quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Xaverius1337 het volgende:
kheb de Regular alf dry en na 2 dagen dragen zie ik de slijtplekken al komen
Ik wel... en daardoor draag ik mn RR bijna nie meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:25 schreef GSbrder het volgende:
Mwahh... er moet een verhouding zijn tussen hoeveelheid stitching en kracht.
Je kan wel 3dubbel gaan stitchen, maar dat ziet er niet uit. Nudie moet ook een
afweging maken tussen of SUPERSTERK, of mooi... en ja, dan kiezen ze voor het
laatste.
Ik heb zelf nog geen uitgescheurd kruis of zo (backpocket rips ligt toch meer aan
de denim en wat je dr in stopt ??) maar ik had liever gezien dat Nudie de backpockets
verstevigde met rivets waar nu die schuine stitching zit. Wanneer dr een stukje ijzer
door heen zit voelt het toch steviger dan wanneer een klein streepje draad hem
tegenhoudt.
Verder is de stitching prima imo
Die broeken zie je toch harstikke veel ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Viaviqra het volgende:
Vandaag iemand met een Nudie gespot @ H&M Groningen![]()
![]()
valt tegen(mee) hier int hooge noordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die broeken zie je toch harstikke veel ?
inderdaad, dit is de eerste keer dat ik iemand anders in een Nudie over straat zie lopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
[..]
valt tegen(mee) hier int hooge noorden
geil ja wordt ik gespotquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie in Emmen wel eens mensen in Nudies lopen. Verrek misschien heb ik jovink wel eens gezien
Thin Finn vind ik ook wel mooi, maar het 'past' niet echt bij de rest van m'n kleren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
[..]
geil ja wordt ik gespotik shcreeuw altijd naar mensen in emmen met nudie aan, HEE BEN JIJ DON DIABLO kijken ze me vet raar aan
![]()
zon thinn finn lijkt me ook nog wel wat eerts mn adididaiidaassjes maar is binnen krijgen/
bij mij ook niet echt maar bij die zxjes staan die wel vet denk kquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Thin Finn vind ik ook wel mooi, maar het 'past' niet echt bij de rest van m'n kleren.
Met ketting en al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef sarlo het volgende:
morgen komt als het een beetje mee zit mijn nudie wallet binnen![]()
ja maar ik ga die ketting niet gebruiken. is niet mijn stijlquote:
Ok. Waar kun je die wallet eigenlijk krijgen? Had ooit een Duitse site gevonden waar ze 'm hadden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef sarlo het volgende:
[..]
ja maar ik ga die ketting niet gebruiken. is niet mijn stijl
ik heb em tegen een denim geruild.. so dno waar hij te krijgen isquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok. Waar kun je die wallet eigenlijk krijgen? Had ooit een Duitse site gevonden waar ze 'm hadden.
de thin finn is een aanraderquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
[..]
geil ja wordt ik gespotik shcreeuw altijd naar mensen in emmen met nudie aan, HEE BEN JIJ DON DIABLO kijken ze me vet raar aan
![]()
zon thinn finn lijkt me ook nog wel wat eerts mn adididaiidaassjes maar is binnen krijgen/
Nou al nie meer!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:38 schreef revolutionx het volgende:
even steven is niet meer verkijgbaar in nederland geloof ik. ik ben vorige maand stad en land afgereisd maar niets gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |