Allemaal kruisjes vrindquote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef harley het volgende:
hier dan de gevraagde piccies:
Buell in standaard trim:
[afbeelding]
aangepaste luchtinlaten onder en op het frame nog in aanbouw
[afbeelding]
Remschijfjes
Brakingwave voor en Razorblade achter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beltcover CNC gefreesd
[afbeelding]
Luchtfilter systeem van FAST icm Jardine uitlaat en Race ECM
[afbeelding]
Verder zijn in bestelling pazzo rem en koppelingshendels en wil ik alsnog een ander uitlaatsysteem (compleet)
De GL1500
[afbeelding]
[afbeelding]
De 1200
[afbeelding]
en de RM 250
[afbeelding]
Buellssssquote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef harley het volgende:
Buell in standaard trim:
[afbeelding]
[afbeelding]
Remschijfjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beltcover CNC gefreesd
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder zijn in bestelling pazzo rem en koppelingshendels en wil ik alsnog een ander uitlaatsysteem (compleet)
De GL1500
[afbeelding]
De 1200
[afbeelding]
en de RM 250
[afbeelding]
Maar welk spul is nu van jou, de Buell?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:22 schreef harley het volgende:
nope was een i tje vergeten in alle urrels
Dat zijn er nog al watquote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef harley het volgende:
Al het spul is van mij.
De buell is lang voor gespaard en daarvoor heeft de Suzuki RF moeten wijken.
De Gl1200 is aangeschaft om gehandicaptenritten te kunnen rijden (en boodschappen te doen)
De crosser om mee te crossen
en de GL1500 is erfstuk van mijn oom die op 40 jarige leeftijd vorig jaar plots is overleden.
hier nog een piccie van hemelvaart dagje circuit op croix (frankrijk) foto is van smorgens op een nog natte baan
[afbeelding]
Ach ik drink niet ik rook niet ga nooit op stap en heb geen auto (rijbewijs)quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef harley het volgende:
en de GL1500 is erfstuk van mijn oom die op 40 jarige leeftijd vorig jaar plots is overleden.
Flapoorquote:hier nog een piccie van hemelvaart dagje circuit op croix (frankrijk) foto is van smorgens
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef Geerd het volgende:
Het regent.
Zo hey 25km zonder protectionquote:Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja!
Nog anderhalf uur, dan ben ik klaar met werken en mag ik 25km naar huis gaan rijden.
Vanmorgen niet bij nagedacht dat het slecht weer kon gaan worden, dus heb ik heel verstandig alleen een spijkerbroek aan
Mja, het is inderdaad beter om met regen naar huis te rijden dan naar je werk.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:37 schreef -XX- het volgende:
Juist lekker door de regen rijden.![]()
Vooral richting huis.
Hier ookquote:
werkenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hier ook, zonnetje laat zich nu ook ff zien.
Straks werken![]()
Nouja, laat ik het anders uitdrukken. In een golfkarretje zitten met een machine eraan gekoppelt, hiermee over een veldje van ong. 20.000m2 heen rijden.quote:
hoelang moet die rij on detussen wel niet zijn? staat vol met jullie ouwe lullenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat deed je in het lesserstopic danJe komt hier toch niet om -XX- te scharrelen he, dan moet je netjes achteraan in de rij staan
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het anders uitdrukken. In een golfkarretje zitten met een machine eraan gekoppelt, hiermee over een veldje van ong. 20.000m2 heen rijden.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:14 schreef ikookhier het volgende:
Lekker gereden een beetje regen gehad,het was weer een top meetleuk je weer eens te zien ikookhier
![]()
oh ja joahquote:Op maandag 28 mei 2007 16:42 schreef Geerd het volgende:
Tering moeders heeft volgens mij de boomknuffelaars winkel gevonden.
Ik dacht goh laat ik is wat deo op, word ik gewoon spontaan verkouwe van die troep.
Eerst maar is ff douche.
Geen idee, van wat ik tot nu toe heb begrepen staan Bazziek, kratjuh, richardgie, ikookhier, Den Haag, bvvt en wat brommernurts erinquote:Op maandag 28 mei 2007 16:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoelang moet die rij on detussen wel niet zijn? staat vol met jullie ouwe lullen
Ik vind dat je gewoon ja en als je nee maar misschien bevalt het hoger dan misschien is die ander wel goedkoper en als je vaak toertquote:Op maandag 28 mei 2007 17:56 schreef dvdk het volgende:
hey jonges ik zat na te denken om mischien een ural aan te schaffen (omdat ze ook met zijspan verkocht worden)
maar voor een rusisch merk dat gebaseerd is op ouwe bmw onderdelen mallen uit de jaren 70/80 vind ik de prijzen wel een beetje pittig.
voor 10.000 heb je 2de hands een mooie pan-european of bmw k100 etc.
wat vinden julie?
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:09 schreef BazzieK het volgende:
Kenkerp00b.
Kom ik vandaag op mijn werk in Uden [afbeelding]
Vertellen ze dat er vandaag geen kloot te doen is en mijn coach er niet oftewel, verzin zelf maar wat [afbeelding]
Hoor ik daarna dat ik naar Oss kan, naar de pinksterraces waar ik graag heen wilde [afbeelding] [afbeelding]
Kom ik in Oss, ja we gaan toch maar naar de braderie in Nistelrode[afbeelding]
Kenkerdag![]()
Persoonlijk vind ik de modelen van vóór de XB mooier maar wat je hebt gedaan is topquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon ja en als je nee maar misschien bevalt het hoger dan misschien is die ander wel goedkoper en als je vaak toertsjah dan bevalt het misschien wie weet heb je er wel nee, wellicht toch die ander. Of doe toch maar en heb je al gedacht aan hm.
Wat een tegenslagquote:Op maandag 28 mei 2007 18:09 schreef BazzieK het volgende:
Kenkerp00b.
Kom ik vandaag op mijn werk in Uden
Vertellen ze dat er vandaag geen kloot te doen is en mijn coach er niet oftewel, verzin zelf maar wat
Hoor ik daarna dat ik naar Oss kan, naar de pinksterraces waar ik graag heen wilde
Kom ik in Oss, ja we gaan toch maar naar de braderie in Nistelrode![]()
Kenkerdag![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had vandaag mn eerste FOK!MC meet!
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef harley het volgende:
Buell in standaard trim:
[afbeelding]
[afbeelding]
Remschijfjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beltcover CNC gefreesd
[afbeelding]
[afbeelding]
En is er een Free Spirits Trail kit gemonteerd (2 graden minder steile balhoofdhoek waardoor hij veel stabieler is op hogere snelheden.
De GL1500
[afbeelding]
De 1200
[afbeelding]
en de RM 250
[afbeelding]
Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Makster het volgende:
Aaarrrgghghghghghhhhhh![]()
Hoeren pauper kenker tuin![]()
Lieve mensen ben ik godverdommuh 27 geworden om met mijn klauwen in de fucking blubber tuinschermen te gaan plaatsen![]()
![]()
Echt serieus mensen een tip van Makster. Op feestdagen -> Alle bouwcentra vermijden, rijen tot aan de achterkant van het pand, met 5 kassa's open. Ik heb 45 minuten in de rij gestaan![]()
![]()
![]()
Morgen kennen we wel de schermen plaatsen, tenminste als mijn handen nog willen![]()
Idd, ik wist ook van niks. Lijkt me opzich logisch want al hadden Rib I en ik het wel geweten dan waren we ff naar het noorden gecrossed en had je nu met 2 blauwe ogen en een bloedlip geprakte aardbijen door een rietje zitten etenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan geen meet zijn geweest overigens, ik wist nergens van [afbeelding] [afbeelding]
Goede tip!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je
Als je de tuin wil gaan doen dan ga je eerst een begroting maken als je het laat doen. Dan heb je in ieder geval nog het gevoel dat je geld hebt gewonnen omdat je het zelf doet
Als je motorschoeisel koopt kan je de volgende keer beter zonder veters pakkenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef Den_Haag het volgende:
Heb vandaag maar even wat spulletjes gekocht. Vooral eigen handschoenen vind ik wel lekkerder.
De handschoenen:
[afbeelding]
De schoenen:
http://server01.hein-gericke-store.com/openshop?id=000000dd000000f100570d7400000067e7387914&ArtDetailByID.article_id=1210&Article_Array_actual=3&InclArtList.currblock=1
Toch wel geinige spullen
Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Goede tip!
Gelukkig doe ik mijn tuin in projecten. Project tuinscherm rond ik morgen af en dan gaan we naar project vlonderplanken terras en daarna tegel leggen. Een offerte ronde lijkt me duidelijk een goed plan![]()
Heb een X1 ook overwogen maar na zorgvuldige afwegingen (vrijwel dagelijks gebruik) tot de conclusie gekomen dat een X1 te vaak kapot gaat om voor dagelijks gebruik op te kunnen vertrouwen. Heb absoluut geen 2 linkerhanden maar heb ook geen zin om op regelmatige basis te sleutelen. Een XB daarintegen zijn vrijwel probleemloos vergeleken met de "buis" modellen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de modelen van vóór de XB mooier maar wat je hebt gedaan is top
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ook in aanschaf zijn de oudere modellen best prijzig en dan moet je nog het een en ander verbouwen om ze betrouwbaar te krijgenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef harley het volgende:
[..]
Heb een X1 ook overwogen maar na zorgvuldige afwegingen (vrijwel dagelijks gebruik) tot de conclusie gekomen dat een X1 te vaak kapot gaat om voor dagelijks gebruik op te kunnen vertrouwen. Heb absoluut geen 2 linkerhanden maar heb ook geen zin om op regelmatige basis te sleutelen. Een XB daarintegen zijn vrijwel probleemloos vergeleken met de "buis" modellen.
Ken veters maar al te goed van het sporten. Zal goed zorgen dat ze onder het klittenband zitten. Straks als alles gehaald is komen er nog wel een keer betere schoenen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je motorschoeisel koopt kan je de volgende keer beter zonder veters pakken
Zo lullig als je omvalt omdat je veter aan de achterrem of schakelpookje of wat dan ook blijft hangen
/ervaringsdeskundige
Ik ken ze al sinds basisschool, pwndquote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ken veters maar al te goed van het sporten.
Ja, hoi, ik ga toch geen foto's maken van FullCumshot?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan geen meet zijn geweest overigens, ik wist nergens van [afbeelding] [afbeelding]
Ik haalde de veters uit mijn Nikes en dan terug erin vlechten, dat was coolquote:Op maandag 28 mei 2007 20:42 schreef hicham het volgende:
Ja, dan was je het eerste in de gymzaal toch
Ah okay, hoe was het met Fulcrumquote:Op maandag 28 mei 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik ga toch geen foto's maken van FullCumshot?
Leuke vriendin heeft ie trouwens. En ik heb m herenigd met een oude liefde
al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post ze verdomme gewoon in het FMC topic, met je gespam![]()
Holaquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.
Nee, ik bedoelde dat je de foto's ook daadwerkelijk tussen de IMG tags plaatste ipv een piemelverslappend linkje.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze staan daar in een img tagje, denk ik....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je de foto's ook daadwerkelijk tussen de IMG tags plaatste ipv een piemelverslappend linkje.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
OMG saaiere ritten kan ik me niet voorstellen, alleen bij de TT is het leuk als het druk is. Want dan kun je volgas tegen handen aanslaan![]()
"Volgas"quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
OMG saaiere ritten kan ik me niet voorstellen, alleen bij de TT is het leuk als het druk is. Want dan kun je volgas tegen handen aanslaan![]()
Op de foto lijkt hij op Napoleon Dynamitequote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef hicham het volgende:
Ow ow ow wat hebben we toch een plezier met z'n allen in de file [afbeelding]
Jah dat wat jouwn KTM niet kentquote:
Happer de hapquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah dat wat jouwn KTM niet kent![]()
Maar je weet toch, als mensen hun handen uit de ramen hebben. Dan geef je er normaal ff een tikje tegen aan. Maar beetje gas bij, zon babyarmpje veertje wel mee![]()
Jah ik pak ff chips, kheb honger namelijkquote:
Zit net van die Kinder chocolade repen te etenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah ik pak ff chips, kheb honger namelijk![]()
Owquote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zit net van die Kinder chocolade repen te eten
[afbeelding]
Ben nu misselijk
Maargoed wat energie is niet verkeerd.
Kwam ook verdacht dicht langs Zwolle trouwens![]()
Niet? Het stond op de bordjesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow, je moest vanaf Arnhem naar Lelystad toch?
Dan kom je niet echt in de buurt van Zwolle
Dat is FOk user 2cv die zich daar verontschuldigd voor het feit dat ie mn auto aanraakte.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op de foto lijkt hij op Napoleon Dynamite
Ik had alleen de eerste foto's gezien
En terechtquote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is FOk user 2cv die zich daar verontschuldigd voor het feit dat ie mn auto aanraakte.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |