quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zonet was er een mooie lucht bij mij op balkon![]()
Zal later een foto posten
Zonet zeker 30 minuten in de deuropening naar balkon gestaan en genoten van het uitzicht en het geluid van de regenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
gaaf avondje om naar buiten te staren in elk geval
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
Zonet zeker 30 minuten in de deuropening naar balkon gestaan en genoten van het uitzicht en het geluid van de regen![]()
Hoe laat was dat dan. Tot een uurtje of 2 vannacht heb ik niks gehoord qua regenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef bosnymfje het volgende:
Zo dat was zeker een lekker regen/onweersbuitje..... Hadden mn plantjes echt even nodig en het is ook echt een heerlijk geluid om mee in slaap te vallen!!!
oh dat weet ik niet was pas rond 12uur thuis daar voor stond ik in een keuken te werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:52 schreef CaLeX het volgende:
uurtje of half 10 begon het (iig in DH Zuidwest) en in Leidschendam regende het ook om 10 uur
Zal wel op zoek zijn naar mijn planten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Wie is er stout geweest dat die politieheli de hele tijd overkomt?
Omdat je daar zelf om gevraagd hebt tien topics geleden...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef Armageddon het volgende:
Waarom sta ik trouwens niet op de kaart in de OP?
Toen was ik zeker dronken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je daar zelf om gevraagd hebt tien topics geleden...
Dat misschien, je was in ieder geval geīrriteerd door een andere aanwezige...quote:
Ow ja weet het al weer. Die Turk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat misschien, je was in ieder geval geīrriteerd door een andere aanwezige...
Even je Google Earth coördinaten PM'en naar admiraal anaal!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow ja weet het al weer. Die Turk.
Zet me er maar weer in aub.
Moerwijk.
Heel herkenbaar zal eens een filmpje van die van mij maken. Als die aan het spelen is op de bank vergeet ze dat er een einde aan zit en tieft ze er van afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
ook_gek! Check Teun!
http://www.youtube.com/watch?v=e5UbKhu16hY
Ik ben weer terug naar m'n foute plekje. Ik zit in de richting van de kruising Thorbeckelaan / Laan van Meerdervoort...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige ben ik de gegevens kwijt dus zou je zo vriendelijk willen zijn als je erbij zit mij te pm'en.... zodat het nu voor eens en altijd af is
[afbeelding]
Aha! Dus jij bent die behaarde zwerver!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben weer terug naar m'n foute plekje. Ik zit in de richting van de kruising Thorbeckelaan / Laan van Meerdervoort...
Is goed sletquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Bubblicious het volgende:
En ik heet ineens Bubblelicious?
't is Bubblicious, rund!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef roque79 het volgende:
drie topics verder heb ik den haag ook teruggevonden .... sorrie was niet veel op internet de laatste tijd maar ben er weer!
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Net terug van De Grote Donorshow...zat in het publiek.
Of je HOAX even de wereldpers...briljant.
Had ik dat niet al gedaan dan ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige ben ik de gegevens kwijt dus zou je zo vriendelijk willen zijn als je erbij zit mij te pm'en.... zodat het nu voor eens en altijd af is
[afbeelding]
publiek wist niks, enkele fokkers zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?
Mag je niet op de kaart als je een behaarde zwerver bent dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef woutabest het volgende:
[..]
Aha! Dus jij bent die behaarde zwerver!![]()
Publiek wist niet, zelfs de familie van de nierpatienten wisten niet dat het een hoax was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist het publiek er ook van of zijn die ook gehoaxt?
Dan woon je echt mega dicht bij mij ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Petre het volgende:
Ik woon vlakbij XL
( bij het stukje spui tussen bierkade en amsterdamse veerkade)
Nu zie ik pas waar dat is, dat is echt heel dicht bij!quote:
alles is op en van 1 tot 5 en sommige zaken van 12 tot 6quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef _-MEL-_ het volgende:
Weet iemand of het centrum vandaag (op Zondag dus) open is?
Ik moet nl. dringend naar de Blokker middags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |