Hey, ken het het verhaal al van potige smurf? Zal ik het je vertellen?quote:
Nee, omdat die wiebelde. Dat zeg ik toch net?quote:
Ze kan ieder moment hier zijn (bij ons thuis dus)quote:
DOe de groeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze kan ieder moment hier zijn (bij ons thuis dus)
Huh?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, omdat die wiebelde. Dat zeg ik toch net?
Zeg haar gedag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze kan ieder moment hier zijn (bij ons thuis dus)
Vertel!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, ken het het verhaal al van potige smurf? Zal ik het je vertellen?
Ik ga het je even op msn vertellen. Het is een prachtig verhaal. Ik ken die hele aflevering uit m'n hoofd.quote:
Ha, jammer dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef nietzman het volgende:
IK ZOU BIJ WIETS SLAPEN VANDAAG. MIJN LEVEN IS DUS AL WEL TIGDUBBEL KUT.
Er zijn hier vast ook mensen die het graag willen horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga het je even op msn vertellen. Het is een prachtig verhaal. Ik ken die hele aflevering uit m'n hoofd.. Ik was 8 toen, lieverd.
Gaan we nu stiekem doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga het je even op msn vertellen. Het is een prachtig verhaal. Ik ken die hele aflevering uit m'n hoofd.. Ik was 8 toen, lieverd.
Wil je het verhaal horen Peterselieman? Het verhaal van potige smurf?quote:
Doe maar PM'en en/of postduif.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je het verhaal horen Peterselieman? Het verhaal van potige smurf?
Waarschijnlijk willen er meer hier meelezen, al denk ik niet dat het verhaal heel erg smakelijk isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je het verhaal horen Peterselieman? Het verhaal van potige smurf?
Jawel! Het is écht een mooi verhaal! Niets raars aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen er meer hier meelezen, al denk ik niet dat het verhaal heel erg smakelijk is
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Gooi er dan maar in.
Pompiedomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze gaat beginnen, mensen. Stilte in de zaal, alstublieft.
Laok maokquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef maok het volgende:
Ik ga slapen, straks is het een heel eng verhaal en kan ik niet meer slapen.![]()
![]()
![]()
Alleen klopt het laatste stukje niet, omdat je nog maar 21 bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb het 22 jaar geleden gezien, deze aflevering, toen ik 8 was, en nog, NOG weet ik het hele verhaal. Mooi hè?
Oh, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:22 schreef Sebasser het volgende:
Grote smurf is de baas, omg.
Ik heb andere kwaliteiten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ze is niet zo goed met rekenen. Maar het verhaal is er niet minder om.
Ik ben niet onzeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
had een aardbei in je neus gestopt dan bij muffinmixmixen
M'n moeder noemt me ook altijd pop.quote:
Puik verhaal! De smurfen zijn tof.quote:
quote:
Mijn spreken is nog chaotischer dan m'n op papier vertellen, dat weet je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Wil je hem inspreken? Dan kan ik hem voor het slapen gaan luisteren met mn mp3-spelertje.
Nu wel, maar dat verandert de zaak niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn spreken is nog chaotischer dan m'n op papier vertellen, dat weet je?
het staat er:quote:
maar ik geloof er niks vanquote:En ik heb het 22 jaar geleden gezien, deze aflevering, toen ik 8 was, en nog, NOG weet ik het hele verhaal. Mooi hè?
Doe het in het Frysk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn spreken is nog chaotischer dan m'n op papier vertellen, dat weet je?
quote:
Doe aSj de groeten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:49 schreef S-Two het volgende:
Ik ga trouwens nog ff op de bank hangen met een zak chips en zo slapen,trustennnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |