zoovillage dacht ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:25 schreef Huppelei het volgende:
Niemand die weet waar ik Even Steven online kan halen?
waarom zou je 70 eu voor zon portemonnee neertellen als je op de markt net zon model kunt kopen voor n 10tje ketting dr bij voor 2 euro gataje dr in voor 2 en klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef Molluck het volgende:
Wordt die portemonnee niet ergens online verkocht?
Dan heb je toch niet van die Nudie strepenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
[..]
waarom zou je 70 eu voor zon portemonnee neertellen als je op de markt net zon model kunt kopen voor n 10tje ketting dr bij voor 2 euro gataje dr in voor 2 en klaar
Ja dat is stoer he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
[..]
waarom zou je 70 eu voor zon portemonnee neertellen als je op de markt net zon model kunt kopen voor n 10tje ketting dr bij voor 2 euro gataje dr in voor 2 en klaar
200 euro, ok best leuk dat het ook een soort dry is, maar verder vind ik hem niet echt mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
w00t.
Leer doet hetzelfde als dry denim, het wordt mooier door het te gebruiken.
Jammer dat deze op 200 euro + zit.
50,400 JPY (JPY) = 307.44 EUR (EUR)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
200 euro, ok best leuk dat het ook een soort dry is, maar verder vind ik hem niet echt mooi.
Zijn er geen jeanswallets
Ja whatever, veel te duur. Wat moet je er dan nog in doen hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:17 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
50,400 JPY (JPY) = 307.44 EUR (EUR)
Damn.
ik denk de stof?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef Xaverius1337 het volgende:
Eeh vet ik is die portomonee ergens te koop? In NL dan? En wat is er zo speciaal aan die japanse broek... kzie amper verschil
Nou weet je wat het is.. ik heb er nisk voor betaald.. ik heb hem gehad en niet van me ouders of me andere portomonee ofzo.. gewoon gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, je draagt een broek zodat iemand anders kunt zien hoe speciaal ie wel niet is. Kijk als je op zoek bent naar broeken waar het merk heel groot opstaat zodat iedereen kan zien welke broek je aan hebt moet je niet bij Nudie zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:35 schreef Xaverius1337 het volgende:
ik zou dus nooit zo'n broek kopen he.. ik zie zelf geen verschil in het stof... en niemand zal zien dat jij die speciale broek aanhebt..
d&g, g-star, replay, evisu EU EDquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, je draagt een broek zodat iemand anders kunt zien hoe speciaal ie wel niet is. Kijk als je op zoek bent naar broeken waar het merk heel groot opstaat zodat iedereen kan zien welke broek je aan hebt moet je niet bij Nudie zijn.
wat wil je dr nou mee zeggen danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ja dat is stoer he.
"Hee, heb je die portemonnee op de markt gekocht?"
-"Nee, op internet gekocht voor 70 euro."
"
"
Ik bedoel.. niet ziet dat jij in die ene dure nudie loopt want je ziet amper verschil tussen die japanse en de regular alfquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, je draagt een broek zodat iemand anders kunt zien hoe speciaal ie wel niet is. Kijk als je op zoek bent naar broeken waar het merk heel groot opstaat zodat iedereen kan zien welke broek je aan hebt moet je niet bij Nudie zijn.
Welke gewone Regular Ralph?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:01 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Ik bedoel.. niet ziet dat jij in die ene dure nudie loopt want je ziet amper verschil tussen die japanse en de regular alf
en wrm wil niemand zeggen hoe ze aan die wallet komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat niemand het meer zegt omdat hij gewoon niet te koop meer is.. of je moet hem krijgen als relatiegeschenkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:01 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Ik bedoel.. niet ziet dat jij in die ene dure nudie loopt want je ziet amper verschil tussen die japanse en de regular alf
en wrm wil niemand zeggen hoe ze aan die wallet komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel dat mensen over het algemeen eerder een G-star broek zullen herkennen dan een Nudie. Als je zelf wat Nudies in de kast hebt liggen, zul je ze wel herkennen ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef GSbrder het volgende:
naja.. nudie zie je natuurlijk wel aan dat het nudie is...
Ik herken een nudie net zo snel als een g-star, gsus, diesel, replay of welke andere broek dan ook...
pasvorm, wassing (of de afwezigheid daarvan bij nudie), en tenslotte stitching..
Die nudie stiksels zitten er heus alleen op voor de identiteit van de broek, dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |