en dat de fotos niet helemaal gelijk staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:12 schreef Bubblicious het volgende:
Alleen jammer dat je geen achtergrondkleurtje kan aangeven bij de opsomitems
Ik word er niet blij van met mijn symmetrieneurose...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Bubblicious het volgende:
Dat is expres gedaan, dan is het niet zo statisch
welke sportschool??quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef bosnymfje het volgende:
Zoo lekker brandje hier in de buurt.....sportschool staat in de hens.....
Dacht al beginnen ze hier nou ook al met bbqen.....
hier nog eenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word er niet blij van met mijn symmetrieneurose...![]()
Dan stel ik voor dat je thuis alle moeite doet om er tegenin te gaan, maar dat je hier nog even toegeeft aan je dwangmatige gedrag...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:48 schreef Bubblicious het volgende:
Dat heb ik ook
Alleen ik probeer er juist zoveel mogelijk tegenin te gaan
(Ik ben zelfs zo erg dat ik mijn afstandbedieningen op tafel op grootte gesorteerd heb liggen, mn aansteker op mn pakje sigaretten in het midden moet liggen, etc)
Welke sportschool is dat?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef bosnymfje het volgende:
Zoo lekker brandje hier in de buurt.....sportschool staat in de hens.....
Dacht al beginnen ze hier nou ook al met bbqen.....
Je bent geweldig!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Bubblicious het volgende:
ik dacht dat ik tot een klein groepje mensen behoorde die dat had, maar blijkbaar zijn het er meer
het staat al recht
ohjee, hoop dat ik zo nog naar huis kan danquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:33 schreef bosnymfje het volgende:
Het is een kleine sportschool...zit bij de schipborgstraat....tussen lijn 9 en bus 13...vlakbij erasmusweg.....komen nu zulke grote rookwolken vanaf dat alle ramen en deuren dicht moeten....
quote:
waar was je gisteren nou dan tijdens mellow moods. billy the klit was extreem goed gisterenquote:
komt ie...quote:
Ah, valt mee. Dan kan ik vanavond gewoon nog trainen bij mijn eigen sportschool.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef bosnymfje het volgende:
Forza Fit.....
Tja ik moest vandaag alweer vroeg op school zijn en ken die hele billy the klit nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar was je gisteren nou dan tijdens mellow moods. billy the klit was extreem goed gisteren
No problem:quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Winterpeentjemijn excuses hiervoor, als je nogmaals je straatnaam of coordinaten nogmaals wil sturen dan zorg ik ervoor dat je erbij komt
volgens mij istie hier al eens voorbij gekomen, maar op herhaling dan:quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Serieus kunnen mensen op de van alkemadelaan (vooral richting scheveningen) als ze langzaam zijn gewoon even rechts gaan rijden?
Net weer zo een klootviool in iets lelijk groens van Ford voor me die dat principe niet snapte, gaat ie ook nog zielig wijzen naar de flitspaal: Jah ei die werkt niet op snelheid!!! Als je me er voorbij had laten gaan had je dan kunnen zien.
Dus als je op de van Alkemadelaan een opgefokt blauw peugeotje ziet...het is mij
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:
een klootviool in iets lelijk groens van Ford
M'n ouders stonden vandaag op de van alkemadelaan naast Beatrix in de autoquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Serieus kunnen mensen op de van alkemadelaan (vooral richting scheveningen) als ze langzaam zijn gewoon even rechts gaan rijden?
Net weer zo een klootviool in iets lelijk groens van Ford voor me die dat principe niet snapte, gaat ie ook nog zielig wijzen naar de flitspaal: Jah ei die werkt niet op snelheid!!! Als je me er voorbij had laten gaan had je dan kunnen zien.
Dus als je op de van Alkemadelaan een opgefokt blauw peugeotje ziet...het is mij
Sommige mensen hebben hun rijbewijs bij een pakje boter gekregen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:
gangsterquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:52 schreef winterapfel het volgende:
[..]
No problem:
52 3'48.01"N 4 18'8.44"E , oftewel Hoefkade 719
![]()
[afbeelding]
rechts inhalen is geen optie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik woon er niet ver vandaan.. mensen kunnen niet rijden daar.. als ik naar huis ga probeer ik 'deze buurt' te vermijden.
Ben blij dat ik van daar weg ben.
ik ben het alleen eens met de bakker.. en de trams.. de markt kom ik nooit, vuurwerk scheveningen ga ik naar scheveningen centrum is nog best ver, sommige mensen kan ik wel killen daar..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef winterapfel het volgende:
[..]
eey.. moet dat nu?!
geef toe dat het niet de beste buurt is
maar daardoor is 120 m2 + parkeerdek nieuwbouw wel betaalbaar, en met trams 11 en 12, de haagse markt, loopafstand naar centrum, vanaf balkon vrij uitzicht (kan in de zomer zelfs het vuurwerk van scheveningen zien) en lekkere turkse bakkerijen klaag ik niet![]()
Mensen in dit complex zijn trouwens best ok![]()
quote:
Ja doe ik ook meestal. Alleen in dit geval reed er dus net een auto rechts, was wel genoeg ruimte voor die klootviool om naar rechts te gaan mij erlangs te laten en desnoods als ie dat zou willen weer links verder te tuffen. Alleen niet om voor mij veilig rechts langs te gaan. Vindt dat sowieso vervelend rechts inhalen, is wat dat betreft echt een last resort als ie echt nergens op reageert...doe meestal eerst een keer seinen, dan wat meer naar links rijden zodat ze me duidelijk kunnen zien in de spiegel...zo van hallo wil er langs tieft eens op, kort toetertje en als er dan nog steeds totaal geen reactie komt..tjsa dan hebben ze het er zelf naar gemaakt. Bedoel of je zit er dan expres, of je bent zo doof en blind dat je nog geen eens in die auto zou mogen rijden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rechts inhalen is geen optie?
ik haal daar altijd rechts in beetje slalom rijden geen probleem.
En heb jij ooit wel eens getoetert naar mij op de laan van noi.
Die heb ik vandaag gezien in de buurt van Rijswijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef Bubblicious het volgende:
Zo 'n rustig leven, en dan nog zó opgefokt in de auto zitten?
Ik kan me ook altijd wel ergeren aan trage mensen in de auto. Vooral mensen die nog nét even voor je schieten bij een kruispunt, waardoor je moet remmen, om vervolgens onder maximumsnelheid gaan rijden. Waarom gooi je 'm er dan in %#@$!naam voor? Zo'n haast heb je dan blijkbaar ook weer niet.....
Ik ben trouwens ook redelijk makkelijk te herkennen in mn auto.. 't is een Lancia Ypsilon (het nieuwe type, die zie je niet vaak rijden), en dan met een nét iets te opvallende kleur oranje.
De combinatie van type en kleur maakt 'm vrij uniek, zeker in Den Haag
[[url=http://www.vendiauto.com/autonuove-imgs/Ypsilon.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef winterapfel het volgende:
[..]
vertel
(en ja, het is hier inderdaad wel vaak een zooitje.. niet dat al die marktgangers de boel een beetje netjes houden of zo)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef 2Mini het volgende:
[..]stel je komt van HS je rijdt rechtdoor totdat je links voor je de halte hoefkade ziet daar mogen mensen niet naar links. Mensen die toch naar links willen, blijven midden op straat staan. Gevolg, filevorming achter je boze 2Mini achter je, die ritueel een frikadel in je kont wil proppen
En zo heb ik nog meer voorbeelden
Oh dat zou goed kunnen... ik rij via Rijswijk naar huisquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag gezien in de buurt van Rijswijk.
Ik rij in een Toyota Yaris (oud model) in de kleur licht blauw (wel donkerder dan baby blauw)
Als je een gestolen 1tje op de kentekenplaat zie, dan zie je mij voorbij scheuren.
Zelfde ding op de raamweg, daar zijn ook een paar van die stukken waar je niet linksaf of rechtsaf mag slaan en dr zijn altijd irritante mensen die dat dan wel doen. Ze moeten daar ook altijd wachten omdat de baan die ze willen kruisen ook groen heeft. Ik ga dan altijd net zo lang achter ze staan toeteren tot dat ze weggaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef 2Mini het volgende:daar mogen mensen niet naar links. Mensen die toch naar links willen, blijven midden op straat staan. Gevolg, filevorming achter je
Toch geen blauwe met roestplekken aan de beide zijkanten, ergens begin 2006 gekocht?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef CaLeX het volgende:
tsssss en dan kom ik met mijn "reno clio kadoek" uit '93
Cool! Ik woon ook in het centrumquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Petre het volgende:
Ik woon vlakbij XL
( bij het stukje spui tussen bierkade en amsterdamse veerkade)
http://billytheklit.hyves.nl/quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Tja ik moest vandaag alweer vroeg op school zijn en ken die hele billy the klit niet![]()
quote:
neenee, donker rood exclusief roestplekken, inclusief deuken en een lekker uitlaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Toch geen blauwe met roestplekken aan de beide zijkanten, ergens begin 2006 gekocht?
Of was mijn oude uit '92....mm weet het niet meer.
Kan best.. vriend van mij had rijles.. cbr is daar in de buurtquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen... ik rij via Rijswijk naar huis
A4 > Pr Beatrixlaan > Generaal Spoorlaan > Schaapweg > Loevesteinlaan > Dalerveenstraat
Die nieuwe in het zwartquote:
Ik zit echt aan het oranjeplein, vlakbij de dunne bierkade en de welbekende doubletstraatquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Petre het volgende:
Ik woon vlakbij XL
Daar had ik een vaste hoer, toen ik bezorger was. Nummer 8.. lekker wijf... vroeg een keer of ze in natura kon betalen, helaas voor dr had ik geen tijd en moest ik de rest nog bezorgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zit echt aan het oranjeplein, vlakbij de dunne bierkade en de welbekende doubletstraat
nou van die rook kreeg je dus echt onwijze koppijn...enne mn hele huis stonk naar rook echt te vies voor woorden.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef ook_gek het volgende:
hier een stukje over die brand
http://www.nu.nl/news/109(...)rum_grotendeels.html
Ga maar liggen ik kom je wel verzorgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
nou van die rook kreeg je dus echt onwijze koppijn...enne mn hele huis stonk naar rook echt te vies voor woorden.....
Ik vind het ook niet alles hoor, zo praat je niet over dames (als ze erbij zijn).quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Bubblicious het volgende:
* Bubblicious bespeurt een bepaald niveau van geilheid in dit topic...
Maar ik kan me natuurlijk vergissen
nou ja een beetje meer pit in dit topic kan geen kwaat. Het is zo saaiquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef Bubblicious het volgende:
Lol
Dat zij weet wie het zegt, en weet hoe ze het moet opvatten, betekent nog niet dat de rest dat ook weet(of uberhaupt wil weten)
Ik weet idd wie het zegt....MAAR klinkt niet zo netjes he....mn vriendje vind het ook geen goed id....enne ikke...kvind je heel aardig maar thats it..... We houden het nog wel een keertje op een drankje met een meet van het den haag forumquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:51 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een mietjes zeg
Ja ik wil bosnymfje wel neuken ja. Niks geen geheim aan!!
en ze weet wie het zegt
Pit? Whahahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja een beetje meer pit in dit topic kan geen kwaat. Het is zo saai![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Bubblicious het volgende:
Hmm, misschien moet ik het eens proberen...
Als ik op een saaie verjaardag zit, gewoon ineens roepen dat ik iemand wel wil neuken...
ik hoorde net de eerste rommelquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
laat ff horen of het werkt..op msn en fok in elk geval niet![]()
trouwens: schitterende dramatische lucht nu richting delft: onderste helft donker, bovenste nog licht gekleurd.. met flitsjes![]()
edit -
even snel foto gemaakt: donkere lucht maar goudkleurige weerspiegeling van zon in de ramen![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:47 schreef Bubblicious het volgende:
Ik zie hier een hele mooie blauw/oranje lucht hoor
Maar wel met flitsjes en rommeltjes... M'n nieuwe kitten vloog een meter de lucht in
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zonet was er een mooie lucht bij mij op balkon![]()
Zal later een foto posten
Zonet zeker 30 minuten in de deuropening naar balkon gestaan en genoten van het uitzicht en het geluid van de regenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
gaaf avondje om naar buiten te staren in elk geval
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
Zonet zeker 30 minuten in de deuropening naar balkon gestaan en genoten van het uitzicht en het geluid van de regen![]()
Hoe laat was dat dan. Tot een uurtje of 2 vannacht heb ik niks gehoord qua regenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef bosnymfje het volgende:
Zo dat was zeker een lekker regen/onweersbuitje..... Hadden mn plantjes echt even nodig en het is ook echt een heerlijk geluid om mee in slaap te vallen!!!
oh dat weet ik niet was pas rond 12uur thuis daar voor stond ik in een keuken te werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:52 schreef CaLeX het volgende:
uurtje of half 10 begon het (iig in DH Zuidwest) en in Leidschendam regende het ook om 10 uur
Zal wel op zoek zijn naar mijn planten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Wie is er stout geweest dat die politieheli de hele tijd overkomt?
Omdat je daar zelf om gevraagd hebt tien topics geleden...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef Armageddon het volgende:
Waarom sta ik trouwens niet op de kaart in de OP?
Toen was ik zeker dronken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je daar zelf om gevraagd hebt tien topics geleden...
Dat misschien, je was in ieder geval geïrriteerd door een andere aanwezige...quote:
Ow ja weet het al weer. Die Turk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat misschien, je was in ieder geval geïrriteerd door een andere aanwezige...
Even je Google Earth coördinaten PM'en naar admiraal anaal!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow ja weet het al weer. Die Turk.
Zet me er maar weer in aub.
Moerwijk.
Heel herkenbaar zal eens een filmpje van die van mij maken. Als die aan het spelen is op de bank vergeet ze dat er een einde aan zit en tieft ze er van afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
ook_gek! Check Teun!
http://www.youtube.com/watch?v=e5UbKhu16hY
Ik ben weer terug naar m'n foute plekje. Ik zit in de richting van de kruising Thorbeckelaan / Laan van Meerdervoort...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige ben ik de gegevens kwijt dus zou je zo vriendelijk willen zijn als je erbij zit mij te pm'en.... zodat het nu voor eens en altijd af is
[afbeelding]
Aha! Dus jij bent die behaarde zwerver!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben weer terug naar m'n foute plekje. Ik zit in de richting van de kruising Thorbeckelaan / Laan van Meerdervoort...
Is goed sletquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Bubblicious het volgende:
En ik heet ineens Bubblelicious?
't is Bubblicious, rund!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef roque79 het volgende:
drie topics verder heb ik den haag ook teruggevonden .... sorrie was niet veel op internet de laatste tijd maar ben er weer!
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Net terug van De Grote Donorshow...zat in het publiek.
Of je HOAX even de wereldpers...briljant.
Had ik dat niet al gedaan dan ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige ben ik de gegevens kwijt dus zou je zo vriendelijk willen zijn als je erbij zit mij te pm'en.... zodat het nu voor eens en altijd af is
[afbeelding]
publiek wist niks, enkele fokkers zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?
Mag je niet op de kaart als je een behaarde zwerver bent dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef woutabest het volgende:
[..]
Aha! Dus jij bent die behaarde zwerver!![]()
Publiek wist niet, zelfs de familie van de nierpatienten wisten niet dat het een hoax was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?
Dan woon je echt mega dicht bij mij ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Petre het volgende:
Ik woon vlakbij XL
Nu zie ik pas waar dat is, dat is echt heel dicht bij!quote:
alles is op en van 1 tot 5 en sommige zaken van 12 tot 6quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef _-MEL-_ het volgende:
Weet iemand of het centrum vandaag (op Zondag dus) open is?
Ik moet nl. dringend naar de Blokker middags.
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:57 schreef 2Mini het volgende:
Den Haag sluit nooit.. als het aan de turken ligt, zijn ze 24/7 open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |