Allemaal kruisjes vrindquote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef harley het volgende:
hier dan de gevraagde piccies:
Buell in standaard trim:
[afbeelding]
aangepaste luchtinlaten onder en op het frame nog in aanbouw
[afbeelding]
Remschijfjes
Brakingwave voor en Razorblade achter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beltcover CNC gefreesd
[afbeelding]
Luchtfilter systeem van FAST icm Jardine uitlaat en Race ECM
[afbeelding]
Verder zijn in bestelling pazzo rem en koppelingshendels en wil ik alsnog een ander uitlaatsysteem (compleet)
De GL1500
[afbeelding]
[afbeelding]
De 1200
[afbeelding]
en de RM 250
[afbeelding]
Buellssssquote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef harley het volgende:
Buell in standaard trim:
[afbeelding]
[afbeelding]
Remschijfjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beltcover CNC gefreesd
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder zijn in bestelling pazzo rem en koppelingshendels en wil ik alsnog een ander uitlaatsysteem (compleet)
De GL1500
[afbeelding]
De 1200
[afbeelding]
en de RM 250
[afbeelding]
Maar welk spul is nu van jou, de Buell?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:22 schreef harley het volgende:
nope was een i tje vergeten in alle urrels
Dat zijn er nog al watquote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef harley het volgende:
Al het spul is van mij.
De buell is lang voor gespaard en daarvoor heeft de Suzuki RF moeten wijken.
De Gl1200 is aangeschaft om gehandicaptenritten te kunnen rijden (en boodschappen te doen)
De crosser om mee te crossen
en de GL1500 is erfstuk van mijn oom die op 40 jarige leeftijd vorig jaar plots is overleden.
hier nog een piccie van hemelvaart dagje circuit op croix (frankrijk) foto is van smorgens op een nog natte baan
[afbeelding]
Ach ik drink niet ik rook niet ga nooit op stap en heb geen auto (rijbewijs)quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef harley het volgende:
en de GL1500 is erfstuk van mijn oom die op 40 jarige leeftijd vorig jaar plots is overleden.
Flapoorquote:hier nog een piccie van hemelvaart dagje circuit op croix (frankrijk) foto is van smorgens
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef Geerd het volgende:
Het regent.
Zo hey 25km zonder protectionquote:Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja!
Nog anderhalf uur, dan ben ik klaar met werken en mag ik 25km naar huis gaan rijden.
Vanmorgen niet bij nagedacht dat het slecht weer kon gaan worden, dus heb ik heel verstandig alleen een spijkerbroek aan
Mja, het is inderdaad beter om met regen naar huis te rijden dan naar je werk.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:37 schreef -XX- het volgende:
Juist lekker door de regen rijden.![]()
Vooral richting huis.
Hier ookquote:
werkenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hier ook, zonnetje laat zich nu ook ff zien.
Straks werken![]()
Nouja, laat ik het anders uitdrukken. In een golfkarretje zitten met een machine eraan gekoppelt, hiermee over een veldje van ong. 20.000m2 heen rijden.quote:
hoelang moet die rij on detussen wel niet zijn? staat vol met jullie ouwe lullenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat deed je in het lesserstopic danJe komt hier toch niet om -XX- te scharrelen he, dan moet je netjes achteraan in de rij staan
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het anders uitdrukken. In een golfkarretje zitten met een machine eraan gekoppelt, hiermee over een veldje van ong. 20.000m2 heen rijden.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:14 schreef ikookhier het volgende:
Lekker gereden een beetje regen gehad,het was weer een top meetleuk je weer eens te zien ikookhier
![]()
oh ja joahquote:Op maandag 28 mei 2007 16:42 schreef Geerd het volgende:
Tering moeders heeft volgens mij de boomknuffelaars winkel gevonden.
Ik dacht goh laat ik is wat deo op, word ik gewoon spontaan verkouwe van die troep.
Eerst maar is ff douche.
Geen idee, van wat ik tot nu toe heb begrepen staan Bazziek, kratjuh, richardgie, ikookhier, Den Haag, bvvt en wat brommernurts erinquote:Op maandag 28 mei 2007 16:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoelang moet die rij on detussen wel niet zijn? staat vol met jullie ouwe lullen
Ik vind dat je gewoon ja en als je nee maar misschien bevalt het hoger dan misschien is die ander wel goedkoper en als je vaak toertquote:Op maandag 28 mei 2007 17:56 schreef dvdk het volgende:
hey jonges ik zat na te denken om mischien een ural aan te schaffen (omdat ze ook met zijspan verkocht worden)
maar voor een rusisch merk dat gebaseerd is op ouwe bmw onderdelen mallen uit de jaren 70/80 vind ik de prijzen wel een beetje pittig.
voor 10.000 heb je 2de hands een mooie pan-european of bmw k100 etc.
wat vinden julie?
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:09 schreef BazzieK het volgende:
Kenkerp00b.
Kom ik vandaag op mijn werk in Uden [afbeelding]
Vertellen ze dat er vandaag geen kloot te doen is en mijn coach er niet oftewel, verzin zelf maar wat [afbeelding]
Hoor ik daarna dat ik naar Oss kan, naar de pinksterraces waar ik graag heen wilde [afbeelding] [afbeelding]
Kom ik in Oss, ja we gaan toch maar naar de braderie in Nistelrode[afbeelding]
Kenkerdag![]()
Persoonlijk vind ik de modelen van vóór de XB mooier maar wat je hebt gedaan is topquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon ja en als je nee maar misschien bevalt het hoger dan misschien is die ander wel goedkoper en als je vaak toertsjah dan bevalt het misschien wie weet heb je er wel nee, wellicht toch die ander. Of doe toch maar en heb je al gedacht aan hm.
Wat een tegenslagquote:Op maandag 28 mei 2007 18:09 schreef BazzieK het volgende:
Kenkerp00b.
Kom ik vandaag op mijn werk in Uden
Vertellen ze dat er vandaag geen kloot te doen is en mijn coach er niet oftewel, verzin zelf maar wat
Hoor ik daarna dat ik naar Oss kan, naar de pinksterraces waar ik graag heen wilde
Kom ik in Oss, ja we gaan toch maar naar de braderie in Nistelrode![]()
Kenkerdag![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had vandaag mn eerste FOK!MC meet!
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef harley het volgende:
Buell in standaard trim:
[afbeelding]
[afbeelding]
Remschijfjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beltcover CNC gefreesd
[afbeelding]
[afbeelding]
En is er een Free Spirits Trail kit gemonteerd (2 graden minder steile balhoofdhoek waardoor hij veel stabieler is op hogere snelheden.
De GL1500
[afbeelding]
De 1200
[afbeelding]
en de RM 250
[afbeelding]
Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Makster het volgende:
Aaarrrgghghghghghhhhhh![]()
Hoeren pauper kenker tuin![]()
Lieve mensen ben ik godverdommuh 27 geworden om met mijn klauwen in de fucking blubber tuinschermen te gaan plaatsen![]()
![]()
Echt serieus mensen een tip van Makster. Op feestdagen -> Alle bouwcentra vermijden, rijen tot aan de achterkant van het pand, met 5 kassa's open. Ik heb 45 minuten in de rij gestaan![]()
![]()
![]()
Morgen kennen we wel de schermen plaatsen, tenminste als mijn handen nog willen![]()
Idd, ik wist ook van niks. Lijkt me opzich logisch want al hadden Rib I en ik het wel geweten dan waren we ff naar het noorden gecrossed en had je nu met 2 blauwe ogen en een bloedlip geprakte aardbijen door een rietje zitten etenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan geen meet zijn geweest overigens, ik wist nergens van [afbeelding] [afbeelding]
Goede tip!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je
Als je de tuin wil gaan doen dan ga je eerst een begroting maken als je het laat doen. Dan heb je in ieder geval nog het gevoel dat je geld hebt gewonnen omdat je het zelf doet
Als je motorschoeisel koopt kan je de volgende keer beter zonder veters pakkenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef Den_Haag het volgende:
Heb vandaag maar even wat spulletjes gekocht. Vooral eigen handschoenen vind ik wel lekkerder.
De handschoenen:
[afbeelding]
De schoenen:
http://server01.hein-gericke-store.com/openshop?id=000000dd000000f100570d7400000067e7387914&ArtDetailByID.article_id=1210&Article_Array_actual=3&InclArtList.currblock=1
Toch wel geinige spullen
Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Goede tip!
Gelukkig doe ik mijn tuin in projecten. Project tuinscherm rond ik morgen af en dan gaan we naar project vlonderplanken terras en daarna tegel leggen. Een offerte ronde lijkt me duidelijk een goed plan![]()
Heb een X1 ook overwogen maar na zorgvuldige afwegingen (vrijwel dagelijks gebruik) tot de conclusie gekomen dat een X1 te vaak kapot gaat om voor dagelijks gebruik op te kunnen vertrouwen. Heb absoluut geen 2 linkerhanden maar heb ook geen zin om op regelmatige basis te sleutelen. Een XB daarintegen zijn vrijwel probleemloos vergeleken met de "buis" modellen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de modelen van vóór de XB mooier maar wat je hebt gedaan is top
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ook in aanschaf zijn de oudere modellen best prijzig en dan moet je nog het een en ander verbouwen om ze betrouwbaar te krijgenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef harley het volgende:
[..]
Heb een X1 ook overwogen maar na zorgvuldige afwegingen (vrijwel dagelijks gebruik) tot de conclusie gekomen dat een X1 te vaak kapot gaat om voor dagelijks gebruik op te kunnen vertrouwen. Heb absoluut geen 2 linkerhanden maar heb ook geen zin om op regelmatige basis te sleutelen. Een XB daarintegen zijn vrijwel probleemloos vergeleken met de "buis" modellen.
Ken veters maar al te goed van het sporten. Zal goed zorgen dat ze onder het klittenband zitten. Straks als alles gehaald is komen er nog wel een keer betere schoenen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je motorschoeisel koopt kan je de volgende keer beter zonder veters pakken
Zo lullig als je omvalt omdat je veter aan de achterrem of schakelpookje of wat dan ook blijft hangen
/ervaringsdeskundige
Ik ken ze al sinds basisschool, pwndquote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ken veters maar al te goed van het sporten.
Ja, hoi, ik ga toch geen foto's maken van FullCumshot?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan geen meet zijn geweest overigens, ik wist nergens van [afbeelding] [afbeelding]
Ik haalde de veters uit mijn Nikes en dan terug erin vlechten, dat was coolquote:Op maandag 28 mei 2007 20:42 schreef hicham het volgende:
Ja, dan was je het eerste in de gymzaal toch
Ah okay, hoe was het met Fulcrumquote:Op maandag 28 mei 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik ga toch geen foto's maken van FullCumshot?
Leuke vriendin heeft ie trouwens. En ik heb m herenigd met een oude liefde
al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post ze verdomme gewoon in het FMC topic, met je gespam![]()
Holaquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.
Nee, ik bedoelde dat je de foto's ook daadwerkelijk tussen de IMG tags plaatste ipv een piemelverslappend linkje.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze staan daar in een img tagje, denk ik....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je de foto's ook daadwerkelijk tussen de IMG tags plaatste ipv een piemelverslappend linkje.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
OMG saaiere ritten kan ik me niet voorstellen, alleen bij de TT is het leuk als het druk is. Want dan kun je volgas tegen handen aanslaan![]()
"Volgas"quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
OMG saaiere ritten kan ik me niet voorstellen, alleen bij de TT is het leuk als het druk is. Want dan kun je volgas tegen handen aanslaan![]()
Op de foto lijkt hij op Napoleon Dynamitequote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef hicham het volgende:
Ow ow ow wat hebben we toch een plezier met z'n allen in de file [afbeelding]
Jah dat wat jouwn KTM niet kentquote:
Happer de hapquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah dat wat jouwn KTM niet kent![]()
Maar je weet toch, als mensen hun handen uit de ramen hebben. Dan geef je er normaal ff een tikje tegen aan. Maar beetje gas bij, zon babyarmpje veertje wel mee![]()
Jah ik pak ff chips, kheb honger namelijkquote:
Zit net van die Kinder chocolade repen te etenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah ik pak ff chips, kheb honger namelijk![]()
Owquote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zit net van die Kinder chocolade repen te eten
[afbeelding]
Ben nu misselijk
Maargoed wat energie is niet verkeerd.
Kwam ook verdacht dicht langs Zwolle trouwens![]()
Niet? Het stond op de bordjesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow, je moest vanaf Arnhem naar Lelystad toch?
Dan kom je niet echt in de buurt van Zwolle
Dat is FOk user 2cv die zich daar verontschuldigd voor het feit dat ie mn auto aanraakte.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op de foto lijkt hij op Napoleon Dynamite
Ik had alleen de eerste foto's gezien
En terechtquote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is FOk user 2cv die zich daar verontschuldigd voor het feit dat ie mn auto aanraakte.
quote:
via Apeldoorn -> Harderwijk, ja zwolle was een klein stukje om geweest, mgoed met 190 ben je daar ook zoquote:
Aha das wel prima jahquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
via Apeldoorn -> Harderwijk, ja zwolle was een klein stukje om geweest,
Jaja doe maar stoerquote:mgoed met 190 ben je daar ook zo![]()
Hoe komt het toch dat jij hier hoger in rang bent dan je broertje, terwijl de FA's sidderen en beven voor hem? En waarom ben jij schattiger?quote:
En het inhalen over de vluchtstrook op een oprit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Aha das wel prima jah![]()
[..]
Jaja doe maar stoer, Bazziek krijgt je nog wel een x te pakken
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij hier hoger in rang bent dan je broertje, terwijl de FA's sidderen en beven voor hem? En waarom ben jij schattiger?
Dat zal allemaal best maar nu weet ik nog niet waarom jij zo schattig bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[..]
El Presidente is de onbereikbare alleenheerser gekozen vanwege zijn ongeëvenaarde rijkwaliteiten. The General is aannemer en uitvoerder van mijn opdrachten... de beul met het zwaard in z'n hand... degene die je pijn bezorgt... slapeloze nachten... je achtervolgt... je stalked... je kunt niet voor 'm vluchten noch verstoppen... daarom ... that's the way the cookie crumbles![]()
![]()
Het is slechts schijn hoe ik mij doe voorkomen, om het volk onder mij rustig te houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar nu weet ik nog niet waarom jij zo schattig bent.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is slechts schijn hoe ik mij doe voorkomen, om het volk onder mij rustig te houden![]()
[afbeelding]
quote:
Maar, maar, Kinder repen brokkelen nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[i]
... that's the way the cookie crumbles![]()
Zo druk ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef hicham het volgende:
Ow ow ow wat hebben we toch een plezier met z'n allen in de file [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Regenoveral; de enigste optie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef fs180 het volgende:
hoe mezelf morgen droog houden? leer is vast niet echt watrrdicht
inspuiten met iets? regenbroek erover?
Neh, niet inspuiten met 'iets', gewoon een regenoverall aan dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef fs180 het volgende:
hoe mezelf morgen droog houden? leer is vast niet echt watrrdicht
inspuiten met iets? regenbroek erover?
En dan zit je erin en dan is er nieteens een OPquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
Nog nieuws?
Disclaimer: ik kon de topics niet meer vinden vanwege de verminkte TT's [afbeelding]
Ja ik had haast en in de vorige op kon ik de link naar de Wikipedia niet vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan zit je erin en dan is er nieteens een OP![]()
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Regenoveral; de enigste optie.![]()
Maar ehmz... wordt het morgen regenachtig dan?!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon droog in de auto zitten.
Morguh vanuit Antwerpen trouwens
Alstuquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja ik had haast en in de vorige op kon ik de link naar de Wikipedia niet vinden.
Dus toen maar zo, als iemand de url geeft plaats ik hem in de OP
Of, tof. Zeg je tegen je broertje dat ie te breed is om Visas in de file in te halen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:15 schreef harley het volgende:
[..]
Hier is de Dragstar van mijn broerke gisteren tijdens de elfstedentocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Die tweede is geen Gixxer (maar een GSX). Die eerste heeft wel een mooie prijs, leuk ding.quote:
WTF!!!!! Piem0ls!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nee. Ik rij geen motor, ik rij op andere dingen.
nee natuurlijk niet! dat woord heeft meer dan 3 lettergrepen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht! Is dat een imitatie van iemand?
Nee, mutatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht! Is dat een imitatie van iemand?
Hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
Alex. Ik snap geen zak van je. Ik geloof dat je vandaag té vrolijk bent.
en 't is geen bazziekquote:
Mooi dingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:15 schreef harley het volgende:
Hier is de Dragstar van mijn broerke gisteren tijdens de elfstedentocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, maar hij zat me een beetje in de weg bij het weer terug inrijden van Leeuwarden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooi ding![]()
Wieso Alexxxxx, istie tegen de Visa gebokst?
Of jou zus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef Geerd het volgende:
Als je het niet weet zal je denken dat je een best groot insect hebt aangereden.
Wat ik heb er van heb begrepen zou dat zonde zijn....quote:
Tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Kennen we de GSXR750 van laatste meet nog?
Na een airbrush:
(jammer van de compositie, doet de foto's en bike niet goed
)
De eerstvolgende keer dat mijn kuipen zijn geschraapt weet ik het wel![]()
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Tof
Vertel wat meer over de beschadigde geschraapte kuipen
Jah mn ringvinger is iets langer, ik heb een teveel aan testosteron. Maar dat was al bekend hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligNeh, maar een ander ging hem voor met een Gixxer '04 ofzo.. eerst vond ik het maar niks (waardevermindering enzo
) maar als je ziet wat ervan gemaakt wordt.
Das toch wat anders dan matzwart spuiten @ MF
![]()
Grappig programma's op TV ...kost me elke keer weer m'n nachtrust.
Wist je dat de verhouding tussen wijs en ring vinger bepaald wordt door de testosteronblootstelling in de baarmoeder, dus biecht op mensen... is je ringvinger langer of gelijk aan je wijsvinger??![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef Snelwagen het volgende:
Jah mn ringvinger is iets langer, ik heb een teveel aan testosteron. Maar dat was al bekend hoor![]()
Ik denk ut wel jah, anders wordt je geen politieagent maar ging je wel bij de marinequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je keek mee?
Neh, maar volgens mij zijn Alexxxxx en BazzieK wel van die mensen met gelijke vingers.![]()
is dta niet bij iedereen zo danquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je keek mee?
Neh, maar volgens mij zijn Alexxxxx en BazzieK wel van die mensen met gelijke vingers.![]()
Jammer niet gezien, mijn ringvinger is langer dan mijn wijsvingerquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligNeh, maar een ander ging hem voor met een Gixxer '04 ofzo.. eerst vond ik het maar niks (waardevermindering enzo
) maar als je ziet wat ervan gemaakt wordt.
Das toch wat anders dan matzwart spuiten @ MF
![]()
Grappig programma's op TV ...kost me elke keer weer m'n nachtrust.
Wist je dat de verhouding tussen wijs en ring vinger bepaald wordt door de testosteronblootstelling in de baarmoeder, dus biecht op mensen... is je ringvinger langer of gelijk aan je wijsvinger??![]()
U is van lotje getikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door bvvt op 30-05-2007 09:55:59 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
U is van lotje getikt?
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekje Die halvemalle.Waar zit je !!!! Heeft iemand een idee waar hij is![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat hij is geabsorbeerd
Wtfquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
En dus?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:36 schreef -XX- het volgende:
POMP YA BOOTY VOOR MIJ! eeeejjj! Jaaa johhh.
OMFGGGGGGGGGGGGGGG ZAG DAT DANquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NNNNNNooooooooooooooooooooHHHHHHHHHHH!!! GLUURSTER WTF piem0l!
Jaahhh, ttssss, DoooHhhhhHhhhhquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het nieuwe nummer van Brace.![]()
Even voor de duidelijkheid.![]()
Je weet dat mensen zoals jij, mensen zoals Brace in stand houden? ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het nieuwe nummer van Brace.![]()
Even voor de duidelijkheid.![]()
Ja, moiste pattas van de wereld! Op mn brugje waar ik zonet nog een dutje heb gedaan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
OMFGGGGGGGGGGGGGGG ZAG DAT DANdie patta's ja toch ja toch. [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je weet dat mensen zoals jij, mensen zoals Brace in stand houden? ...
Een Ali-B meelifterquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Brace is toch gestolen uit de studio van Partyskwaad?
En waarom heeft Alexxxx dat niet gemeld.........quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Zeer grote brand in Den Haag?!
den Haag in de hens
![]()
Ik heb het niet aangestoken? Ik kom niet meer in den haag!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
En waarom heeft Alexxxx dat niet gemeld.........
Fals alarm.... 't is maar een saunaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
En waarom heeft Alexxxx dat niet gemeld.........
Ga je oefenen zodat je voor d eMC een demo gaat geven?quote:
Whehe dat wordt vast de nieuwe rage als jumpstyle dood is.quote:
Lul toch niet zo slap man, kankerknaas.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie vnden t allemaal kut en zaads maar druven dat niet te zeggen omdat -XX- het post
p00ph00fdquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man, kankerknaas.![]()
ik ruik jaloeziequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef hicham het volgende:
En Alexxxxx idd behoorlijk irritant de laatste tijd, overwaardeerd -XX- nogal
Ik denk een gevalletje meisjes plagen zoentjes vragen
Same shit, different name!quote:
wellicht krijgt aleXXX meer aandacht van d'r dan jij?quote:
Je hebt eindelijk gedouched en je daarna laten parfumeren en zalven?quote:
Rrrriiiigghhtquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
wellicht krijgt aleXXX meer aandacht van d'r dan jij?![]()
ik denk nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk gedouched en je daarna laten parfumeren en zalven?
[..]
RrrriiiigghhtHoe durf je zo over mij te denken
quote:
Phatte shit btwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Kennen we de GSXR750 van laatste meet nog?
Na een airbrush:
(jammer van de compositie, doet de foto's en bike niet goed
)
De eerstvolgende keer dat mijn kuipen zijn geschraapt weet ik het wel![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk gedouched en je daarna laten parfumeren en zalven?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Fix die URL eens
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef BazzieK het volgende:
Je zal maar de verkoper zijn die dat hok aan de man moet brengen
Haaaatsquote:
Ik ken zoenbaarder vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef hicham het volgende:
En Alexxxxx idd behoorlijk irritant de laatste tijd, overwaardeerd -XX- nogal
Ik denk een gevalletje meisjes plagen zoentjes vragen
NOoooooooooooooooooHHHHHHHHH!!!!!!!!11111111~~~~~!!! mnn hele fotoboek staat vol met XX haar reacties!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Same shit, different name!![]()
[..]
wellicht krijgt aleXXX meer aandacht van d'r dan jij?![]()
Dude ... wanneer mogen we eens langs komen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Makster het volgende:
Haaaats![]()
![]()
Ben blij dat ik geen hovenier ben gewordenSchutting staat inmiddels, ben nu bezig met de "fundering" voor mijn soon to come eigen bouw "verhoging inclusief opening voor vuurpotten - afscheidingsmuur". Straks maar is op Inet een how to volgen over metselen. Schijnt nog knap kut te zijn om alle recht te houden
![]()
Owja en zo ff een sollicitatie voor morgen voorbereiden, maar heb er absoluut geen zin in dus misschien doe ik wel gewoon niks en kijk ik wel hoe of wat![]()
Om te helpenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dude ... wanneer mogen we eens langs komen?
Eneeh, Jan de Rijk, is dat wat??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NOoooooooooooooooooHHHHHHHHH!!!!!!!!11111111~~~~~!!! mnn hele fotoboek staat vol met XX haar reacties!
vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.
Kweenie, ik wor parra van die mensen menquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Makster het volgende:
Om te helpenDan mag je er morgen om 12:00 uur zijn
En Jan de Rijk = kenker, betalen geen wachturen. Tenminste als je internationaal luchtvracht gaat rijden. Wel veel uren draaien
Ik zou echter niet voor JdR kiezen
Waarom zou je gaan wachten in HUN tijd en zelf de helft moeten inleverenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kweenie, ik wor parra van die mensen menDat van die wachturen hebben ze gezegd dat de helft niet betaald wordt. En ik was niet van plan met anderen mee te rijden, dubbelbemand of andersfappend. Vandaar dat die als laatste optie bleef.
![]()
Morgen heb ik een date met ze, dus zie wel hoe het loopt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Makster het volgende:
Waarom zou je gaan wachten in HUN tijd en zelf de helft moeten inleverenBedrijven die dat doen hebben overduidelijk GEEN feeling met de krapte in de arbeidsmarkt
Chauffeurs zijn schaars goed, maak er gebruik van
I'll take that as an yesquote:
Kut en zaad en -XX- in 1 zin? Iemand heeft een sex-tekort.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie vnden t allemaal kut en zaads maar druven dat niet te zeggen omdat -XX- het post
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man, kankerknaas.![]()
STERF STERF STERF!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.
Mannen.quote:
Mijn probleem is dat ik veel eisen heb, weinig int. ervaring en niet bereid ben consessies te doen wat betreft meerijden etc. Dus dan zijn er net zo goed bedrijven die NEE zeggen. Dus als ik morgen een beetje kan klikken met ze dan sjah.. een rit van een week met 1 maal een wachttijd moet dan wel te doen zijnquote:
Wel een '98-er?quote:Weet je nog een 2003 ZX6R te koop![]()
![]()
Dat is een Fryske vlag. Die is NIET Delfts, en het zijn GEEN hartjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mannen.![]()
Eerst poeslief.
Dan zeg je iets wat ze niet aan staat.
EN DAN MAG JE STERVEN![]()
NOOOOOOOOhhhh schandelijk!![]()
![]()
![]()
Billa olm, waarom niet gewoon een paar weekies meequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik veel eisen heb, weinig int. ervaring en niet bereid ben consessies te doen wat betreft meerijden etc. Dus dan zijn er net zo goed bedrijven die NEE zeggen. Dus als ik morgen een beetje kan klikken met ze dan sjah.. een rit van een week met 1 maal een wachttijd moet dan wel te doen zijn
[..]
Wel een '98-er?![]()
Welke kleur ben je naar op zoek?
Stelen is ook een optie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Billa olm, waarom niet gewoon een paar weekies mee3 ritten van een week en je weet alles. Alleen tje, have mercy on the fucker die met jou mee mag
![]()
Maar met veel eisen wensen kunnen er eventueel bedrijven zijn die nee zeggen, troost je met de gedachte dat een bedrijf die nu nee zegt hoogstwaarschijnlijk niet rendabel is op zijn ritten![]()
Een groene zx6r 2003 =![]()
Beter gewoon gelijk een Morini maar daar heb ik die doekoes niet voor je wets...
Ik zwijg en zal pakken wat ik pakken kanquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:58 schreef Makster het volgende:
Billa olm, waarom niet gewoon een paar weekies mee3 ritten van een week en je weet alles. Alleen tje, have mercy on the fucker die met jou mee mag
![]()
Maar met veel eisen wensen kunnen er eventueel bedrijven zijn die nee zeggen, troost je met de gedachte dat een bedrijf die nu nee zegt hoogstwaarschijnlijk niet rendabel is op zijn ritten![]()
Billah Olm, wat is je probleem? 600CC = voor fags.quote:Een groene zx6r 2003 =![]()
Beter gewoon gelijk een Morini maar daar heb ik die doekoes niet voor je wets...
Damn, das wel een dikke bike die daar kwijt isquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
Stelen is ook een optie.
Damnnn ik leef helemaal met hem mee.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef Cageon het volgende:
zo ff stukje wezen rijden, eerste keer dat ik misschakel... op een cruciaal moment
langzame bocht, schakel terug de bocht in, laat t gas er weer op komen op het moment dat ik hem er lekker inleg, "VROEEEM" FSCK geen trekkende motor, gelukkig reflex met me voet ff de motor iets rechtop getikt en gelijk geschakelt![]()
bochtje later ging die ff iets glijden omdat ik een put deksel pak, dat zag ik aankomen![]()
Ja dat ding wil bijna alleen van zijn 2 naar zijn vrij, en dit is het gevolgquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Misschakelen met terugtikken, das me nou nog nooit gelukt
Vast zo'n poezelig tikkie gegeven deraan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Misschakelen met terugtikken, das me nou nog nooit gelukt
Humz, ik schakel ook bijna nooit van zn 2 naar 1 als ik nog rij. Dan moet het wel verdomde langzaam gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja dat ding wil bijna alleen van zijn 2 naar zijn vrij, en dit is het gevolg![]()
bebouwde kom, haakse bocht, niet fatsoenlijk aan kunnen snijden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Humz, ik schakel ook bijna nooit van zn 2 naar 1 als ik nog rij. Dan moet het wel verdomde langzaam gaan![]()
Vooruit dan maar:quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vast zo'n poezelig tikkie gegeven deraan.![]()
Iemand nog een linkje naar een ZX-12 vs Busa filmpje?Ben hem kwijt
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
bebouwde kom, haakse bocht, niet fatsoenlijk aan kunnen snijden.
En een wat langere 1 dan de KTM![]()
beter! Die ene van de Twins was ook vet, die ik toen van jou kreegquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vooruit dan maar:
http://video.google.com/videoplay?docid=2273051835443208591&q=fastbikes+duration%3Along
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vooruit dan maar:
http://video.google.com/videoplay?docid=2273051835443208591&q=fastbikes+duration%3Along
Ik heb ook nogwel DVD's van hun thuis liggen, niet echt veel hoor. Stuk of 3 maar volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
beter! Die ene van de Twins was ook vet, die ik toen van jou kreeg
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik heb ook nogwel DVD's van hun thuis liggen, niet echt veel hoor. Stuk of 3 maar volgens mij![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=5298899968401074611&q=kawasaki+zx12quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]! Die klikte ik telkens niet aan omdat ik dacht dat die Blackbird niet mee deed.
Tnx anyway![]()
![]()
Als je een x naar een SM rit komt, dan kan ik ze wel ff meenemenquote:
Ow ok, je wilt 8 weken rijdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zwijg en zal pakken wat ik pakken kanUiteindelijk moet het gewoon relaxed vakantietripje voor me zijn
Wamot ik 3 weken met zo'n ruftende dikzak in m'n buurt, omvervolgens nog 5 weken zelf te kunnen rijden
Op een korte intensieve rit is een bijrijder altijd wel leuk, maar zodra er meer dan 100km rijden tussen zit ben ik ze liever kwijt dan rijk.
[..]
Billah Olm, wat is je probleem? 600CC = voor fags.![]()
Zwarte ZX-12 niks voor jou dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Is dat een manier om mij naar een SM rit te lokken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je een x naar een SM rit komt, dan kan ik ze wel ff meenemen![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Is dat een manier om mij naar een SM rit te lokken?
Ik ga daar niet heen, alleen richting het zuiden. Maar gebeurd het ook weleens in de Zuid-Europese landen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:49 schreef Makster het volgende:
Ow ok, je wilt 8 weken rijdenNAja dan gewoon alleen op pad en huilend met de planning bellen als je gegayripped word in Servie
![]()
quote:600CC is meer dan genoeg, 1000+ cc zijn voor wanka's die compensatie gedrag vertonen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laterz
![]()
Dat was de eerste toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
nee dat dan weer niet, was je er trouwens bij toen we in Duitsland enzo reden?
Toen Bart en Harold onderuit gingen in zon bos, ik daarna. Toen ik stilstond![]()
Tussen de druppels doorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, met de Suzuki Alto naar Roosendaal of met ZX-6 @ 9.000rpm met kans op regen.
Laten we toch maar de motor nemen.
Goed plan, met een Suzuki (s)alto is het minstens zo gevaarlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, met de Suzuki Alto naar Roosendaal of met ZX-6 @ 9.000rpm met kans op regen.
Laten we toch maar de motor nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |