zo'n sony cybershotquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
geen beginnerscamera, neit doen peterselieman. jij hebt veel meer aan een compact binnenzakmodel

Ik ben er, is dat genoeg?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zijn we hier?

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles wordt aangegrepen voor een meet geloof ik.

Neee, niet the usedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:welke idioot zegt nou 1 dag voor het concert van MIJN favoriete band af ! gvd.

Ameland is een prachtig eilandquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, wat veel ameland lovers hier.
Ameland meet een idee?

Nee, zat meer te denken aan een panasonic dmc-tz2 of 3quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
geen beginnerscamera, neit doen peterselieman. jij hebt veel meer aan een compact binnenzakmodel

sony cybershotquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, zat meer te denken aan een panasonic dmc-tz2 of 3

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles wordt aangegrepen voor een meet geloof ik.

Maar ik hoor het zo graag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Do2 is er neit als jij er niet bent, retorische vraag dus.

En toch was er niemand voor een muffin. Ik zit hier ganz alleine.quote:

Oi, je bent vlieft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie mag ik aangrijpen als we gaan meeten?

Jaquote:

Dat zou werkelijk het ENIGSTE zijn wat ik NIET zou missenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik mis m'n twee H&Ms op fietsafstand.

Enige.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk het ENIGSTE zijn wat ik NIET zou missen!

Ik heb het even opgezocht, als je de eerst mogelijk trein neemt, ben je hier al om 2 uur vannacht!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
God, wat zou ik daar graag verandering in brengen.

Dank je, ik durfde het niet te zeggen. Dan ben je vaak toch ineens een taalpurist, als je zoiets zegt als studente Nederlands.quote:

Nou, prima plan lijkt me zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, als je de eerst mogelijk trein neemt, ben je hier al om 2 uur vannacht!

En dat terwijl je die fout mág maken als Fries!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je, ik durfde het niet te zeggen. Dan ben je vaak toch ineens een taalpurist, als je zoiets zegt als studente Nederlands.

Daar hoef je helemaal geen studente Nederlands voor te zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je, ik durfde het niet te zeggen. Dan ben je vaak toch ineens een taalpurist, als je zoiets zegt als studente Nederlands.

tuuk wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen studente Nederlands voor te zijn

Ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
En dat terwijl je die fout mág maken als Fries!

zelfs ik als lizdekd weet datquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen studente Nederlands voor te zijn

!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
En dat terwijl je die fout mág maken als Fries!

Toch, ti's een Friesisme.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ik niet met je eens.

!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net zoals dat gedoe met dan en als. Wat je ook zegt, in het Fries is het toch wel goed.

Dêr hast gelyk ynquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net zoals dat gedoe met dan en als. Wat je ook zegt, in het Fries is het toch wel goed.

Jij? Je zet niet eens punten achter je zinnen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben er namelijk soms ook een taalpurist![]()

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Renesite het volgende:
!!! Ik lig hier met een half dicht oog lodderig naar mij scherm te kijken gefocust met een concentratie van een stressballetje, en ik mag geen fout maken?
In wat voor wereld leef ik!

Normaal gesproken wel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij? Je zet niet eens punten achter je zinnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |