Ja maar het is het nudie jeans topic dus waarom mag ik dan niet zeggen dat ze in de aanbieding zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De essentie van Nudie broeken draaien om het dry principe en dat zijn de kenmerkende Nudie Jeans
Van mij mag je, alleen zullen weinig mensen iets met de info doen omdat ze dry willen/hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar het is het nudie jeans topic dus waarom mag ik dan niet zeggen dat ze in de aanbieding zijn
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van mij mag je, alleen zullen weinig mensen iets met de info doen omdat ze dry willen/hebben.
Vind niet-dry ook ok hoor, ook van Nudiequote:
Niks mis mee toch, vaak nog goedkoper ook als je ze in die aanbiedingen koopt, die er het hele jaar wel zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef don-diablo het volgende:
*don-d nu een pre wash Nudie aanheeft*
Ze zal je ES maar door elkaar halen met een nondryquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef don-diablo het volgende:
mn ma vraagt steeds wanneer ze mn ES dry mag wassen
nee ma, dat duurt nog wel minimaal 3 maanden
Ze weet inmiddels wel om welke broek het gaatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze zal je ES maar door elkaar halen met een nondryDaar gaat je levenswerk.
Zag op MyNudies net nog een ES die 6 maanden oud was, vlak voordat ie voor het eerst gewassen zou worden. Zag er mooi uitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze weet inmiddels wel om welke broek het gaat
Alleen een paar vrienden van me vinden de broek helemaal nix en anderen vinden het weer tof staan. En daar staat ie ook al bekend als "de broek"
Ja.. Ik heb em vaak aan en dat moet ookMaar dat kunnen ze nie begrijpen de simpele zielen
neejj.. de indigo gaat pas weg als je water icm wasmiddel/zeep gebruiktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:35 schreef Maikuuul het volgende:
Kheb een vraagje.
Mijn Nudie hangt nu buiten, in een cancerharde regen.
Is nu die indigo eruit ?
* @ die broeken bij de MAW kwet niet precies hoe ze heten, maar kvond ze er niet zo heel mooi uitzien, waren allemaal voorgewassen broekenvergeten naar de naam te kijken.
Nou, in de pleurisharde regen durf ik te wedden dat je witte sneakers zo blauw zijn...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:53 schreef sarlo het volgende:
[..]
neejj.. de indigo gaat pas weg als je water icm wasmiddel/zeep gebruikt
dat zge ik dus, ja ze bloeden wel n beetje op mn witte tong de motherfokkers gewoon terug sturen die handelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, in de pleurisharde regen durf ik te wedden dat je witte sneakers zo blauw zijn...
alleen is het bleeden natuurlijk niet te vergelijken met dat van een wasbeurt...
Pre-washed nudies zijn natuurlijk bespreekbaar in het nudie jeans topic...
Er wordt hier zelfs over nudie-portemonnees gepraat - niet eens jeans dus -
en waarom zou het dan niet over pre-washed jeans mogen gaan?
*GSbrder nu pre-washed black-blue RR aan heeft*
de kern van nudie bestaat uit dry jeans.. het mag wel besproken worden.. maj dry jeans en nudie is gewoon de combi.. ik denk dat als je pre-wash wil je gewoon een ander merk moet pakkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, in de pleurisharde regen durf ik te wedden dat je witte sneakers zo blauw zijn...
alleen is het bleeden natuurlijk niet te vergelijken met dat van een wasbeurt...
Pre-washed nudies zijn natuurlijk bespreekbaar in het nudie jeans topic...
Er wordt hier zelfs over nudie-portemonnees gepraat - niet eens jeans dus -
en waarom zou het dan niet over pre-washed jeans mogen gaan?
*GSbrder nu pre-washed black-blue RR aan heeft*
Aha ! dus je wilt dezelfde als mijquote:Op zondag 17 juni 2007 00:57 schreef mercurial3 het volgende:
ffs,
kwil een Slim jim dry japan, maar ik heb al te veel broeken![]()
Mja, maar als je je dry broeken 1x in de week aandoet kun je ze net zo goed in de winkel laten liggen...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Aha ! dus je wilt dezelfde als mij
Te veel broeken ? er kan er altijd een bij hoor !
Waarom?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mja, maar als je je dry broeken 1x in de week aandoet kun je ze net zo goed in de winkel laten liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |