abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50276364
beter mod bij je garage dan bij mynudies
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:23:07 #102
182367 sarlo
nudiegod
pi_50276915
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef revolutionx het volgende:
beter mod bij je garage dan bij mynudies
of in me pc beun hok ofnieee
check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
pi_50278909
ik heb nog een vraagje.. welke nudies veranderen nou precies als je ze lang niet wast.. want dat is mij niet helemaal duidelijk.. alvast bedankt!
pi_50279141
Jeans moeten 'dry' of 'unwashed' zijn, en als je ze dan lang niet wast veranderen ze.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:31:26 #105
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50279253
Het valt mij op de universiteit op dat veel mannen (docenten/onderzoekers dan meestal) van een jaar of 30-40 de dry Nudies tegenwoordig aanhebben als vervanging voor de degelijke blauwe spijkerbroek. (wat vroeger de Levi's 501 was zeg maar)

Ik vond dat niet zo'n toffe ontwikkeling
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_50279328
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef martijnnum1 het volgende:
ik heb nog een vraagje.. welke nudies veranderen nou precies als je ze lang niet wast.. want dat is mij niet helemaal duidelijk.. alvast bedankt!
Ieder topic wordt dat echt weer zo vaak gevraagd.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50279570
je kan het ook gewoon even zeggen ipv zo'n duffe reactie te geven
pi_50279641
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef martijnnum1 het volgende:
je kan het ook gewoon even zeggen ipv zo'n duffe reactie te geven
je kan het topic ook gewoon even doorlezen ipv zo'n duffe vraag te stellen

wil ik zelf teruglezen wie het de vorige was, maar toen was jij het ook al
  zondag 10 juni 2007 @ 23:47:20 #109
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_50316423
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Molluck het volgende:
Het valt mij op de universiteit op dat veel mannen (docenten/onderzoekers dan meestal) van een jaar of 30-40 de dry Nudies tegenwoordig aanhebben als vervanging voor de degelijke blauwe spijkerbroek. (wat vroeger de Levi's 501 was zeg maar)

Ik vond dat niet zo'n toffe ontwikkeling
waarom niet?
Vind je levi's 501 mooier?
wil je docenten in 'degelijke blauwe spijkerbroeken' zien?
zijn nudies dat niet dan?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_50324409
Molluck wil gewoon hip en speciaal zijn.
Als je leraar Nudie draagt is het natuurlijk niet meer hip en cool he.

Kuddebeesten, gewoon dragen wat je zelf nice vind en waarvan je weet dat het goede kwaliteit is.
Als mijn leraar ineens Samurai gaat dragen dan krijgt hij van mij enkel maar respect omdat hij goede denim waardeert.
  maandag 11 juni 2007 @ 12:43:35 #111
182367 sarlo
nudiegod
pi_50327638
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef Cloud_SB het volgende:

Kuddebeesten, gewoon dragen wat je zelf nice vind en waarvan je weet dat het goede kwaliteit is.
Als mijn leraar ineens Samurai gaat dragen dan krijgt hij van mij enkel maar respect omdat hij goede denim waardeert.
waarom maak je je druk.. tis gewoon een gastje die nudie draagt om te pimpen met ze duurste wassing.. hij kan dat nou niet meer omdat zijn leraar natuurkunde nudie draagt
pi_50331653
Ik heb een hekel aan dat soort figuren daarom wil ik het liefst dat merken als nudie, blue blood enz. enz. undftd, fuct, obey, enz. enz. dat die allemaal binnen de scene blijven.
Maar daardoor begin je een soortgelijk gedrag te vertonen en dat kan ik dan weer niet van mijzelf uitstaan.

+

Ik heb een kater van hier tot melbourne
pi_50341397
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:43 schreef sarlo het volgende:

[..]

waarom maak je je druk.. tis gewoon een gastje die nudie draagt om te pimpen met ze duurste wassing.. hij kan dat nou niet meer omdat zijn leraar natuurkunde nudie draagt
waarom zeg je: waarom maak je je druk? jouw reactie is precies hetzelfde
pi_50341872
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb een hekel aan dat soort figuren daarom wil ik het liefst dat merken als nudie, blue blood enz. enz. undftd, fuct, obey, enz. enz. dat die allemaal binnen de scene blijven.
Maar daardoor begin je een soortgelijk gedrag te vertonen en dat kan ik dan weer niet van mijzelf uitstaan.

+

Ik heb een kater van hier tot melbourne
Leg uit? Wat is die scene?
pi_50342195
Hij bedoelt de scene van mensen die merken dragen die onbekend zijn, zodat ze kunnen zeggen: ik heb een broek van dit merk, die ken jij niet he. En dan voelen ze zich beter dan andere mensen En binnen die scene kan je geen kleren dragen die de 'normale mensen' dragen. Want dan is het niet meer zo exclusief.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_50342279
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Hij bedoelt de scene van mensen die merken dragen die onbekend zijn, zodat ze kunnen zeggen: ik heb een broek van dit merk, die ken jij niet he. En dan voelen ze zich beter dan andere mensen En binnen die scene kan je geen kleren dragen die de 'normale mensen' dragen. Want dan is het niet meer zo exclusief.
Aah. Dus de mensen in die 'scene' dragen kleren van merken die de 'anderen' niet kennen. Dit maakt hen 'exclusief'. Alleen beseffen ze niet dat doordat hun hele 'scene' het draagt, het exclusieve er ook wel af is.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:35:32 #117
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50342995
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef Cloud_SB het volgende:

Je hebt helemaal gelijk, 2-3 jaar geleden was Nudie inderdaad nog speciaal, tegenwoordig loopt iedereen er mee en dat vind ik jammer, maar ik begrijp niet waarom je me daarom een kuddebeest noemt

Of het nu 'hippe' gasten (of vrouwen, want die lopen er tegenwoordig ook in) zijn, of docenten aan een universiteit, Nudies waren eerst nog mooie exclusieve jeans, net zoals jouw Samurai en ik vind het jammer dat dat nu niet meer zo is.

edit: en wat bedoel je nou met scene? Ik draag altijd jeans, overal waar ik kom, het geeft mij voldoening dat mijn Nudie mooier is én ik de enige ben die dat merk draag dan al die anderen in G-Star en Diesel broeken. Helaas neemt Nudie steeds meer die plaats in en dat is hetgene waar ik me over beklaag...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_50343267
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Molluck het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, 2-3 jaar geleden was Nudie inderdaad nog speciaal, tegenwoordig loopt iedereen er mee en dat vind ik jammer, maar ik begrijp niet waarom je me daarom een kuddebeest noemt

Of het nu 'hippe' gasten (of vrouwen, want die lopen er tegenwoordig ook in) zijn, of docenten aan een universiteit, Nudies waren eerst nog mooie exclusieve jeans, net zoals jouw Samurai en ik vind het jammer dat dat nu niet meer zo is.

edit: en wat bedoel je nou met scene? Ik draag altijd jeans, overal waar ik kom, het geeft mij voldoening dat mijn Nudie mooier is én ik de enige ben die dat merk draag dan al die anderen in G-Star en Diesel broeken. Helaas neemt Nudie steeds meer die plaats in en dat is hetgene waar ik me over beklaag...
Als het door meer mensen word gedragen is het toch niet minder mooie jeans? Wel minder exclusief maar de kwaliteit ervan verandert niet.
pi_50345018
Waarom ik je een kuddebeest noem? omdat je de kudde achterna gaat.
Nudie is opgenomen in de massa dus het is niet meer dope, jij of je vriendje vind straks ene ander super hip exclusief merk wat jullie gaan dragen, dan gaan nog wat mensen het dragen wordt het wee ropgenomen in de massa et voila je dumpt het weer.

Als je geen kuddebeest zou zijn, dan zou het je geen moer uitmaken wie er een nudie draagt.
Maarja diep in ons hart zijn we allemaal kuddedieren.
pi_50345250
hij bedoelt en dat snappen jullie ook wel dat het toen nog een beetje apart is jij zou het ook niet leuk vinden als ineens 1 of andere dikke nerd ook in je samurai broek gaat lopen. G-star heeft iedereen al nudie is (nog) net wat exclusiever wat de grote masse nog niet ontdekt heeft en het is altijd leuk om wat aparts te hebben./ cést ca
pi_50345497
Die grote dikke nerd mag best in een samurai lopen, vraag is of hij erin past natuurlijk.
pi_50346627
Cloud_SB: Heb jij een paar Samurai's? Hoe/wat/waar als ik vragen mag?

Ik loop trouwens zwaar achter de kudde aan met m'n Evisu.

edit, extra vraag voor Cloud_SB: heet je toevallig Tim?
  maandag 11 juni 2007 @ 21:10:20 #123
182367 sarlo
nudiegod
pi_50347701
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef berent het volgende:
Cloud_SB: Heb jij een paar Samurai's? Hoe/wat/waar als ik vragen mag?

Ik loop trouwens zwaar achter de kudde aan met m'n Evisu.

edit, extra vraag voor Cloud_SB: heet je toevallig Tim?
www.blueingreensoho.com
www.selfedge.com

wel je creditcard trekken aub
pi_50347811
Met Evisu loop je helemaal de kudde niet achterna hoor.
Evisu blijft een topmerk met de meest zieke japanse denim maar helaas is het helemaal overgenomen door beverwijk.
In de USA is Evisu nog steeds big, staat daar gelijk aan blue blood hier zegmaar.

En nee ik heet geen Tim.

Overigens kan je bij de concrete nog wel is SugarCane vinden ligt rond hetzelfde niveau als Samurai.
pi_50348085
in berlijn lach nog zon evisu geval voor 350 eurie

maar ik vind ze spuug en spuug lelijk
pi_50348153
Ik snap echt niet waarom mensen zoveel geld uitgeven aan jeans. Meestal lijken ze allemaal precies op elkaar, behalve het patroontje op de kontzak.
pi_50348346
Waarom kopen mensen een mercedes i.p.v een opel?
Omdat de mercedes betrouwbaarder is.

Warom kopen mensen een Samurai i.p.v een H&M broek
Omdat die van de H&M zo licht als een veertje is, en scheurt. i.t.t de duurdere japanse denim.
pi_50348442
@brandweer: uhmm, nee!

@Jovink: snap zowiezo niet dat mensen Evisu in de winkel in europa kopen. Ten eerste heb je dan de EU editie, ten tweede zijn ze waaaaay overpriced hier in europa. Gewoon uit Japan importeren die hap.
pi_50348465
Ik koop ook nooit H&M. Ik koop meestal Levi's. En die zijn nog nooit gescheurt bij mij. Ik heb eens een broek bij de zeeman gekocht voor een tientje, en die was wel gescheurt binnen een week . Maar ik heb een blue blood broek, en ik merk weinig verschil tussen die broek, en een van mijn Levi's.
pi_50348667
Levi's is ook een uitzondering ja.
Ruling the game since the beginning. Vooral de asia exclusives zijn zeer nice (voor normale prijzen ook)
  maandag 11 juni 2007 @ 21:28:50 #131
182367 sarlo
nudiegod
pi_50348691
kwaliteit.. ik wete zeker dat nudie langer mee gaat.. ik heb 2 broeken van h&m als werkbroek en die waren bij mij zo kapot.. me nudie draag ik altijd tijdens het wekrne nooit last van..

mja das mijn mening he
pi_50348714
t gaat idd voornamelijk om t merkje tenzij dat japanse spul en nudie dry hoortis ook behoorlijk degelijk, 2 keer mee op mn bek gegaan met brommer en zit nog geen gat in.
pi_50348857
Ja maar een Nudie dry is ook gewoon een redelijke prijs toch? 100 euro toch? Ik bedoel de broeken van boven de 200 euro.
pi_50349225
Levi heeft slechte indigo, en slechte stitching.
Denk dat je die dure Japanse broeken meer moet zien als een Rolls Royce. Veel mooie details, super afgewerkt. Beste kwaliteit denim, heel veel dips (veel verf). Vind je het gek dat daar dan een prijskaartje aan hangt.
pi_50349279
Die zijn nog net een stapje hoger vaak als nudie en levi's.

Zit vaak toch net wat meer handwerk in. En tja als je een bepaald image wilt zla je je prijs daarnaar moete aanpassen. Als je ze voor 50 euro zou verkopen dan zou dat je image schaden offcourse.

Als je je mooie samurai voor 50 euro zou retailen zouden mensen denken: ''ooo die cheap monday is maar een tientje goedkoper dus dasn pak ik die wel.'' Dat kan je niet hebben als merk dat fucked je imago op.

[ Bericht 29% gewijzigd door Cloud_SB op 11-06-2007 21:48:35 ]
pi_50351219
maar ik vind de nudie stitching en het hele idee met namen als even steven veeL aantrekkelijker!
errrrrrrrrr.....?
  maandag 11 juni 2007 @ 22:28:14 #137
182367 sarlo
nudiegod
pi_50352175
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef berent het volgende:
Levi heeft slechte indigo, en slechte stitching.
Denk dat je die dure Japanse broeken meer moet zien als een Rolls Royce. Veel mooie details, super afgewerkt. Beste kwaliteit denim, heel veel dips (veel verf). Vind je het gek dat daar dan een prijskaartje aan hangt.
de mainstream levi's heeft dit.. pak de xx501 uit bijv 47 of 67 en je ziet gelijk een betere kwaliteit

hier nog ene leuke webshop: www.cultizm.com
pi_50352291
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef sarlo het volgende:

[..]

de mainstream levi's heeft dit.. pak de xx501 uit bijv 47 of 67 en je ziet gelijk een betere kwaliteit

hier nog ene leuke webshop: www.cultizm.com
Vraagje:

Weet je waar die dry jackets van Nudie worden verkocht, liefst gewone winkel, maar web is ook ok.
pi_50352480
Repro lijn van Levi's heeft ook slechte kwaliteit indigo.

Conny Jacket is online te krijgen bij de denimbar:
http://www.denimbaronline.com/
pi_50352669
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:33 schreef berent het volgende:
Repro lijn van Levi's heeft ook slechte kwaliteit indigo.

Conny Jacket is online te krijgen bij de denimbar:
http://www.denimbaronline.com/
Thanks
  maandag 11 juni 2007 @ 23:51:51 #141
182367 sarlo
nudiegod
pi_50356719
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Vraagje:

Weet je waar die dry jackets van Nudie worden verkocht, liefst gewone winkel, maar web is ook ok.
www.zoovillage.com
www.drytillyoudie.nl -> ff mailen
pi_50361761
Bij Zoovillage zie ik hem niet staan en die andere mail ik misschien binnenkort wel.
pi_50377623
hijs wel vet maar wel pricey
pi_50379139
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef jovink het volgende:
hijs wel vet maar wel pricey
Klopt, maar het lijkt me ook wel tof om een dry jack te hebben
pi_50379218
Maar niet tegelijk dragen met je dry jeans, dan is weer iets te.
pi_50379264
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef Sleepto het volgende:
Maar niet tegelijk dragen met je dry jeans, dan is weer iets te.
Dat ziet er ook niet uit denk ik, 2 hele donkere jeans boven elkaar. Jeansjack en jeans sowieso is niet beste combi.
pi_50385484
Ik heb me ook een nudie opgehaald.. echt een vette broek!

kheb de Regular alf dry en na 2 dagen dragen zie ik de slijtplekken al komen
pi_50386694
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik heb me ook een nudie opgehaald.. echt een vette broek!

kheb de Regular alf dry en na 2 dagen dragen zie ik de slijtplekken al komen
Doe je snel! Schuurpapier of non-stop hardlopen?
pi_50387115
Ik loop veel op school ezno.. en ga vaak zitten en opstaan. En fiets elke dag rond de 2 uur

Ik heb nog een vraag : Als je hem wast na 6 maand moet je dan weer 6 maand dragen en dan pas weer wassen?
pi_50387305
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:19 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik loop veel op school ezno.. en ga vaak zitten en opstaan. En fiets elke dag rond de 2 uur

Ik heb nog een vraag : Als je hem wast na 6 maand moet je dan weer 6 maand dragen en dan pas weer wassen?
Nee, daarna kun je hem gewoon wassen zoals je bij normale jeans doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')