quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Xaverius1337 het volgende:
kheb de Regular alf dry en na 2 dagen dragen zie ik de slijtplekken al komen
Ik wel... en daardoor draag ik mn RR bijna nie meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:25 schreef GSbrder het volgende:
Mwahh... er moet een verhouding zijn tussen hoeveelheid stitching en kracht.
Je kan wel 3dubbel gaan stitchen, maar dat ziet er niet uit. Nudie moet ook een
afweging maken tussen of SUPERSTERK, of mooi... en ja, dan kiezen ze voor het
laatste.
Ik heb zelf nog geen uitgescheurd kruis of zo (backpocket rips ligt toch meer aan
de denim en wat je dr in stopt ??) maar ik had liever gezien dat Nudie de backpockets
verstevigde met rivets waar nu die schuine stitching zit. Wanneer dr een stukje ijzer
door heen zit voelt het toch steviger dan wanneer een klein streepje draad hem
tegenhoudt.
Verder is de stitching prima imo
Die broeken zie je toch harstikke veel ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Viaviqra het volgende:
Vandaag iemand met een Nudie gespot @ H&M Groningen![]()
![]()
valt tegen(mee) hier int hooge noordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die broeken zie je toch harstikke veel ?
inderdaad, dit is de eerste keer dat ik iemand anders in een Nudie over straat zie lopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
[..]
valt tegen(mee) hier int hooge noorden
geil ja wordt ik gespotquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie in Emmen wel eens mensen in Nudies lopen. Verrek misschien heb ik jovink wel eens gezien
Thin Finn vind ik ook wel mooi, maar het 'past' niet echt bij de rest van m'n kleren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
[..]
geil ja wordt ik gespotik shcreeuw altijd naar mensen in emmen met nudie aan, HEE BEN JIJ DON DIABLO kijken ze me vet raar aan
![]()
zon thinn finn lijkt me ook nog wel wat eerts mn adididaiidaassjes maar is binnen krijgen/
bij mij ook niet echt maar bij die zxjes staan die wel vet denk kquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Thin Finn vind ik ook wel mooi, maar het 'past' niet echt bij de rest van m'n kleren.
Met ketting en al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef sarlo het volgende:
morgen komt als het een beetje mee zit mijn nudie wallet binnen![]()
ja maar ik ga die ketting niet gebruiken. is niet mijn stijlquote:
Ok. Waar kun je die wallet eigenlijk krijgen? Had ooit een Duitse site gevonden waar ze 'm hadden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef sarlo het volgende:
[..]
ja maar ik ga die ketting niet gebruiken. is niet mijn stijl
ik heb em tegen een denim geruild.. so dno waar hij te krijgen isquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok. Waar kun je die wallet eigenlijk krijgen? Had ooit een Duitse site gevonden waar ze 'm hadden.
de thin finn is een aanraderquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
[..]
geil ja wordt ik gespotik shcreeuw altijd naar mensen in emmen met nudie aan, HEE BEN JIJ DON DIABLO kijken ze me vet raar aan
![]()
zon thinn finn lijkt me ook nog wel wat eerts mn adididaiidaassjes maar is binnen krijgen/
Nou al nie meer!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:38 schreef revolutionx het volgende:
even steven is niet meer verkijgbaar in nederland geloof ik. ik ben vorige maand stad en land afgereisd maar niets gevonden.
waarom koop je het dan als je weet dat die broek zo wordtquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
De mijne vertoond 1 klein ding van verkleuring, aan de binnenkant knie heb ik een blauwe streep.
Maar dat vind ik heul niet zo mooi
Ja klopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef don-diablo het volgende:
gheheh maar die van jou is gewassen heh
(die van mij zit inmiddels echt baggy om de heupen en moet echt een riem bij aanhebben en hij is wat valer geworden inmiddels gheheh)
Zonde, Urban Outfitters is echt gaaf. Ken het alleen van de site trouwens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou al nie meer!?![]()
Das dan wel heel snel zeg... Ik zat net ff te checken op de site van urban outfitters waar ik de mijne had gekocht en die hebben helemaal geen nudie meerDas kut, want das mn favo winkel waar ik heb gewoond in Londen.
Je had echt de winkel moeten zien, die is nog gaver en elk merk heeft z'n eigen plekje in de winkel. Begane grond was art-deco voor je huis en gifts en de vrouwenafdeling en halverwege naar beneden had je wat muziek en in de kelder was de herenafdeling. Te vet, van de zomer weer heenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zonde, Urban Outfitters is echt gaaf. Ken het alleen van de site trouwens.
Jeh 1 zoeen streep is niet mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom koop je het dan als je weet dat die broek zo wordt![]()
Als je broek wat strakker zit gaat het slijten wat sneller. Maar bij jou zit die behoorlijk los dus duurt het wel even.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh 1 zoeen streep is niet mooi
Maarja misschien alstie kk styl0w meer strepen gaat vertonen dat het wat leuker uitziet
Ik vind em wel mooi zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als je broek wat strakker zit gaat het slijten wat sneller. Maar bij jou zit die behoorlijk los dus duurt het wel even.
Dan moet je hem in de wasmachine gooien. Dan was je de indigo eruit en blijft hij dus dezelfde kleur over de hele broek.quote:
Ben ooit wel in London wezen shoppen, wat ik me nog vooral herinner is een winkel waar ze echt alle voetbalshirts hadden. Waren meerdere vestigingen van geloof ik, deze zat ergens op een hoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je had echt de winkel moeten zien, die is nog gaver en elk merk heeft z'n eigen plekje in de winkel. Begane grond was art-deco voor je huis en gifts en de vrouwenafdeling en halverwege naar beneden had je wat muziek en in de kelder was de herenafdeling. Te vet, van de zomer weer heen![]()
Soccer/Rugby scene op carnaby street en Soccer Sports (en Lily Whites) Dat zijn de winkels waar je ze allemaal kan krijgen. En zelfs shirts van Heerenveenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben ooit wel in London wezen shoppen, wat ik me nog vooral herinner is een winkel waar ze echt alle voetbalshirts hadden. Waren meerdere vestigingen van geloof ik, deze zat ergens op een hoek.
kheb hem een paar dagen geleden anders wel gezien bij IMAGE in utrechtquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:38 schreef revolutionx het volgende:
even steven is niet meer verkijgbaar in nederland geloof ik. ik ben vorige maand stad en land afgereisd maar niets gevonden.
daar hebben ze toch nog de iron denim?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:43 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
kheb hem een paar dagen geleden anders wel gezien bij IMAGE in utrecht
Vette broekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef jovink het volgende:
kennen jullie de masa al?
hier in even steven uitvoering
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kost een paar centjes maar heb je wel een japanner
375 $
ja idd, iron denimquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
daar hebben ze toch nog de iron denim?
hehehe die heb ik voor 120 euro dankzij me vaste korting die ik krijgquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef jovink het volgende:
kennen jullie de masa al?
hier in even steven uitvoering
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kost een paar centjes maar heb je wel een japanner
375 $
Zoals eerder gezegd, echt een tof ding.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef sarlo het volgende:
[..]
hehehe die heb ik voor 120 euro dankzij me vaste korting die ik krijgniet dat ik het geld heb op het moment
owja ik ontving vandaag een kadotje in de brievenbus
[afbeelding]
gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |