niks dit is een usedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
wat had je in je kontzak?
mooi broekie,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef Erotica_ het volgende:
Fucking onduidelijke foto'sPech gehad
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slim Jim bij de weg
quote:
Zoiets heb ik ook, maar dan meer destroyed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef QCC het volgende:
[afbeelding]
vandaag gekocht: RR in ongeveer deze kleur
Nee me vriendinquote:Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef jovink het volgende:
die rehcts is je kameraad?
wat lieehoef dat jullie matchen
en daar gaat t om verdammmooooquote:Op zondag 3 juni 2007 12:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ikweet, maarja boeie dit vind ik ook wel leuk uitzien zoals ik hem nu heb
dat is dus gewoon dikke bs jovink, een sj hoeft helemaal niet strak te zitten.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:56 schreef jovink het volgende:
[..]
geil ja maar officeel hoort jou slim jimt ook zo te zitten
anders hadden ze zon ding wel baggy bjorn genoemd. Je bepaalt zelf hoe je hem draagt maar het idee is dat ie strak is.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:44 schreef revolutionx het volgende:
[..]
dat is dus gewoon dikke bs jovink, een sj hoeft helemaal niet strak te zitten.
iemand tips over het reinigen van dry broek? ik was gister naar free your mind festival alleen ik wist niet dat het zon stofbende was daar. was een zandbak en heel erg veel zand/stof op men dry. graag alleen mensen reageren die ervaring hebben en dus geen reacties van ik denk dit, ik denk dat of een vriend zei dat het zo moest.
bvd!
waar baseer je dat op?quote:zoals jij redeneert kun je gewoon 1 broek maken voor de hele wereld.
die is er zeker wel... baggy bjorn dry selvagequote:
Allstars en Vans slip ons.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:04 schreef Malle_beer het volgende:
TVP
Ik zit eraan te denken een Thin Finn te kopen, ik heb nu een RR, SJ en een EV dry.
Iemand trouwens nog een idee wat voor'n schoenen goed staan onder slimfit broeken?
ditquote:Op zondag 3 juni 2007 16:04 schreef Malle_beer het volgende:
TVP
Ik zit eraan te denken een Thin Finn te kopen, ik heb nu een RR, SJ en een EV dry.
Iemand trouwens nog een idee wat voor'n schoenen goed staan onder slimfit broeken?
ik wou zeggen kijk bij de gemiddelde maw en dan ligger er niet meer dan 3 modelletjesquote:Op zondag 3 juni 2007 18:55 schreef Brownietje het volgende:
Hij is er wel, maar vrijwel niet te vinden in Nederland.
Online kun je hem zeker wel vinden.
omdat ik zo lief ben.
http://www.kitchener.ch/html/en/shop/index.php
http://www.cultizm.com/sh(...)GE---LAST-PAIRS.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |