al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post ze verdomme gewoon in het FMC topic, met je gespam![]()
Holaquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.
Nee, ik bedoelde dat je de foto's ook daadwerkelijk tussen de IMG tags plaatste ipv een piemelverslappend linkje.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
al gedaan. maar daar kijk jij niet. en in het kader van de multiculturele samenleving wil ik meer mediterrane individuen als lurkers op mn forumpje hebben. aldus.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze staan daar in een img tagje, denk ik....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je de foto's ook daadwerkelijk tussen de IMG tags plaatste ipv een piemelverslappend linkje.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
OMG saaiere ritten kan ik me niet voorstellen, alleen bij de TT is het leuk als het druk is. Want dan kun je volgas tegen handen aanslaan![]()
"Volgas"quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
OMG saaiere ritten kan ik me niet voorstellen, alleen bij de TT is het leuk als het druk is. Want dan kun je volgas tegen handen aanslaan![]()
Op de foto lijkt hij op Napoleon Dynamitequote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef hicham het volgende:
Ow ow ow wat hebben we toch een plezier met z'n allen in de file [afbeelding]
Jah dat wat jouwn KTM niet kentquote:
Happer de hapquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah dat wat jouwn KTM niet kent![]()
Maar je weet toch, als mensen hun handen uit de ramen hebben. Dan geef je er normaal ff een tikje tegen aan. Maar beetje gas bij, zon babyarmpje veertje wel mee![]()
Jah ik pak ff chips, kheb honger namelijkquote:
Zit net van die Kinder chocolade repen te etenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah ik pak ff chips, kheb honger namelijk![]()
Owquote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zit net van die Kinder chocolade repen te eten
[afbeelding]
Ben nu misselijk
Maargoed wat energie is niet verkeerd.
Kwam ook verdacht dicht langs Zwolle trouwens![]()
Niet? Het stond op de bordjesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow, je moest vanaf Arnhem naar Lelystad toch?
Dan kom je niet echt in de buurt van Zwolle
Dat is FOk user 2cv die zich daar verontschuldigd voor het feit dat ie mn auto aanraakte.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op de foto lijkt hij op Napoleon Dynamite
Ik had alleen de eerste foto's gezien
En terechtquote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is FOk user 2cv die zich daar verontschuldigd voor het feit dat ie mn auto aanraakte.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |