quote:
Was gezellig in DBquote:Op zondag 27 mei 2007 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh, staan alkohoolkontroleren in Den Bosch![]()
Moeders naar huis met de kinderen, vaders gaan even stappen @ JAZZ in Duketownquote:
Eej Maksterquote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn, ben nu met project "Tuin" bezig... Heb vandaag alle tuinschermen eruit gesloopt en alles voorbereid voor morgen. Dan moet ik 14 meter tuinscherm plaatsen, 14 meter bandjes leggen. Op een of andere McGyver manier een "dam" bouwen die mijn nieuwe terras gegarandeerd voorziet van eeuwig zand. Dan moet ik alles in snel beton storten, uitlijnen, waterpas krijgen en dan pas, ja dan pas kan ik met mijn piel spelen. Dan daarna moet ik voorbereiding treffen voor het maken van een houten vlonderplank terras van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
Maw ik had beter gewoon nooit aan die tuin kunnen beginnen. Ban verrot, bankroet en goor![]()
HEeft er iemand nog een updat van de afgelopen maand, heb een beetje weinig op Inet gezeten![]()
Over 10 jaar poep je je derde tweeling uit van BazzieK en de knapste noem je Ripaiquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik een volleerd circuit rijdster.![]()
Nicequote:
quote:
Rosbiefquote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je ook nog gespot
Maar hoezo les je op een trike![]()
[afbeelding]
![]()
Serieusly!?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:09 schreef Makster het volgende:
Mogguh
En verder met de tuin
Goed advies Rib I, alleen ik geloof dat 100 meter asfalt iets van 1 miljoen euro kostUiteraard is dat inclusief het leggen van die zooi
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was gezellig in DB
[afbeelding]
Vandaag was er geen controle, anders had ik je wel de groeten gedaan
[..]
Moeders naar huis met de kinderen, vaders gaan even stappen @ JAZZ in Duketown
[..]
Eej Makster
Asfalt storten in de tuin, ZOAB is het besteIn de winter op tijd beginnen met pekelen
[..]
Over 10 jaar poep je je derde tweeling uit van BazzieK en de knapste noem je Ripai![]()
[..]
NiceOptie tot koop genomen
[..]
[..]
Rosbief[afbeelding] maar dan anders [afbeelding]
Ja die zooi is kenker duur, veel geld zal ook zitten in de aanleg ervan. Al die grote graaf en freesmachines en 45 man sterk personeel op de baan om het te leggen. En als je dan langs rijdt zie je van die 45 man er 40 op de vangrails zitten dus ja, dan word het een prijzig verhaalquote:Op maandag 28 mei 2007 08:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Serieusly!?![]()
En ik maar denken waarom me ouders nooit het erf wilden asfalteren.![]()
Ja, dat is dan ook wel weer zoquote:Op maandag 28 mei 2007 08:09 schreef Makster het volgende:
Mogguh
En verder met de tuin
Goed advies Rib I, alleen ik geloof dat 100 meter asfalt iets van 1 miljoen euro kostUiteraard is dat inclusief het leggen van die zooi
Wantquote:Op maandag 28 mei 2007 10:18 schreef -XX- het volgende:
Wie heeft het Kalverstraat kaartje van super de boer?
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Over 10 jaar poep je je derde tweeling uit van BazzieK en de knapste noem je Ripai![]()
Welk zender?! hahaquote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef ikookhier het volgende:
WTF volgens mij zag ik net Koffiekoekje op tvhet kan ook een waanbeeld zijn die opspeelt
![]()
R22quote:
quote:
Nee, het fucking regent en ik wou naar het midland circuitquote:
Er zit ook nog een grote band en/of velg aan vast.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Niet eens een uitlaat? Een ventiel is geen reet () aan.
Gewoon gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, het fucking regent en ik wou naar het midland circuit![]()
![]()
Das een uur (of meer rijden) geloof ik![]()
Nee de hele dag daar in je natte tokus staan...quote:
Ow ik denk rustig beginnen.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Niet eens een uitlaat? Een ventiel is geen reet () aan.
Ow ik denk je gaat zelf scheurenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee de hele dag daar in je natte tokus staan...
Om iemand anders op t circuit te zien rondscheuren![]()
Ik heb wel geprobeert erbij op de baan te komen, maar het is alleen voor autosquote:Op maandag 28 mei 2007 11:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ow ik denk je gaat zelf scheuren
Ja dannnnnnnn is het een ander verhaal.
Muaha![]()
SilenT op MF...quote:
Wie's SilenT op MF ...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
SilenT op MF...
ennuh kheb me hier al is eerder gemeld, maar toen was ik niet meer zo actief
Zat meestal in het offroad/SM gedeelte jij niet dacht ikquote:
Yes rijbewijs, zo'n 2 half jaar onderhand...quote:Maar je hebt je rijbewijs dus wel ensow?
Ik verwarde je eerste even met Metz
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2007 11:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zat meestal in het offroad/SM gedeelte jij niet dacht ik![]()
Wat deed je in het lesserstopic danquote:[..]
Yes rijbewijs, zo'n 2 half jaar onderhand...
Op het moment in het bezit van mijn tweede motor, KTM LC4 400 SM. Is alleen stuk (al te lange tijd![]()
)
En heel waarschijnlijk een SV1000 erbij binnekort![]()
Ja is goed manquote:
Nee, course not. Ik kom voor jouquote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat deed je in het lesserstopic danJe komt hier toch niet om -XX- te scharrelen he, dan moet je netjes achteraan in de rij staan
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Uiteraard moet je voor mij moet je ook achteraan in de rij gaan staan
Jullie zijn zeer ernstigquote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat deed je in het lesserstopic danJe komt hier toch niet om -XX- te scharrelen he, dan moet je netjes achteraan in de rij staan
't is maar een forum!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jullie zijn zeer ernstig..
Maar toch hou ik van jullie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |