quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zonet was er een mooie lucht bij mij op balkon![]()
Zal later een foto posten
Zonet zeker 30 minuten in de deuropening naar balkon gestaan en genoten van het uitzicht en het geluid van de regenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
gaaf avondje om naar buiten te staren in elk geval
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
Zonet zeker 30 minuten in de deuropening naar balkon gestaan en genoten van het uitzicht en het geluid van de regen![]()
Hoe laat was dat dan. Tot een uurtje of 2 vannacht heb ik niks gehoord qua regenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef bosnymfje het volgende:
Zo dat was zeker een lekker regen/onweersbuitje..... Hadden mn plantjes echt even nodig en het is ook echt een heerlijk geluid om mee in slaap te vallen!!!
oh dat weet ik niet was pas rond 12uur thuis daar voor stond ik in een keuken te werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:52 schreef CaLeX het volgende:
uurtje of half 10 begon het (iig in DH Zuidwest) en in Leidschendam regende het ook om 10 uur
Zal wel op zoek zijn naar mijn planten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Wie is er stout geweest dat die politieheli de hele tijd overkomt?
Omdat je daar zelf om gevraagd hebt tien topics geleden...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef Armageddon het volgende:
Waarom sta ik trouwens niet op de kaart in de OP?
Toen was ik zeker dronken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je daar zelf om gevraagd hebt tien topics geleden...
Dat misschien, je was in ieder geval geïrriteerd door een andere aanwezige...quote:
Ow ja weet het al weer. Die Turk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat misschien, je was in ieder geval geïrriteerd door een andere aanwezige...
Even je Google Earth coördinaten PM'en naar admiraal anaal!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow ja weet het al weer. Die Turk.
Zet me er maar weer in aub.
Moerwijk.
Heel herkenbaar zal eens een filmpje van die van mij maken. Als die aan het spelen is op de bank vergeet ze dat er een einde aan zit en tieft ze er van afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
ook_gek! Check Teun!
http://www.youtube.com/watch?v=e5UbKhu16hY
Ik ben weer terug naar m'n foute plekje. Ik zit in de richting van de kruising Thorbeckelaan / Laan van Meerdervoort...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige ben ik de gegevens kwijt dus zou je zo vriendelijk willen zijn als je erbij zit mij te pm'en.... zodat het nu voor eens en altijd af is
[afbeelding]
Aha! Dus jij bent die behaarde zwerver!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben weer terug naar m'n foute plekje. Ik zit in de richting van de kruising Thorbeckelaan / Laan van Meerdervoort...
Is goed sletquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Bubblicious het volgende:
En ik heet ineens Bubblelicious?
't is Bubblicious, rund!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef roque79 het volgende:
drie topics verder heb ik den haag ook teruggevonden .... sorrie was niet veel op internet de laatste tijd maar ben er weer!
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Net terug van De Grote Donorshow...zat in het publiek.
Of je HOAX even de wereldpers...briljant.
Had ik dat niet al gedaan dan ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige ben ik de gegevens kwijt dus zou je zo vriendelijk willen zijn als je erbij zit mij te pm'en.... zodat het nu voor eens en altijd af is
[afbeelding]
publiek wist niks, enkele fokkers zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?
Mag je niet op de kaart als je een behaarde zwerver bent dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef woutabest het volgende:
[..]
Aha! Dus jij bent die behaarde zwerver!![]()
Publiek wist niet, zelfs de familie van de nierpatienten wisten niet dat het een hoax was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?
Dan woon je echt mega dicht bij mij ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Petre het volgende:
Ik woon vlakbij XL
( bij het stukje spui tussen bierkade en amsterdamse veerkade)
Nu zie ik pas waar dat is, dat is echt heel dicht bij!quote:
alles is op en van 1 tot 5 en sommige zaken van 12 tot 6quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef _-MEL-_ het volgende:
Weet iemand of het centrum vandaag (op Zondag dus) open is?
Ik moet nl. dringend naar de Blokker middags.
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:57 schreef 2Mini het volgende:
Den Haag sluit nooit.. als het aan de turken ligt, zijn ze 24/7 open
Dat is zo relaxed aan die turken om de hoek..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
altijd verse broodjes bij de buren
nuhh.. kom net terug van een (trouw) feestje in Baarn, en ben wakker na al dat autorijdenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dat is zo relaxed aan die turken om de hoek..
Jij ook nog geen slaap?
Ik kom ook van feestje (mensen bij ZHB Hoven, muziek kwam van onsquote:Op zondag 3 juni 2007 03:11 schreef winterapfel het volgende:
[..]
nuhh.. kom net terug van een (trouw) feestje in Baarn, en ben wakker na al dat autorijden![]()
jij ook niet dus?
Was het uitgaansleven ook maar zo intensiefquote:Op zondag 3 juni 2007 02:57 schreef 2Mini het volgende:
Den Haag sluit nooit.. als het aan de turken ligt, zijn ze 24/7 open
gelukkig wel jaquote:Op zondag 3 juni 2007 22:26 schreef 4-elements het volgende:
Gelukkig heb je een hele week om bij te komen van het weekend
dat is elke zaterdagquote:Op zondag 3 juni 2007 23:54 schreef Bubblicious het volgende:
Gisteravond met bezoek uit breda richting scheveningen geweest, hele avond terras gehangen... Komen ze op t terras ineens een tv-studio opzetten, blijk e.o.a. tv programma van BNN vanaf daar live uitgezonden te worden.. Kebab TV... was wel geinig om te zien.. Ben volgens mij ook nog n paar keer mn kop in beeld geweest...
Ohja, Sophie Hilbrand is n lekker wijf
Ik sluit me hier graag bij aan.quote:
dus je komt me niet masserenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik sluit me hier graag bij aan.
Eerst vrijdag tot 5 uur werken, daarna in de auto racen naar Aalsmeer, bij die donorshow gezeten. Daarna naar huis, om twee uur nog even mn broertje ophalen bij een of andere tent in voorburg. Half 4 in bed. 12 uur weer eruit. Douchen, wat eten naar binnen gooien en de auto in. Richting Antwerpen, zaten we daar om 3 uur voor het sportpaleis ("ja joh tuurlijk ga ik wel mee naar Bryan Adams gezelli"), deuren pas om half 7 open, daarna nog 2 uur lekker plak plak kleef kleef in te warme zaal voor het vp begon. Uiteindelijk om half 10 begon BA, ik was toen al half dood. Speelt de goede man gewoon ook nog bijna 2,5 uur. Bij het laatste toegift had ik echt zoiets van Joh kap er maar mee, anders ga ik van mn stokkie. Daarna even laten zien dat Nederlanders aso zijn, bij het verlaten van de parking (wat nou voorrang of je mag hier niet keren). Van Antwerpen, eerst naar Alphen ad Rijn, iemand gedumpt toen door naar Den Haag. Weer om half 4 thuis. Barstende koppijn en misselijk. Vandaag om 12 uur weer eruit, volgepropt met aleve, douchen, eten en naar Breda, concertje bijgewoond en toen weer naar huis. Daarna weer naar Alphen om mn broertje weer eens ergens vandaan te plukken en nu ga ik mn bed in...mag er straks om half 5 weer uit om mn moeder naar Schiphol te brengen. Daarna kan ik op mn werk even bijkomen van mn weekend
die mafketel woont in den haag toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat gisteren met Dennis van BNN in de bios op het buitenhof.
Die mag je van mij wel eens een zetje geven de Laak in...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
En Philemon van Spuiten en Slikken woont volgens mij hier in Laak aangezien ik hem hier wekelijks tegenkom
Die Dennis van MTV en ook van TVWest ooit? Of andere Dennis?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat gisteren met Dennis van BNN in de bios op het buitenhof.
Andere Dennis denk ik.. want die van TvWest werkt niet bij BNN..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die Dennis van MTV en ook van TVWest ooit? Of andere Dennis?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:32 schreef XL het volgende:
[..]
Nu zie ik pas waar dat is, dat is echt heel dicht bij!
Ik woon in een van deze huizen
[afbeelding]
die dennis van MTV woont op de fred die kwam ik vaak tegen in de sillys. Aardige gastquote:Op maandag 4 juni 2007 12:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Tja 50 euro voor 10 minuten voor lul staan op tv. Ik vind dat echt een stom programma he, had meer verwacht van BNN.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef Bubblicious het volgende:
Dat hoorde ik ook ja... heb t ff aan de serveerster gevraagd
Ik vond het al zo raar dat ik Sander Lantinga en Sophie Hilbrand zag lopen (ik had te veel bier op om te merken dat er een camera op het dak stond en microfoons op het terras stonden)
Ze kwamen aan mij ook nog vragen of ik mee wilde doen met de dönerdate, heb ik niet gedaan.. maar ik hoorde achteraf dat je 50 euro drankgeld kreeg als je won
die tent zit er echt. Als je langs de veiling loopt en links om de hoek kijkt zit daar die tentquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Tja 50 euro voor 10 minuten voor lul staan op tv. Ik vind dat echt een stom programma he, had meer verwacht van BNN.
trouwens, stomme vraag misschien, maar zit er wel echt een donertent op Scheveningen of bouwen ze die nou gewoon na?![]()
Dennis van Dennis en Twan. Twan is tegenwoordig de cameraman van Rutger bij GeenStijl.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
die ene gast had ook eerst een eigen programma op tv-westquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn tv heeft moeite met zenders van de publieke omroep.....nouja meer dat ik ze meestal gewoon vergeet. Dus kijk eigenlijk zelden BNN.
Mmm die ene gast komt me wel vaag bekend voor.
Ah okequote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die tent zit er echt. Als je langs de veiling loopt en links om de hoek kijkt zit daar die tent
Het is trouwens daar niet te vreten maar goed.
Even iets anders ben jij nog naar sneakerz geweest en zo ja hoe was het. Ik had geen kracht meer in mijn lichaam dus ben niet gegaan. Ben wel benieuwd hoe het was
Lil zou naar sneakers gaan... ook_gek ziet door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 4 juni 2007 14:37 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Nee Sneakerz ben ik niet geweest, denk dat je me verwart met iemand anders, want ik weet niet eens waar dat is.
haha ja al die chickiesquote:Op maandag 4 juni 2007 14:41 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Lil zou naar sneakers gaan... ook_gek ziet door de bomen het bos niet meer
Hij heeft er maar met 4 te maken.. is al teveel voor hemquote:
ben geen player hoorquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hij heeft er maar met 4 te maken.. is al teveel voor hem
Ik heb net toevallig Sneakerz vol 1 en 2 binnen gehaald..
hihi nou daarmee geef ik tenminste nog wel aan dat je niet de enige bentquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef ook_gek het volgende:
oooh ik weet al waarom ik in de war was/ben met Lauzie
zij ging mij opeens pesten in mijn fotoboek. Ze ging mij vertellen dat ik ook gek was *snik* *snik*
maar jij weet dus niet wat sneakerz is. Zondag iets te doen dan zo nee neem ik je mee naar sneakerz als je van club muziek houdquote:Op maandag 4 juni 2007 16:20 schreef Lauzie het volgende:
[..]
hihi nou daarmee geef ik tenminste nog wel aan dat je niet de enige bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |