Tof, nu kan je samen met Alexxxxx hippie spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een hippiejurk gekocht .
Waarom verbaast mij dit niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een hippiejurk gekocht .
Hoezo naast sebasserquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dit niet.
Zal goed staan naast Sebasser![]()
Als je zover kunt reikenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muffin? Iemand?
kom je hem brengen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muffin? Iemand?
Nee, dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muffin? Iemand?
een hippiejurk naast mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dit niet.
Zal goed staan naast Sebasser![]()
Inderdaad, want ik zou niet weten wat daar zo speciaal aan zou moeten zijn.quote:
Ja zoals die man ons op de foto zette zo ong mss zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik zou niet weten wat daar zo speciaal aan zou moeten zijn.
Ja, misschien als Chipszak. hem zou aandoen en dan naast mij zou gaan staan, misschien.
Zou een leuke fotoreportage opleverenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik zou niet weten wat daar zo speciaal aan zou moeten zijn.
Ja, misschien als Chipszak. hem zou aandoen en dan naast mij zou gaan staan, misschien.
Oh, zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja zoals die man ons op de foto zette zo ong mss zo.
Whehe, denk je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou een leuke fotoreportage opleveren![]()
Doen we in de toekomst een fotomeetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook met Sebasser op de foto..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laten we dat maar niet gaan doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doen we in de toekomst een fotomeet![]()
En ik niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]das dan 5 euro.
Immers, ik ben beroemd.
Immers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een te groot ego van zichzelf heeft![]()
Schaf maar een D70 aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik schaf binnenkort een handzaammodel aan met veel optische zoom
Je wilt wel verdacht veel van mij, foto, dansen, eh,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een EOS 300quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Sebasser het volgende:
Behalve als iedereen een goed fototoestel heeft.
Want immers, ik heb de nikond70 en dinges een D50 en een andere dinges heeft een canon eos nogwattes.
dan is het nog wel te doen.
Nou, dan niet joh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wilt wel verdacht veel van mij, foto, dansen, eh,
Der was nog iemand anders met een eos, maar, ik haal de gezichten steeds door elkaar van wie nou welke camera was, want in de kroeg hebben we het er nog over gehad ofzoot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een EOS 300En vandaag met een D70 mogen spelen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, dan niet joh.. Don't make me beg.
Vroeger, hadden wij zoeen sta caravan dinges op ameland.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vroeger, als ik dan met m'n vriendinnen een dagje weg ging, naar Ameland ofzo, dan kochten we een zooi van die wegwerpcameraatjes, en dan schoten we de hele dag stomme foto's. En dan je ouders thuis maar vragen wie al die jongens op de foto toch waren.
zo'n sony cybershotquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
geen beginnerscamera, neit doen peterselieman. jij hebt veel meer aan een compact binnenzakmodel
Ik ben er, is dat genoeg?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zijn we hier?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles wordt aangegrepen voor een meet geloof ik.
Neee, niet the usedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:welke idioot zegt nou 1 dag voor het concert van MIJN favoriete band af ! gvd.
Ameland is een prachtig eilandquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, wat veel ameland lovers hier.
Ameland meet een idee?
Nee, zat meer te denken aan een panasonic dmc-tz2 of 3quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
geen beginnerscamera, neit doen peterselieman. jij hebt veel meer aan een compact binnenzakmodel
sony cybershotquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, zat meer te denken aan een panasonic dmc-tz2 of 3
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles wordt aangegrepen voor een meet geloof ik.
Maar ik hoor het zo graag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Do2 is er neit als jij er niet bent, retorische vraag dus.
En toch was er niemand voor een muffin. Ik zit hier ganz alleine.quote:
Oi, je bent vlieft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie mag ik aangrijpen als we gaan meeten?
Jaquote:
Dat zou werkelijk het ENIGSTE zijn wat ik NIET zou missenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik mis m'n twee H&Ms op fietsafstand.
Enige.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk het ENIGSTE zijn wat ik NIET zou missen!
Ik heb het even opgezocht, als je de eerst mogelijk trein neemt, ben je hier al om 2 uur vannacht!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
God, wat zou ik daar graag verandering in brengen.
Dank je, ik durfde het niet te zeggen. Dan ben je vaak toch ineens een taalpurist, als je zoiets zegt als studente Nederlands.quote:
Nou, prima plan lijkt me zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, als je de eerst mogelijk trein neemt, ben je hier al om 2 uur vannacht!
En dat terwijl je die fout mág maken als Fries!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je, ik durfde het niet te zeggen. Dan ben je vaak toch ineens een taalpurist, als je zoiets zegt als studente Nederlands.
Daar hoef je helemaal geen studente Nederlands voor te zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je, ik durfde het niet te zeggen. Dan ben je vaak toch ineens een taalpurist, als je zoiets zegt als studente Nederlands.
tuuk wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen studente Nederlands voor te zijn
Ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
En dat terwijl je die fout mág maken als Fries!
zelfs ik als lizdekd weet datquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen studente Nederlands voor te zijn
!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
En dat terwijl je die fout mág maken als Fries!
Toch, ti's een Friesisme.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ik niet met je eens.
!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net zoals dat gedoe met dan en als. Wat je ook zegt, in het Fries is het toch wel goed.
Dêr hast gelyk ynquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net zoals dat gedoe met dan en als. Wat je ook zegt, in het Fries is het toch wel goed.
Jij? Je zet niet eens punten achter je zinnen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben er namelijk soms ook een taalpurist![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Renesite het volgende:
!!! Ik lig hier met een half dicht oog lodderig naar mij scherm te kijken gefocust met een concentratie van een stressballetje, en ik mag geen fout maken?
In wat voor wereld leef ik!
Normaal gesproken wel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij? Je zet niet eens punten achter je zinnen!
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Renesite het volgende:
!!! Ik lig hier met een half dicht oog lodderig naar mij scherm te kijken gefocust met een concentratie van een stressballetje, en ik mag geen fout maken?
Natuurlijk mag jij fouten maken. Maar dan moet je wel de consequenties aanvaarden.quote:
Nouhou...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij fouten maken. Maar dan moet je wel de consequenties aanvaarden..
DaD, haal jij de fouten er even uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Renesite het volgende:
st...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
DaD, haal jij de fouten er even uit?
En haar neu dinges ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
DevilsAndDust legt op bijna alle slakken zout.![]()
Ik plaag terugquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zitten je te plagen René.. En Do2 is mijn vriendje, niet m'n dinges.
Voor school enzo geef ik mezelf meer tijd... al blijf ik opzich zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar er is natuurlijk niets mis met een goede beheersing van de Nederlandse taal. Of dat nu op een forum is of niet.
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ik op alle slakken zout leg. Nietz verbeterde de fout van René, niet ik, en wie krijgt de schuld?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je gelijk een leuke sig DaD
Ja, maar jij bent een vrouw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ik op alle slakken zout leg. Nietz verbeterde de fout van René, niet ik, en wie krijgt de schuld?
Juist.
.
Dunno... ze zoeken dr ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom staat Wiets eik. in de TT?
We missen haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom staat Wiets eik. in de TT?
Tuurlijk. Let's blame the women. Waarom ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw.
*rent weg![]()
Ja, met zijn allen tegen zulks een onschuldig en klein meisje. dat kan toch heul niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kunnen jullie wel!? Met z'n allen tegen een onschuldig meisje!
* Peterselieman gaat DaD troosten met een grote pot thee en veel chocoladequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ik op alle slakken zout leg. Nietz verbeterde de fout van René, niet ik, en wie krijgt de schuld?
Juist.
.
Waarom noem je dat bestand alsmede de map VISA?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik volg jullie niet meer... Nu ben ik verdwaald in de woestijn...
[afbeelding]
Dan ben ik grooooooooooooooooot!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Sebasser het volgende:
Behalve als ze op de stoel gaat staan, he DaD
Ik heb de foto niet gemaakt. ik heb de foto niet bewerkt. ik heb de foto neit benoem. en in dat mapje staan visa foto's. kijk maar eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom noem je dat bestand alsmede de map VISA?
Meloenthee, graag. Eén klontje suiker. En hazelnootchocolade.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman gaat DaD troosten met een grote pot thee en veel chocolade
Nu kan ik de ducktape erg goed zienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Zo onschuldig ben ik toch niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kunnen jullie wel!? Met z'n allen tegen een onschuldig meisje!
De 3ling die wellicht uit den hemel zal vallenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk. Let's blame the women. Waarom ook niet.
Het zijn sterke schouders die de lasten moeten dragen, blijkbaar.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het zijn sterke schouders die de lasten moeten dragen, blijkbaar.
foto's van credit kaarten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de foto niet gemaakt. ik heb de foto niet bewerkt. ik heb de foto neit benoem. en in dat mapje staan visa foto's. kijk maar eens
Ja, heu...Maar dat hoeft niet iedereen te weten, he.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo onschuldig ben ik toch niet?.
.
Dat klontje suiker gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meloenthee, graag. Eén klontje suiker. En hazelnootchocolade.
Dank je..
Smoesjes, je durfde gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik grooooooooooooooooot!. Op de ton was ik nog groter geweest, maar die wiebelde zo.
Zo schattig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
*vangenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klontje suiker gaat niet lukken![]()
Hey, ken het het verhaal al van potige smurf? Zal ik het je vertellen?quote:
Nee, omdat die wiebelde. Dat zeg ik toch net?quote:
Ze kan ieder moment hier zijn (bij ons thuis dus)quote:
DOe de groeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze kan ieder moment hier zijn (bij ons thuis dus)
Huh?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, omdat die wiebelde. Dat zeg ik toch net?
Zeg haar gedag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze kan ieder moment hier zijn (bij ons thuis dus)
Vertel!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, ken het het verhaal al van potige smurf? Zal ik het je vertellen?
Ik ga het je even op msn vertellen. Het is een prachtig verhaal. Ik ken die hele aflevering uit m'n hoofd.quote:
Ha, jammer dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef nietzman het volgende:
IK ZOU BIJ WIETS SLAPEN VANDAAG. MIJN LEVEN IS DUS AL WEL TIGDUBBEL KUT.
Er zijn hier vast ook mensen die het graag willen horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga het je even op msn vertellen. Het is een prachtig verhaal. Ik ken die hele aflevering uit m'n hoofd.. Ik was 8 toen, lieverd.
Gaan we nu stiekem doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga het je even op msn vertellen. Het is een prachtig verhaal. Ik ken die hele aflevering uit m'n hoofd.. Ik was 8 toen, lieverd.
Wil je het verhaal horen Peterselieman? Het verhaal van potige smurf?quote:
Doe maar PM'en en/of postduif.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je het verhaal horen Peterselieman? Het verhaal van potige smurf?
Waarschijnlijk willen er meer hier meelezen, al denk ik niet dat het verhaal heel erg smakelijk isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je het verhaal horen Peterselieman? Het verhaal van potige smurf?
Jawel! Het is écht een mooi verhaal! Niets raars aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen er meer hier meelezen, al denk ik niet dat het verhaal heel erg smakelijk is
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Gooi er dan maar in.
Pompiedomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze gaat beginnen, mensen. Stilte in de zaal, alstublieft.
Laok maokquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef maok het volgende:
Ik ga slapen, straks is het een heel eng verhaal en kan ik niet meer slapen.![]()
![]()
![]()
Alleen klopt het laatste stukje niet, omdat je nog maar 21 bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb het 22 jaar geleden gezien, deze aflevering, toen ik 8 was, en nog, NOG weet ik het hele verhaal. Mooi hè?
Oh, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:22 schreef Sebasser het volgende:
Grote smurf is de baas, omg.
Ik heb andere kwaliteiten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ze is niet zo goed met rekenen. Maar het verhaal is er niet minder om.
Ik ben niet onzeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
had een aardbei in je neus gestopt dan bij muffinmixmixen
M'n moeder noemt me ook altijd pop.quote:
Puik verhaal! De smurfen zijn tof.quote:
quote:
Mijn spreken is nog chaotischer dan m'n op papier vertellen, dat weet je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Wil je hem inspreken? Dan kan ik hem voor het slapen gaan luisteren met mn mp3-spelertje.
Nu wel, maar dat verandert de zaak niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn spreken is nog chaotischer dan m'n op papier vertellen, dat weet je?
het staat er:quote:
maar ik geloof er niks vanquote:En ik heb het 22 jaar geleden gezien, deze aflevering, toen ik 8 was, en nog, NOG weet ik het hele verhaal. Mooi hè?
Doe het in het Frysk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn spreken is nog chaotischer dan m'n op papier vertellen, dat weet je?
quote:
Doe aSj de groeten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:49 schreef S-Two het volgende:
Ik ga trouwens nog ff op de bank hangen met een zak chips en zo slapen,trustennnn
Je bent fan van m'n Frysk hè?quote:
ja. Prachtig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent fan van m'n Frysk hè?.
Slaap lekker, S-Two!
Mooi hè. Ja, wat hou ik toch van dat verhaal. Altijd al gedaan.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben nog steeds verdwaald.. ik blijf ook maa reachtsaf gaan.. wie zet mn knipperlicht uit? ik dool door de woestijn...
Halloohoo, en drenth groninger omstreeks de grensstreekpersonages danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het Friezen buiten Fryslân topic deel 54. Wees blij dat je gedoogd word.
Jeuh! Waar vandaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en ik heb nieuwe (nette) schoenen voor m'n pak
* Peterselieman zegt dat Alex een goed navigatiesysteem voor in zijn auto moet kopen wanneer de financiën het weer toelatenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben nog steeds verdwaald.. ik blijf ook maa reachtsaf gaan.. wie zet mn knipperlicht uit? ik dool door de woestijn...
Niet geweest deze keer, ik wil wat eerder naar bed ivm de bruiloft morgenvroeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe was de sneak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |