Ik ben weer terug naar m'n foute plekje. Ik zit in de richting van de kruising Thorbeckelaan / Laan van Meerdervoort...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige ben ik de gegevens kwijt dus zou je zo vriendelijk willen zijn als je erbij zit mij te pm'en.... zodat het nu voor eens en altijd af is
[afbeelding]
Aha! Dus jij bent die behaarde zwerver!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben weer terug naar m'n foute plekje. Ik zit in de richting van de kruising Thorbeckelaan / Laan van Meerdervoort...
Is goed sletquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Bubblicious het volgende:
En ik heet ineens Bubblelicious?
't is Bubblicious, rund!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef roque79 het volgende:
drie topics verder heb ik den haag ook teruggevonden .... sorrie was niet veel op internet de laatste tijd maar ben er weer!
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Net terug van De Grote Donorshow...zat in het publiek.
Of je HOAX even de wereldpers...briljant.
Had ik dat niet al gedaan dan ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige ben ik de gegevens kwijt dus zou je zo vriendelijk willen zijn als je erbij zit mij te pm'en.... zodat het nu voor eens en altijd af is
[afbeelding]
publiek wist niks, enkele fokkers zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?
Mag je niet op de kaart als je een behaarde zwerver bent dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef woutabest het volgende:
[..]
Aha! Dus jij bent die behaarde zwerver!![]()
Publiek wist niet, zelfs de familie van de nierpatienten wisten niet dat het een hoax was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?
Dan woon je echt mega dicht bij mij ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Petre het volgende:
Ik woon vlakbij XL
( bij het stukje spui tussen bierkade en amsterdamse veerkade)
Nu zie ik pas waar dat is, dat is echt heel dicht bij!quote:
alles is op en van 1 tot 5 en sommige zaken van 12 tot 6quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef _-MEL-_ het volgende:
Weet iemand of het centrum vandaag (op Zondag dus) open is?
Ik moet nl. dringend naar de Blokker middags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |