quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Renesite het volgende:
!!! Ik lig hier met een half dicht oog lodderig naar mij scherm te kijken gefocust met een concentratie van een stressballetje, en ik mag geen fout maken?
In wat voor wereld leef ik!
Natuurlijk mag jij fouten maken. Maar dan moet je wel de consequenties aanvaarden.quote:
Nouhou...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij fouten maken. Maar dan moet je wel de consequenties aanvaarden..
DaD, haal jij de fouten er even uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Renesite het volgende:
!!! Ik lig hier met een half dicht oog lodderig naar mij scherm te kijken gefocust met een concentratie van een stressballetje, en ik mag geen fout maken?
In wat voor wereld leef ik!
st...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
DaD, haal jij de fouten er even uit?
En haar neu dinges ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
DevilsAndDust legt op bijna alle slakken zout.![]()
Ik plaag terugquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zitten je te plagen René.. En Do2 is mijn vriendje, niet m'n dinges.
Voor school enzo geef ik mezelf meer tijd... al blijf ik opzich zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar er is natuurlijk niets mis met een goede beheersing van de Nederlandse taal. Of dat nu op een forum is of niet.
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ik op alle slakken zout leg. Nietz verbeterde de fout van René, niet ik, en wie krijgt de schuld?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je gelijk een leuke sig DaD
Ja, maar jij bent een vrouw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ik op alle slakken zout leg. Nietz verbeterde de fout van René, niet ik, en wie krijgt de schuld?
Juist.
.
Dunno... ze zoeken dr ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom staat Wiets eik. in de TT?
We missen haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom staat Wiets eik. in de TT?
Tuurlijk. Let's blame the women. Waarom ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw.
*rent weg![]()
Ja, met zijn allen tegen zulks een onschuldig en klein meisje. dat kan toch heul niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kunnen jullie wel!? Met z'n allen tegen een onschuldig meisje!
* Peterselieman gaat DaD troosten met een grote pot thee en veel chocoladequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ik op alle slakken zout leg. Nietz verbeterde de fout van René, niet ik, en wie krijgt de schuld?
Juist.
.
Waarom noem je dat bestand alsmede de map VISA?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik volg jullie niet meer... Nu ben ik verdwaald in de woestijn...
[afbeelding]
Dan ben ik grooooooooooooooooot!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Sebasser het volgende:
Behalve als ze op de stoel gaat staan, he DaD
Ik heb de foto niet gemaakt. ik heb de foto niet bewerkt. ik heb de foto neit benoem. en in dat mapje staan visa foto's. kijk maar eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom noem je dat bestand alsmede de map VISA?
Meloenthee, graag. Eén klontje suiker. En hazelnootchocolade.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman gaat DaD troosten met een grote pot thee en veel chocolade
Nu kan ik de ducktape erg goed zienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Zo onschuldig ben ik toch niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kunnen jullie wel!? Met z'n allen tegen een onschuldig meisje!
De 3ling die wellicht uit den hemel zal vallenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk. Let's blame the women. Waarom ook niet.
Het zijn sterke schouders die de lasten moeten dragen, blijkbaar.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het zijn sterke schouders die de lasten moeten dragen, blijkbaar.
foto's van credit kaarten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de foto niet gemaakt. ik heb de foto niet bewerkt. ik heb de foto neit benoem. en in dat mapje staan visa foto's. kijk maar eens
Ja, heu...Maar dat hoeft niet iedereen te weten, he.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo onschuldig ben ik toch niet?.
.
Dat klontje suiker gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meloenthee, graag. Eén klontje suiker. En hazelnootchocolade.
Dank je..
Smoesjes, je durfde gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik grooooooooooooooooot!. Op de ton was ik nog groter geweest, maar die wiebelde zo.
Zo schattig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
*vangenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klontje suiker gaat niet lukken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |