of in me pc beun hok ofnieeequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef revolutionx het volgende:
beter mod bij je garage dan bij mynudies
Ieder topic wordt dat echt weer zo vaak gevraagd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef martijnnum1 het volgende:
ik heb nog een vraagje.. welke nudies veranderen nou precies als je ze lang niet wast.. want dat is mij niet helemaal duidelijk.. alvast bedankt!
je kan het topic ook gewoon even doorlezen ipv zo'n duffe vraag te stellenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef martijnnum1 het volgende:
je kan het ook gewoon even zeggen ipv zo'n duffe reactie te geven![]()
waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Molluck het volgende:
Het valt mij op de universiteit op dat veel mannen (docenten/onderzoekers dan meestal) van een jaar of 30-40 de dry Nudies tegenwoordig aanhebben als vervanging voor de degelijke blauwe spijkerbroek. (wat vroeger de Levi's 501 was zeg maar)
Ik vond dat niet zo'n toffe ontwikkeling
waarom maak je je druk.. tis gewoon een gastje die nudie draagt om te pimpen met ze duurste wassing.. hij kan dat nou niet meer omdat zijn leraar natuurkunde nudie draagtquote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef Cloud_SB het volgende:
Molluck wil gewoon hip en speciaal zijn.
Als je leraar Nudie draagt is het natuurlijk niet meer hip en cool he.
Kuddebeesten, gewoon dragen wat je zelf nice vind en waarvan je weet dat het goede kwaliteit is.
Als mijn leraar ineens Samurai gaat dragen dan krijgt hij van mij enkel maar respect omdat hij goede denim waardeert.
waarom zeg je: waarom maak je je druk? jouw reactie is precies hetzelfdequote:Op maandag 11 juni 2007 12:43 schreef sarlo het volgende:
[..]
waarom maak je je druk.. tis gewoon een gastje die nudie draagt om te pimpen met ze duurste wassing.. hij kan dat nou niet meer omdat zijn leraar natuurkunde nudie draagt
Leg uit? Wat is die scene?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb een hekel aan dat soort figuren daarom wil ik het liefst dat merken als nudie, blue blood enz. enz. undftd, fuct, obey, enz. enz. dat die allemaal binnen de scene blijven.
Maar daardoor begin je een soortgelijk gedrag te vertonen en dat kan ik dan weer niet van mijzelf uitstaan.
+
Ik heb een kater van hier tot melbourne
Aah. Dus de mensen in die 'scene' dragen kleren van merken die de 'anderen' niet kennen. Dit maakt hen 'exclusief'. Alleen beseffen ze niet dat doordat hun hele 'scene' het draagt, het exclusieve er ook wel af is.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Hij bedoelt de scene van mensen die merken dragen die onbekend zijn, zodat ze kunnen zeggen: ik heb een broek van dit merk, die ken jij niet he. En dan voelen ze zich beter dan andere mensenEn binnen die scene kan je geen kleren dragen die de 'normale mensen' dragen. Want dan is het niet meer zo exclusief.
Je hebt helemaal gelijk, 2-3 jaar geleden was Nudie inderdaad nog speciaal, tegenwoordig loopt iedereen er mee en dat vind ik jammer, maar ik begrijp niet waarom je me daarom een kuddebeest noemtquote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef Cloud_SB het volgende:
Molluck wil gewoon hip en speciaal zijn.
Als je leraar Nudie draagt is het natuurlijk niet meer hip en cool he.
Kuddebeesten, gewoon dragen wat je zelf nice vind en waarvan je weet dat het goede kwaliteit is.
Als mijn leraar ineens Samurai gaat dragen dan krijgt hij van mij enkel maar respect omdat hij goede denim waardeert.
Als het door meer mensen word gedragen is het toch niet minder mooie jeans? Wel minder exclusief maar de kwaliteit ervan verandert niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, 2-3 jaar geleden was Nudie inderdaad nog speciaal, tegenwoordig loopt iedereen er mee en dat vind ik jammer, maar ik begrijp niet waarom je me daarom een kuddebeest noemt
Of het nu 'hippe' gasten (of vrouwen, want die lopen er tegenwoordig ook in) zijn, of docenten aan een universiteit, Nudies waren eerst nog mooie exclusieve jeans, net zoals jouw Samurai en ik vind het jammer dat dat nu niet meer zo is.
edit: en wat bedoel je nou met scene? Ik draag altijd jeans, overal waar ik kom, het geeft mij voldoening dat mijn Nudie mooier is én ik de enige ben die dat merk draag dan al die anderen in G-Star en Diesel broeken. Helaas neemt Nudie steeds meer die plaats in en dat is hetgene waar ik me over beklaag...
www.blueingreensoho.comquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef berent het volgende:
Cloud_SB: Heb jij een paar Samurai's?Hoe/wat/waar als ik vragen mag?
Ik loop trouwens zwaar achter de kudde aan met m'n Evisu.
edit, extra vraag voor Cloud_SB: heet je toevallig Tim?
de mainstream levi's heeft dit.. pak de xx501 uit bijv 47 of 67 en je ziet gelijk een betere kwaliteitquote:Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef berent het volgende:
Levi heeft slechte indigo, en slechte stitching.
Denk dat je die dure Japanse broeken meer moet zien als een Rolls Royce. Veel mooie details, super afgewerkt. Beste kwaliteit denim, heel veel dips (veel verf). Vind je het gek dat daar dan een prijskaartje aan hangt.
Vraagje:quote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef sarlo het volgende:
[..]
de mainstream levi's heeft dit.. pak de xx501 uit bijv 47 of 67 en je ziet gelijk een betere kwaliteit
hier nog ene leuke webshop: www.cultizm.com
Thanksquote:Op maandag 11 juni 2007 22:33 schreef berent het volgende:
Repro lijn van Levi's heeft ook slechte kwaliteit indigo.
Conny Jacket is online te krijgen bij de denimbar:
http://www.denimbaronline.com/
www.zoovillage.comquote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vraagje:
Weet je waar die dry jackets van Nudie worden verkocht, liefst gewone winkel, maar web is ook ok.![]()
Klopt, maar het lijkt me ook wel tof om een dry jack te hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef jovink het volgende:
hijs wel vet maar wel pricey
Dat ziet er ook niet uit denk ik, 2 hele donkere jeans boven elkaar. Jeansjack en jeans sowieso is niet beste combi.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef Sleepto het volgende:
Maar niet tegelijk dragen met je dry jeans, dan is weer iets te.
Doe je snel! Schuurpapier of non-stop hardlopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik heb me ook een nudie opgehaald.. echt een vette broek!
kheb de Regular alf dry en na 2 dagen dragen zie ik de slijtplekken al komen
Nee, daarna kun je hem gewoon wassen zoals je bij normale jeans doet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:19 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik loop veel op school ezno.. en ga vaak zitten en opstaan. En fiets elke dag rond de 2 uur
Ik heb nog een vraag : Als je hem wast na 6 maand moet je dan weer 6 maand dragen en dan pas weer wassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |