwens nog een idee wat voor'n schoenen goed staan onder slimfit broeken?
ik wou zeggen kijk bij de gemiddelde maw en dan ligger er niet meer dan 3 modelletjesquote:Op zondag 3 juni 2007 18:55 schreef Brownietje het volgende:
Hij is er wel, maar vrijwel niet te vinden in Nederland.
Online kun je hem zeker wel vinden.
omdat ik zo lief ben.
http://www.kitchener.ch/html/en/shop/index.php
http://www.cultizm.com/sh(...)GE---LAST-PAIRS.html
Ik zou het er gewoon in laten zitten? Je loopt het er vanzelf wel weer uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef revolutionx het volgende:
iemand tips over het reinigen van dry broek? ik was gister naar free your mind festival alleen ik wist niet dat het zon stofbende was daar. was een zandbak en heel erg veel zand/stof op men dry. graag alleen mensen reageren die ervaring hebben en dus geen reacties van ik denk dit, ik denk dat of een vriend zei dat het zo moest.
bvd!
Ja maar de andere broeken die ik heb wil ik ook dragenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef don-diablo het volgende:
Vaker dragen dus Maikuul![]()
Ik merk wel dat mn ES bij de knie helemaal los is en onderaan de pijp nog stug, komt ook omdat ik vaak mn handen afveeg aan mn broek na het autowassen etc. Kan nie wachten om em de was in te gooien alleen ik moet nog ff geduld hebben
Bij ons in de Men At Work hebben ze er wel meer.. maar weet niet zeker of de baggy bjorn ertussen zit. zal morgen is kijkenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:25 schreef jovink het volgende:
[..]
ik wou zeggen kijk bij de gemiddelde maw en dan ligger er niet meer dan 3 modelletjes
Ik had kauwgom gekregen in mijn ES en dat is er ook niet helemaal uit gegaan maar ik heb mn broek gewoon weer aangedaan en gaan dragen en dan gaat het er vanzelf uit. Misschien geldt dat ook voor jouw broek revolutionx..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef revolutionx het volgende:
ik heb em schoongemaakt maar het zit er no wel in. ik ga em nu gewoon weer aantrekken zoals elke dag.
Als je in het vorige topic kijkt naar die foto's van gfo zie je in ieder geval een duidelijk kleurverschil. Als ik het zo zie vind ik de dry japan mooier. Dacht dat die ook iets minder snel fade maar dat kan ik mis hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef Stansfield het volgende:
Alleen wat is dan precies het verschil tussen de greycast en de dry japan?
Ligt eraan welke diesel...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Stansfield het volgende:
Dilemma dilemma, Ik heb al een slim jim dry greycast alleen nu heb ik ook de dry japan zien liggen. Erg leuk broekje alleen lijkt hij natuurlijk wel erg op de dry greycast. En ik heb ook mijn oog nog laten valllen op een diesel. Dilemma dilemma
Ik heb een paddom of revick op het ook of een model waarvan ik de naam nog niet weet. En dus de dry japan. Ik ben bang dat ik toch de dry japan en 1 diesel koop. Ach ja geld moet rollen he.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt eraan welke diesel...
sommige diesels vind ik 10x niets...
andere zijn schitterend en kunnen echt concurreren met Nudie's
Zelf vind ik de Larkee 8800Z de mooiste
heb m zelf ook![]()
ja, bash me maar dat ik dit in dit forum zet,
maar ik heb 2 nudies en 2 diesels, draag ze ong.
even vaak...
fading effect --> nudie wint
behoud van mooie - donkere - kleur --> diesel wint...
Doe je goed. Heb ook diesel broeken gehad voordat ik uberhaupt Nudie droeg en die broeken zijn echt goed en de kleur blijft ook prima. Als ik het geld had kocht ik ook een diesel erbij, maar heb alweer teveel geld uitgegevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb een paddom of revick op het ook of een model waarvan ik de naam nog niet weet. En dus de dry japan. Ik ben bang dat ik toch de dry japan en 1 diesel koop. Ach ja geld moet rollen he.
Niet zeuren, dragen. Weer blij dat hij niet zo snel slijt anders kan je om de 2 maanden een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
De mijne slijt helemaal niet
Heb hem nu al best vaak aangehad gek
van sleepto zegt,quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef Sleepto het volgende:
Je hebt hem nu een week? Gaat wel wat langer duren hoor, zeker omdat je hem zo oversized hebt gekocht fade die langzamer.
100 is minimum toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
maw 100
viestertquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef gfo het volgende:
toch handig modje zijn @ mynudiesstandaard 40% korting.. op de hele collectie nieuw of oud.. (winkel zeg ik nie
)
Bendorff?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef gfo het volgende:
toch handig modje zijn @ mynudiesstandaard 40% korting.. op de hele collectie nieuw of oud.. (winkel zeg ik nie
)
de bristol nou goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef mercurial3 het volgende:
C&A?
online en gewone winkel.. zit niet in nederland.. wel in duitsland en zwedenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef Stansfield het volgende:
Is het online of in een winkel in nederland?
Heet je daar sarlo, zoals op je blog? Moet haast wel want die komt ook uit Nederland.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:36 schreef gfo het volgende:
[..]
online en gewone winkel.. zit niet in nederland.. wel in duitsland en zweden
Kijk daar best vaak, en ik zie die naam vrij veelquote:
ik ben nog bezig met mijn dry japan.. en ik heb geld nodig voor me auto want die moet gefixt worden.. en heb toch al iets van 14 spijkerbroeken ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:41 schreef mercurial3 het volgende:
waarom haal je die masa niet dan voor 110?
of in me pc beun hok ofnieeequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef revolutionx het volgende:
beter mod bij je garage dan bij mynudies
Ieder topic wordt dat echt weer zo vaak gevraagd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef martijnnum1 het volgende:
ik heb nog een vraagje.. welke nudies veranderen nou precies als je ze lang niet wast.. want dat is mij niet helemaal duidelijk.. alvast bedankt!
je kan het topic ook gewoon even doorlezen ipv zo'n duffe vraag te stellenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef martijnnum1 het volgende:
je kan het ook gewoon even zeggen ipv zo'n duffe reactie te geven![]()
waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Molluck het volgende:
Het valt mij op de universiteit op dat veel mannen (docenten/onderzoekers dan meestal) van een jaar of 30-40 de dry Nudies tegenwoordig aanhebben als vervanging voor de degelijke blauwe spijkerbroek. (wat vroeger de Levi's 501 was zeg maar)
Ik vond dat niet zo'n toffe ontwikkeling
waarom maak je je druk.. tis gewoon een gastje die nudie draagt om te pimpen met ze duurste wassing.. hij kan dat nou niet meer omdat zijn leraar natuurkunde nudie draagtquote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef Cloud_SB het volgende:
Molluck wil gewoon hip en speciaal zijn.
Als je leraar Nudie draagt is het natuurlijk niet meer hip en cool he.
Kuddebeesten, gewoon dragen wat je zelf nice vind en waarvan je weet dat het goede kwaliteit is.
Als mijn leraar ineens Samurai gaat dragen dan krijgt hij van mij enkel maar respect omdat hij goede denim waardeert.
waarom zeg je: waarom maak je je druk? jouw reactie is precies hetzelfdequote:Op maandag 11 juni 2007 12:43 schreef sarlo het volgende:
[..]
waarom maak je je druk.. tis gewoon een gastje die nudie draagt om te pimpen met ze duurste wassing.. hij kan dat nou niet meer omdat zijn leraar natuurkunde nudie draagt
Leg uit? Wat is die scene?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb een hekel aan dat soort figuren daarom wil ik het liefst dat merken als nudie, blue blood enz. enz. undftd, fuct, obey, enz. enz. dat die allemaal binnen de scene blijven.
Maar daardoor begin je een soortgelijk gedrag te vertonen en dat kan ik dan weer niet van mijzelf uitstaan.
+
Ik heb een kater van hier tot melbourne
Aah. Dus de mensen in die 'scene' dragen kleren van merken die de 'anderen' niet kennen. Dit maakt hen 'exclusief'. Alleen beseffen ze niet dat doordat hun hele 'scene' het draagt, het exclusieve er ook wel af is.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Hij bedoelt de scene van mensen die merken dragen die onbekend zijn, zodat ze kunnen zeggen: ik heb een broek van dit merk, die ken jij niet he. En dan voelen ze zich beter dan andere mensenEn binnen die scene kan je geen kleren dragen die de 'normale mensen' dragen. Want dan is het niet meer zo exclusief.
Je hebt helemaal gelijk, 2-3 jaar geleden was Nudie inderdaad nog speciaal, tegenwoordig loopt iedereen er mee en dat vind ik jammer, maar ik begrijp niet waarom je me daarom een kuddebeest noemtquote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef Cloud_SB het volgende:
Molluck wil gewoon hip en speciaal zijn.
Als je leraar Nudie draagt is het natuurlijk niet meer hip en cool he.
Kuddebeesten, gewoon dragen wat je zelf nice vind en waarvan je weet dat het goede kwaliteit is.
Als mijn leraar ineens Samurai gaat dragen dan krijgt hij van mij enkel maar respect omdat hij goede denim waardeert.
Als het door meer mensen word gedragen is het toch niet minder mooie jeans? Wel minder exclusief maar de kwaliteit ervan verandert niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, 2-3 jaar geleden was Nudie inderdaad nog speciaal, tegenwoordig loopt iedereen er mee en dat vind ik jammer, maar ik begrijp niet waarom je me daarom een kuddebeest noemt
Of het nu 'hippe' gasten (of vrouwen, want die lopen er tegenwoordig ook in) zijn, of docenten aan een universiteit, Nudies waren eerst nog mooie exclusieve jeans, net zoals jouw Samurai en ik vind het jammer dat dat nu niet meer zo is.
edit: en wat bedoel je nou met scene? Ik draag altijd jeans, overal waar ik kom, het geeft mij voldoening dat mijn Nudie mooier is én ik de enige ben die dat merk draag dan al die anderen in G-Star en Diesel broeken. Helaas neemt Nudie steeds meer die plaats in en dat is hetgene waar ik me over beklaag...
www.blueingreensoho.comquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef berent het volgende:
Cloud_SB: Heb jij een paar Samurai's?Hoe/wat/waar als ik vragen mag?
Ik loop trouwens zwaar achter de kudde aan met m'n Evisu.
edit, extra vraag voor Cloud_SB: heet je toevallig Tim?
de mainstream levi's heeft dit.. pak de xx501 uit bijv 47 of 67 en je ziet gelijk een betere kwaliteitquote:Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef berent het volgende:
Levi heeft slechte indigo, en slechte stitching.
Denk dat je die dure Japanse broeken meer moet zien als een Rolls Royce. Veel mooie details, super afgewerkt. Beste kwaliteit denim, heel veel dips (veel verf). Vind je het gek dat daar dan een prijskaartje aan hangt.
Vraagje:quote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef sarlo het volgende:
[..]
de mainstream levi's heeft dit.. pak de xx501 uit bijv 47 of 67 en je ziet gelijk een betere kwaliteit
hier nog ene leuke webshop: www.cultizm.com
Thanksquote:Op maandag 11 juni 2007 22:33 schreef berent het volgende:
Repro lijn van Levi's heeft ook slechte kwaliteit indigo.
Conny Jacket is online te krijgen bij de denimbar:
http://www.denimbaronline.com/
www.zoovillage.comquote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vraagje:
Weet je waar die dry jackets van Nudie worden verkocht, liefst gewone winkel, maar web is ook ok.![]()
Klopt, maar het lijkt me ook wel tof om een dry jack te hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef jovink het volgende:
hijs wel vet maar wel pricey
Dat ziet er ook niet uit denk ik, 2 hele donkere jeans boven elkaar. Jeansjack en jeans sowieso is niet beste combi.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef Sleepto het volgende:
Maar niet tegelijk dragen met je dry jeans, dan is weer iets te.
Doe je snel! Schuurpapier of non-stop hardlopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik heb me ook een nudie opgehaald.. echt een vette broek!
kheb de Regular alf dry en na 2 dagen dragen zie ik de slijtplekken al komen
Nee, daarna kun je hem gewoon wassen zoals je bij normale jeans doet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:19 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik loop veel op school ezno.. en ga vaak zitten en opstaan. En fiets elke dag rond de 2 uur
Ik heb nog een vraag : Als je hem wast na 6 maand moet je dan weer 6 maand dragen en dan pas weer wassen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Xaverius1337 het volgende:
kheb de Regular alf dry en na 2 dagen dragen zie ik de slijtplekken al komen
Ik wel... en daardoor draag ik mn RR bijna nie meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:25 schreef GSbrder het volgende:
Mwahh... er moet een verhouding zijn tussen hoeveelheid stitching en kracht.
Je kan wel 3dubbel gaan stitchen, maar dat ziet er niet uit. Nudie moet ook een
afweging maken tussen of SUPERSTERK, of mooi... en ja, dan kiezen ze voor het
laatste.
Ik heb zelf nog geen uitgescheurd kruis of zo (backpocket rips ligt toch meer aan
de denim en wat je dr in stopt ??) maar ik had liever gezien dat Nudie de backpockets
verstevigde met rivets waar nu die schuine stitching zit. Wanneer dr een stukje ijzer
door heen zit voelt het toch steviger dan wanneer een klein streepje draad hem
tegenhoudt.
Verder is de stitching prima imo
Die broeken zie je toch harstikke veel ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Viaviqra het volgende:
Vandaag iemand met een Nudie gespot @ H&M Groningen![]()
![]()
valt tegen(mee) hier int hooge noordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die broeken zie je toch harstikke veel ?
inderdaad, dit is de eerste keer dat ik iemand anders in een Nudie over straat zie lopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
[..]
valt tegen(mee) hier int hooge noorden
geil ja wordt ik gespotquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie in Emmen wel eens mensen in Nudies lopen. Verrek misschien heb ik jovink wel eens gezien
Thin Finn vind ik ook wel mooi, maar het 'past' niet echt bij de rest van m'n kleren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
[..]
geil ja wordt ik gespotik shcreeuw altijd naar mensen in emmen met nudie aan, HEE BEN JIJ DON DIABLO kijken ze me vet raar aan
![]()
zon thinn finn lijkt me ook nog wel wat eerts mn adididaiidaassjes maar is binnen krijgen/
bij mij ook niet echt maar bij die zxjes staan die wel vet denk kquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Thin Finn vind ik ook wel mooi, maar het 'past' niet echt bij de rest van m'n kleren.
Met ketting en al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef sarlo het volgende:
morgen komt als het een beetje mee zit mijn nudie wallet binnen![]()
ja maar ik ga die ketting niet gebruiken. is niet mijn stijlquote:
Ok. Waar kun je die wallet eigenlijk krijgen? Had ooit een Duitse site gevonden waar ze 'm hadden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef sarlo het volgende:
[..]
ja maar ik ga die ketting niet gebruiken. is niet mijn stijl
ik heb em tegen een denim geruild.. so dno waar hij te krijgen isquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok. Waar kun je die wallet eigenlijk krijgen? Had ooit een Duitse site gevonden waar ze 'm hadden.
de thin finn is een aanraderquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
[..]
geil ja wordt ik gespotik shcreeuw altijd naar mensen in emmen met nudie aan, HEE BEN JIJ DON DIABLO kijken ze me vet raar aan
![]()
zon thinn finn lijkt me ook nog wel wat eerts mn adididaiidaassjes maar is binnen krijgen/
Nou al nie meer!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:38 schreef revolutionx het volgende:
even steven is niet meer verkijgbaar in nederland geloof ik. ik ben vorige maand stad en land afgereisd maar niets gevonden.
waarom koop je het dan als je weet dat die broek zo wordtquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
De mijne vertoond 1 klein ding van verkleuring, aan de binnenkant knie heb ik een blauwe streep.
Maar dat vind ik heul niet zo mooi
Ja klopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef don-diablo het volgende:
gheheh maar die van jou is gewassen heh
(die van mij zit inmiddels echt baggy om de heupen en moet echt een riem bij aanhebben en hij is wat valer geworden inmiddels gheheh)
Zonde, Urban Outfitters is echt gaaf. Ken het alleen van de site trouwens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou al nie meer!?![]()
Das dan wel heel snel zeg... Ik zat net ff te checken op de site van urban outfitters waar ik de mijne had gekocht en die hebben helemaal geen nudie meerDas kut, want das mn favo winkel waar ik heb gewoond in Londen.
Je had echt de winkel moeten zien, die is nog gaver en elk merk heeft z'n eigen plekje in de winkel. Begane grond was art-deco voor je huis en gifts en de vrouwenafdeling en halverwege naar beneden had je wat muziek en in de kelder was de herenafdeling. Te vet, van de zomer weer heenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zonde, Urban Outfitters is echt gaaf. Ken het alleen van de site trouwens.
Jeh 1 zoeen streep is niet mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom koop je het dan als je weet dat die broek zo wordt![]()
Als je broek wat strakker zit gaat het slijten wat sneller. Maar bij jou zit die behoorlijk los dus duurt het wel even.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh 1 zoeen streep is niet mooi
Maarja misschien alstie kk styl0w meer strepen gaat vertonen dat het wat leuker uitziet
Ik vind em wel mooi zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als je broek wat strakker zit gaat het slijten wat sneller. Maar bij jou zit die behoorlijk los dus duurt het wel even.
Dan moet je hem in de wasmachine gooien. Dan was je de indigo eruit en blijft hij dus dezelfde kleur over de hele broek.quote:
Ben ooit wel in London wezen shoppen, wat ik me nog vooral herinner is een winkel waar ze echt alle voetbalshirts hadden. Waren meerdere vestigingen van geloof ik, deze zat ergens op een hoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je had echt de winkel moeten zien, die is nog gaver en elk merk heeft z'n eigen plekje in de winkel. Begane grond was art-deco voor je huis en gifts en de vrouwenafdeling en halverwege naar beneden had je wat muziek en in de kelder was de herenafdeling. Te vet, van de zomer weer heen![]()
Soccer/Rugby scene op carnaby street en Soccer Sports (en Lily Whites) Dat zijn de winkels waar je ze allemaal kan krijgen. En zelfs shirts van Heerenveenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben ooit wel in London wezen shoppen, wat ik me nog vooral herinner is een winkel waar ze echt alle voetbalshirts hadden. Waren meerdere vestigingen van geloof ik, deze zat ergens op een hoek.
kheb hem een paar dagen geleden anders wel gezien bij IMAGE in utrechtquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:38 schreef revolutionx het volgende:
even steven is niet meer verkijgbaar in nederland geloof ik. ik ben vorige maand stad en land afgereisd maar niets gevonden.
daar hebben ze toch nog de iron denim?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:43 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
kheb hem een paar dagen geleden anders wel gezien bij IMAGE in utrecht
Vette broekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef jovink het volgende:
kennen jullie de masa al?
hier in even steven uitvoering
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kost een paar centjes maar heb je wel een japanner
375 $
ja idd, iron denimquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
daar hebben ze toch nog de iron denim?
hehehe die heb ik voor 120 euro dankzij me vaste korting die ik krijgquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef jovink het volgende:
kennen jullie de masa al?
hier in even steven uitvoering
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kost een paar centjes maar heb je wel een japanner
375 $
Zoals eerder gezegd, echt een tof ding.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef sarlo het volgende:
[..]
hehehe die heb ik voor 120 euro dankzij me vaste korting die ik krijgniet dat ik het geld heb op het moment
owja ik ontving vandaag een kadotje in de brievenbus
[afbeelding]
gehad
zoovillage dacht ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:25 schreef Huppelei het volgende:
Niemand die weet waar ik Even Steven online kan halen?
waarom zou je 70 eu voor zon portemonnee neertellen als je op de markt net zon model kunt kopen voor n 10tje ketting dr bij voor 2 euro gataje dr in voor 2 en klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef Molluck het volgende:
Wordt die portemonnee niet ergens online verkocht?
Dan heb je toch niet van die Nudie strepenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
[..]
waarom zou je 70 eu voor zon portemonnee neertellen als je op de markt net zon model kunt kopen voor n 10tje ketting dr bij voor 2 euro gataje dr in voor 2 en klaar
Ja dat is stoer he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
[..]
waarom zou je 70 eu voor zon portemonnee neertellen als je op de markt net zon model kunt kopen voor n 10tje ketting dr bij voor 2 euro gataje dr in voor 2 en klaar
200 euro, ok best leuk dat het ook een soort dry is, maar verder vind ik hem niet echt mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
w00t.
Leer doet hetzelfde als dry denim, het wordt mooier door het te gebruiken.
Jammer dat deze op 200 euro + zit.
50,400 JPY (JPY) = 307.44 EUR (EUR)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
200 euro, ok best leuk dat het ook een soort dry is, maar verder vind ik hem niet echt mooi.
Zijn er geen jeanswallets
Ja whatever, veel te duur. Wat moet je er dan nog in doen hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:17 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
50,400 JPY (JPY) = 307.44 EUR (EUR)
Damn.
ik denk de stof?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef Xaverius1337 het volgende:
Eeh vet ik is die portomonee ergens te koop? In NL dan? En wat is er zo speciaal aan die japanse broek... kzie amper verschil
Nou weet je wat het is.. ik heb er nisk voor betaald.. ik heb hem gehad en niet van me ouders of me andere portomonee ofzo.. gewoon gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, je draagt een broek zodat iemand anders kunt zien hoe speciaal ie wel niet is. Kijk als je op zoek bent naar broeken waar het merk heel groot opstaat zodat iedereen kan zien welke broek je aan hebt moet je niet bij Nudie zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:35 schreef Xaverius1337 het volgende:
ik zou dus nooit zo'n broek kopen he.. ik zie zelf geen verschil in het stof... en niemand zal zien dat jij die speciale broek aanhebt..
d&g, g-star, replay, evisu EU EDquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, je draagt een broek zodat iemand anders kunt zien hoe speciaal ie wel niet is. Kijk als je op zoek bent naar broeken waar het merk heel groot opstaat zodat iedereen kan zien welke broek je aan hebt moet je niet bij Nudie zijn.
wat wil je dr nou mee zeggen danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ja dat is stoer he.
"Hee, heb je die portemonnee op de markt gekocht?"
-"Nee, op internet gekocht voor 70 euro."
"
"
Ik bedoel.. niet ziet dat jij in die ene dure nudie loopt want je ziet amper verschil tussen die japanse en de regular alfquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, je draagt een broek zodat iemand anders kunt zien hoe speciaal ie wel niet is. Kijk als je op zoek bent naar broeken waar het merk heel groot opstaat zodat iedereen kan zien welke broek je aan hebt moet je niet bij Nudie zijn.
Welke gewone Regular Ralph?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:01 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Ik bedoel.. niet ziet dat jij in die ene dure nudie loopt want je ziet amper verschil tussen die japanse en de regular alf
en wrm wil niemand zeggen hoe ze aan die wallet komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat niemand het meer zegt omdat hij gewoon niet te koop meer is.. of je moet hem krijgen als relatiegeschenkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:01 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Ik bedoel.. niet ziet dat jij in die ene dure nudie loopt want je ziet amper verschil tussen die japanse en de regular alf
en wrm wil niemand zeggen hoe ze aan die wallet komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel dat mensen over het algemeen eerder een G-star broek zullen herkennen dan een Nudie. Als je zelf wat Nudies in de kast hebt liggen, zul je ze wel herkennen ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef GSbrder het volgende:
naja.. nudie zie je natuurlijk wel aan dat het nudie is...
Ik herken een nudie net zo snel als een g-star, gsus, diesel, replay of welke andere broek dan ook...
pasvorm, wassing (of de afwezigheid daarvan bij nudie), en tenslotte stitching..
Die nudie stiksels zitten er heus alleen op voor de identiteit van de broek, dus....
Das waar, maar G-Star is ook makkelijker te herkennen vind ik aangezien er heel groot G-Star 3301 op staatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen over het algemeen eerder een G-star broek zullen herkennen dan een Nudie. Als je zelf wat Nudies in de kast hebt liggen, zul je ze wel herkennen ja.
en ik werk niet een sin een winkel ofzo hequote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef Xaverius1337 het volgende:
Lees net dat er maar 50 van zijn gemaakt als relatiegeschenk aan de winkels waar ze die dingen verkopen
nopezquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:36 schreef Pie.cr het volgende:
Omdat je een suck-up bent?
als jij contacten hebt bij de organisatie van red moon.. misschienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:48 schreef Pie.cr het volgende:
oh mein gott. Zou dat ook bij Red Moon werken?![]()
Jij hebt er 1 gekregen omdat je de baas van nudie hebt gezogenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef sarlo het volgende:
[..]
en ik werk niet een sin een winkel ofzo hedus probeer maar te achterhalen waarom ik er ook 1 heb gehad
de baas van nudie is een vrouw idiootquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:38 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Jij hebt er 1 gekregen omdat je de baas van nudie hebt gezogen![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt dat nudieteken gewoon weghalen hoor. Met een pincet draadjes open'knippen' en dan 1 voor 1 er rustig uit trekken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef Pie.cr het volgende:
Ik zou het echt vet vinden als Nudie een broek zonder logo op de backpocket en oranje stiksels zou maken.
![]()
ok ik heb hem via een persoon die op het hoofdkantoor in zweden werktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
wrm zeg je gewoon niet hoe je eraan komt... ben je bang dat je dan niet meer exclusive bent?
hij werkt bij nudie dno hoe hij er aan komtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:18 schreef mercurial3 het volgende:
hoe komt die gast daar dan aan? ze worden tog niet meer verkogt/gemaakt.
bitch
Supervetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:47 schreef sarlo het volgende:
even een crossposssstttttt!!!!!
ok i just retired my first dry jeans i really cared about!
my 2.5 years old regular ralf dry greycast.. washed them six times in those 2.5 years
pics with flash:
[afbeelding]
[afbeelding]
pics without flash:
[afbeelding]
[afbeelding]
think i gonna nail them against the wall or something
prewash info past niet in een nudie topicquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
Opruiming bij de MAW in Maastricht
Ze gaan weg voor 50 knakkers per broek, wel gewassen modelen geen niet gewassen
Das best jammer, maarja broeken van 130 voor 60 euro is best nice
Het enige is is dat ik ze niet zo mooi vindmaar tis maar een tip !
hij is niet gescheurd bij het kruis maar bij me bil (kwam door een ongeluk -> 10 meter over asfalt gegeledenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Supervet
Ik zie dus dat die van mij niet de enige is die in het kruis uitscheurt, hoe heb je die repareerd en hoe vaak?
Wat ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:32 schreef sarlo het volgende:
[..]
prewash info past niet in een nudie topic
De essentie van Nudie broeken draaien om het dry principe en dat zijn de kenmerkende Nudie Jeansquote:
Ja maar het is het nudie jeans topic dus waarom mag ik dan niet zeggen dat ze in de aanbieding zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De essentie van Nudie broeken draaien om het dry principe en dat zijn de kenmerkende Nudie Jeans
Van mij mag je, alleen zullen weinig mensen iets met de info doen omdat ze dry willen/hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar het is het nudie jeans topic dus waarom mag ik dan niet zeggen dat ze in de aanbieding zijn
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van mij mag je, alleen zullen weinig mensen iets met de info doen omdat ze dry willen/hebben.
Vind niet-dry ook ok hoor, ook van Nudiequote:
Niks mis mee toch, vaak nog goedkoper ook als je ze in die aanbiedingen koopt, die er het hele jaar wel zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef don-diablo het volgende:
*don-d nu een pre wash Nudie aanheeft*
Ze zal je ES maar door elkaar halen met een nondryquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef don-diablo het volgende:
mn ma vraagt steeds wanneer ze mn ES dry mag wassen
nee ma, dat duurt nog wel minimaal 3 maanden
Ze weet inmiddels wel om welke broek het gaatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze zal je ES maar door elkaar halen met een nondryDaar gaat je levenswerk.
Zag op MyNudies net nog een ES die 6 maanden oud was, vlak voordat ie voor het eerst gewassen zou worden. Zag er mooi uitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze weet inmiddels wel om welke broek het gaat
Alleen een paar vrienden van me vinden de broek helemaal nix en anderen vinden het weer tof staan. En daar staat ie ook al bekend als "de broek"
Ja.. Ik heb em vaak aan en dat moet ookMaar dat kunnen ze nie begrijpen de simpele zielen
neejj.. de indigo gaat pas weg als je water icm wasmiddel/zeep gebruiktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:35 schreef Maikuuul het volgende:
Kheb een vraagje.
Mijn Nudie hangt nu buiten, in een cancerharde regen.
Is nu die indigo eruit ?
* @ die broeken bij de MAW kwet niet precies hoe ze heten, maar kvond ze er niet zo heel mooi uitzien, waren allemaal voorgewassen broekenvergeten naar de naam te kijken.
Nou, in de pleurisharde regen durf ik te wedden dat je witte sneakers zo blauw zijn...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:53 schreef sarlo het volgende:
[..]
neejj.. de indigo gaat pas weg als je water icm wasmiddel/zeep gebruikt
dat zge ik dus, ja ze bloeden wel n beetje op mn witte tong de motherfokkers gewoon terug sturen die handelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, in de pleurisharde regen durf ik te wedden dat je witte sneakers zo blauw zijn...
alleen is het bleeden natuurlijk niet te vergelijken met dat van een wasbeurt...
Pre-washed nudies zijn natuurlijk bespreekbaar in het nudie jeans topic...
Er wordt hier zelfs over nudie-portemonnees gepraat - niet eens jeans dus -
en waarom zou het dan niet over pre-washed jeans mogen gaan?
*GSbrder nu pre-washed black-blue RR aan heeft*
de kern van nudie bestaat uit dry jeans.. het mag wel besproken worden.. maj dry jeans en nudie is gewoon de combi.. ik denk dat als je pre-wash wil je gewoon een ander merk moet pakkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, in de pleurisharde regen durf ik te wedden dat je witte sneakers zo blauw zijn...
alleen is het bleeden natuurlijk niet te vergelijken met dat van een wasbeurt...
Pre-washed nudies zijn natuurlijk bespreekbaar in het nudie jeans topic...
Er wordt hier zelfs over nudie-portemonnees gepraat - niet eens jeans dus -
en waarom zou het dan niet over pre-washed jeans mogen gaan?
*GSbrder nu pre-washed black-blue RR aan heeft*
Aha ! dus je wilt dezelfde als mijquote:Op zondag 17 juni 2007 00:57 schreef mercurial3 het volgende:
ffs,
kwil een Slim jim dry japan, maar ik heb al te veel broeken![]()
Mja, maar als je je dry broeken 1x in de week aandoet kun je ze net zo goed in de winkel laten liggen...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Aha ! dus je wilt dezelfde als mij
Te veel broeken ? er kan er altijd een bij hoor !
Waarom?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mja, maar als je je dry broeken 1x in de week aandoet kun je ze net zo goed in de winkel laten liggen...
dan duurt het beduuuidend langer voordat je beetje slijtplekken krijgt ois ook logisch. Boieuh ik hou ook vna n af wisseling ik ga ehct niet een week met zelfde broek lopen.quote:
Waar krijg je dan vaste korting? En waar verkopen ze die dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef sarlo het volgende:
[..]
hehehe die heb ik voor 120 euro dankzij me vaste korting die ik krijgniet dat ik het geld heb op het moment
owja ik ontving vandaag een kadotje in de brievenbus
[afbeelding]
gehad
sorry dat ik het zeg.. maar ik zou die nog lang niet wassen.. dat het uberhaupt in je hoofd opkomt..geloof me als je die wast ben je teleurgesteldquote:Op zondag 17 juni 2007 14:32 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
mijn thin finn dry na 7 maand (binnenkort wassen)
vaste korting bij een bedrijf waarvan ik de naam niet noem.. het is iig een webshop/winkel in zweden en duitsland (free shipping ook nog eens naast de korting)quote:Op zondag 17 juni 2007 20:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar krijg je dan vaste korting? En waar verkopen ze die dan?
Vette wallet trouwens
waarschijnlijk een baggy regular ralf.. maar een loosefrank is ook nog mogelijk geien het feit dat die plaatjes +/- 3 jaar oud zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef got.rice het volgende:
[afbeelding]
Welk model is de rechter van de plaatjes?
gewoon bestellen nooit problemen over gehoord.. het si de website van www.jeanspaleis.nlquote:Op maandag 18 juni 2007 10:54 schreef D.zire het volgende:
iemand ervaring met drytillyoudie.nl?
ik zou en wat kleiner pakken dan een prewash.. ze krimpen +/- 1 maatquote:Op maandag 18 juni 2007 11:28 schreef D.zire het volgende:
aah oke tof! Maar nu zit ik met de maat:x ik wil graag een Slim Jim dry greycast. Ik heb al een Low Slim Jim used black maat 32/34 kan ik dan ook gewoon voor die greycast 32/34 bestellen en zit ie dan goed?
Geloof het of nie, ik was zaterdag hier in Emmen in de MAW en wat zag ik liggen.. Een SJDJ en volgens mij ook een greycast.. Zo zie je ze nooit en dan ineens wel. (en de RR en AJ)quote:Op maandag 18 juni 2007 12:04 schreef D.zire het volgende:
mn used black is best baggy dus ik ga voor de 30/32 denk ik. Tis echt jammer dat ze hier in groningen geen slim jim dry's hebben :x Maar ik ga over een paar weken naar Rotterdam voor een paar dagen. isser een kans dat ik daar 1 kan kopen?
Volgens mij zag ik ongeveer 2 weken geleden nog een SJDJ bij de MAW in Groningenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:04 schreef D.zire het volgende:
mn used black is best baggy dus ik ga voor de 30/32 denk ik. Tis echt jammer dat ze hier in groningen geen slim jim dry's hebben :x Maar ik ga over een paar weken naar Rotterdam voor een paar dagen. isser een kans dat ik daar 1 kan kopen?
al die mede werkers zijn kanslooss.. ben wel eens een menatwork uitgezet omdat ik vragen ging stellen waar die verkoper totaal niets van afwist.. toen moest ik weg omdat ik blijkbaar irritant was etcquote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef jovink het volgende:
vieze sjaakies bij de M@w emmen ik zo ik wilk graag de thinn finn ff passen, zou je dat wel doen? ik zo eh ja? ja hij valt vrij strak ik heb nog wel ee nslim jim ik zo nee doe toch mara de thin finn![]()
ik zo hebben jullie die niet in dry? nee hebben we niet die is er zoweizo niet van nudie van thin finn. pfffff sjaakies
dus nou zit ik te twijfleen of ik die thinn finn niet dry ga kopen of toch op zoek ga naar een dry.. keuzes keuzes zat wel fijn overigens.![]()
![]()
![]()
Alsof iemand zich tering diep gaat verdiepen in iets voor een uurloon dat niet hoog isquote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef sarlo het volgende:
[..]
al die mede werkers zijn kanslooss.. ben wel eens een menatwork uitgezet omdat ik vragen ging stellen waar die verkoper totaal niets van afwist.. toen moest ik weg omdat ik blijkbaar irritant was etc
en toch ze zijn ze stuk voor stuk kansloos.. denken dat ze alles weten doen alsof ze alles hebben en volgens mij lopen ze rond in kleren die aan het eind van de dag weer terug de winkel in gaanquote:Op maandag 18 juni 2007 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof iemand zich tering diep gaat verdiepen in iets voor een uurloon dat niet hoog is
Die jongens doen dat ook maar als bijbaan ( de meeste dan he )
Dat laatste is volgens mij ook zo.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef sarlo het volgende:
[..]
en toch ze zijn ze stuk voor stuk kansloos.. denken dat ze alles weten doen alsof ze alles hebben en volgens mij lopen ze rond in kleren die aan het eind van de dag weer terug de winkel in gaan
omg wie stond er in de winkel dan??? Nou ben ik best wel benieuwd. Laatst toen ik daar een SS had gekocht zei 1 vd verkopers dat ie miss nie iets te kort is en dat ie zal krimpen etc etc. Na wat argumenten genoemd te hebben kwam die met de conclusie dat ie beter stil kon zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef jovink het volgende:
vieze sjaakies bij de M@w emmen ik zo ik wilk graag de thinn finn ff passen, zou je dat wel doen? ik zo eh ja? ja hij valt vrij strak ik heb nog wel ee nslim jim ik zo nee doe toch mara de thin finn![]()
ik zo hebben jullie die niet in dry? nee hebben we niet die is er zoweizo niet van nudie van thin finn. pfffff sjaakies
dus nou zit ik te twijfleen of ik die thinn finn niet dry ga kopen of toch op zoek ga naar een dry.. keuzes keuzes zat wel fijn overigens.![]()
![]()
![]()
ik vond dat ie wel geil zat. ik moet m morgen maar ophalen moet dr hele tijd aan denkenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
omg wie stond er in de winkel dan??? Nou ben ik best wel benieuwd. Laatst toen ik daar een SS had gekocht zei 1 vd verkopers dat ie miss nie iets te kort is en dat ie zal krimpen etc etc. Na wat argumenten genoemd te hebben kwam die met de conclusie dat ie beter stil kon zijn.Altijd leuk om verkopers dr onder uit te praten.
![]()
Maar hoe strak zat ie eigs jovink?
ik zie de laatste tijd wel vaker Nudies hier in Emmen en dan voornamelijk dry modellen. Een zo'n vakkenvuller in de lokale loller1000 heeft een thin finn dry als ik et goed zag.
lijkt me sterk ik kom er bijna elke week en nooit 1 zien liggenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ongeveer 2 weken geleden nog een SJDJ bij de MAW in Groningen![]()
bij de score is dat ook zo, dus dat hebben ze gewoon aan als bedrijfs kleding? welkansloos als je dan weer in moet leverenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat laatste is volgens mij ook zo.
Maarja das ook bij de Espirit zo, als je daar werkt moet je ook kleren van daar aan
Ik vind ze eigenlijk altijd wel aardig bij de MAW
Kweet het niet precies hoe het daar gaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef jovink het volgende:
[..]
bij de score is dat ook zo, dus dat hebben ze gewoon aan als bedrijfs kleding? welkansloos als je dan weer in moet leveren![]()
lol, ik ken de meesten ook wel one way or anotherquote:Op maandag 18 juni 2007 18:17 schreef jovink het volgende:
[..]
ik vond dat ie wel geil zat. ik moet m morgen maar ophalen moet dr hele tijd aan denkenen als ik dan wat nieuws heb wil ik weer wat nieuws
![]()
ehh ik weet zelfs wie de verkoper was Jopieooit nog n keer n feestje van gehad smaen met n klasgenoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |